Bezemtopic deel 6
vrijdag 12 februari 2010 om 16:52
quote:Sterretjee schreef op 12 februari 2010 @ 12:00:
Ik kom hier even binnenvallen voor vandaag want ik moet gewoon mijn lijstje plaatsen zodat ik het aan 't eind van de dag kan afstrepen.
Dat lijkt me zo lekker.
- sporten
- badkamer stofzuigen
- badmat wassen
- beneden opruimen en afstoffen
- glas glassexen
- toiletten boenen
- vaatwasser uitruimen
- wassen draaien.
- administratie
- bovenverdieping stofzuigen
Toi toi toi, fijne dag bezemdames!Jippiejajeee!
Ik kom hier even binnenvallen voor vandaag want ik moet gewoon mijn lijstje plaatsen zodat ik het aan 't eind van de dag kan afstrepen.
Dat lijkt me zo lekker.
- sporten
- badkamer stofzuigen
- badmat wassen
- beneden opruimen en afstoffen
- glas glassexen
- toiletten boenen
- vaatwasser uitruimen
- wassen draaien.
- administratie
- bovenverdieping stofzuigen
Toi toi toi, fijne dag bezemdames!Jippiejajeee!
vrijdag 12 februari 2010 om 17:10
Yeah, Sterretjee!
Ik ben onverwacht heul druk geweest! Heb alles kattenhaarvrij gemaakt, zweet stond me blank op het voorhoofd!
Maar het glimt weer hier! Happy mag morgen de badkamer doen, zag ik even niet meer zitten.
Weet niet meer wie het vroeg, maar met het pootje gaat het elke dag een stukje beter. Wond is nog open en er zit nog wat vocht in mijn voet waardoor lopen nog raar gaat. Het voelt alsof er iets in mijn voet is achtergebleven.....een krik ofzo
Ik ben onverwacht heul druk geweest! Heb alles kattenhaarvrij gemaakt, zweet stond me blank op het voorhoofd!
Maar het glimt weer hier! Happy mag morgen de badkamer doen, zag ik even niet meer zitten.
Weet niet meer wie het vroeg, maar met het pootje gaat het elke dag een stukje beter. Wond is nog open en er zit nog wat vocht in mijn voet waardoor lopen nog raar gaat. Het voelt alsof er iets in mijn voet is achtergebleven.....een krik ofzo
vrijdag 12 februari 2010 om 18:10
Welkom Sterretjee!
Saskia, ik zal me ook nog even voorstellen:
Ik ben Rainz, getrouwd, heb 2 kinderen en werk als secretaresse + nog een paar keer in mijn hobbybaan (maar daar stop ik binnenkort mee).
Ben het trouwens eens met de dames dat de naam Serge wel heel goed past.
Foto's van zoon als indiaan met rode neus staan inmiddels ook op mijn hyves. Verder doen wij niets aan carnaval, hooguit dinsdag nog even kijken bij de kènjeroptoch als het niet te koud is.
Maandag heb ik lekker vrij, dus ik ga nu genieten van een heerlijk lang weekend. Straks nog even een taart bakken voor mijn vader en dan kan ik die morgen versieren en vullen.
Fijne avond allemaal!
Saskia, ik zal me ook nog even voorstellen:
Ik ben Rainz, getrouwd, heb 2 kinderen en werk als secretaresse + nog een paar keer in mijn hobbybaan (maar daar stop ik binnenkort mee).
Ben het trouwens eens met de dames dat de naam Serge wel heel goed past.
Foto's van zoon als indiaan met rode neus staan inmiddels ook op mijn hyves. Verder doen wij niets aan carnaval, hooguit dinsdag nog even kijken bij de kènjeroptoch als het niet te koud is.
Maandag heb ik lekker vrij, dus ik ga nu genieten van een heerlijk lang weekend. Straks nog even een taart bakken voor mijn vader en dan kan ik die morgen versieren en vullen.
Fijne avond allemaal!
vrijdag 12 februari 2010 om 18:17
dag dames,
daar was ik weer
welkom saskia en sterretjeee (hoewel ik jouw al ken natuurlijk)
Coe, en dikke knuffel voor jouw
Fuss, hoe is het met jouw en de kleine mini
Mamz, hoe was het logeerpartijtje (of heb ik nu niet netjes bijgelezen)
Zo jonna, heb jij even hard gewerkt
Hier alles goed. Was even druk met werken. Ondertussen ook nog de bloemen geregeld voor de bruiloft. Nou ja, afspraken gemaakt over de kosten dan haha. Nu nog even een retedruk weekend en dan vanaf dinsdag vijf dagen vrij
Ik zal me even voorstellen. Ik ben itsme, in het bezit van een verloofde (bijna-man), twee katten, twee schildpadden, zes cavia's, en een hele hoop boeken. Werk op een woongroep voor gehandicapten en ben gek op fotograferen
daar was ik weer
welkom saskia en sterretjeee (hoewel ik jouw al ken natuurlijk)
Coe, en dikke knuffel voor jouw
Fuss, hoe is het met jouw en de kleine mini
Mamz, hoe was het logeerpartijtje (of heb ik nu niet netjes bijgelezen)
Zo jonna, heb jij even hard gewerkt
Hier alles goed. Was even druk met werken. Ondertussen ook nog de bloemen geregeld voor de bruiloft. Nou ja, afspraken gemaakt over de kosten dan haha. Nu nog even een retedruk weekend en dan vanaf dinsdag vijf dagen vrij
Ik zal me even voorstellen. Ik ben itsme, in het bezit van een verloofde (bijna-man), twee katten, twee schildpadden, zes cavia's, en een hele hoop boeken. Werk op een woongroep voor gehandicapten en ben gek op fotograferen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 12 februari 2010 om 20:01
Helleu,
Kennen jullie dat leuke stel dat nieuwe deuren heeft?
Nou ze hangen, maar ze sluiten niet.
Wat een gekut zeg, hebben ze de sloten veranderd.
Bij de oude deuren zat dat een cm of 10 lager.
Volgende week de sloten uit de sponning halen, hoger zetten en de gaten weer vullen en sponningen weer verven.
Dit was mij klaag ronde voor vandaag!
Intake leek goed te gaan, van de week hoor ik meer.
Opleiding slaat ergens netgens op, het MBO assistent bedrijfsleider.
Maar ach, ik ben 2 jaar van de straat als het door gaat.
Nu eten, aardappels, prei en kip uit de oven.
Kennen jullie dat leuke stel dat nieuwe deuren heeft?
Nou ze hangen, maar ze sluiten niet.
Wat een gekut zeg, hebben ze de sloten veranderd.
Bij de oude deuren zat dat een cm of 10 lager.
Volgende week de sloten uit de sponning halen, hoger zetten en de gaten weer vullen en sponningen weer verven.
Dit was mij klaag ronde voor vandaag!
Intake leek goed te gaan, van de week hoor ik meer.
Opleiding slaat ergens netgens op, het MBO assistent bedrijfsleider.
Maar ach, ik ben 2 jaar van de straat als het door gaat.
Nu eten, aardappels, prei en kip uit de oven.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 12 februari 2010 om 21:11
Heleu!
We hebben de 1ste prijs gewonnen!(man wat was het afzien,spekglad,1 lekke band en dan duwen)maar de koppies van de kinderen maakte alles dubbel en dwars goed.Ik heb genoten!!
Oudste is nu,voor het eerst,naar de jeugddisco.Das ook wennen hoor!:)
Nik,das mooi damesplasser zeg met die deuren!Reden om te klagen hoor
Enne je kan maar wat te doen hebben he!!
Zoeb,begrafenis is maandag.Voor jou(jullie)zal het idd ook weer een rottijd zijn,maakt niet uit hoelang het geleden is!
Fuss,iets aan dat koffiezetapparaat kunnen doen?
Mamz,veel plezier met het slaapfeest!
I'ts wanneer is nou de grote dag?heb ik gemist ofzo??Leuk zo,al die voorbereidingen!
We hebben de 1ste prijs gewonnen!(man wat was het afzien,spekglad,1 lekke band en dan duwen)maar de koppies van de kinderen maakte alles dubbel en dwars goed.Ik heb genoten!!
Oudste is nu,voor het eerst,naar de jeugddisco.Das ook wennen hoor!:)
Nik,das mooi damesplasser zeg met die deuren!Reden om te klagen hoor
Enne je kan maar wat te doen hebben he!!
Zoeb,begrafenis is maandag.Voor jou(jullie)zal het idd ook weer een rottijd zijn,maakt niet uit hoelang het geleden is!
Fuss,iets aan dat koffiezetapparaat kunnen doen?
Mamz,veel plezier met het slaapfeest!
I'ts wanneer is nou de grote dag?heb ik gemist ofzo??Leuk zo,al die voorbereidingen!
vrijdag 12 februari 2010 om 22:01
Coetje wat leuk dat jullie de 1e prijs hadden. Kun je net lekker gebruiken. Hoe vond oudste de jeugddisco. Oei er komen nu herinneringen aan mijn eerste jeugddisco binnen.
Ik was meteen stapel verliefd op de DJ.
Die was 10 jaar ouder dan ik, dus dat had geen kans van slagen. Haha. Maar goed ook. Had ik nu met een man gezeten die al in de AOW zit. Moet er niet aan denken.
Nik wat stom zeg van die sloten. Hoe komt het? Verkeerd gemeten of zo?
Ja zeg Fussie hoe is het met het reutelende koffiezetapparaat gegaan?
Mamz succes met het slaapfeest.
Its je bent er maar druk mee. Wel leuk druk.
Ik was meteen stapel verliefd op de DJ.
Die was 10 jaar ouder dan ik, dus dat had geen kans van slagen. Haha. Maar goed ook. Had ik nu met een man gezeten die al in de AOW zit. Moet er niet aan denken.
Its je bent er maar druk mee. Wel leuk druk.
vrijdag 12 februari 2010 om 22:12
[quote]Zoebie schreef op 12 februari 2010 @ 22:01:
Nee het is gewoon een andere standaard maat geworden.
Het moet allemaal iet te soepel gaan hè!
JA Fuss, hoe is het nou?
Ja, toitoitoi. Ik hoop dat je aan slapen toekomt!
[/quote]
Nee het is gewoon een andere standaard maat geworden.
Het moet allemaal iet te soepel gaan hè!
JA Fuss, hoe is het nou?
Ja, toitoitoi. Ik hoop dat je aan slapen toekomt!
[/quote]
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 13 februari 2010 om 08:12
Goedemorgen!
Het is gisteren best goed gegaan, het duurde even voordat onze M sliep, maar we hebben toch een leuk (rustig) avondje bij onze vrienden gehad
Vandaag komt het computermannetje, hopelijk zijn daarna alle problemen verholpen. Die computer komt me ondertussen echt m'n neus uit.
En dan barst vanavond hier de carnaval los, dus zitten we zon beetje vast thuis, als we er ons niet in willen mengen. Ik had gisteren net op tijd bedacht dat de winkels dan ook een paar dagen dicht zijn, heb dus net op tijd voldoende boodschappen in huis gehaald
Het is gisteren best goed gegaan, het duurde even voordat onze M sliep, maar we hebben toch een leuk (rustig) avondje bij onze vrienden gehad
Vandaag komt het computermannetje, hopelijk zijn daarna alle problemen verholpen. Die computer komt me ondertussen echt m'n neus uit.
En dan barst vanavond hier de carnaval los, dus zitten we zon beetje vast thuis, als we er ons niet in willen mengen. Ik had gisteren net op tijd bedacht dat de winkels dan ook een paar dagen dicht zijn, heb dus net op tijd voldoende boodschappen in huis gehaald
zaterdag 13 februari 2010 om 08:53
Ja Miss M Nog even en dan zitten we midden in het feestgedruis. Ik moet er ook aan denken dat ik voldoende boodschappen in sla. Maandag zijn alle winkels dicht. Nou ja Misschien is Appie in Wieert wel open.
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Gaat het nu beter met kleine M?
En verder liggen al die carnavallers zeker nog op bed?
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Gaat het nu beter met kleine M?
En verder liggen al die carnavallers zeker nog op bed?
zaterdag 13 februari 2010 om 09:23
Mmetje doet het goed, had waarschijnlijk een buikgriepje te pakken.
Vannacht heeft 'ie ook weer aan een stuk door geslapen, en vanmorgen lag 'ie alweer lekker tegen me te babbelen
James ligt naast me zijn roes uit te slapen, die heeft zich gisteren de wijn goed laten smaken. En die komt wat harder aan als je een
slaaptekort hebt
ik kan natuurlijk weer niet meer slapen
ga zo maar op staan en beginnen met opruimen enzo, dan doe ik tenminste nog iets nuttigs...
Vannacht heeft 'ie ook weer aan een stuk door geslapen, en vanmorgen lag 'ie alweer lekker tegen me te babbelen
James ligt naast me zijn roes uit te slapen, die heeft zich gisteren de wijn goed laten smaken. En die komt wat harder aan als je een
slaaptekort hebt
ik kan natuurlijk weer niet meer slapen
ga zo maar op staan en beginnen met opruimen enzo, dan doe ik tenminste nog iets nuttigs...
zaterdag 13 februari 2010 om 09:27
Nikki, mooi balen van die deuren
Coe, gefeliciteerd met de prijs, daar doe je het voor!
Sas, kom je nog terug? Je hebt je toch niet af laten schrikken?
Zoeb, misschien dat je op de site van Appie kunt zien wanneer ze open zijn?
Ik baal, er zou maandag iets bezorgd worden waar ik nogal om zit te springen, maar dat zal dan ook wel niet komen
Coe, gefeliciteerd met de prijs, daar doe je het voor!
Sas, kom je nog terug? Je hebt je toch niet af laten schrikken?
Zoeb, misschien dat je op de site van Appie kunt zien wanneer ze open zijn?
Ik baal, er zou maandag iets bezorgd worden waar ik nogal om zit te springen, maar dat zal dan ook wel niet komen
zaterdag 13 februari 2010 om 11:01
zaterdag 13 februari 2010 om 11:03
Goedemorgen allemaal,
ik ben deze week erg druk geweest en ben begonnen met bijlezen, en kwam een nieuwe bezemer tegen. Dus ook ik zal mij even voorstellen aan Saskia.
Ik ben dus Happy_Me, ook wel bekend onder de naam Maegdje (waar ik Zoebie nog steeds heel erg dankbaar voor ben).
Heel erg getrouwd met JonnaX, dus voor kinderen en kleinkind zie daar.
Geboren en getogen in de stad waar de tulpen zijn uitgevonden en werkzaam in de ICT maar daar praat ik meer over dan dat ik daadwerkelijk iets met dat spul doe.
Dus ook van mijn kant: welkom hier.
ik ben deze week erg druk geweest en ben begonnen met bijlezen, en kwam een nieuwe bezemer tegen. Dus ook ik zal mij even voorstellen aan Saskia.
Ik ben dus Happy_Me, ook wel bekend onder de naam Maegdje (waar ik Zoebie nog steeds heel erg dankbaar voor ben).
Heel erg getrouwd met JonnaX, dus voor kinderen en kleinkind zie daar.
Geboren en getogen in de stad waar de tulpen zijn uitgevonden en werkzaam in de ICT maar daar praat ik meer over dan dat ik daadwerkelijk iets met dat spul doe.
Dus ook van mijn kant: welkom hier.
zaterdag 13 februari 2010 om 11:05
Moggûh lieffies!
Ik heb geslapen als een roosje! Wat een zaligheid! En het eerste wat ik zag was het warrige hoofd van Happy
Nu lekker aan de thee, straks weer op tournee. Vorige week trouwens een 100% score! Tralalala!
Ik mag hopen dat het niet de voor- en de achterdeuren zijn Nikki! Ik zag het voor me; jij tegen de achterdeur aan slapen en Sportman tegen de voordeur
Mamz, dat valt mee! Maar 2 blijven slapen ipv 7! Mocht je nog gaan hossen? Veel plezier en ALAAF!
Coetje! Yeah! De eerste prijs! Foto's op de BH!!
MissM, fijn dat M-etje weer lekker slaapt! En James ook
Ik heb trouwens gedacht dat jullie in het westen van het land wonen Miss, maar blijkbaar wonen jullie ook in het zuiden?
Spannend allemaal Its! Leuk he dat geregel? En straks 5 dagen vrij! Lekker!
Goed, ik ga waterdruppels vangen.
Geniet!
Ik heb geslapen als een roosje! Wat een zaligheid! En het eerste wat ik zag was het warrige hoofd van Happy
Nu lekker aan de thee, straks weer op tournee. Vorige week trouwens een 100% score! Tralalala!
Ik mag hopen dat het niet de voor- en de achterdeuren zijn Nikki! Ik zag het voor me; jij tegen de achterdeur aan slapen en Sportman tegen de voordeur
Mamz, dat valt mee! Maar 2 blijven slapen ipv 7! Mocht je nog gaan hossen? Veel plezier en ALAAF!
Coetje! Yeah! De eerste prijs! Foto's op de BH!!
MissM, fijn dat M-etje weer lekker slaapt! En James ook
Ik heb trouwens gedacht dat jullie in het westen van het land wonen Miss, maar blijkbaar wonen jullie ook in het zuiden?
Spannend allemaal Its! Leuk he dat geregel? En straks 5 dagen vrij! Lekker!
Goed, ik ga waterdruppels vangen.
Geniet!
zaterdag 13 februari 2010 om 14:44
Jonna, doe je wel rustig aan met het pootje?
Zielig als die kleintjes ziek zijn he, missM?
Nikki, wat lullig met die deuren. Dat zijn weer van die dingen....
Vandaag alleen thuis. Man is aan het klussen bij vriend... alsof we in huis niet genoeg te klussen hebben... . Ben nog aan het bijkomen van het carnaval vieren op school gisteren. Als juf kun je ook niet als een dooie aan de kant gaan staan, dus een beetje teveel van mezelf gegeven denk ik.
Nog een weekje werken!!!!
Veel plezier vandaag allemaal! Kom nog wel een keertje langswippen vandaag...
Zielig als die kleintjes ziek zijn he, missM?
Nikki, wat lullig met die deuren. Dat zijn weer van die dingen....
Vandaag alleen thuis. Man is aan het klussen bij vriend... alsof we in huis niet genoeg te klussen hebben... . Ben nog aan het bijkomen van het carnaval vieren op school gisteren. Als juf kun je ook niet als een dooie aan de kant gaan staan, dus een beetje teveel van mezelf gegeven denk ik.
Nog een weekje werken!!!!
Veel plezier vandaag allemaal! Kom nog wel een keertje langswippen vandaag...