***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemorgen!

Tommy slaapt, framboos heeft tijd!

De pannenkoeken waren lekker hoor! Arme vriend heeft 2uur non stop zitten bakken! Kleine moeite pannenkoeken dachten we...NOT.

Hoest met iedereen hier???
Goed hoor, ben druk aan het bijlezen over allerlei vernieuwingen in het zwitserse arbeidsrecht en sociale verzekeringen enzo. Lekkere kost, maar ja, morgen belangrijk gesprek. Moet wel even echt helemaal up to date zijn!

Ben wel erg zenuwachtig, kan er amper van slapen 's nachts. Zeker nu ik Toos Werkeloos ben is het bizar belangrijk geworden!
Xaloy, wanneer ga je rijden? Ga je nu alleen? Hoe ver is het van jullie? Zo'n 6.5 - 7 uur? Heel veel succes morgen. Het was al om 7 uur he, ik zal voor je duimen als ik in de trein zit.

Wij gaan lekker de laatste tijd, eerst vrijdag dat ongelukje (was inderdaad meer schrikken en daarna irritant vanwege het wachten op de politie) en gisteren hebben we een supermooie eettafel gekocht. We waren met de audi maar hadden Finn bij ons. Dus dat zou ammenooitniet passen. Dus wij naar huis, ik met Finn in de mini, man in audi weer naar de winkel (10 min rijden). Uiteindelijk om 18.15 in de auto (sluitingstijd). Wij natuurlijk helemaal happy, ik alle stoelen en Finn in Mini, man tafel in audi. Ik zat me al te verheugen op een leuk dinner AAN tafel

Komen we thuis, blijkt verd.... dat ze de verkeerde plaat hebben meegegeven . Glas in plaats van notenhout.

Dus die plaat ligt nu nog in de auto en we hebben hier een onderstel en 4 stoelen staan Grrr

Duur stukje lucht zeggen we al de hele tijd.

Maar goed, hopenlijk komen ze morgen de juiste plaat brengen, anders moeten we hem morgen maar ophalen. In ieder geval hebben we eindelijk een super tafel gevonden.

Verder hier een hongerig jongetje. Het lijkt wel alsof hij af en toe zo'n verschrikkelijke honger heeft. Vroeger was het voeden elke 4 uur, nu regelmatig 3 uur of zelfs sneller.

Alsof hij honger krijgt als hij zich verveeld (heeft hij van zijn moeder). Ik ga even lekker een koffie zetten.
Mich wat een super schattige foto weer van je 2 mannetjes Ze hebben ook zulke lieve koppies!

Wat ik mij afvroeg...Toen jij ondekte dat je voor de 2de X zwanger werd wat deed dat met jou? Had je het daar geestelijk niet moeilijk mee?

Ik zit mij de situatie nu een beetje voor te stellen voort geval dat, en krijg er echt kriebel van in mijn buik. Het idee deze winter wèèr dezelfde ZS kleding aan te hebben, en volgend jaar weeeeer zwanger te zijn op mijn verjaardag, en weeeeeer zoveel moet gaan afvallen...en weeeeer helemaal opnieuw beginnen benauwd mij!

Nou troost ik mij met de gedachte dat de kans klein is...maar ik hou niet van overdonderd worden dus probeer het mij iig voor te stellen voor sure..

Swissie, Een ongeluk waar je kleintje bij betrokken is komt dubbel zo hard aan denk ik. Hoe klein het ongeluk ook is...

Shit van die tafel!!!!!
Thanks Framboos, zag alleen later dat ze een beetje donker zijn.

Ehm, toen ik dat ontdekte schrok ik wel even. Ik voelde me schuldig naar Lars, want die was nog zo klein. En verder dacht ik wat jij schrijft, weeeer zwanger, weeeer die buik, weeeer die kleren, en inderdaad weeeer zwanger op m'n verjaardag. Maar ook: leuk, straks nog een baby! Wat zullen ze het gezellig krijgen samen.

Hoewel m'n tweede zwangerschap ook probleemloos was vond ik het niet zo leuk als de eerste keer, een beetje saai, ik kende het al zo goed. Maar ook wel weer bijzonder hoor.

Wanneer was je voor het laatst ongesteld?
Swiss, wat heftig die aanrijding met een kleintje in de auto. Lag Finn te slapen? Dat veranderde voedingsritme hebben wij ook. Nu ook weer om de drie uur. De nacht gaat wel goed. Lekker door slapen.

Framboos, wat spannend. Waardeloos dat wachten. Hopelijk heb je snel uitsluitsel of het nu pos of neg. is.

Xaloy, succes!

Fachat wat leuk babyzwemmen. Met mijn dochter heb ik het ook 3,5 jaar gedaan. Gaat Kaj al naar zwemles?

Vincent ligt eindelijk te slapen. Brullen als ik hem in zijn bed leg.

De buren zijn aan het boren al het hele weekend lang, snik. nu zijn ze aan het freezen. Ik hoop echt dat ze snel klaar zijn.
He bah Swissie, wat een rotdag. Heb je eindelijk he tafel en heb je er nog niks aan. Kan daar altijd slecht tegen...!

Framboos: je moest toch dit weekend ongesteld worden? Nog niks gebeurd??

Micha: jammer van de lunch! Even mailen over een nieuwe date.

Even zeuren: gaan straks naar Max'overgrootoma en dat zou best prima zijn. Ware het niet dat schoonmoeder op een verjaardag is en Max daar natuurlijk ook weer heen moet. Soms vergeet ik wel eens dat hij een troffee is in plaats van een baby die rust nodig heeft, maargoed.... Heb er nu dus al de pest over in.

(en waarom moet mijn buurman de hele dag zagen?? Werk eens een beetje door en geef me rust...!)
Xaloy,

[
irritant van die tafel zeg, heb je hem eindelijk binnen, klopt het niet!

Esan,Kaj zit nog niet op zwemles, hij staat op een wachtlijst, waarschijnlijk is hij over 2 mnd aan de beurt!
Ik kom me even melden. Wij zijn weer thuis. Vrijdag al, maar ik kon niet op het forum. We hebben het erg leuk gehad ook al was het weer niet fantastisch. Maar gelukkig wel overwegend droog (voel me net peter timofeef ).

Moet nu weg en nog een hoop bijlezen, maar ik kom later terug.

Xaloy; succes morgen!!
Tis hier helemaal geen lekker weer, er hangen donkere luchten en het waait hard

Bloemkool was niet zo'n succes, hij zat echt hele vieze bekkies te trekken en heeft uiteindelijk misschien 3 theelepeltje binnengekregen. Vandaag maar weer in de herhaling.

Daan slaapt steeds korter 's middags. Hij sliep al een tijdje van 14 tot 16 uur ongeveer, maar de laatste week is het steeds maar een klein uurtje. Da's op zich niet zo heel erg, maar nu is ie dus al om 18 uur moe en zet ie het op een krijsen. Als ik hem dan al op bed leg, is ie om 2uur weer helemaal wakker....wat zou ik kunnen doen om hem 's middags wat langer te laten slapen??

Lara.. ja, lastig he, die schoonloeders. Die van mij sjouwt hem ook overal mee naartoe als ze aan het oppassen is

Framboos... je hebt me op ideeen gebracht, ik ga vanavond pannenkoeken bakken

Swissie...eet vast erg lastig, dat gat in het midden??

Xaloy... heel veel succes morgen!!!!

Oja, doen jullie kindjes dat ook...Daan ligt altijd tijdens het drinken woest met zijn rechter arm of been te zwaaien. Als ik zn arm beetpak begint zijn been en andersom, erg grappig.

Minder grappig is dat hij heeft ontdekt dat ie kan knijpen als ik zn arm vastklem in mn nek...keihard!
Jaaaaa...leuk trouwens, spelletjes!! Doen wij ook veel als we vrij zijn, yahtzee, colonisten, triominos...erg gezellig!
Namens mijn prachtige Alpengodin alvast heel erg bedankt voor jullie mental support. Ze is ongeveer een uurtje geleden vertrokken met de auto en had eigenlijk helemaal geen zin in zo'n lange rit in haar eentje. Helemaal omdat ze nu Robbie wéér even niet ziet, net als vorig weekend. Maar het is natuurlijk voor een uiterst belangrijk doel: onze (r)emigratie. Als ze snel zaken kan doen daar, kunnen wij een echt te gek appartement gaan huren. Zo niet, dan vindt ze heus wel een andere leuke baan - die zijn er genoeg - maar kan het appartement inmiddels al verhuurd zijn. Er hangt dus veel van af en we zijn blij met iedereen die morgenochtend om 7 uur wil meeduimen. Tenminste, diegenen die op dat onzalige tijdstip al naast hun nest staan enzo.
Wauw Xaloy helemaal alleen naar Swiss???dat ze dat durft! mij niet gezien

Dappere mama!

Mich, ik was de 18e van aug. voort laatst ongesteld...Ach had net al wel een raar steekje in de buik dus zou dat het begin? ach komt vast goed.

Fijn dat het gevoel van geluk toen je weer zwanger was overheerste...en als ik dan ook weer die foto's zie

Esan arme vin! stomme buren kan je zijn bedje niet tijdelijk ergens anders planten? hopelijk zijn ze snel klaar.

Lara Ik ken dat gevoel van je....Maar zodra ik het gevoel krijg dat T overprikkeld raakt stap ik zonder schuldgevoel op. Tommy's rust gaat voor het plezier van de volwassenen...

Sterkte! En zet je gevoel t.o je schoonmoeder ff op nul!

Lievelust bloemkool is hier ook niet favo, maar gewoon doorzetten!

Meng je het wel met opvolgmelk?

pannenkoeken!! jummie...jullie hebben het wel goed bekeken!

mijn schoonmoeder was er afgelopen weekend en neemt dan altijd krantenknipsels mee voor ons.(dont ask) Ik krijg dan altijd de baby weetjes, en voor mijn vriend neemt ze altijd de meest culinaire recepten mee!! Vriend kookt nooit! En als ie kookt, is alles voorgesneden, of kant en klaar van de appie

Ook kreeg hij vorig jaar een door haar gemaakt kookschort

Wat is dat toch? Zien schoonmoeders in hun zoon de ideale man??En waarom wordt mijn rol als 'kokkin' niet serieus genomen??blijft altijd iets apparts...de band van moeder en zoon...
weet je...ik vraag me weleens af hoe ik later word met Jesse ...of mijn toekomstige schoondochter ook zo'n bloedhekel aan mij krijgt als ik heb aan mijn schoonmoeder ( tuurlijk niet, ik ben veeeeeeeeeeel leuker als zij.. )
lievelust ben er van overtuigd dat wij wèl leuke schoonmoeders worden!

Ik gooi het op de andere generatie waar wij van zijn!
tuurlijk worden wij wel leuke schoonmoeders, kan niet anders!
Lollig! Ik zat er gister aan te denken hoe ik zou zijn als schoonmams! Ik heb me voorgenomen om heel gezellig te zijn, maar of het er echt van komt...Kreeg laatst al van schoonpaps te horen dat ik erg overbezorgd ben als moeder! Dikke onzin! Okee, ik maak me zorgen en ik geef je een snauw als het niet gaat zoals ik wil, maar overbezorgd? Ik heb gewoon het welzijn van mijn mannetjes hoog in het vaandel staan!

Swissie, wat eng van die aanrijding! Moest je huilen? Een paar jaar geleden ben ik aangereden door een taxi (niets ernstigs) en ik heb de ogen uit mijn hoofd gehuild! Kan je nagaan: ik had nog geen kindjes en was al helemaal van de leg!

Lara, rete-irritant als ze zo met je kind omspringen! Gelukkig is dat hier wat bijgetrokken, maar mijn familie denkt ook dat baby's nooooit slapen en door heel de goegemeente geknuffeld willen worden. Wat hier heeft geholpen is domweg veel eerder dan iedereen weggaan van verjaardagen e.d., luid brullend dat de kindjes hun rust nodig hebben en dat het erg vervelend is voor ons en voor hun als ze overprikkeld raken.

Hoe was hockey vanochtend? Ik mis de wedstrijden en alles er om heen behoorlijk, maar ik heb gewoon echt geen tijd meer om te trainen en wedstrijden te spelen.

Lievelust, bij ons is bloemkool ook geen hit! Worteltjes ook niet, kwam ik gister achter...Peer daarentegen fietst er in, dus ik hou hoop!

Framboos, hoe is 't?

Lilien, welkom thuis! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!

Ehhhh, vergeet ik iemand? Vast!

Oe, Xaloy! Heeeeel veeeeel succes! Natuurlijk nemen ze je aan!
Hoi dames,

Ik wilde weer eens posten, ik zag dat er een nieuw topic was. Helaas sta ik niet meer in het schema, ben ik zal zo lang niet meer geweest??? Hoop dat ik nog wel af en toe mee mag schrijven, vin ik wel gezellig nl.......

Met kleine pop gaat alles goed (met grote pop ook trouwens), ze groeit goed, ze is helaas s' nachts nog wel vaak wakker. Verder lacht ze nog steeds heel veel en is dus errug gezellig.

Groetjes!
Hier gelukkig geen problemen met schoonfamilie. Mijn schoonvader woont in Amerika en die zie ik hooguit 2 keer per jaar. Mijn schoonmoeder zie ik misschien 1 keer in de twee maanden. Sinds Ole er is ze hier 1 keer geweest en zijn wij 2 keer daar geweest! En ook nergens commentaar op of i.d. alleen interesse. Ze laat ons gewoon ons leventje leiden en wil zich vooral nergens mee bemoeien! Top!

Het is eerder mijn moeder die zich overal mee bemoeit, (laat hem maar even huilen joh, zal ik de keuken even schoonmaken?) maar ach van mijn moeder kan ik best veel hebben. Ik zie mijn moeder ongeveer 1 keer per 2 weken.

Punkiepop, ik had je idd nog niet eerder gezien, als je even je gegevens doorgeeft zet ik je in het schema!
Mogge langslapers,

Wij hebben vanmorgen om 7.00uur mijn schoonvader naar het ziekenhuis gebracht, niets ernstigs hoor, hij krijgt een kijkoperatie...dus we waren allemaal heeel vroeg uit de veren!

Wat ik me al een paar dagen afvroeg, maar steeds vergeet te vragen...Framboos/Lilien...hoe gaat het met de hoofdjes van Tommy en Kaj, is het al verbeterd?
Lievelust, wat heeft je schoonvader? Heeft hij vandaag de operatie? Succes!

Inderdaad! Ik ben ook benieuwd hoe het met de koppetjes van Tommy en Kaj gaat!

Steijn vindt worteltjes best te doen ! Hoera! Heb ik in ieder geval niet voor Piet Snot anderhalve kilo staan koken en pureren! Hugo vond ze iets beter te doen dan de dag er voor, dus ook voor mijn Kruimel hou ik goede hoop!

Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis met de jongens. De kinderarts gaat kijken hoe het met ze gaat, dus ik ben razend nieuwsgierig! Volgens mijn moederlijke instincten doen ze het geweldig, dus ik heb alle vertrouwen. (ben stiekem wel een beetje nerveus)
Luce = Icke

even snel want vertrek zo voor een weekje naar mijn ouders omdat manlief voor zijn werk op reis is. Heb andere (oude) nick in gebruik omdat Icke opeens dienst weigert.

Hoop vanavond evben bij te lezen enzo.

Framboosje, donderdag staat nog hoor, wat mij betreft! A quelle heure?
Punkiepop, hier hetzelfde verhaal. Morris is vaak nog twee keer per nacht wakker, vannacht was het om 1 en om 5 uur. Soms slaapt hij door, er is eigenlijk geen peil op te trekken. Vind je dat niet zwaar, in combinatie met grote pop? Ik wel hoor. En jij moet dan ook nog werken erbij.

Spitsmuis, succes in het ziekenhuis! Ik moet straks even naar de dokter. Morris zijn berg is nu zo venijnig dat hij z'n bolletje openkrabt, zo zielig! Ik heb 'm handsokjes aangetrokken zodat hij zich niet meer kan bezeren. Maar ik word er helemaal week van, arm kleintje.

O, moet aandacht gaan geven hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven