Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Miss M is mijn bijna buur geweest.

Onze kat is de hort op. Al 2 dagen niet meer gezien. Stom beest. En ik maak me er meer zorgen over dan dat ik wil. Hij is wel vaker een paar dagen weg. Dus ik zit te hopen dat ie straks doodleuk komt aangewandeld.

En dan realiseer ik me ook opeens dat ie ook een keer doodziek thuiskwam. Vergif gevreten en hij is toen een dag en een nacht bij de dierenarts aan het infuus gemoeten. Het zal toch niet.
Ach wat sneu... Misschien zittie in een schuur opgesloten? Die gaan doorgaans niet zo vaak open, dus kunnen ze maarzo een tijdje weg zijn.
Druif zoiets hoop ik echt. Of dat ie bij iemand binnen zit.

Hij is buiten gewend, dus van de kou zal ie niet veel last hebben.
Goedemiddag!

Gister om 23.00u dochter opgehaald en nagepraat.Ze had geschuifeld en die jongen vroeg verkering,maar dat moest ze eerst met haar vriendinnen bespreken en nu wil ze vanavond weer.Het is hier wel goed geregeld dus ze mag nog een keer!

Vanochtend weer even bij mijn vriendin geweest,pannetje snert gebracht,dat is/was traditie met carnaval en ik wist niet goed of ik het nu wel of niet moest doen,maar blij dat ik het wel gedaan heb.Vooral haar man was er erg blij mee!

Ik heb totaal geen zin om nu carnaval te vieren dus vriend is nu naar de kindermiddag met de kinderen en ik zorg voor lekkere frieten straks.

Morgen de optocht en dan ga ik wel even mee.

Mamz,al bijgekomen van slaapfeest?Ik dacht dat er 7 kinderen bleven slapen?

Zoeb,wat naar en raar van de kat.hopelijk komt ie snel terug!

Jonna,foto's staan op mijn h..Kan je die dan ook zien?...nitwit die ik ben..

Mijn laptoppert doet weer raar!!Beeldscherm valt weg of wordt wit of het sneeuwt met strepen.Heb dat ding een half jaar en nu moet ie voor de 3e keer terug!Gelukkig hoef ik jullie dan niet te missen,mag die van Oudste lenen
Poes is alweer terecht. Ben eens gaan zoeken in het openluchtmuseum hierachter en ik kon opeens de kattenvoetjes volgen die in de sneeuw stonden. Die sporen brachten me naar de kat die ergens onder de struiken lag en niets, maar dan ook helemaal niets mankeerde. Alleen een dikke buik, dus honger heeft ie niet geleden.
Coe, Gaat ze vanavond ja zeggen??

Zoeb, dat is fijn... wat kunnen katten toch raar uit de hoek komen he...
Hehe, eerst steeds geen tijd, toen kon ik niet inloggen maarrrr ik ben er weer!

Coe ik hoop dat je toevallig mijn krabbel op de BH gezien hebt.. baalde zo dat ik niet kon inloggen en reageren.

Heb het op het moment echt veel te druk, extra dagen werken, overwerken, verjaardagen, huishouden aaarrrggh vind ff niet meer leuk. Verder net allerlei lekkage en problemen met de elektriciteit ontdekt dus het halve huis moet worden afgebroken

(misschien ietsje overdreven maar het ziet er allemaal niet fijn uit) Heel fijn als je allebei 2 linkerhanden hebt...

Maar goed klaar met klagen, er zijn veel erger dingen ten slotte.

Zoeb, hoop dat je kat snel terug is!

Verder voor allemaal een
Oh, lees net dat kattenbeest alweer boven water is, fijn zeg!!
Gelf heb het net gelezen!

Wat balen zeg van de lekkage en de gebreken die bovenkomen.Ik hoop dat het toch meevalt.

Druif,ik weet niet wat ze gaat zeggen,ze laat nog weinig los.Maar ik denk van wel hoor de naam J veel vallen vandaag!

Oudste is net gedoucht en zit nu met vriendin op haar kamer,haren en make-up!Vriendin blijft slapen,kunnen die meiden mooi napraten(vond ik vroeger ook altijd zo leuk)

Mooi systeem hebben ze hier,bij binnenkomst een briefje invullen met naam en tel.nr,weten ze wie er binnen zijn en niemand mag eruit tot 23.00u.Drinken kost 50 cent.

Morgen komt Bor weer terug
BOEH !

Ik ben er weer ( doe met coehtje mee )

Ik zie maarliefst 2 nieuwe bezemsters Gezellig,

Ik ben dus borodegebande, 31 jaar, moeder van 3 kinderen, op het moment nog een luithuisblijfwijf, maar daar komt na de zomer verandering in .

Welkom !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Borretje welkom terug. Fijn dat je er weer bent.

Maar zie jij2 nieuwelingen??? Ben jij dan die tweede?
Yay! Boro, welkom terug!
Zoeb, fijn dat je kat weer terug is. Ik denk dat Boro het heeft over Saskia en Sterretjee, maar volgens mij kwam Sterretjee maar eenmalig.

Boro, welkom terug, fijn dat je er weer bent!

Coe, gaat dochter ja zeggen? En wat fijn dat het zo goed geregeld is met die kinderdisco!

Gisteren taart gebakken en verjaardag gevierd van mijn vader. Taart was mooi geworden, maar had er nog geen foto van gemaakt toen ik hem naar mijn ouders bracht. En 's avonds was hij al aangesneden. Toch nog maar een foto gemaakt, dus die verschijnt één dezer dagen wel op mijn hyves.

Vandaag staat niets op de planning, hier ligt weer een flink pak sneeuw, dus misschien even sleetje rijden, maar de kinderen zijn de sneeuw ook wel zat geloof ik. Ze klagen steeds maar dat ze het koud hebben als ze buiten staan.

Fijne dag allemaal!
Wat leuk al die carnavallers hier! Ik vier het niet, woon in het westen. In mijn stad is wel een actieve vereniging maar dat zijn allemaal van die rare lui. Lijkt me wel gaaf om een keer echt carnaval te vieren, dat wel.

Nikkinuts, wat een gedoe zeg met die sloten!

Zoebie, jij hebt moeilijke dagen begrijp ik, mag ik je een knuffel geven ook al ken je me niet? Bij deze

Jonna, fijn dat je voet weer beter gaat, ben je lang onder de pannen geweest?

7 Kinderen te slapen mamzelle? Wauw! Bij ons komen veel kinderen van vrienden en van Serge's (jaja, die is het geworden, geweldig!!) broers en zussen. Van hele kleintjes tot volwassen meiden die al hun eigen gezin hebben, altijd zoete inval. Vaak komen hun vrienden hier ook. Leuk hoor, maakt dat ik me ook vaak moeder voel (laatst zeiden 2 van die meiden dat ik hun 2e moeder was, daar moest ik echt wel even van huilen)

Zeg, mag ik jullie namen afkorten? Ik ben liever lui dan moe namelijk

Voor de carnavallers, veel plezier en kleed je goed aan! Hier sneeuwt het weer eens :(
Moggûh!

Het heeft hier álwéér gesneeuwd! Nu wil ik zon, nu is het klaar hoor!

Lekker nachtje achter de rug, weer tot 10.00 uur geslapen!

Borootje! She's back! En nu lief zijn he? Geen gekke dingen meer zeggen, vooral niet off-topic gaan enzo

Zoeb, hoera voor de kat!

Coetje, ik heb gekeken, maar geen foto's op jouw hyves. Wel van je schatjes

Saskia, goede keuze, Serge.Vind je het naar dar jullie zelf geen kinderen hebben gekregen?

Happy gaat zo een traphekje monteren.

Kreeg gisteren een sms van mijn dochter dat Ixsje de hele kamer door tijgert. En wij willen niet dat hij van de trap kukelt he?

Geniet!
K*T Ikea, zitten er geen wandbevestigingsmaterialen bij het traphekje, omdat er zoveel verschillende wanden zijn.

*Vraag advies aan uw plaatselijke vakhandel* Ja, duh! Op zondag!
Die lijstjes die jullie maken, werkt dat? Ik ga het ook eens proberen

Wassen

Puin in de keuken opruimen (vrijdag kregen we onverwachts visite die tot 4 uur 's nachts bleef. Mee eten en vooral mee zuipen en goede, pittige gesprekken gehad, veel uitgepraat dus maar gister zo brak dat er niks uit mijn handen kwam. Serge was de hele dag weg en ik had geen zin het alleen te doen.)

Bewegen, ik ga de hometrainer maar eens onder de ladingen kleren vandaan toveren, want hardlopen zie ik nu niet zitten

Lezen. Heb Een keukenmeidenroman gekocht. Zal eens kijken of ik snap hoe ik een link kan plaatsen hier

Boek
De link is gelukt!

JonnaX, ach het is zo gelopen. Ik vind er eigenlijk niet zo veel van. Klinkt misschien raar, maar ik ben nogal van 'het zal dan zo moeten zijn'. Komt ook door mijn surrogaatkinderen hoor denk ik.

Is Ixje jouw kleinkind? Leuk! Hoe oud?

Is er geen Gamma ofzo open bij jullie?

HM jij werkt in de ICT? Leuk! Ik ga ook steeds meer die kant op. Ga nu een training volgen om een managementspel over al die ITprocessen te kunnen leiden.
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!

Ondanks veel bier weinig slaap toch niet zo heel erg brak. (De klap met de hamer komt later op de dag ben ik bang)

Tot nu toe hebben we het erg leuk.

Troela geniet!

Vanmiddag de grote optocht. Ik heb thermo-ondergoed gekocht, dus ze zal het niet heel erg koud hebben hoop ik.

Sorry voor de ego postings, ik ben wel bijgelezen hoor.

Dag lieve Valentijntjes van me!
Jonna.bouwen aan de wagen heetten de foto's.raar dat jij ze niet kan zien!

Mogu trouwens,

Het heeft hier ook gesneeuwd!Niet gunstig voor de optocht,het duwt zo zwaar dat ik eraan denk om niet mee te lopen.Mijn armen doen nog zeer van vrijdag..kinderen zijn ook niet al te enthousiast..Mijn pakske is iig lekker warm!

Oudste heeft verkering...haar vriendje komt straks(met nog meer vrienden)hier de optocht kijken.Gelukkig blijft ie nog niet slapen

Ik ga iedereen in pak hijsen en schminken!

Veul leut

Enne Bor.wat ben ik blij dat je weer terug bent!!!
Moggû!

Afkorten mag altijd Sas.

Boro, wat fijn dat je er weer bent! Leuke actie van Five hè!

Ik mis HotPip, ik hoop zo dat ze naar de grote meet mag.

Anders moeten wij maar weer snel meeten.

Ik ga straks wel lopen, even wachten tot de sneeuw minder wordt.

Ik vind het nog steeds leuk, die sneeuw!

Jonna, Ikea is zo dom. Is er geen Gamma of iets dergelijks open in de buurt?

Het zijn hier gelukkig de binnendeuren.

Buitendeuren gedoe hadden we vorig jaar, toen de brandweer de boel had opengebroken.

Als je je kont goed tegen de deur deed was je zo binnen.

Fijn dat de kat er weer is Zoeb!

Carnallers, hoe is het ermee?!

Hebben er nog mensen naar het schaatsen gekeken.

Was spannend hè!?

Ik heb Sven nog nooit zo blij gezien!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het gaat dus goed met de carnavallers! Fijn!
Welke aktie van Five?
Dat Boro vanacht op Viva kon, ze was zelf op Labille.
Mogguh

Mijn post van gisteren was opgegeten door het www.

Zoebie, leuke manier om kat terug te vinden

Coebergh, klinkt zo lief, is het haar eerste verkering?

Er konden zeven kinderen blijven, maar man, wat ben ik blij dat het er maar twee waren. De kinderen vonden het allemaal het leukste feest dat ze ooit hadden meegemaakt, maar ik ben brak.

Heel brak.

Boro, fijn dat je er weer bij bent!

En Saskia, leuk dat je mee bent gaan schrijven Boek klinkt goed, ben benieuwd of het ook echt mooi is en niet op de Amerikaanse manier vlug in elkaar geschreven.

Het lukt mij bij de weg nog steeds niet om te integreren, carnavalsgewijs. Vind ik elk jaar weer jammer. Maar straks wel gezellig met de kinderen en twee van de pleegouders de stad in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven