Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ik mis al de leut! Zitten jullie er bovenop ofzo?

Ixsje is onze kleinzoon, Sas. Hij wordt volgende maand 1 jaar!

Wij waren bij vrienden en de tv stond aan op Ned1. Ik blijf het een emotieloze jongen vinden hoor, die Sven.

Wel een rot bericht van die vrienden trouwens. Hun 19 jarige dochter heeft deze week te horen gekregen dat ze Hodgkin heeft. Komende week allerlei afspraken en onderzoeken en het begin van de chemo's.
Getverr Jonna, wat een vreselijk bericht.

Ik vond Sven voor het eerst wel blij. Net als zijn pa, die staat er ook altijd zo simpel bij.

Maar nu niet.

Ik ga me omkleden, het stopt niet met sneeuwen dus ik ga maar gewoon.

Fijne middag Mamz! Leuk dat de pleegouders meegaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogge! (of eigenlijk al middag),

Fijn dat hier gezellige carnavalsberichten te lezen zijn! Hier is het nog een beetje een treurige boel, water is afgesloten ivm de lekkage en er moet een deel van de keuken worden gesloopt om uit te vinden waar het zit en het te fixen. Heel fijn dus

Morgen komen er wat hulptroepen langs om te kijken want zoals bekend zijn wij echt klus-leken.

Vanmiddag gaan we op visite bij vrienden dus gaan we daar gelijk ff douchen, da's wel weer handig

Carnavals-vierders veel plezier EN natuurlijk de rest ook een fijne dag.

Ik ben niet goed bijgelzen dus reageren komt nog hoor. Heb alleen meegekregen dat Coe's dochter op 'vrijersvoeten' is

Leuk!!

Ik ga hier weer verder kamperen!
Boor, welcome back!!!

Saskia, welkom!!
Hier ook een rustige dag vandaag. Er ligt een dik pak sneeuw (zucht ) en wij slaan de Vastenoavundj over dit jaar, dus ook behoorlijk aan huis gebonden.

De vaatwasser draait, de wasmachine gaat zo aan. Straks M even badderen en koken, verder staat er niets gepland.

Computer is weer gemaakt, hopelijk kunnen we er nu weer een paar jaar tegen. Mag ook wel voor dat geld, het was stiekem een dure grap.
We koken M natuurlijk niet, ik was van plan straks etern te koken, het staat er een beetje stom

Zwaait even naar binnen, nog steeds even inspiratieloos....

Hopelijk komt er verandering is, ik bezem wel maar wil er niks over horen, begrijpen jullie me?

Maar ja ik kom zo nu en dan even buurten en wie weet zodra ik mij wat minder inspiratieloos voel dan kom ik weer wat meer buurten.

Allen een groeps
Ik heb last van opruimwoede, helaas kan ik bijna niets weggooien omdat wat er in huis is ook echt in gebruik is.

We hebben dringend een groter huis nodig!
Haai Zus
Ik kom gewoon nog even bij jullie kletsen, zou me beter kunnen gaan aankleden maar heb er ff niet zo'n zin in vandaag

Doet er eigenlijk nog iemand iets uber-romantisch vandaag op deze valentijnsdag?

Fus, hoe is het met je koffiezetapparaat-longen? Hoop dat het beter gaat?

Zoeb, maak je je veel zorgen om je man? Wel ontzettend balen dat jullie zo lang op de uitslag moeten wachten en dan is dit toch al zo'n moeilijke periode voor jullie Hoe is het ondertussen met je moeder?

En Coe, hoe is het met jou? Kun je al het nare nieuws van de afgelopen week een beetje 'verwerken'? Ik vind je een ijzersterke!!

Ik ga mezelf even een schop(je) geven en aankleden etc... het moet toch echt een keer gebeuren
Ik zit ook enorm lui te zijn hier.

Ben gewoon net gaan lopen, ipv omkleden ben ik lekker gaan eten.

Man is naar Utrecht voor het voetbal.

Het enige wat ik heb gedaan is, 1 plant in een bak water gedaan om te laten drinken.

En ik heb de wasmachine en droger al en keer of 3 aangezet.

Nu ga ik douchen en keuken opruimen.

Wat klinkt dat trouwens naar, die lekkage bij jullie Gelf.

Wat gaat iedereen eten vanavond?
Wat een gedoe Gelfing.

Missmoney, is M jouw kind? Ik mag hopen dat je die niet kookt nee, hihih.

Nikki, wij eten een stamppot van aardappels en knolselderij met venkel en peen. En italiaanse worstjes met mozzarella van de AH. Geen idee of het wat is, ik wilde eerst met rucola en mosterd maar toen zag ik die venkel in de winkel en ik had thuis nog peen liggen, dus een expiriment.
Venkel is heerlijk! Ik doe het wel eens door de spaghettisaus.

Venkel, ui, bosui en blokjes ham of zalm.

Knolselderij kan ik alleen van de erwtensoep.

Lijkt me lastig schoonmaken zo'n knol.

Hier staat trouwens de rodekool te pruttelen en het stoofvlees te stoven.

En straks ga ik wat druiven, appels, en wortelen uitpersen.

Dat doe ik later in de blender met jus 'd orange en banaan.

Lekker onze eigen multivruchtensap.

Ik weet nog niet wat ik eet, weet niet of Sportman thuis eet.

Misschien ga ik al gewoon aan de rodekool!
Klinkt goed, zowel de pastasaus als het stoofvlees

Zo'n knol is heel makkelijk, eerst in 4en, dan snijd je de dikke schil weg en dan in blokjes. Even meekoken met de aardappels en dan meestampen, is echt lekker door je stamppot.

Leuk, een medehardloper en medekoker!
Ja leuk!

Ik kook niet altijd even smakelijk hoor.

Van de week is Sportman de hele week niet thuis met eten en dan doe ik wel makkelijk hoor.

Soep uit de vriezer, maaltijdsalade, rodekool uit de vriezer en zuurkool, want dat vind hij niet lekker.
Wij eten vanavond pasta met tomatensaus en pittige worst.

Brrrr het sneeuwt hier nog steeds.

Respect voor de carnavallers die zich er doorheen wagen. En dat zijn er nog best veel want ik hoor er regelmatig langs komen

Zo, de wasmachine kan weer aan, op naar de volgende ronde!
Siep is weer weg. Ik was een dag niet thuis en manlief heeft hem vanmiddag even buiten gelaten omdat hij het niet op de kattenbak doet. Hij heeft liggen slapen van gistermiddag tot vanmiddag. Op zich is dat al gek. Maar hij leek gistermiddag wel moe maar niet ziek. Het bakje voer van vanmorgen staat er nog onaangeroerd. Ik denk dat hij een plek zoekt om te sterven. Dat doen katten. Een rustige plaats zoeken om dood te gaan. Waar ik hem gisteren heb gevonden is ie niet. Ik ben al vanaf half vier aan het zoeken. En nu is manlief weer naar buiten. Ik hoop dat hij straks terug komt. Het idee dat hij ergens ligt in de kou. Daar moet ik niet aan denken.
He wat naar Zoebie
Hè Zoeb, wat rot toch.

Ik hoop dat jullie 'm snel vinden.
Ach Zoeb, hopelijk vinden jullie hem snel!
Ons avondeten was trouwens vies, het recept heb ik al weggegooid. Jammer!
Dat van ons was lekker, vette friet met een hamburger.

Stoofvlees en rode kool eten we morgen.
De Mac!
He gatsie, Zoeb!!! Ja, dat doen katten. Wat sneu zeg. Is hij al oud?
Druif die vraag kwam ook al van het tettertopic.

Even kopiëren en plakken dan maar.

Siep is nog niet zo oud. 9 jaar. Maar hij heeft een hele slechte start gehad. Hij was drie maanden toen we hem vonden en hij woog 8 ons. Het is altijd een lichte kat gebleven en dat terwijl het een veelvraat was. Vanmorgen moest ik om half 8 weg en toen lag hij nog steeds op dezelfde plek te slapen. Dus al 16 uur achter elkaar. Dat is lang. Ik heb een vers bakje kattenvoer neergezet toen ik weg ging, maar daar heeft hij niets van gegeten. We hebben alles afgezocht, maar hem niet kunnen vinden. Normaal is hij altijd rond vier uur thuis en dan blijft hij tot 5 uur miauwen voor eten. Maar de laatste dagen is het raar. Geen kat te zien die komt eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven