***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
en ja ik heb ook hyves!
Oeh, bedankt voor de bananentip! Dat wist ik dus niet, voel me helemaal schuldig nu...hij heeft ongeveer 8 theelepels gegeten, hoop echt dat ie er geen last van krijgt!
Niet schuldig voelen hoor!!!! Hij zal heus niet van die paar theelepeltjes veel last krijgen. Maar het is wel handig om te weten.

Joey kan al moeilijk poepen, en door de banaan wordt het helemaal van die plak troep die er niet uit wilt komen.
Ik ga op msn een hyvestopic openen, ik wil vrienden!
Ik heb je toegevoegd Mich!

Even snel hoor, want ik moet echt naar bed. Eetafspraak met vriendinnetje liep uit, maar was vreselijk gezellig. Zij kende ook nog een goede oppas; een kdv-leidster met veel ervaring. Fijn, want ik zit over 2 weken nog omhoog, een vriendinnetje gaat emigreren, dus ik moet echt naar die borrel. Hopen dat ze zich volgende week even kan komen voorstellen.

Esan: ik geef ook geen bijvoeding. Ik wacht netjes de 6 maanden af denk ik. Mijn vriend en ik hebben allebei hooikoorts en Max heeft dus meer kans op allergieen. Ik gok er dus maar niet op. Daarnaast is Max ook nog een stukje jonger dan de meesten, hij was vorige week pas 4 maanden.

Lievelust: heb je dat boek Opperdepop? Daar staan goede dingen in, bijvoorbeeld wat handig is om mee te beginnen en waarom.

Ehm...baarmoedermond voelen?? Ik kan hem welvoelen (me nooit gerealiseerd dat dat mijn baarmoedermond was en nu heb ik spijt dat ik niet heb gevoeld hoe ontsluiting voelt...!), maar check het niet regelmatig ofzo hoor...
Daar heb ik me ook nog nooit mee bezig gehouden. Maar ik wil mijn man wel es vragen

Wij zijn ook weer eens samen weg geweest gisteravond, was erg gezellig. Bij ons is de oppas gewoon een studententype, viavia, want Robbie wordt toch nooit wakker. Dus hoeft hij feitelijk alleen maar TV kijken te kunnen, en dat kunnen de meeste mensen wel :-)

Béétje slaperig ben ik wel, het was dan ook niet vroeg gisteravond. Maar vanmorgen wel. Leuk hoor, kinderen....
Joepie, eindelijk kan Finn zich dan ook eens omdraaien. Gisteren een paar keer van zijn buik op zijn rug en nu net een paar keer van zijn rug naar zijn buik.

Verder zijn hier ook ALTIJD sleutels, portemonee telefoon ed kwijt. Af en toe wordt ik opegebeld waar iets ligt, dan verwacht meneer dat ik dat vanaf kantoor of waar dan ook kan zien

We hebben onze sleutels aan zo'n sleutelhanger om de nek, normaal hangen we die direct aan de voordeur, da's een.

Verder is het bij ons eigenlijk net als bij Spitsmuis, dat ik de grote slordervos.

Gisteren was Bern iets minder leuk dan verwacht. Er was ons al verteld dat de trein heel snel gaat, maar ik dacht dat de auto met Finn makkelijker zou zijn. Verkeerd idee. Verschrikkelijk druk onderweg en zelfs ik een kettingbotsing terecht gekomen!

Ik reed achter een leverwagen die ineens remde, ik dus ook op de rem, toen begon hij weer een beetje te rijden, om vervolgens geheel op de rem te gaan staan. Ik stond bijna stil, maar reed toch tegen hem aan. Onze bumper vond zijn loopplankje minder leuk. Dus behoorlijke deuk. En natuurlijk tijden wachten op de politie, daarna proces verbaal enzo. Gelukkig hebben ze op de ambassade nog even op ons gewacht. We hebben dus wel de paspoorten.

Toen reden we op de terugweg in een verschrikkelijke file, waardoor we het babyzwemmen hebben gemist. Verdorie

Maar eens even bellen of ik toevallig nog een andere keer mee mag doen.
Een 'leverwagen' !! :-))

Ha! Een germanisme! Ik herken ze uit duizenden! Hoewel wij ze hier thuis een 'helveticanisme' noemen :-):

'Ik heb geen grond dat te doen'

'Gaan we nu pauze maken?'

'Wil jij even inkopen doen?'
Ben naar texel uitwaaien

Tot snel

xx buitenmeisje

Heb trouwens ook hyves ..
Uitwaaien.. Ik dacht dat daar waar jij woont ook uitwaaien zeg maar bij de orde van de dag hoort? :-)

Ben zo blij straks weer in een land te mogen wonen waar wind een zeldzaamheid is! Je kapsel blijft altijd zitten! (OK, niet tijdens het skieen, maar dat doe ik toch niet meer)
Waar zijn jullie toch allemaal??

Wij gaan zo de bomen van het bos onderscheiden ergens in Twente. Met kinderwagen en hond. Eén hond...
Wat lekker, en het is ook nog eens supergoed weer!

Swissie: wat goed dat Finn zich kan omdraaien! Vindt hij het ook leuk, of is hij vooral verbijsterd over wat er gebeurt? Wat een kutdag had jij gisteren zeg... is er veel schade aan je auto? En wat is nu weer een leverwagen?
Xaloy, mist jullie hond zijn vriendinnetje? Gek is dat he, als je gewend bent iets met twee honden te doen, dan ineens maar met een?

Mis je je hond nog erg?

Ik wil zo even nieuwe espresso kopjes kopen. Vorig weekend hebben we een nieuw servies gekocht, nu alleen de espresso en koffie kopjes.

Dan nog een eettafel en ziet het er echt uit als een woning!

Lekker uitwaaien, dat kan hier inderdaad minder goed. Wij gaan vanmiddag even door de heuvels wandelen.
Nou ehm..ik was heel rustig aan het opstaan. Was inderdaad ook even een domper hier dat de natuurlijke wekker om 7:30 afging. Gelukkig heeft hij van 8:30-9:30 geslapen en van 9:30-10:30 in de wieg gespeeld, dus ik heb nog wel wat kunnen slapen.

Swissie: hoe lang wonen jullie daar eigenlijk al?

Xaloy: veel plezier in het bos! Tsja..., zal nog wel even duren voordat je gewend bent aan 1 hond. Hoe reageert de andere er op?
Hier een uitslapertje vanmorgen, hij werd om 8.30 wakker, heerlijk!

Ik ga hem vandaag een bloemkoolprutje geven, ben heel benieuwd hoe ie dat gaat vinden.

Swissie..dat gaat goed daar met Finn, leuk dat ie zich nu ook omdraait. Minder dat je nu een gedeukte auto hebt natuurlijk, gelukkig dat jullie zelf niets hebben!
heb familie uitje van vriends kant....we gaan zo bij ons thuis pannenkoeken eten..drukdrukdruk
mich ik zt 3jr terug tot een half jaar geleden ook op hyves. Op een gegeven moment had ik heel veel van die zogenaamde 'vrienden' en dus ook veel schrijf verplichtingen...Ook kwamen er ineens oud klasgenoten die wilden afspreken Pfff normaal totaal geen omgang met ze gehad, en nu ineens dit?? Ben er gauw vanaf gegaan!heb genoeg andere dingen te doen.

Maaruhhh gewoon opgaan hoor, en zijn nog genoeg enthousiastelingen over!
rustig hier vandaag, allemaal andere verplichtingen?
Ik ga niet op hyves, heb het druk genoeg met dit forum! :-)

Wij gaan spelletjes spelen. Nee, echte spelletjes. Yahtzee enzo. Zie, wij zijn niet zo van de TV :-)
Ik ga niet op hyves, heb het druk genoeg met dit forum! :-)

Wij gaan spelletjes spelen. Nee, echte spelletjes. Yahtzee enzo. Zie, wij zijn niet zo van de TV :-)
Met de auto naar de garage, boodschappen en kraamvisite.... en toen was de dag weer om... :( Wat een ieniemienie-meisje was dat zeg! Ze paste maat 44..! En wat was Max een reus daarbij vergeleken...

Morgenvroeg al om 9:30 hockeyen (gaaaaaaaaaap!), dan een visite en 's avonds naar Max' overgrootoma. Wat vliegen de weekenden toch weer voorbij. Wel jammer hoor.

Framboos: hoe waren de pannenkoeken?
Hier ook een uitslapertje vanmorgen! Om 8.30 uur hoefde ik pas op te staan! Heerlijk!:zzz: (nog niet de hele nacht kunnen slapen, maar toch...)

Swissie, wat eng zo'n botsing, gelukkig was er niemand achter op jullie geknald! Was wel erg schrikken zeker?

Lievelust, hoe vond Daan zijn bloemkool? Heb vandaag ook bloemkool gekocht, dus ga het deze week ook proberen!

Ik ga (voorlopig althans) ook niet op Hyves, het zegt me niet zoveel!

Xaloy, ik hou ook van echte spelletjes! (maar ook wel van tv!) Helaas mijn vriend wat minder. Gelukkig speelt Kaj erg graag mee,maarja met een kind spelen is toch anders!

Ik heb ons ook opgegeven voor babyzwemmen en kan waarschijnlijk in oktober starten. Heb het met Kaj ook gedaan, vond het fantastisch! Kaj is nu wel erg jaloers dat ik dadelijk met Ole ga zwemmen terwijl hij op school zit!

Lara, mijn buren hebben een aantal weken ook een baby gekregen, wat zijn ze idd klein hé! Ik vond Ole ook al zo'n reus!

Wat een superweer was het vandaag! We hebben bijna de hele dag in de tuin gezeten en ook heerlijk gebarbecued! Hopelijk morgen weer zo mooi!

Kreeg trouwens een mailtje van mijn gastouder dat ze waarschijnlijk over 2 weken wel weer kan opvangen! Gelukkig maar! Stiekem vind ik de tijdelijke gastouder eigenlijk leuker, maar zij kan jammer genoeg Kaj niet opvangen!
Xaloy, hoe heb je dat plaatje nu geplakt?

Ik was al op de site aan het zoeken, maar ik vind een heleboel tips,maar ik krijg het niet voor elkaar!

Enlighten me please!
Je moet op dat schilderijtje klikken boven je reageer venster, en dan kan je daar een URL (een internetadres :-) inplakken. En dan staat het plaatje erin!

Welterusten!
Even snel, Lara! Heel stom ik heb morgen al een afspraak, om 2 uur. We kunnen dus niet lunchen! Helemaal vergeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven