FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
En, allemaal weer beetje beter?

Ik heb nergens last van gelukkig, alleen maar van teveel sneeuw, maar dat is niets nieuws .

Vanavond lekker eten met vriendinnetje in A'dam, ik ga met de trein, kan ik ook nog wat drinken.
Goeiemorgen! Nou daar ben ik weer, zij het via viva mobiel. Wat een gedoe zeg, heb sinds gisteren een nieuwe laptop maar kan daarmee dus niet inloggen. Dacht dat het aan mij lag maar was net zo slim om even op de digi-pijler te kijken en het blijkt een bug te zijn waar meer mensen last van hebben. Heeft iets met je geschiedenis ofzo te maken. Nou ja, zo lukt het ook dus hoef nog niet af te kicken ;).

Hoe gaat het met alle zielige/zere keeltjes? Ik vond het ook heel raar klinken het verhaal van mijn zusje, maar het schijnt dus echt vaker voor te komen. Gewoon een stukje dat blijft zitten, maar misschien dat het dan we een beetje ingroeit ofzo, echt geen idee.

Vanochtend een blije cowboy naar school gebracht en nu rust! Sjaak is met Sum op 'netwerkrondje' en Poppetje ligt te slapen. Heerlijk hoor, gebeurt niet vaak .
Heee LLL, ik vroeg me al af of je probleem opgelost was toen ik zag dat jij als laatste gepost had.

Bedoel je dat Sjaak Sum meeneemt als hij gaat netwerken voor zijn werk? Grappig, Harrie neemt ook vaak Schorrie mee. Vindt 'ie leuk en volgens hem vinden de mensen het ook altijd leuk, het breekt het ijs.

Ben nog steeds niet fit. Mijn keel is zo goed als over maar nu rommelt mijn maag en rommelen mijn darmen. Dat had Harrie ook van de week. Raar hoor, net eens soort niet doorzettende griep ofzo, ik zie er ook niet goed uit, ingevallen bekkie, bleek en plooien in mijn gezicht . Knorrie ligt te tukken, Schorrie hoeft niet opgehaald want speelt bij KW-van-school vanmiddag, Harrie is een minidisk aan het ophalen omdat hij morgenavond misschien (ik hoop het!) moet optreden, dus ik ga zo even lekker op de bank liggen.

Vanochtend naar de optometrist, of hoe zo'n oogarts-achtige ook heet, geweest met Schorrie. Alles was prima in orde, ze was erg tevreden. Gaat hij daar ineens zeggen dat ze hem pesten in de klas met zijn bril. Daar heb ik hem nooit eerder over gehoord, volgens mij verzint hij ze waar je bij staat omdat hij dan weet dat 'ie even andacht krijgt. Boef.
Nog helemaal vergeten te vertellen: Schorrie is een fase verder . Normaal komt hij 's ochtends altijd nog even bij ons liggen. Vanochtend lag hij bij ons en zei hij tegen Harrie (ik sliep): ik kan niet slapen bij jullie, ik wil spelen.

Vervolgens ging hij naar zijn kamer, pakte zijn treinbaan, en zette een hele baan in elkaar.

Heerlijk, waarschijnlijk als Knorrie groot genoeg is gaan ze gewoon samen spelen en komt Knorrie dus nooit 's ochtends bij ons in bed .

Ik ga zo ook even boodschappen doen terwijl Schorrie tv kijkt. Ook al zo makkelijk. Best handig als je kinderen wat groter worden.
Ik zou bijna niet meer durven posten omdat het net lijkt alsof ik geen leven heb en jullie wel .

Maar wat is het heerlijk lang licht! Wij hebben al gegeten (waren een beetje vroeg) en nu is het nog steeds licht. Lekker hoor!

Pebb, ik heb jou gemaild op jouw voornaam at achternaam adres. Weet niet of je die ook gewoon regelmatig checkt....
Jaaaaa daar ben ik weer, het inloggen is gelukt .
Sjaak heeft Sum inderdaad meegenomen om te netwerken, vindt ie gezellig en zijn netwerk vindt het ook leuk (denkt ie). Het breekt inderdaad het ijs denk ik.

Ik heb echt zooooo'n gezellige dag gehad met Dim en Poppetje. Dim is zo anders als Sum er niet bij is, echt grappig. We zijn bij een vriendin van mijn langsgeweest en daar blijven eten. Zij heeft drie dochters die ongeveer even oud zijn als mijn kinderen. En Dim was echt zo lief en gezellig en beleefd en luisterde goed. Ik vond het echt heerlijk, heb van hem genoten. Oudste dochter van vriendin is een beetje vals, heb ik vandaag weer gemerkt. Ze jokt heel vaak, en dan echt om andere kindjes zwart te maken. Ik heb weer een paar dingen gezien, maar het gehaaiste was wel dat ze de bak met frietjes wilde pakken en die per ongeluk omgooide, en meteen zei: 'Oh Dim, wat doe je nou, pas nou toch eens op! '. Draak.
Ohooo, wat een grietje! Is ze 4 of 5 oid? En heeft haar moeder het wel door?

Grappig om te merken dat je kinderen anders zijn als hun broertje of zusje er niet bij is. Ik heb dat (nog) niet zo, maar dat komt omdat Schorrie natuurlijk een paar jaar alleen was, en Knorrie eigenlijk sowieso nu ook regelmatig alleen met mij is als Schorrie op school zit.

Maar dan zie je dus toch dat ze een bepaalde uitwerking op elkaar hebben.

Maar hoe kan het nou dat je nu wel ingelogd bent? Of is dat te ingewikkeld?

We hebben er een stem bij volgens mij. Waarom is dat dan?
Iemand die graag achteraf gelijk krijgt? Het percentage jongenstemmers is nl. ineens omhoog gegaan.

Wat een bijdehant krengetje zeg LLL! Oeh, als je op deze leeftijd al zo doortrapt bent, kunnen haar ouders hun lol nog op als ze gaat puberen..

Lien, gezellig, zo'n avondje weg! Ik hoop dat je het leuk hebt!

En Schorrie die verzint dat hij gepest wordt, ook best slim

Ja lekker he Morrie, kinderen die zelfstandiger worden. Heerlijk! Pas hebben Mini en Nano in het weekend vanaf half 8, toen ze wakker werden, ruim een uur samen heel lief zitten spelen op Nano's kamer. Geweldig was dat. Ik voelde me nog heel even volkomen onzinnig schuldig toen ik wakker schrok over half 9, maar ze vonden het hartstikke leuk. En wij ook
He Mille, heb aan je gedacht vandaag, voel je je beter dan gisteren?

Ja, Lien is gezellig een avondje weg inderdaad, lekker hoor!

Schorrie zei vanavond bij het naar bed gaan dat hij morgenochtend weer met zijn trein gaat spelen op zijn kamer. Ik hoop het. Jammer dat hij al vroeg moet zwemmen. Maar we hebben de zondag nog .
Mwah, het gaat. Heb m'n mondelingen uitgezeten en het laatste uur geskipt, en toen snel naar huis gegaan en van 13-17 in bed liggen suffen voor ik de kinderen ging halen (Millenium komt vanavond pas heel laat thuis).

Dat scheelde wel, zeker zo vlak voor het eten-bad-bedgedoe.

En nu hang ik duf op de bank met Maxi X-factor te kijken.

Misschien moet je hem morgen juist niet met z'n trein laten spelen. Gewoon de hele dag de trein verbieden en zeggen dat het zondagochtend weer mag. Dan wil hij er dan vast extra lang mee spelen
Hahaha, ja, dat is wel een idee.

Vervelend hoor Mille, dat je zo ziekerig ben. Nu lekker weekend en uitrusten.

Nu al een dode bij de OS. Dat schiet op.
Balen Mille (en Morrie) dat het maar niet overgaat. Het klinkt als een naar kwakkelvirusje.

Ja, ze is viereneenhalf, en haar moeder heeft het wel door maar ziet de helft niet omdat ze nog twee kleinere zusjes heeft. Maar ik weet dat het heel irritant is als iemand een slechte eigenschap van je kind nog een extra gaat benadrukken, dus ik heb niks gezegd van de dingen die ik vandaag weer zag. Ach het zal wel weer overgaan hoop ik. Vriendin rolt in ieder geval regelmatig met haar ogen .

Ik weet niet hoe het kan dat ik weer kan inloggen, ik kreeg een mail terug dat er iets mis was met het forum en dat ze hun best aan het doen waren om het voor het weekend te verhelpen. Gelukt . Maar het lag dus niet aan mijn computer.
Hoezo, benadrukt iemand bij jou weleens een slechte eigenschap van je kinderen? Hebben die van jou slechte eigenschappen?

Ik zou er ook niets van zeggen trouwens, of hooguit een grapje maken. Zei Sum er zelf niets van? Zo van: hallo, ik deed dat niet!

Ik moet denk maar eens afsluiten, zit veel te veel te forummen, slaat echt nergens op.
Nee, Dim zei niks want het boeit hem niks of hij nou de patat op de grond gooit of niet, dat is een van die slechte eigenschappen .
quote:lilalore schreef op 12 februari 2010 @ 23:04:

Nee, Dim zei niks want het boeit hem niks of hij nou de patat op de grond gooit of niet, dat is een van die slechte eigenschappen .

(en het was dus Dim...)
Aloha.

Ik ben er ook nog.

Druk. Pebblo krabbelt gelukkig wat op geloof ik en ik denk ook dankzij mijn 'harde hand'. Naats dat ik hem ontzie op sommige vlakken. Morgen mag hij weer gaan koken, komen weer vrienden eten. Paëlla en tapas.

Hard gewerkt van de week. 3 hele dagen. Moshje doet het perfect in de winkel. Thuis slaapt hij overdag redelijk, en vooral als we met de wagen weggeweest zijn in de wagen. Avonden zijn nog dramatisch, nachten perfect. Had wat gekocht tegen krampjes (infacol) en de week dat ik dat gebruikte waren de avonden beter. Nu week zonder geprobeerd en elke avond stond in het teken van Moshje. Hij is morgen 14 weken, dus zou toch beter moeten gaan binnen afzinebare tijd. Weten jullie nog op welke leeftijd jullie baby's ook gewoon om 19-20 uur naar bed gingen (en dan nog wel dronken om een uur of 11)? Bij GP duurde het ook lang (hoe lang weet ik niet meer) KP sliep na een paar weken al ook 's avonds in zijn wiegje.

Gisteren kreeg ik oude vriendin op bezoek. Had haar 6 jaar niet gezien. Ik heb me altijd schuldig gevoeld dat ik die vriendschap dood heb laten bloeden. Zij denk dat zij het heeft gedaan. Vriendschap toen was heel kort en soort van heftig. (ontmoetten elkaar in 1999 volgens mij, op vakantie, allebei single, zagen elkaar elk weekend en belden uren. Vielen op zelfde type foute man en het was zo'n intense vriendschap dat ik zelfs dacht dat ik verliefd op haar was) Toen ik Pebblo ontmoette, de rust vond en echt gelukkig werd 'paste' zij niet meer. Laatste keer dat ik haar zag was op kraambezoek bij KP.

Heftige klik was er ook niet meer. Zij is nauwelijks veranderd en volgens mij nog steeds niet stabiel in relaties, ik heel veel. Was wel gezellig, maar meer ook niet.

En verder geen zieken, geen keelpijn. Geen etensresten die in keel blijven hangen (yuk?!). Maar met aanhoudende keelpijn of heesheid moet je altijd naar de dokter gaan.

Gaat het goed met ZCHT, Wind? Nog steeds zo zoet en alert? Hoe gaat de nachten en zit je nog steeds in ontkenning van syndroom? Zou wel fijn zijn als het echt goed gaat deze keer.

Ik ga vandaag relaxen. Kijk wel hoe de dingen lopen en heb geen plannen. Enige dat moet zijn de boodschappen.
Morrie, je hebt mail.
Ik zag het Pebb, bedankt, heb teruggemaild, geen dringende vragen terug meer .

Ik weet geen leeftijd meer, maar volgens mij sliep Knorrie met een half jaar oid 's avonds om 19 uur in zijn bed? Maar ik vond het ook nooit een probleem, hield het denk ik wel in stand om lekker met hem te zitten 's avonds. Vond het heerlijk met mijn kleine baby'tje. Ik weet nog wel dat BNJMN al veel eerder al om 19 uur in bed lag, daardoor viel mijn verwengedrag erg op .

Alweer een zwemles gehad vanochtend, was weer haasten. 8.30 uur is echt vroeg, we werden om 7.35 uur pas wakker. Ik moet altijd een kwartier bijkomen in die kantine daar.

Harrie is aan zijn camper aan het klussen, Schorrie kleurt en Knorrie moet nog aangekleed maar dat doe ik denk ik pas nadat hij weer geslapen heeft.
Dim heeft vanmiddag zijn eerste zwemles. Sjaak is nu vleugeltjes met hem aan het kopen en een normale zwembroek, want hij heeft alleen maar van die hawaï-gevallen en die zijn ook nog te klein. Hij wíhihihil niet, maar goed, hij moet toch. Ben benieuwd wat voor drama me te wachten staat straks. Daarna gaan ze naar opa en oma, alledrie, en dan halen we maandag Sum en Poppetje weer op en dinsdagavond wordt Dim gebracht. Heeeeeeeeeeerlijk, gewoon twee nachten ongestoord slapen!

Poppetje sliep vanaf een maand of drie vanaf de bedtijd van de jongens, maar Dim ging pas met een half jaar ofzo op tijd naar bed. En van Sum weet ik het niet meer, van zijn babytijd ben ik echt zo ongeveer alles vergeten .
Moet dat dan LLL, vleugeltjes voor zwemles? Hier hoefde dat niet, kurkjes en dat soort hulpmiddelen zijn in het zwembad aanwezig. En Schorrie zwemt vaak ook gewoon in zijn hawaiizwembroeken trouwens.

De eerste les wilde Schorrie ook niet echt naar zwemles. De 2e misschien ook nog niet. Maar al vrij snel hoorde ik hem er niet meer over. Het is ook spannend natuurlijk, je 1e zwemles!

Wat lekker dat de kinderen een paar nachtjes uit logeren gaan, is dat zomaar of hebben jullie een feestje?

Ik heb net de pompoensoep van de SG gehaald, die ga ik morgen maken heb ik bedacht. Ben nog steeds niet 100% fit en vind het dan zo lastig om te bedenken wat we moeten eten. Maar pompoensoep daar heb ik wel trek in.
Vleugeltjes hebben ze daar wel neem ik aan? Overigens hier altijd alleen maar bandjes volgens mij, althans, kan me geen vleugeltjes herinneren.

ZIt boven, houd het kort, want dochter speelt buiten en de rest is weg, dus ze kan er niet in als ik hier blijf.
Haai!

Even kort, want kind op de arm dus ik tik met 1 hand.

Spannend 1e zwemles! Hier ook spanning de eerste keren, maar werd vanzelf minder. Het is ook spannend voor die kinderen. Bij ons ook zwemkurken aanwezig in het zwembad trouwens.

Alles gaat hier prima! ZCHT is echt heel makkelijk. Slaapt veel en drinkt lekker (afkloppen). Hij komt 's nachts maar 1 keer! om 23.00 uur, dan om een uur of drie/vier en dan weer een uur of zeven/acht. Heerlijk! 's avonds ligt hij vaak bij ons, maar meer omdat wij dat zo lekker vinden Overdag en 's nachts ligt hij in zijn wiegje, maar nu dus bij mij. We genieten echt en daardoor is alles ook al veel relaxer, merk ik.

Gisteren naar huisarts geweest en ik moet naar de KNO-arts in het ziekenhuis. Schijnt met zuuraanvallen (zwangerschap) te maken te hebben en daardoor komt ook de keelpijn.

Oh, we gaan lunchen!
Joh, toch goed dus dat je even naar de huisarts geweest bent.
Nathje, hoe was Gent?

Het boxpakje is binnen hoor! Leuk en bedankt

Volgens mij heeft ZCHT een regeldag. Hij wil heel de dag drinken en niet in zijn bed. Niet echt handig (strijk, kaarten, spelen met KW en BRS), maar wel lekker dat warme lijfje tegen je aan!

GW is met oud collega foto's maken van een gebouw in stad hier vlakbij. Er moet iets aan gemaakt worden. Ze doen mee aan een prijsvraag. Leuk hoor.

Oh, BRS heeft gisteren zijn speen wegegooid en vannacht zonder geslapen! ~ trots ~

LLL, hoe was zwemles?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven