Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eetje deed vannacht elke twee uur een Eetje

Lekker een tukkie doen vanmiddag Suus?

Ik heb nog wel een shirtje voor je Amaal, keep your fucking hands of my belly

Tweede lading scones in oven
Heeft iemand nog een paar liter koffie voor mij? Ik geloof niet dat ik ooit nog wakker wordt. Vond zelfs de nachtvoedingen niet zo vermoeiend als dit. Vent gaat vanmiddag met Maxi naar verjaardag van nichtje, hopelijk krijg ik Mini zover even met me te gaan liggen. AB slaat inmiddels aardig aan. Gelukkig vind hij het lekker, dus geen drama's om het naar binnen te krijgen.

Mal, sterkte met oma

Jin, om je mannetje en carnaval. Lijkt me zo moeilijk om te zien... En je arme Jongste ook weer zo'n last van exceem. Waardeloos dat ze daar niet wat voor weten.

Star, ik vind het ook wel een schattig jurkje. Zou hem zelf vanwege het kraagje en manchetten niet uitgekozen hebben, maar beter dan dat zelfgebreide geval wat ze Ceetje gegeven had toch?

Amaal, vind je het echt heel vervelend? Misschien kun je het zo zien dat ze kennelijk nog steeds een heel vertrouwd gevoel naar jou heeft dat ze dat doet? En dat ze contact zoekt met d'r kleindochter? (Alvast een pleidooi voor de schoonmoeders, over een jaar of 25-30 ben ik er zo één )
Dat is het ook Mamax, maar het viel me op toen ze dat voor de 1e x deed dat ik het helemaal niet prettig vond. Ik heb er ook niets van gezegd en ga dat ook niet zeggen, maar merk dat ik er nu al 'tegenop' zie. Beetje zwaar woord ervoor maargoed. Ik vind het gewoon irritant en intiem ofzo. Wist ook niet dat ik het erg zou vinden totdat zij dat deed hoor.

Ik geloof dat ik er bij L en B geen moeite mee had, ook zo raar.

En volgens mij drink je geen koffie Mamax

Er komt trouwens post vandaag, boven de tafel open maken aub
Te laat de waarschuwing gelezen, maar gelukkig wel voorzichtig open gemaakt

Ik drink wel cappuccino Amaal . Tot nu toe heeft het alleen nog niet zo geholpen.

Schoonmoeder overleefd?
Die scones waren heeeeeeeeeel erg lekker, Star En de wortelcake ook!

Maleficent, wat leuk om je zo onverwachts te ontmoeten. Je bent leuk en Jonathan een schatje.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ze had er toch wel glazuur op gedaan hè ?

Star, hoe was de doop? Eetje zich gedragen?
Inad, ik vond het ook heel leuk om jullie te ontmoeten en wat heb je een stel prachtige kinderen!

Doop was leuk! Jonathan heeft de hele kerk geïnspecteerd van voren naar achteren. Ik ben benieuwd naar de foto's Star

En Ceetje en Mr J waren zo leuk aan het spelen, was echt schattig. En Nemo in het echt gezien. Geslaagde middag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Foto's moet ik op mijn paps wachten
aardige paps en mams trouwens!

Malman heeft het de hele tijd over de lekkere monchou maar ja hij moet op zijn lijn letten en hij heeft het de hele tijd over Gordon.

Gordon zal wel gedacht hebben wat voor malloot haalt me nu constant in en toetert
Ik moest zo lachen om dat Gordon verhaal, die zal inderdaad wel gedacht hebben.

Mijn broertje had ook al een stuk monchou in de keuken geconfisqueerd, want die was bang dat er anders niet over zou zijn

Mr J geslapen in de auto?
Malman niet dik, toch?

Ja, glazuur

En ja, Starouders zijn leuk!
10 minuutjes, hij gaat er om 7 uur in
Ja glazuur, dat moest

Ik wil er ook om 19.00 in

Inlaws komen nog terug (zijn naar Anne Frank-huis, rare druiven )
hij wil zelf nog een paar kilo kwijt, hij is er 6 kwijt inmiddels maar dat is alleen maar omdat hij gestopt is met 1,5 liter cola per dag

Dus die laatste kilo's moeten met sporten maar of dat gebeurt hij is niet zo van het sporten soms de WII
quote:Star schreef op 13 februari 2010 @ 18:38:

Inlaws komen nog terug (zijn naar Anne Frank-huis, rare druiven )daar waren zo toch al geweest?
Nee, zouden gister maar toen lagen ze te slapen, toen vanmorgen maar toen voelden ze zich niet lekker, dus nu maar snel weg van doopfeestje om daar heen te gaan
ach gelukkig was het wel lekker druk bij jullie thuis.... jammer dat Mr. J zo moe was anders waren we nog wel iets langer gebleven want op het einde had hij het konijn in de gaten

Ceetje zat in de kerk achter Jonathan..... sssssst Jonathan je moet stil zijn, Oma Jonathan moet naar mij luisteren
Het konijn zal wel blij zijn dan

Ja juffie is het Ceetje. Ze zat op het laatst samen met Nemo op de wc
Wie was die Ierse jongen zonder haar, Star?

Ik vond het zo grappig, die kinderen in de kerk. Chica deed raar met die kniedoekdingen en deed Nemo hardop lachen, waarop Vish een rode boei kreeg Leuk dat dat kan, gewoon kindergeluiden. Zijn Katholieken toch makkelijker in dat Gereformeerden, krijg ik het idee. Moest vroeger in kerk altijd doodstil zijn.

Wat was het Gordonverhaal?

Mijn pizza is klaar
Klinkt als een super doop Star!!! Wat leuk dat Mal en Inad en Vish er ook waren! Als ik in de buurt had gewoond was ik ook gekomen .
Starman's halfbroertje

Ik hoorde Nemo's schaterlach ja. Wat zei Vish tegen 'm?

Gordonverhaal was dat Malman naast Gordon reed en ging zwaaien en toeteren
quote:Jinny schreef op 13 februari 2010 @ 18:57:

Klinkt als een super doop Star!!! Wat leuk dat Mal en Inad en Vish er ook waren! Als ik in de buurt had gewoond was ik ook gekomen .

Nou de doop zelf heb ik niet veel van verstaan vanwege een moeilijk Engelssprekende Indier

Volgende werp ik wel ergens bij jou in de buurt goed?
malman heeft hem eerst een paar kilometer achtervolgd kleven en toen links er langs en toeteren je zag Gordon hem negeren volgens mij echt zo van daar heb je weer zo'n malloot
Ehm, maar leg eens uit wat dan niet malloot is aan die actie Mal?
Ik zie het wel bij Blik op de Weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven