** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vind ik hem niet echt leuk.

Hij had al eerder een keer geschreven: als je durfd.

Ook toedels ik ga plassen dus.

Ik heb er wat van gezegd... heel erg. Dat ie zoveel spelfouten maakte, Ik dacht mss is wel dyslectisch. Ik bedoel, dat kan toch? Nou ja, hij zei dat ie er niet echt oplette als ie typte en of ik daar echt een probleem van maakte, want iedereen maakte toch wel eens een d/t fout... ja.. idd, dat je in de snelligheid wordt je typt. Of nog een stapje erger ik wordt.. Maar als je durfd... das toch van een ander kaliber.

Ik kan er niet zo goed tegen, of je moet buitenlander zijn. Kijk als Box nou zoiets typt

Ach, als je iemand echt leuk vindt dan maakt dat niet uit. En het maakt me wel uit, dus dat zegt denk ik genoeg....

Fille zegt altijd wijze dingen, daarom heb ik vast niet gereageerd
Ze vindt hem eigenlijk niet leuk, denk ik.

Ja, soms type je heel snel en dan gebeurt dat. Trouwens, Nemo, aangezien je degene was die tegen een leraar voor doven zei dat je altijd al gebarentaal hebt willen leren, moet je misschien niet al te hard roepen. (ik gniffel daar soms nog steeds om, zo leuk).

Ik heb nooit een nachttrein genomen. Dan liever een ander weekend als het goedkoper was.

Hostel zou ik circus kijken (Rosenthalerplatz maar volgens mij ook Rosa Luxembourgplatz of strasse) en Lette 'm sleep (www.backpackers.de) is ook ok. Hangt er misschien ook vanaf waar die vriendin woont? Kan je niet bij haar slapen?
Oh kijk, toen ik het schreef, had Nemo nog niet gereageerd (en ik schrijf nu spontaan: schreeft ).
quote:fille schreef op 11 februari 2010 @ 21:46:

Ze vindt hem eigenlijk niet leuk, denk ik.

Ja, soms type je heel snel en dan gebeurt dat. Trouwens, Nemo, aangezien je degene was die tegen een leraar voor doven zei dat je altijd al gebarentaal hebt willen leren, moet je misschien niet al te hard roepen. (ik gniffel daar soms nog steeds om, zo leuk).

Maar das geen taalfout...
Als je 'm niet echt leuk vindt en 'm ook niet echt leuk kan gaan vinden, waarom zou je er dan veel energie & tijd in steken?

Of is dat omdat Box er ook is? (dat je 'm daarom niet echt leuk vindt)

Oh ja, die gebarentaal was erg goed. Kan in 't rijtje 'geen haai die er naar kraait'.
quote:fille schreef op 11 februari 2010 @ 21:46:

Trouwens, Nemo, aangezien je degene was die tegen een leraar voor doven zei dat je altijd al gebarentaal hebt willen leren, moet je misschien niet al te hard roepen. (ik gniffel daar soms nog steeds om, zo leuk).

?Het zou pas echt grappig zijn als ze het tegen een leraar voor blinden had gezegd.
Ach ik maak er genoeg.

Maar nooit, nooit, als je durfd.. of duurd lang.

Kweenie..

Ga slapen maar. Morgen weer vroeg en met die MEGA IRRITANTE SNEEUW kan ik maar beter vroeg weggaan.

Alhoewel, het is 5 voor 10, mss moet ik nog even op Spijker wachten...

(ik vermoord haar echt als ze niet gaat, dan haal ik die Bassist wel hierheen hoor!)
Spees, dat appartement is echt super trouwens. Alleen één dingetje, ik zie dat je via de slaapkamer naar de badkamer moet, is er nog wel een andere wc? Niet dat je er mee hoeft te zitten hoor, maar ik heb dat nu en merk dat ik het niet zo prettig vind dat alle bezoek eerst door mijn slaapkamer moet banjeren als ze naar het toilet moeten.
OH jaaa, dat appartement, ik heb ook gekeken.

Ik vond het ook leuk eruit zien. Zeker als startersappartement!
Marg, oeps sukkel die ik ben, het was tegen een leraar voor blinden. Toch Nemo? Ik dacht blinden terwijl ik doven schreef. Zie, een typefout is zo gemaakt.

Ik wacht met smart op Spijker. Denk dat ik vanavond de deur niet meer uitga. Maar mijn zuipafspraak voor morgenavond gaat toch door. Dus kan ik vanavond maar beter vroeg naar bed gaan want dat is zuipen op Duits tempo. Daar heb ik zelfs moeite mee.
Ik kan m niet bereiken! We hadden voor vanavond ook geen belafspraakje, maar donderdag tien uur lukte meestal. Maar geprobeerd en ik krijg steeds meteen voicemail, dus dan zal het wel niet aan de verbinding liggen dan zal zijn telefoon wel uitstaan. Misschien al aan t werk?

Zal ik een sms sturen of hij mij wil bellen? Of zal ik hem na zijn werk bellen?

Klote
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nouja. Weet hij wel dat er een hele serie vrouwen gespannen zit te wachten hier?

Smsen of hij belt en eventueel zelf bellen als hij klaar is met werken. Aktie in de taxi.

Ohja, wat ik ook bedacht: als hij nee zegt, kan de vriend van Punica hem op zijn bek gaan meppen.
Kut!

Ben ik daar voor wakker gebleven.

Zuur.

Ik zou beiden doen

En smsen en proberen na zijn werk.

Kan je niet smsen met ontvangtbevestiging dan weet je wanneer zijn telefoon weer aan staat.

Ja das een goed idee.

Dan ga ik nu toch maar slapen want morgen staat de wekker weer om 5.45...

Succes!
quote:fille schreef op 11 februari 2010 @ 22:23:

Nouja. Weet hij wel dat er een hele serie vrouwen gespannen zit te wachten hier?

Smsen of hij belt en eventueel zelf bellen als hij klaar is met werken. Aktie in de taxi.

Ohja, wat ik ook bedacht: als hij nee zegt, kan de vriend van Punica hem op zijn bek gaan meppen. Deze post is geniaal. Ik heb er echt een minuut ofzo hardop om zitten lachen. Thanks fille!
Nee dat weet hij niet he, hij weet niet eens dat ik hem vanavond wilde bellen! Want ik heb hem dinsdag nog gebeld, dus hij zou mij 'later in de week' terug bellen. Hij verwacht geen telefoontje van me...

Jij vindt dus smsen? Wat dan? Ik wil je spreken? Ik wil je iets vragen? Ik kom eraan?
quote:Margaretha2 schreef op 11 februari 2010 @ 22:26:

[...]

Deze post is geniaal. Ik heb er echt een minuut ofzo hardop om zitten lachen. Thanks fille! Ik ook
quote:findingnemo schreef op 11 februari 2010 @ 22:24:

Kut!

Ben ik daar voor wakker gebleven.

Zuur.

Hee zeg, ga jij even klagen! Daar kan ík dus al de hele dag niet van eten. Wat een desillusie.

Ik ga meteen de keukenkastjes opentrekken, heb opeens weer honger.
Margh, er is volgens mij (staan ook andere appartementen in zelfde complex op Funda, en daarbij was dat wel) ook nog een deur vanuit de hal naar de badkamer. Dus dan zou m'n bezoek niet door m'n slaapkamer hoeven.. Maar is idd wel een goed punt, zou het niet heel prettig vinden als iedereen maar door m'n slaapkamer heen moest banjeren..

Fille, dank voor je tips! Ga me er morgenavond even meer in de verdiepen en vriendin bellen wat haar beter uitkomt.

Kan helaas niet bij haar blijven slapen. Zij woont zelf in de buurt van Hamburg en loopt nu stage in Berlijn, en logeert zo lang bij haar nichtje.

Ga nu richting bed. Tot morgen!
quote:Spijker schreef op 11 februari 2010 @ 22:27:

[...]

Ik ook Ik sluit me hier volledig bij aan! Geweldige post Fille!
Ik ben blij dat ik jullie vermaak. Ik heb dan weer dubbel gelegen om de 'Hee zeg, ga jij even klagen'.

Sms gewoon dat je wilde bellen en dat je het leuk zou vinden als hij zou willen bellen. Niet ik moet met je praten, want dat zijn woorden die niemand zou mogen gebruiken.

Ik verkies mezelf tot schaap van de dag: iemand stuurt me een link om muziek te downloaden ofzo of iets met me te delen en nu snap ik niet hoe het werkt. Ooooooooooh ik voel me zo'n senior achter de computer. Echt, een aanfluiting ben ik op dit gebied. Volgens mij heb ik het nu negen keer gedownload maar toch weet ik niet hoe ik bij de muziek kan. Zo, nu weten jullie ook wie die laatste Nederlander is, die nog cd's koopt. Ikke.
wacht nieuws!!!
Ok... Ik dacht: misschien ligt t aan de verbinding (die wil niet altijd in één x) dus ik probeer t nog een keer. En jawel: hij gaat over: Bassist aan de telefoon.

Bassist ik wil je wat vragen, waarom vraag je of ik bij je kom wonen, is dat uit beleefdheid of omdat je me wil zien? Nee, ik wil je zien? Ok, maar 6 maanden vind ik wat lang, wat denk je van 4 dagen.

Hij is overrompeld. 4 dagen? helemaal goed.

Ok, 26ste.

Wat?!

Ja, ik overval m er natuurlijk best mee. Maar luister, eind deze maand: ik heb tijd, ik heb geld, ik heb een ticket. Ik weet dat alles niet perfect is, maar het kan me niet schelen. Ik weet dat je dan juist moet verhuizen, ik help je wel sjouwen. Ik wil je zien, ik kan je niet vergeten.

Hij zoekt een agenda erbij. De 26ste... Hij zegt ja, nee, ja, nee... Twijfel. Want hij is dan druk en werk en verhuizen.

BASSIST LUISTER NOU! Ik wil je ZIEN, t kan me allemaal niet schelen. De vraag is: wil je mij zien?

Hij zegt: ja ik wil je zien, maar ik wil dan ook tijd voor je hebben. Hij stelt voor: ik ga straks naar mn werk en ik ga proberen die dagen vrij te krijgen. Want ik baal ervan als jij hierheen komt en we hebben geen tijd. Ik ga zo proberen die dagen vrij te krijgen en dan bel ik je na mn werk.

Dus...

Hij belt morgenochtend.

En ik? Ik weet niet meer wat ik denk. Iemand die je nauwelijks kent is zo lastig in te schatten. Het hele verhaal is onderhand zo'n raar verhaal. Gaat hij echt proberen vrij te krijgen? Of is dit een excuus?

Klotekloteklote ik snap NIETS meer van de wereld!

Ik ben zó bang, zó bang dat hij me morgen belt dat hij geen vrij kan krijgen. Is dat dan waar het stopt? Moet ik dat nog geloven? Moet ik dan toch gaan, of blijven hopen op een andere datum, een nieuwe afspraak?

De wereld is zo lastig. Ik weet t echt niet meer.
Ik word er gek van. Ik al.

Ok.

Is het einde van de maand de enige keer dat je voorlopig kan? Kan je ook een andere keer binnenkort? Zo nee, BOEKEN. Dat wil je niet horen he?

Wacht even tot hij belt. Wij gaan nu allemaal duimen dat hij gewoon vrij krijgt. Zo niet, tsja, dan moet hij meteen met een ander voorstel komen wanneer hij wel kan.
OK DAN! Hij belt net terug: geef me je vliegtijden. Wat is de gunstigste tijd dat je hier kan zijn op vrijdag en het laatste dat je kan vertrekken op dinsdag?

Ik ren naar mn pc.

Hij zegt ondertussen: zei ik niet dat ik twee maanden nodig had om alles op orde te krijgen? Damn, je zet me onder druk! Maar misschien is dat goed.

Hij is niet serieus. Hij lacht.

Godsamme, opeens hoop ik: hij gaat echt vrij krijgen. Hij vindt t plan leuk
Ik heb dus nog niet geboekt, maar mn creditcard ligt klaar. Ik weet nu in ieder geval welke tijden ik ga vliegen áls ik ga vliegen. Hij zebgt: probeer zo vroeg mogelijk hierheen te komen en zo laat mogelijk terug te gaan, dan probeer ik zo veel mogelijk vrij te krijgen.

Oh man oh man, dit klinkt BIJNA als een concreet plan!

(als t morgen niet door gaat en ik heel hard ga huilen gaan jullie me troosten he?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven