Good Luck
zaterdag 13 februari 2010 om 22:22
Hmmm wilde plaatje plakken maar lukt niet. Dus hierbij de link...
http://www.kidsbikes.nl/italtrike_driew ... y_red.html
http://www.kidsbikes.nl/italtrike_driew ... y_red.html
zaterdag 13 februari 2010 om 22:26
quote:bridges6 schreef op 13 februari 2010 @ 22:20:
Heb al Gluhwein Jin, zit hier al te genieten! Jip en janneke staan dus nu nog wat slingertjes en klaar.
Meisje krijgt nog een driewieler. Maar die had besteltijd dus stom. Maar goed. Ze wordt twee dus merkt het toch niet. Krijgt nu Jip en Janneke stapelblokken en dan is ze ook vast blij. Wielertje komt dan nog.
Suus: wanneer ga je precies weg? Krijg hem wel in envelop dus kan snel bij je zijn! Heb geen grote envelop hier, dus moet er even een van werk meenemen... Bonnetje erbij doen?
En mail even je banknummer!
We vliegen volgend weekennd dus dat gaat lukken.
Heel veel plezier morgen en een dikke kus voor je jarige Janneke!
Heb al Gluhwein Jin, zit hier al te genieten! Jip en janneke staan dus nu nog wat slingertjes en klaar.
Meisje krijgt nog een driewieler. Maar die had besteltijd dus stom. Maar goed. Ze wordt twee dus merkt het toch niet. Krijgt nu Jip en Janneke stapelblokken en dan is ze ook vast blij. Wielertje komt dan nog.
Suus: wanneer ga je precies weg? Krijg hem wel in envelop dus kan snel bij je zijn! Heb geen grote envelop hier, dus moet er even een van werk meenemen... Bonnetje erbij doen?
En mail even je banknummer!
We vliegen volgend weekennd dus dat gaat lukken.
Heel veel plezier morgen en een dikke kus voor je jarige Janneke!
zaterdag 13 februari 2010 om 22:29
Oh dat gaat prima lukken! Komt helemaal goed. Gaat hij waarschijnlijk maandag of dinsdag op de post! En dank voor de felicitatie.
Gek hoor, voor het eerst dat we verjaardag op andere dag vieren. Ties zijn verjaardag is iedereen nog wel vrij zo na kerst. Vorig jaar was Fieke op zondag jarig en nu dus zo. Prima. Wel gek dat ik maandag gewoon moet werken, Ties gewoon naar school en er dus weinig gebeurd. Waarschijnlijk gaan we nog maar even naar de Mac om het goed te maken
Gek hoor, voor het eerst dat we verjaardag op andere dag vieren. Ties zijn verjaardag is iedereen nog wel vrij zo na kerst. Vorig jaar was Fieke op zondag jarig en nu dus zo. Prima. Wel gek dat ik maandag gewoon moet werken, Ties gewoon naar school en er dus weinig gebeurd. Waarschijnlijk gaan we nog maar even naar de Mac om het goed te maken
zaterdag 13 februari 2010 om 22:32
ja raar is dat hè Bridges. Ik ben ook vooral bij de kinderen van vieren op de dag zelf. Ha ha.
Hadden jullie gezien hoelang dat haar van Amalia is bij de Olympische?? Tss daar zijn Cee en Jee niets bij!
Die 2e en 3e zien er toch wel erg schattig uit hoor, maar die Amalia, tja, het is toch niet de knapste.... Aaach gossie.
Hadden jullie gezien hoelang dat haar van Amalia is bij de Olympische?? Tss daar zijn Cee en Jee niets bij!
Die 2e en 3e zien er toch wel erg schattig uit hoor, maar die Amalia, tja, het is toch niet de knapste.... Aaach gossie.
zondag 14 februari 2010 om 09:34
Fijne valentijnsdag allemaal! We gaan zo even brunchen hier bij een leuke ijssalon (heeft ook heerlijke ontbijtjes) hier op de hoek. Zin in.
Bridges, een hele fijne dag gewenst vandaag, en ik feliciteer Fieke stiekem even: GEFELICITEERD! Och, en van die driewieler geeft toch niks? Heb je over een paar weken ook nog een leuk cadeau!
Suze, wat grappig dat de foto op de schouw staat. Het is ook een heerlijk jong, die extra begeleiding vraagt, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Het is wel mijn lekkere jong he
?
Bridges, een hele fijne dag gewenst vandaag, en ik feliciteer Fieke stiekem even: GEFELICITEERD! Och, en van die driewieler geeft toch niks? Heb je over een paar weken ook nog een leuk cadeau!
Suze, wat grappig dat de foto op de schouw staat. Het is ook een heerlijk jong, die extra begeleiding vraagt, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Het is wel mijn lekkere jong he
zondag 14 februari 2010 om 10:09
Amalia heur haar? Niet gezien, maar Jeetje en Ceetje hebben nog even om haar in te halen
Duik in je weeen? Kom op, je gaat bevallen van nr 3, je bent volleerd
En inderdaad, door/via/met je yoni ademen
Inlaws waren er om 21.30
5 minuten geweest en toen weer weg want ze waren moe :puke:
Nou goed, ze zijn weer weg.
Bridge, half opgestoken, krul en pareltjes, dat klinkt helemaal goed!
Duik in je weeen? Kom op, je gaat bevallen van nr 3, je bent volleerd
En inderdaad, door/via/met je yoni ademen
Inlaws waren er om 21.30
5 minuten geweest en toen weer weg want ze waren moe :puke:
Nou goed, ze zijn weer weg.
Bridge, half opgestoken, krul en pareltjes, dat klinkt helemaal goed!
zondag 14 februari 2010 om 12:04
Noujaaaaa, ga vanmorgen met zus en kinderen (2) naar zwemles, rij ik op de A1, horen we een knal alsof er een ballon knapt. Is mijn hele achteraan in een miljoen stukjes gebroken! Meteen het eerste het beste tankstation opgezocht en man opgebeld (oh oh, wat geëmancipeerd ) Die is toen met L en de andere auto gekomen en we hebben snel de stoelen omgezet en konden doorrijden. Nu zit hij bij Carglass. Fijn, ik krijg een noodruit.
Maar wat achterlijk zeg, dat dat zomaar gebeurd. Het is min 2, als het nou een of ander raar Siberisch klimaat is....
Star, ja nr 3 gaat er in een floep uit hè? Maar ik vind het toch wel leuk om nog wat te lezen. Mss weer een andere techniek ofzo. Heb gisteren bedacht dat ik de allerrustigste bevalling ooit wil hebben ha ha.
Leuk een brunch bij de ijssalon! Klinkt helemaal romantisch Jin
Maar wat achterlijk zeg, dat dat zomaar gebeurd. Het is min 2, als het nou een of ander raar Siberisch klimaat is....
Star, ja nr 3 gaat er in een floep uit hè? Maar ik vind het toch wel leuk om nog wat te lezen. Mss weer een andere techniek ofzo. Heb gisteren bedacht dat ik de allerrustigste bevalling ooit wil hebben ha ha.
Leuk een brunch bij de ijssalon! Klinkt helemaal romantisch Jin
zondag 14 februari 2010 om 13:09
Wat stom dat ze zo weinig aandacht hebben voor Ceetje en Eetje. Heeft Starman er wat van gezegd of gaat hij dat nog doen. Balen van de tv zeg! Binnen een jaar valt binnen de garantie toch?
Amalia, bizar zeg! Was er een stuk ijs op de ruit gevallen ofzo? Die man van Carglass deed hopelijk niet zo bijdehand/irritant als die van de reclame?
Amalia, bizar zeg! Was er een stuk ijs op de ruit gevallen ofzo? Die man van Carglass deed hopelijk niet zo bijdehand/irritant als die van de reclame?
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 14 februari 2010 om 14:40
Ik word enorm gemist hier
Hier alles goed alleen kan ik niet op het forum met de laptop. Man weet het niet, dus heb ik de internetredactie de melding gestuurd en hoop dat ik snel weer met de laptop op het forum kan.
Lianne heeft carnaval gevierd, vrijdagmiddag. Ze had een lieverheersbeestpakje aan en vond het helemaal geweldig.
Wij gaan in de meivakantie naar Luxemburg met de wandelgroep. Lekker!
Juud, lekker joh, ook een vakantie geboekt dit voorjaar.
Naatie, Lianne slaapt altijd in een logeerbed of op oma's/opa's bed.
Ha, ha, Naatieman het nog uit zijn hoofd gepraat van de tv.dvd op Tobias zijn kamer?
Amaal; balen van pols van man!
En (nog meer) balen van de heupen van B.
Mal, lieve meis, je bent echt niet vervelend als je over je oma praat.
Ik had ook de gedachte bij mijn oma, toen ze zo achteruit ging, dat het beter voor haar zou zijn als ze zou overlijden.
Hoe gaat het met je kanjer? AB kuur werkt?
Bridges,naar Joseph geweest, leuk!
Fijn dat de trouwlocatie doorgaat.
Hel, Maatje had een leuk feestje las ik. Foto's op H.?
Compu, voor jou, vanwege je zorgen om bronchitis (gelukkig wel alles goed met je kindje) en vanwege CG en het naar school gaan.
Star, wat een fantastische opmerkingen van Ceetje weer
Mamax, voor jou! Je zou gesloopt zijn inderdaad.
Suus, ik quote je even:" Sjees, zit ik hier weer in mijn eentje. Wat zegt dat over mij? Ik heb geen leven...... zucht, snik"
Enka, wat fijn dat het met T. en L. goed gaat.
En fijn dat die acupunctuur werkt.
Jin, reactie op de groep.
Zielig voor jongste!
Lianne is prikkelbaar vanwege het school gaan denk ik. Thuis is ze heel vervelend, pakt van Tim alles af en verstopt zijn speelgoed zodat hij er niet bij kan. Ze zit de laatste week meer op de trap dan ergens anders. Ik voel me er rot over, maar ze heeft wel duidelijkheid nodig en ze moet inzien dat wij bepaald gedrag niet van haar pikken.
Hier alles goed alleen kan ik niet op het forum met de laptop. Man weet het niet, dus heb ik de internetredactie de melding gestuurd en hoop dat ik snel weer met de laptop op het forum kan.
Lianne heeft carnaval gevierd, vrijdagmiddag. Ze had een lieverheersbeestpakje aan en vond het helemaal geweldig.
Wij gaan in de meivakantie naar Luxemburg met de wandelgroep. Lekker!
Juud, lekker joh, ook een vakantie geboekt dit voorjaar.
Naatie, Lianne slaapt altijd in een logeerbed of op oma's/opa's bed.
Ha, ha, Naatieman het nog uit zijn hoofd gepraat van de tv.dvd op Tobias zijn kamer?
Amaal; balen van pols van man!
En (nog meer) balen van de heupen van B.
Mal, lieve meis, je bent echt niet vervelend als je over je oma praat.
Ik had ook de gedachte bij mijn oma, toen ze zo achteruit ging, dat het beter voor haar zou zijn als ze zou overlijden.
Hoe gaat het met je kanjer? AB kuur werkt?
Bridges,naar Joseph geweest, leuk!
Fijn dat de trouwlocatie doorgaat.
Hel, Maatje had een leuk feestje las ik. Foto's op H.?
Compu, voor jou, vanwege je zorgen om bronchitis (gelukkig wel alles goed met je kindje) en vanwege CG en het naar school gaan.
Star, wat een fantastische opmerkingen van Ceetje weer
Mamax, voor jou! Je zou gesloopt zijn inderdaad.
Suus, ik quote je even:" Sjees, zit ik hier weer in mijn eentje. Wat zegt dat over mij? Ik heb geen leven...... zucht, snik"
Enka, wat fijn dat het met T. en L. goed gaat.
En fijn dat die acupunctuur werkt.
Jin, reactie op de groep.
Zielig voor jongste!
Lianne is prikkelbaar vanwege het school gaan denk ik. Thuis is ze heel vervelend, pakt van Tim alles af en verstopt zijn speelgoed zodat hij er niet bij kan. Ze zit de laatste week meer op de trap dan ergens anders. Ik voel me er rot over, maar ze heeft wel duidelijkheid nodig en ze moet inzien dat wij bepaald gedrag niet van haar pikken.
zondag 14 februari 2010 om 15:47
zondag 14 februari 2010 om 17:13
Jeeee Amaal wat idioot zeg dat raam. Schrokken jullie erg?
Wij hebben het vroeger wel eens gehad, 1 kiezeltje en pats, hele raam in een heleboel diggelen Maar ja, dat was een eend
Man zal blij geweest zijn, zijn vrije zondag bij de Carglass doorbrengen
Staat 'm leuk dat truitje Mal!
Hoe was het bij oma?
Kokos, je werd wel gemist hoor; we hadden geen berichten om 10.00
Wij hebben het vroeger wel eens gehad, 1 kiezeltje en pats, hele raam in een heleboel diggelen Maar ja, dat was een eend
Man zal blij geweest zijn, zijn vrije zondag bij de Carglass doorbrengen
Staat 'm leuk dat truitje Mal!
Hoe was het bij oma?
Kokos, je werd wel gemist hoor; we hadden geen berichten om 10.00
zondag 14 februari 2010 om 18:51
Star, wij hadden laatst ook een probleem met de Sony. Idd gewoon Sony centrum gebeld en die konden de volgende dag langskomen. Zou niet de tv 4 weken achterlaten. Achterlijke gasten daar bij MM. Ik vind dat sowieso al een nonwinkel sinds mijn hond er niet in mocht Totaal geen beleid: tekkels en ander klein grut wel, lieve snoezige labrador niet. Tsss.