Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Pompoenbammetjes met eiersalade en verse tonijnsalade

Eerst het aanbod maar eens afwachten het moet natuurlijk wel wat opleveren
Hey, Tila, wat KEIgoed, joh! Gevielzieteerd!
.
dank

Ik ben echt heel blij, maar probeer me in te houden... heb het aanbod nog niet binnen....

spahannehehend!
Wat goed zeg!!!!
Ik durf het nog steeds niet te geloven, dat ik misschien wel een hele leuke baan heb

Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten. Morgen afwachten.
En nu is het morgen .

Tila klinkt goed. Van harte.

Strom viel mee, al was er veel aandacht en telefoon ging veelvuldig. En het is wel erg grappig dat mijn coach mailde dat hij me op de radio had gehoord. Dat vergeet ik wel eens dat als je een interview doet mensen dat ook horen.

Vandaag suddert het nieuws nog wel wat na denk ik zo.

Maar eerst koffie en daarna rijles.

En knuffels voor iedereen die het vandaag heel goed kan gebruiken.
dat si het punt he, alles wat je zegt of doet kan gehoord worden

**geeft koffie**
*pakt ook koffie* Brrrr...vroeg hee!

*kijkt in de spiegel* Waarom is mijn rechteroog ineens ontstoken?

Spannend Tila, ik hoop echt dat je vandaag iets hoort en dat het goed is :-)

voor jou vandaag Marie

Hoe is het met de rest van de Dames?
Gehoord en eventueel gezien Tila,maar of dat laatste gaat gebeuren hoor ik later vandaag.

Darly hoe laat moet je naar arbo?

Succes!
10:30...maar uiteraard kon ik niet slapen vannacht. Tijd voor de Mindfullnesscursus om dat gepieker af te leren
voor d

en

voor M'anas
Morguh!

Allereerst een hele dikke vette voor Marie. Trots op wat je doet, vrouw.

En Tila, succes vandaag ~fingers crossed~

Even deels C/P:

Oooh, dames, ik ben verliefd (jaja, dat wisten jullie allang, maar ik doel nu even niet op Brananas... ) .

Gisteren naar mijn verse, kleine nichtje geweest, en allemachtig wat is ze volmaakt. Zo mooi, zo klein, zo fijntjes. En wat is Mopsey lief voor haar "babyzusje", zoals ze zelf zegt.

Mininichtje lag te slapen in de armen van haar hartverwarmend trotse moeder, Mopsey zat ernaast, streelde zachtjes haar ieniemini handje, en keek mij aan met ogen vol tranen; "Mamma, ik wil zo graag zo goed voor mijn babyzusje zorgen, maar het is zo Veel, allemaal..."

Terug in de auto zat een totaal gelukkige Mops luidkeels te zingen; "Er iiiiiis een kindeke geboren in Februariiiiiii, er iiiiiiis een kindeke geboren in Februari, kwam op de aarde voor ons allemaal.....".

Mmm, blijkbaar denkt ze dat in de originele versie de tekst "er is een kindeke geboren in Maart" is. Blijkbaar moet ik toch ook iets meer aandacht besteden aan haar bijbelkennis.

(Terwijl ik de auto door het donker richting huis stuurde, klonk er trouwens ook ineens een lieflijk meisjesstemmetje vanaf de achterbank; "Mamma, hoe worden babies eigenlijk gemaakt?" ~gloep~ Ik heb aangegeven dat ik dat best wilde uitleggen, maar niet tijdens het autorijden. En nu hoop ik van harte dat ze deze vraag inmiddels weer vergeten is....... )
Wat wilde ik nou toch typen?
Oeh, wat lief, Mims

Toen ik met Bloes aan het winkelen was riep ik heel hard dat MK daar nog helemaaaaaal niet mee bezig was, met hoe baby's gemaakt worden.

De volgende dag vroeg ze het.

Ze accepteerde het mama heeft een eitje (wist ze al) en papa heeft een zaadje (wist ze ook)

Hoe komt papa dan aan een zaadje? Uit een bloem? En hoe komt dat dan bij mama? Door heel dicht met de buiken bij elkaar?

Ehm... zoiets, ja.
Grinnikt om Mops en MK :-) Het begin van het Grote Vragen is daar :-) Ik had mijn moeder behoorlijk tuk toen ik op een gegeven moment vroeg wat Spaanse Vlieg was. " Een vlieg uit Spanje" antwoordde ze droog. Ze wist het namelijk echt niet :-)

Update Arbo in de Kelder. En ik heb hongerrrrrr!
Ja, Mops had ook zoiets van "Door te knuffelen, toch?".

Dat heb ik toch maar ontkent.

Voorzag namelijk dat Mops mij ongetwijfelend binnenkort wel met iemand (m/v) zou zien knuffelen, en het leek me niet handig dat ze dan luidkeels in de klas zou gaan vertellen dat ze "zag dat mamma een kindje aan het maken was....".
~smeert een lekker broodje voor D.~

Wat wil je erop, dappererd?
Een broodje van Mims is altijd lekker, wat je er ook op smeert :-)

Keek net weer in de spiegel. Ik heb 1 groot oog en 1 klein oog :-) En ik wou vanavond eigenlijk de kroeg in, nu maar hopen dat het veel aandacht van manvolk oplevert :-)

*gaat even aan Marie denken en het broodje van Mims opeten*
En hoe is het aanbod Tila? Mag de kurk van de champagne?

Zie Kroeg voor sexuele voorlichting aan kinderen op de school van de Bloesjes. Leuk allemaal hoor. Maar wat ben ik een preutse trut als het om mijn eigen Bloedjes gaat.....

Suup, ik heb het niet eens gehoord! Balen zeg.... Ik hoorde het aan de keukentafel. Van jouw coach.

Enne... Mims geeft dus ruiterlijk toe dat ze verliefd is op Brananas! (bendurzoblijvan!!)

Hier is de gekte losgebarsten hoor, oh joy. En ik moet de hele dag het Vliegerlied horen. ~zucht~ De Bloesjes zijn als Rock'nRoll-babe (Jongste) en als Blije Bij (Oudste) naar school. Oudste met zwarte strepen in haar blonde lokken gespoten, de bos haar van Jongste is totaal zwart gespoten en met make-up op haar smoeltje, is het nét haar moeder! Dát zal haar papa leuk vinden......

*voor Mims*

Er staat een vraag in de wacht, jaja een vraag in de wacht, jaja een vraag in de wacht van je wijze dóchter.....

En Tila, inderdaad: let op met slappe antwoorden. Voor je het weet concluderen je kinderen dat je een slet bent omdat je met je vriendinnen knuffelt!
Ik weeeeeet nog steeeeeds niks!

Waarom mailen ze nou niet???

Gheghe, leuk he, Bloes, dat carnaval
Bloes, ik lees net i de kroeg van het verhaal van het ggd-persoon, maar ik vind het niet zo raar om al te zeggen dat het met piemels en plassers te maken heeft. MK weet ook waar babys uitkomen, dus ze zal ook wel snappen dat je het zaadje daar dan in moet stoppen.

Maar ik heb het nog niet verteld
Bellen Tila, bellen!

En ik had ook het meeste moeite met het pijpen-gedoe. Dat ga ik niet uitleggen; daarop zeg ik dat toch iets als "daarvoor ben je nog te klein". Of iets genuanceerder, als ik een goeie dag heb.
Net zo leuk gegeten met mijn oude baas van vorig gezelschap. Gelachen om herinneringen van vroeger, gepraat over het leven van vandaag en elkaar geinspireerd door te brainstormen over nieuwe vormen van theater. Erg fijn!
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?
Fijn, D. De kunsten toch nog niet helemaal afgeschreven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven