Mode & Beauty alle pijlers

Hakken te groot

11-02-2010 15:44 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben een ontzettende fan van pumps en heb een aardige verzameling bij elkaar. Nu was ik een half jaar geleden 10 kilo zwaarder. Mijn voeten waren blijkbaar ook dikker (ik hield waarschijnlijk ook vocht vast). Nu, 10 kilo lichter, heb ik dus het probleem dat een aantal van mijn pumps te groot zijn geworden. Ik glip er aan de achterkant uit. Ik vind het zo zonde want ze zijn zo mooi! Heeft iemand tips? Zijn er oplossingen hiervoor? Ik heb al zooltjes geprobeerd maar dat was het ook niet....
Geen tips maar wel een compliment! 10 kilo in een half jaar?? Petje af!
Heb je al hielstrips geprobeerd?

Klik
Je hebt waarschijnlijk nu een (of een halve) schoenmaat minder, consequentie van het afvallen. Ik zou niet beginnen aan opvullen, dat komt je voeten niet ten goede als je op hoge hakken loopt.

Oplossing: schoenen verkopen (op marktplaats bijvoorbeeld) en zelf nieuwe kopen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Zooltjes werken niet? Er bestaan ook inplakhieltjes, maar die blijven bij mij helaas nooit zitten...
Marktplaats... welke maat heb je?

Ik heb één paar hakken dat ook te groot is. Gekocht tijdens warm weer, met opgezette voeten, bleek later.

Ik heb hier om tips gevraagd. Als het goed is heeft de schoenmaker stukjes leer die je aan de binnenkant van je schoen kunt plakken. Blijft ie net iets beter hangen.
En allemaal op dezelfde tijd gepost.. netjes!
Misschien watten in de neuzen van de pumps stoppen?
Een losse stiknaad, een afgebroken hak of versleten zolen; de schoenmaker herstelt het snel en vakkundig. U kunt bij ons terecht voor onder andere de volgende schoenreparaties:

* Diverse reparaties binnen- en buitenwerk

* Aanbrengen rubberbescherming leren zolen

* Geheel nieuw onderwerk, óók voor wandel- en bergschoenen

* Ook reparatie aan rubber zolen

* Vervangen hakken en zolen, doorgestikt of gelijmd

* Aanbrengen beschermhoezen hakken

* Verlengen of inkorten hakken

* Ritsen in laarzen zetten

* Laarsschachten en kappen verkleinen

* Oprekken van laarsschachten

* Verkleinen van laarsschachten

* prekken van knellende leren schoenen

U kunt natuurlijk ook even langs lopen voor andere vragen of een advies.

Even langs de schoenmaker, dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zal ik mijn adres geven, dan mag je ze naar mij opsturen .

Hihi, nee grapje.

Wat voor zooltjes heb je erin gelegd, van die hele?

Want je hebt ook van die kleine die je voorin kunt plakken, ik weet niet of dat een idee is?
Bij de hakkenbar/schoenmaker en volgens mij bij van haren, verkopen ze van die suede-achtige hieltjes. Dat zijn antislip hieltjes die iets dikker zijn zodat je niet meer uit je schoenen glipt. Zijn heel fijn, gebruik ze ook in bijna al mijn pumps.
Jeetje wat een snelle reacties allemaal! En goede tips! Ik denk dat ik naar de schoenmaker ga, het doet me teveel pijn om afscheid te nemen van mijn schoenen haha.

De antisliphieltjes vind ik ook een hele goede tip! Ik wil ook nog wel eens schoenen kopen die ik zo mooi vind, maar waar ik na 10 minuten blaren van krijg hahahaha. Maar ze staan mooi!! (in mijn kast :-))

Dank jullie wel voor alle reacties!!!!
O, en als dat niet lukt... dan kijken of ik dit gewicht kan behouden en zo ja.... Marktplaats :-)
Of hiero!! Wat is je maat?? Ik neem ze graaaaaag over!!
Ik ben gezegend met schoenmaat 39,5.

Maar aangezien dat niet bestaat koop ik mijn schoenen dus ook in maat 40. Pumps vul ik inderdaad op met een extra zooltje, een voetkussentje of een hielstrip. Verschilt per pump... Gewoon even uittesten voordat je naar de schoenmaker gaat.
Wow.. tien kilo in een half jaar! Supergoed zeg!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik plak die gelstrips gewoon vast met secondelijm. Tsja je moet wat.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 11 februari 2010 @ 17:48:

Ik plak die gelstrips gewoon vast met secondelijm. Tsja je moet wat.Oh dat is ook een goede!
Die suede hieltjes en dan altijd je schoenen aandoen met een schoenlepel (jaja ik werkte bij een schoenmaker;-) ) Andere opties zijn er helaas niet...
Hahaha, ik zal aan je denken Noworries. Ik heb maat 39/40 (dus de schoenen die te groot zijn zijn in maat 40 over het algemeen.

Ja ik ben ook zo blij met de kilo;s die ik kwijt ben! Goed excuus ook om weer nieuwe schoenen en kleding te kopen :-)

Hmm.. ook maar eens een schoenlepel aanschaffen dus als dat de oplossing is :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven