braadzakken.........

11-02-2010 15:00 54 berichten
Ik heb een aantal keren de zakjes van de maggi gebruikt en daar de kip best smakelijk in klaar gemaakt(nou je de over dan)

Maar volgens mij moeten er ook losse braadzakken te krijgen zijn.

Ik heb in verschillende supermarkten gekeken oa c1000 en de poiesz.

Iemand een idee?

Lijkt me leuk en lekker om er van alles in te gooien , ook eens ander vlees en groenten en kruiden bv.

groetjes benmamma
Alle reacties Link kopieren
Wat voor kruiden doen jullie er dan bij, en hoeveel?

De paprika van Maggi vond ik wel lekker trouwens.

Braadzakken kun je gewoon bij AH kopen, bij de boterhamzakjes en het folie. Het zijn hele platte pakjes en ongeveer formaat A5/A6 zoiets, envelopafmeting, dikte iets dikker.
quote:ieniemienie20 schreef op 11 februari 2010 @ 20:06:

Nog ff spuit 11 hier, maar de Poiesz was vroeger de Poi-mar. Dan ging ik altijd ff naar de Poi. Ik heb nog achter de kassa gezeten in de Poi en mijn bedrijfleider heette Kerst

Hahha KLOPT

Wat grappig dat was ik echt helemaal vergeten . in mijn geheugen gingen we vroeger ook al naar de pois maar idd we gingen naar de poimar.

Was vroeger waaar wij heen gingen (Bergum/Burgum) wel een beetje een loods. Beetje aldi idee zeg maar.

Toch ging ik graag mee, had ik ook nog wat invloed op wat er te eten was thuis
Maarreee...

Ik als braadzakkenleek zou het toch ook wel fijn vinden als dit topic gekaapt mag worden voor recepten (lekkere!) met braadzakken.

Hier wordt nooit gebraadzakt en in mijn ouderlijk huis ook niet.. Mis ik er wat aan?
Poelepoelepoelepoes!
quote:ieniemienie20 schreef op 11 februari 2010 @ 20:06:

Nog ff spuit 11 hier, maar de Poiesz was vroeger de Poi-mar. Dan ging ik altijd ff naar de Poi. Ik heb nog achter de kassa gezeten in de Poi en mijn bedrijfleider heette Kerst Ah vandaar dat mijn schoonmoeder altijd poimar zegt. of Poi....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven