** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Fietsen in Amsterdam. Als je het niet gewend bent is het doodeng. In mijn studietijd was een geliefd bijbaantje als gids te werken bij Yellow Bikes. Now mij niet gezien. Ik had er echt geen zin in om met 20 Amerikanen door Amsterdam te fietsen.
Ja maar NL is het enige land waar je zonder blik om je heen dingen kan afdwingen.

Ik weet dat tijdens mijn rijlessen mijn rijleraar soms zei: 'niet remmen, jij hebt voorrang'. Ja, in theorie misschien, maar in praktijk is er echt geen fietser die voor dit kruispunt stopt.
haha ja Fille, idd, ik weet nog dat als ik tijdens mn rijlessen iemand voorrang wou geven dat ik dat toch eigenlijk niet mocht doen! Dat zou alleen maar verwarring scheppen dus je "moest" je eigen voorrang nemen (al wou je nog gewoon aardig zijn....)
quote:fille schreef op 12 februari 2010 @ 15:07:

Ik las hier laatst zo'n clichéding over zorgen maken: 80% waar we ons zorgen over maken, gebeurt niet, etc. Dat lijkt me echt nuttig voor je.

Dit vind ik echt schattig!

Maar Fille heeft helemaal gelijk! Ik herken mezelf er vreselijk in, ik ben ook een grote piekerprinses en kan mezelf gek maken met gedachtes. Nu ook nog wel, maar toen die afstand er nog tussen zat, man oh man. Elke keer dacht ik weer Nu Moet Ik Beslissen Of Ik Met Hem Mijn Leven Ga Delen. In die week / weekend / 14 dagen dan hè. Alles moest ik interpreteren. Als hij zus of zo deed dacht ik niet 'wat stom' of 'wat leuk' maar eerder 'wil ik wel met iemand zijn die zulke dingen doet anders verneuk ik mijn tijd en dan kan ik er maar beter nu mee kappen, enzovoort enzovoort enzovoort'.

Mijn moeder zei eens toen ik weer effe al mijn zorgen en gepieker voor haar uistortte 'waarom denk jij niet gewoon: zo, ik ga een lekker weekje in de zon hebben met een superleuke jongen'.

Ohja.

Dat kan ook.

En dat heb ik sindsdien geprobeerd. De kunst heb ik niet echt geperfectioneerd maar als je al van jezelf weet dat je jezelf gek maakt (en dus niet dat iets anders je gek maakt) ben je toch wel een heel eind.
Ik durf in bijna geen één ander land te fietsen. Ik vind het best wel eng als een auto mij met vier meter afstand passeert want dan denk ik 'ohjee hij heeft geen flauw idee'.

Hier stoppen auto's ook altijd voor voetgangers, ik las laatst in de krant dat een bepaalde gemeente in Nederland de zebrapaden gaat weghalen. Waarom? "zebrapaden geven de voetganer ten onrechte de indruk dat het een veilige plek is om over te steken"

WAAAAAAAAAAATTTTT?!?!?!?!?!?!?!? Dat is toch van de pot gerukt?!??!

Straks gaan ze de stoplichten ook nog afschaffen want "groen licht geeft de automobilist ten onrechte het idee dat dit bij uitstek het moment is om door te rijden".

Idioten!
Marg, dat heb ik ook gemist; de verstandige opmerkingen die je tegen me zegt die jouw moeder tegen jou heeft gezegd!

(oh en dat van die stoplichten, briljant )
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Margaretha2 schreef op 12 februari 2010 @ 17:11:

"zebrapaden geven de voetganer ten onrechte de indruk dat het een veilige plek is om over te steken"

Ik ben zodanig verpest dat ik het bijzonder dapper vind als mensen zo, hopla, het zebrapad oplopen. Dapper of ontzettend dom, hangt er vanaf.

Ik moet even bij alles noteren dat ik wel zo lekker strooi met mijn adviezen, maar ondertussen zit ik al de halve dag binnen deprimerende muziek te luisteren en probeer ik de barman te traceren op het internet, dus een beetje sneu ben ik wel. Een beetje? Nouja, heel erg sneu ben ik wel.
Fille, ga je morgen nog naar dat feestje waar ik je de link van had gestuurd? Moet je even aanmelden op fb, mag je gratis naar binnen!
Ik ben ook verpest door Nederland. Ik wacht tot de auto bijna stilstaat, tot grote ergernis van de bestuurders hier want ze gaan al zachter en rijden me heus niet overhoop, waarom dwing ik hem dan om stil te gaan staan?!
Volgens mij heb ik tot nu toe nog niet geschreven dat ik het natuurlijk heel cool vindt dat Spijker een knoop doorgehakt heeft.

Bij deze:
Aan de andere kant fietste ik vorig jaar ergens, ik had voorgang dus fietste vrolijk door en stak vrolijk mijn hand op naar de buschauffeur die voor mij stopte. Dat dacht ik tenminste. Toen hoorde ik de buschauffeur remmen. Was ik bijna zwaaiend en 'bedankt' mimend onder een bus gekomen.

Spijker, ja ik ga en heb me aangemeld! Dank voor de link!
Jeeeee, bedankt Es!

(het is maar een ticket hoor, we moeten elkaar nog leuk vinden)
En Fille gaat toch de deur uit dit weekend, en niet binnen zitten kniezen. Mooi zo! Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vriendin die je laatste weekend daar wilde overkomen? Komt ze wel of niet? Begreep ze je redenen?
Da's opgelost. Ze begreep het.

Ik ga vanavond ook aan de zuip. Linksom of rechtsom en het doet er niet toe met wie. Al moet ik nog wel even duidelijk krijgen met wie. De vele communicatiemiddelen maken het er niet altijd makkelijker op als de één via facebook bezig is en de ander dat niet leest, die ik dan weer sms, etc. Maar goed, ik heb twee opties, dus ik zal de deur uitgaan.
Hey Spijkertje.

Dat wist ik toch. Dat je zou gaan.

Maar heel heel heel fijn dat jij het nu ook weet.

Nu naar bed.

Trusten mooie vrouwen.
Even snel: Goed zo Spijker!!!!! Yeahhhhhhhhh!!!
quote:kjong schreef op 13 februari 2010 @ 01:22:

Hey Spijkertje.

Dat wist ik toch. Dat je zou gaan.

Maar heel heel heel fijn dat jij het nu ook weet. Kjong!!
Doe niet zo raar.

Zal ik alca selzer uit gaan delen hier?

Ik heb nog over. Tot mijn spijt. Omdat ik niet een meneer heb, maar blijkbaar een ouwe lul. Die gisteren op onze date night, bij gods gratie hadden we een spontane oppas, nergens zin in had en uiteindelijk op de bank in slaap viel.

En ik dat net niet velen kon. Omdat elke dag in mijn leven momenteel alleen gaat over het me verplaatsen naar 3 doosjes: doosje huis, doosje tram, doosje kantoor.

Ik wilde feest, andere mensen, nieuwe muziek, cultuursnuifje, wat dan ook om de andere 99% van mijn hersenpan even een zetje te geven.

In het kader van, je moet het zelf leuk maken, ben ik Gooise vrouwen deel 2 én 3 gaan zitten kijken. Dus ik heb nu wel een kater, maar niet van de drank. Wel van vierkante ogen. En daar helpt geen pil tegen.

Was getekend,

Verveeld Verwend Prinsesje

~gaat Tshirts printen met iets van toeristen en fietsen erop~
quote:Spijker schreef op 12 februari 2010 @ 14:22:

[...]

Hahahaha, kreeg je echt een sms met 'Spijker gaat naar Bassist!'

Isiss: Er is nieuws: ze heeft geboekt!!! Leuk he?! School-ze vandaag!x

Nemo: (die sms heb ik gewist dus even uit mijn hoofd): Wat super!!! Echt heel erg leuk!! Lief dat je smst! Kom je nog op de viva vandaag? Wil je dan even van mij schrijven: wiiiihoee!!! x

Heerlijk dit soort sms verkeer. Isiss is altijd de redder in de nood
quote:Spijker schreef op 12 februari 2010 @ 18:10:

(het is maar een ticket hoor, we moeten elkaar nog leuk vinden)Ach doe toch niet zo raar. Alsof friet zonder mayo kan, euh nee!
Ik snap er niks meer van.

Dit keer heb ik echt niks geks gedaan, maar volgens mij komt ie niet dinsdag.

Luisteren jullie nou eens, en vertel me, waar gaat dit fout? Ontmoeting kennen jullie allemaal, so far so good. Hij is degene die terug komt om bij mij te slapen en hij is van de nummers uitwisselen en "ik wil je weer zien". Nog steeds goed. Hij heeft me ook uitgenodigd bij 2 boxwedstrijden in NL... Goed, we gaan uitelkaar en smsen wat heen en weer. Ik begin meestal met de sms, maar hij antwoord altijd. Niet meteen, soms zit er een dag ofzo tussen, maar ik wacht geduldig en sms niet meteen terug (sowieso al super irritant dat ik daar over nadenk maar goed!). Ik ben degene die met het idee komt om elkaar te zien (ik nodig hem, via de mail, bij mij uit). Hij is heel enthousiast (we hadden elkaar aan de telefoon toen hij de mail las) en zegt: waarom kom je niet al eerder bij mij in Brussel (ik nodigde hem uit voor a.s week namelijk). Nou goed plan.

Afspraak staat, we smsen nog wat heen en weer en ik bel dus woensdagavond op. Heb kutnieuws, ben ongesteld. Hij baalt, ik ook en ik zeg meteen: kom je anders di of woe naar mij? Hij vind het een goed idee, leuk, heb zin in je, had zin in vanavond enz enz. Ik sms nog nadat we ophangen 1 of andere fantasie over wat ik had bedacht voor die avond... geen antwoord. Ik sms de volgende dag (do) nog een 'gewoon' smsje... geen antwoord. Heel de dag donderdag niks en heel de dag gisteren (vrijdag) niks. Ik sms 's avonds om 23u nog: "Heej schat, leef je nog? Nog plannen voor vanavond? Weet je al of het di of woe wordt? Heb er zin in! x"

En weer niks....

Hoe kan dat nou?!?!

Heb maar weer z'n nr gewist na die sms van gisteren.Overal, al zijn smsen, mijn verzonden items en zijn nummer zelf. Voordat ik weer Mr Lek-achtige taferelen ga uithalen... Maar dit klopt toch niet of wel?

Zucht. Snap er echt geen hol van.

Hopeloos ben ik met mannen.

Alhoewel, het is nu toch niet mijn schuld of wel????
Ik denk niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan, maar dat hij gewoon toch niet meer wil.
Maar WAAROM dan niet?

Omdat ie toch sex dichterbij huis kan krijgen? Omdat ie iemand mooier en lekkerder heeft ontmoet?!

Ik snap de waarom er gewoon niet achter. Elke man wil toch sex? En het was goeie sex, en hij vond het helemaal ge-wel-dig een voruw van 30, sexy, mooi blablabla. (zijn woorden, niet de mijne).

Kutzooi.

Ik word een oude vrijster.

Fille: mag ik bij jou sneu zitten wezen? Kunnen we dat samen doen.
Ik denk dat een one-night-stand ongecompliceerder is dan een tweede keer afspreken. Al is het alleen voor de seks. Je weet het nooit 100% zeker of de ander dat ook zo ziet of alleen maar zegt. Waarschijnlijk vond ie het leuk en spannend, maar seks kan hij dichter bij huis krijgen en hoeft daarvoor niet extra van Brussel naar Zeeland te reizen wat toch ook nog wel een eindje is.

One-night stands kunnen beter one-night stands blijven, tenzij je in een geile bui zo over elkaar heen kunt vallen, wat bij de afstand die er tussen jullie is niet mogelijk is. Gepland levert dat te veel zeenuwen op.
Eigenlijk hoop ik nog wel steeds dat ie wat kan laat horen. Ik bedoel, het is nog geen dinsdag... Dus hij kan nog steeds smsen zonder dat het gek is. Toch? Kan ook dat ik me druk maak omdat ik altijd meteen sms terug verwacht..

Nou ja, in elk geval heb ik mezelf behoed voor stalking acties om zijn nummer te wissen (maar goed ook, anders had ik nu allang weer gebeld).

Hopelijk komt er vandaag nog een sms binnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven