Contact na 2 dates..??

12-02-2010 16:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal..

Ik ben een tijdje vrijgezel na een relatie van ongeveer 5 jaar en heb nu weer gedate.. Er was een hele leuke jongen op het vliegveld, via hyves zijn we in contact gekomen, nummers uitgewisseld, vervolgens hebben we een keer afgesproken. Dit was heel erg leuk, daarna ook wel dagelijks sms contact en nog afgelopen zaterdag nog een keer afgesproken. Weer was het erg leuk en gezellig. Zondag kreeg ik een sms, maandag kreeg ik een sms, maar dinsdag reageerde hij niet op mijn sms. Vervolgens kreeg ik woensdag laat een sms die hij begon met lieverd en afsloot met denk aan je, x.. (was verder heel kort smsje) Maar daarna heb ik nix meer gehoord, terwijl ik gisteren wel weer heb gesmst..

Omdat deze fase voor mij alweer een tijdje geleden is, kan ik me ook nietmeer zo goed herinneren hoe dat toen ging en vraag ik me nu af of het raar is dat ik nu nog nix heb gehoord?! Of vinden jullie dat ik me enorm aanstel?!??

Bedankt X
gewoon lekker even afwachten. Gut hij heeft niet meteen teruggesmst. Jullie zijn tweemaal op een date geweest.
Krijgen wij nu ook een X-je?

Waarom vraag je het hem zelf niet, per telefoon? Je weet wel, bellen, waar dat ding eigenlijk voor bedoeld is. Al dat gesms..
Dus je hebt twee dagen geleden nog een lief sms'je gekregen? Niet teveel zorgen maken, dan. Geef het wat tijd.
heel herkenbaar,maar zou toch zelf de bal bij hem laten nu,mannen willen toch jagen en niet iets wat op een presenteerblaadje voor ze ligt...
quote:daffyduck schreef op 12 februari 2010 @ 17:05:

heel herkenbaar,maar zou toch zelf de bal bij hem laten nu,mannen willen toch jagen en niet iets wat op een presenteerblaadje voor ze ligt...Die gedachte is volgens mij al enkele eeuwen niet meer actueel.
quote:Wakker schreef op 12 februari 2010 @ 17:07:

[...]

Die gedachte is volgens mij al enkele eeuwen niet meer actueel.Vind ik persoonlijk ook maar merk toch dat het nog zo werkt....(sinds 2 maanden in het dating gebeuren....
Mannen uit onze heerlijke westerse maatschappij zijn al sinds de jaren 70 niet meer gewend om te jagen! Leve het feminisme... Mannen durven helemaal niet zo goed meer, bang om afgewezen te worden door ons "sterke" vrouwen die hun eigen boontjes wel kunnen doppen.

Nee hoor, als je een man echt leuk vind mag je dat best laten merken!! Vind ie alleen maar leuk die vleierij! Zou jij toch ook vinden?
anoniem_86721 wijzigde dit bericht op 12-02-2010 17:21
Reden: verkeerde bericht gequote
% gewijzigd
quote:Wakker schreef op 12 februari 2010 @ 16:54:

Waarom vraag je het hem zelf niet, per telefoon? Je weet wel, bellen, waar dat ding eigenlijk voor bedoeld is. Al dat gesms..

Hey das mijn tekst

(alleen hier doe ik hem iets uitgebreider)

TO een telefoon is in de basis bedoeld om mee te bellen

Dat betekend zoveel als dat je de telefoon oppakt

Wel de toetsjes gebruikt, maar dan niet om woorden te maken maar op 10 cijfertjes in te toetsen, dan druk je op het groene hoorntje legt de bovenkant tegen je oor en begint na het contact maken (das dus als de toon stopt en je daadwerkelijk een stem hoort) in de gaatjes onderaan de telefoon terug te praten.

Een heus gesprek komt dan op gang

In de volksmond noemen we dat, telefoneren...

Nu zonder dollen

Als je wilt weten hoe het met hem gaat, als je hem nogmaals wilt zien, als je hem de liefde wilt verklaren, hem je bed in wilt sleuren of gewoon een kopje thee met hem wilt gaan drinken....bellen en een voorstel doen.

Tis net wat Wakker zegt, de tijd dat hij al het initiatief moest tonen is al een tijd voorbij hoor

Wat dan weer niet wil zeggen dat je hem moet blijven bellen

Is het te veel eenrichtingsverkeer dan kan je ervan uit gaan dat hij niet echt in je geïnteresseerd is.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als hij hoteldebotel was geweest had hij je gebeld om weer een afspraak te maken. Maar wellicht is het tegenwoordig normaal een relatie te starten en onderhouden via sms, Hyves, Facebook...
Hij SMSTE toen ik thuis was wel dat ie snel een xtje mijn kant op wilde komen..

Ik vraag me daarom af, of het raar is om niet elke dag iets te horen van iemand die je net kent... Of dat ik dat gewoon heel graag wil en geen geduld heb..
quote:emmenn schreef op 12 februari 2010 @ 17:25:

Als hij hoteldebotel was geweest had hij je gebeld om weer een afspraak te maken. Maar wellicht is het tegenwoordig normaal een relatie te starten en onderhouden via sms, Hyves, Facebook...

Wie is er hoteldebotel na 1 date? (of 2 in dit geval)?

Misschien is de beste man gewoon heel druk, heeft hij een leven zeg maar en is niet de hele dag bezig met naar zijn beeldscherpje van zijn mobiele telefoon kijken

Als ik een leuke man leer kennen gaat er ook wel eens een paar dagen overheen voor ik contact opneem

En dat heeft niets te maken met desinteresse maar meer met dingen gewoon een rustig aanpakken...

En via sms/hyves of FB een relatie opbouwen zou hier afknapper nummer 1 zijn....

*vind zichzelf hopeloos ouderwets met gewoon bellen en er niet gelijk boven op duiken*
quote:leonieve schreef op 12 februari 2010 @ 17:28:

Ik vraag me daarom af, of het raar is om niet elke dag iets te horen van iemand die je net kent... Of dat ik dat gewoon heel graag wil en geen geduld heb..Nee dat is niet raar..ik zou er persoonlijk zelfs een beetje benauwd van worden....
quote:emmenn schreef op 12 februari 2010 @ 17:25:

is dat echt zo? als ie niet snel genoeg belt of smst voor een nieuwe afspraak dat ie dan niet geinteresseerd genoeg is?

Volgens mijn beste vriendje denken mannen ook dat ze niet te eager moeten overkomen.

Zitten we lekker allemaal op elkaar te wachten.

Als je contact wil, bel of sms of facebook of hyve of whatever. Als ie dat niet leuk vind, weet je genoeg. Als ie je echt leuk vindt vindt ie het niet erg als je contact zoekt, als je maar niet 20 x per dag dat doet
Oke ik kan me voorstellen dat je hem graag wilt zien of wilt spreken of een teken van leven wilt... Maar als hij 1 of 2 dagen niets van zich laat horen is dat niet heel erg. Ik ben net zo ongeduldig als jij en weet nog precies hoe ik was toen ik net mijn vriendje had ontmoet. Russsssstig meis, komt vast allemaal goed!!
Ik kan me wel voorstellen dat het na twee dates 'eng' is om te bellen. Ik heb ook een soort tefeloon-vrees.

Maar volgens mij is e rniets aan de hand, laat het. Het klinkt juist hartstikke leuk allemaal. Ga hem iig niet op zijn huid zitten.
Stuur anders zelf vanavond/morgen een berichtje, of hij nog plannen heeft dit weekend en dat jij met je vriendinnen de hort op gaat (zodat hij niet meteen denkt dat je op hem zit te wachten ofzo). Maar ik sluit me wel een beetje aan bij emmenn: als een man je leuk vindt, laat ie dat gewoon merken. Ze zijn niet zo ingewikkeld als wij Dat is mijn ervaring althans. Tenzij hij verlegen is... Kortom: er valt geen zak over te zeggen! Haha!
quote:leonieve schreef op 12 februari 2010 @ 17:28:

Ik vraag me daarom af, of het raar is om niet elke dag iets te horen van iemand die je net kent... Of dat ik dat gewoon heel graag wil en geen geduld heb..

Ik vind het alleen raar dat je sms-te zo groot en schreeuwend neerzet.

We zijn niet blind...

Heb gewoon een beetje geduld met deze meneer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven