***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Herkenning in die zin dat ik ook potjes voor nood heb staan, maar zelf ook alles maak. De staafmixer mag hier niet in de afwasmachine (je spoelt hem sneller even af na het pureren) dus die ben ik nooit kwijt :-)
Buitenmeisje hoe is het nu met je ventje? Is hij nog steeds zo verkouden?

Jij vroeg of ik een knip of scheur had gehad. ik heb een snee in mijn buik heb een keizersnede gehad. Wel balen dat je last hebt van je bekkenbodemspieren, hopelijk heeft fysio snel resultaat. Kun je weer over straat zonder te lekken. Wel handig als je de weg kwijt raakt, net als klein duimpje. (grapje)

vincent vindt computeren toch niet zo interessant als ik had gehoopt en al het speelgoed wil ook niet boeien, dus zit er maar een ding op.

tot later
Jaja, hier is het eerste bananenhapje ook een feit. Ik wilde er eigenlijk nog even mee wachten, maar ik had er na jullie verhalen zo'n zin in om het te proberen dat ik vanmiddag een banaan van de schaal heb geplukt en die met de staafmixer te lijf ben gegaan.

Daan vond het in het begin heeeeeeel twijfelachtig...hij zat heel bedenkelijk te kijken, bloedserieus. Na een hapje of 4 en een vieze theedoek verder ging het ineens een stuk beter gelukkig.

Ik moet alleen nog even iets halen waar ik die gepureerde prut ik ga bewaren, want nu kon ik alles weggooien wat overbleef en da's best zonder ( sprak de Zeeuw in mij )

Icke.. blij wat van je te horen! Heb net even op msn gelezen, fijn dat er een oplossen komt.
Fachat irritatie in de huishouding herken ik hoor!

Vriend maakt niet alles zoek, maar heeft een vreemde manier van zijn manier van opruimen....Even een paar voorbeelden

*Als hij zijn papier werk uitzoekt om weg te gooien legt ie altijd alle papieren op de grond om het vervolgens daarna weg te gooien. Nu komt het, dat doet hij soms pas uren later, of gewoon niet!

Allemaal papier op de grond in de woonkamer! leuk gezicht!

*De aardappelschillen, en de boontjes uiteinden gooit hij altijd los in de wasbak. Vind hij logisch....gooit ie dan later weg zegt ie..

Lekker hoor, al die prut uit de wasbak pulken met je blote handen!

En dan heb ik het nog niet eens over de prulletjes die tòch achterblijven

*Oja, en hij wiegerd zijn sleutels in het sleutelbakje te leggen!

"Omdat jij vind dat dat een sleutelbakje is, moet ik mij daar aan houden??" Nee joh, leg maar lekker weer midden op de eettafel!

Hier hebben wij dus wekelijks woorden over!

Gelukkig ruimt vriend het wel meteen op als ik het vraag (toeblaf)
quote:framboos81 schreef op 14 september 2007 @ 20:17:

*De aardappelschillen, en de boontjes uiteinden gooit hij altijd los in de wasbak. Vind hij logisch....gooit ie dan later weg zegt ie..

Lekker hoor, al die prut uit de wasbak pulken met je blote handen!

En dan heb ik het nog niet eens over de prulletjes die tòch achterblijven

Ja!!! Herkenning!!! En vaak blijft het in de wasbak liggen tot ik het hem vraag op te ruimen!
poging twee.

hmmmm....... een mega poepluier net. Tandjes komen er aan. Tik nu even met een vinger want wipstoel wordt niet meer geaccepteerd.

fachat, mannen opruimen en dan niet meer weten waar.....grrrrr. hoe vaak hij niet mijn sleutels gebruikt en ze vervolgens ergens neer smijt, zodat we ze de eerste dagen niet meer kunnen vinde. Mooie tabel trouwens, toppie.

Xaloy wat een spannende ontwikkelingen bij jullie.

Framboos, misschien een klein framboosje? Ben je al een beetje over de schrik heen. Hele spannende dagen.

Swissie, hier wordt ook volop gesleept met de wipstoel. Gebruik hem vaak na de voeding. In de box voorziet hij het hele boxkleed van melk omdat hij meteen op zijn buik rolt.

Triptrap is super. Dochter van ruim zes zit er ook nog op. Zijn geld dus meer dan waard.

Mariekes, wat een draak van een schoonmoeder. Heb je Isis wel uit de buurt gehouden of wilde ze haar ook nog op schoot.?

Muissie, lekker weekend. Vrijdagmiddag dan valt het de ll waarschijnlijk toch niet op dat je het zonder je voorbereiding doet.

Wat zijn al de kids al lekker aan het eten. Hier nog alleen bv, wacht even tot zes maanden. Zijn er nog meer meiden die nog niet bijvoeden?

Moet even gaan entertainen.
Esan.. ik wilde ook wachten tot Daan 6 maanden was, omdat ie heel lang last heeft gehad van krampjes en nog steeds weleens, maar hij zit steeds zo verlekkerd te kijken als wij aan het eten zijn en op het Cb zeiden ze ook dat ie er dan wel aan toe was.

Heb het dus vanmiddag voor het eerst geprobeerd en het viel niet tegen, maar ik wacht nog wel even af hoe zijn darmpjes erop gaan reageren morgen.
Fachat, een en al herkenning hoor. Man weet niks te vinden hier in huis, ook niet als hij het zelf opgeborgen heeft. Rampzalig!

Marieke, wat een erge vrouw is jouw schoonmoeder toch! Wat een gigantische onzin zeg. Wat zegt je vriend/man er eigenlijk van?

Lara, maandag lunchen is leuk! Even mailcontact.

Enne, volgens welk boekje mag een kind pas met 9 maanden zitten?? Ik denk niet dat ik Lars het uit z'n hoofd zou hebben kunnen praten hoor, die kon toen namelijk al lopen langs de randjes! Ik denk dat een kind goed kan zitten als hij uit zichzelf kan gaan zitten, dan is hij er namelijk aan toe. De een ontwikkelt zich sneller dan de ander.

Tripptrapp is een fijne stoel! We hebben de eerste gekregen van de schoonouders, ik wacht nu eigenlijk op het aanbod voor een tweede, hihi.

Leuke kleertjes geshopt bij de Hennes, een hele grote tas vol. Even inkopen doen voor de kinderbijslag er is en iedereen dus kleertjes gaat kopen en al het leuke weg is.

Esan, ik doe ook nog niet aan bijvoeding. Ik wacht rustig tot hij 6 maanden is, vind het wel prima zo en ook lekker makkelijk eigenlijk.

Buitenmeisje, beterschap voor Koen! Ook met het oog op jullie nachtrust. Wat vervelend dat je nog last hebt van slappe spieren beneden. Ik heb nergens last van maar voelde wel laatst dat het lijkt of m'n baarmoedermond lager zat dan vroeger, ik kon er nu makkelijk bij als ik aan de binnenkant voelde zeg maar, terwijl ik toen ik hoogzwanger was echt halsbrekende toeren moest uithalen om te voelen of ik al ontsluiting had. Herkenning of doen jullie niet van die rare dingen?
*Oja, en hij wiegerd zijn sleutels in het sleutelbakje te leggen!

"Omdat jij vind dat dat een sleutelbakje is, moet ik mij daar aan houden??" Nee joh, leg maar lekker weer midden op de eettafel!

Hier ook Framboos, om mij vervolgens te vragen waar zijn sleutels zijn, want hij is ze kwijt. Duuuuh.
Ik moet mezelf echt helemaal dubbel vouwen wil ik mn baarmoedermond voelen, dus daar ben ik heel snel mee opgehouden!
Alle mannen zijn ook weer hetzelfde!

Mich mijn vriend vergeet ook altijd de sleutels! Dan staat hij buiten, en dan kan ik weer mijn bed uitkomen (int ergste geval) om de sleutels te brengen. Vervolgens krijg ik ook nog de schuld om dat ik ze "in dat sleutel bakje verstopt"

De tripptrapp is inderdaad duur...zie er tegen op hem aan te schaffen! Hoop hem nog te spotten op MP, maar wil perse een zwarte of witte. Tja...wij hebben beiden geen gulle ouders helaas..en hebben alles maar dan ook alles zelf betaald. Hmmm klinkt ook wel weer stoer!

Trouwens hier in Grun is iemand die maakt tripp trapp zitjes van kitsch en kitschen! iets van 12euro ofzo....Ze verkoopt het via MP

heeeeel cool!!!

Esan Ook nog steeds BV! oeff Knap hoor!

Met mij gaat het goed hoor....Ik denk dat het wel mee valt. Zwanger worden van 1foutje? wel heel toevallig toch?

Moet dit weekend ongesteld worden...we zullen zien!
quote:Lievelust schreef op 14 september 2007 @ 21:17:

Ik moet mezelf echt helemaal dubbel vouwen wil ik mn baarmoedermond voelen, dus daar ben ik heel snel mee opgehouden!
Wij hebben thuis ook een tripp trap , en een stoeltje van ikea (en in dat stoeltje zit X dus)

Baan 1 van gister ga ik wschlk toch niet krijgen, uitzendbureau ging nog eens uren bespreken met bedrijf

Baan 2 van vandaag viel mee qua job, en qua uren wilden ze redelijk zijn, af en toe maar overuren, maar niet alsof het een regel is als baan 1

Maandag moet ik weer naar een uitzendbureau, en weer gaan solliciteren, maar zie dat niet zo goed zitten, want er rijdt maar een keer per uur een bus naar bedrijfsbuurt, heb gevraagd aan uitzendbureau of ik evt tot 1655u kan werken, zodat ik bus altijd haal

Week erop heb ik weer een sollicitatie , daarvoor is de verbinding wel een pak beter naar bedrijf, en moet ik 1 km te voet gaan, dit zie ik meer zitten, en zij stoppen stipt om 17 u en vrijadg om 1430
zo, er ligt er hier een afgetankt in bed. Nu weer met tien vingers verder. Niet op zoek naar de baarmoedermond mich. maar om te tikken

Wat denken jullie dan van bierdopjes. Waarom zou je die in de vuilnisbak doen je kunt ze toch ook, in de bestekla doen, broekzak en vervolgens in de wasmachine, tussen de bank, enz.

Framboos spannend dit weekend.

witcke wel lekker dat je kunt kiezen tussen verschillende banen, helemaal als je niet zo mobiel bent en afhankelijk bent van openbaar vervoer.

Mich helemaal met je eens. Ene kind is sneller dan het ander. Hier zaten we met onze dochter al met acht maanden op de fiets, was ook een snelle loper.

Zullen we de tripptrap gezamelijk inkopen, scheelt misschien een paar eurie.

Geweldig ding gaat echt jaren mee.
quote:[

Wat denken jullie dan van bierdopjes. Waarom zou je die in de vuilnisbak doen je kunt ze toch ook, in de bestekla doen, broekzak en vervolgens in de wasmachine, tussen de bank, enz.

Ja!!! Herkenning!! Ja!!!
Oe, mannen zijn bijna altijd hetzelfde! Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar Muisman is hier de Huismuis in huis en IK ben juist degene die er een troep/wanorde/complete chaos van maakt! Ik ben altijd alles kwijt, kan nooit wat vinden, vergeet alles (ben een wandelende vergiet) en ben eigenlijk een regelrechte slons. Het enige waar ik me aan erger bij Muismanneke is het vaststaande feit dat hij niet kan wassen. Hij kan trouwens ook de was niet opvouwen, maar dat kan ik ook niet. Wassen daarentegen is een van de weinige huishoudelijke dingen die goed gaan bij me!

Witch, hoop voor je dat het goed komt met de banen! Vast wel!

Heb iets heel raars, maar ik heb zo'n jeuk op mijn bevallige hoofdje! Luizen zijn het niet, maar ik word er helemaal iebelig van!

Waar is trouwens iedereen? Punk? Jamie? Drop? Mikazo?

Ik ga even verders buizen!
Gut, ik vergeet weer eens wat! MoederMuis kwam even langs en ze had heuse schoentjes voor de mannetjes gekocht! Echte Boumy's! Had er nog nooit van gehoord, maar ze zijn leuk!
Ow my god Mich! Lees nu pas je stukje over de baarmoedermond!

Oei...dat durf ik niet hoor....ontsluiting? weet jij dat te onderscheiden? knap! Hoe ben je daar achter gekomen? Of is dit een hele stomme vraag?

Ik heb vorige week voor het eerst in mijn leven 'iets' gevoeld daarbinnen. Het was geribbeld, maar meer kon ik er niet uit opmaken

Misschien weet lara de ''ring'' expert het je te vertellen...

Witchke is dat IKEA stoeltje van plastic? Ik heb eerder gehoord van iemand die de tripp trapp had, maar het kindje wilde alleen zitten op die goedkope van IKEA
anoniem_43240 wijzigde dit bericht op 14-09-2007 21:55
Reden: .
% gewijzigd
Framboos... snap dat je mijn berichtje een beetje vreemd vond hoor, maar ik heb veel last gehad van cystes in mn lies en omliggende omgeving en de gyneacoloog zei altijd dat ik via mijn interieur moest voelen waar ze precies zaten, vandaar
HA, mijn smilies werken!!
quote:Lievelust schreef op 14 september 2007 @ 22:08:

Framboos... snap dat je mijn berichtje een beetje vreemd vond hoor, maar ik heb veel last gehad van cystes in mn lies en omliggende omgeving en de gyneacoloog zei altijd dat ik via mijn interieur moest voelen waar ze precies zaten, vandaar

snap het hoor! Maar wat een advies zeg! zelf voelen waar ze zaten??ehh ik zou zeggen, heet ik Dr.Framboos?

Spitsmuis, heb je andere shampoo gebruikt? Moet wel zeggen dat ook mijn eerste gedachten naar luis uitgingen.. (sorry)

Net weer naar school...en nu dit...toevallig!

Misschien als je het even lekker wast dat de jeuk verdwijnt. En dan heel grondig de shampoo uitwassen!
Framboos, dat geribbelde is inderdaad je baarmoedermond! Toen ik overtijd was werd ik zo ongeduldig van alle voorweeen dat ik steeds ging voelen of ik al ontsluiting had, erg he? Maar toen kon ik er dus heel moeilijk bij en nu heel makkelijk, dus volgens mij ben ik verzakt.

Spitsmuis, jeuk?? Misschien hoort het bij het ontzwangeren. Heb je toevallig ook haaruitval? Misschien veroorzaakt dat de jeuk. Hmm, vervelend.

Ik heb Hyves zojuist ontdekt. Ik zie allemaal oude vrienden en klasgenoten, zo leuk! Maar ik moet eigenlijk naar bed. Hebben jullie ook Hyves?
Ja, ik ben ook aan de Hyves...is inderdaad best leuk, maar ik vind dat je er verder weinig mee kan

Hoi meiden, was ik ook weer eens. Ik ben een trouwe meelezer maar het ontbreekt me aan tijd om uitgebreid te reageren op iedereen en elke keer egoberichtjes is ook niet leuk vind ik.

Micha ik heb dat ook dat mijn baarmoedermond lager ligt. Dus ik probeer ook oefeningen te doen voor het een verzakking wordt! Maar ik vergeet het meestal.

Zitten mogen ze in de kinderstoel vanaf een maand of 6, 7. Als ze zelf rechtopkunnen blijven zitten en niet onderuit zakken. Met 9 maanden mogen ze pas mee op de fiets, dat klopt wel.

Lievelust, Joey heeft ook nog steeds last van zijn darmpjes. Als je Daan fruit geeft, kan je beter geen banaan geven ,maar peertje of appel of nectarine; banaan verstopt namelijk en joey krijgt daar alleen maar meer last van. Van appelsap krijgen ze vaak diarree dus dat gaf ik mijn dochtertje als ze moeite had met haar ontlastiong (maar dan was ze al wel wat ouder). Sinaasappelsap werkt ook laxerend.

Ik zou wel een ander wipstoeltje kopen Xaloy. Kan je voor de volgende spruit ook weer gebruiken! Wat gaaf dat jullie de stap nemen om te emigreren, ben stiekem jaloers! Wij durven dat allemaal niet. Dromen wel maar daadwerkelijk familie en vrienden achterlaten, dat kan ik niet hoor.

Hier gaat alles verder goed, ik heb helemaal mijn draai gevonden met die 2 kids en vind het helemaal geweldig. Het is onwijs druk, 2 kids, werken, huishouden. Mijn dochter zit in een hele leuke periode. Wel heel dwars soms maar ze gebruikt nu echt haar fantasie en dat is echt geweldig!!!! Zo wordt ons bed een zwembad waar ze met een grote sprong in 'plonst'etc. En JOeyzit erbij en kijkt ernaar!

Zijn er trouwens nog meer kindjes die niet draaien? Joey heeft het echt te drukmet naar zijn zus kijken denk ik. Zijn voetjes heeft hij wel ontdekt maar draaien... ho maar.
Wij hebben ook de ikea kinderstoel, Ding kost 15 euro en dochter zit er heerlijk in. Ik vind persoonlijk zo'n trip trap veelste duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven