Good Luck
zaterdag 13 februari 2010 om 10:37
Heeft iemand nog een paar liter koffie voor mij? Ik geloof niet dat ik ooit nog wakker wordt. Vond zelfs de nachtvoedingen niet zo vermoeiend als dit. Vent gaat vanmiddag met Maxi naar verjaardag van nichtje, hopelijk krijg ik Mini zover even met me te gaan liggen. AB slaat inmiddels aardig aan. Gelukkig vind hij het lekker, dus geen drama's om het naar binnen te krijgen.
Mal, sterkte met oma
Jin, om je mannetje en carnaval. Lijkt me zo moeilijk om te zien... En je arme Jongste ook weer zo'n last van exceem. Waardeloos dat ze daar niet wat voor weten.
Star, ik vind het ook wel een schattig jurkje. Zou hem zelf vanwege het kraagje en manchetten niet uitgekozen hebben, maar beter dan dat zelfgebreide geval wat ze Ceetje gegeven had toch?
Amaal, vind je het echt heel vervelend? Misschien kun je het zo zien dat ze kennelijk nog steeds een heel vertrouwd gevoel naar jou heeft dat ze dat doet? En dat ze contact zoekt met d'r kleindochter? (Alvast een pleidooi voor de schoonmoeders, over een jaar of 25-30 ben ik er zo één )
Mal, sterkte met oma
Jin, om je mannetje en carnaval. Lijkt me zo moeilijk om te zien... En je arme Jongste ook weer zo'n last van exceem. Waardeloos dat ze daar niet wat voor weten.
Star, ik vind het ook wel een schattig jurkje. Zou hem zelf vanwege het kraagje en manchetten niet uitgekozen hebben, maar beter dan dat zelfgebreide geval wat ze Ceetje gegeven had toch?
Amaal, vind je het echt heel vervelend? Misschien kun je het zo zien dat ze kennelijk nog steeds een heel vertrouwd gevoel naar jou heeft dat ze dat doet? En dat ze contact zoekt met d'r kleindochter? (Alvast een pleidooi voor de schoonmoeders, over een jaar of 25-30 ben ik er zo één )
zaterdag 13 februari 2010 om 11:42
Dat is het ook Mamax, maar het viel me op toen ze dat voor de 1e x deed dat ik het helemaal niet prettig vond. Ik heb er ook niets van gezegd en ga dat ook niet zeggen, maar merk dat ik er nu al 'tegenop' zie. Beetje zwaar woord ervoor maargoed. Ik vind het gewoon irritant en intiem ofzo. Wist ook niet dat ik het erg zou vinden totdat zij dat deed hoor.
Ik geloof dat ik er bij L en B geen moeite mee had, ook zo raar.
En volgens mij drink je geen koffie Mamax
Er komt trouwens post vandaag, boven de tafel open maken aub
Ik geloof dat ik er bij L en B geen moeite mee had, ook zo raar.
En volgens mij drink je geen koffie Mamax
Er komt trouwens post vandaag, boven de tafel open maken aub
zaterdag 13 februari 2010 om 17:53
Inad, ik vond het ook heel leuk om jullie te ontmoeten en wat heb je een stel prachtige kinderen!
Doop was leuk! Jonathan heeft de hele kerk geïnspecteerd van voren naar achteren. Ik ben benieuwd naar de foto's Star
En Ceetje en Mr J waren zo leuk aan het spelen, was echt schattig. En Nemo in het echt gezien. Geslaagde middag.
Doop was leuk! Jonathan heeft de hele kerk geïnspecteerd van voren naar achteren. Ik ben benieuwd naar de foto's Star
En Ceetje en Mr J waren zo leuk aan het spelen, was echt schattig. En Nemo in het echt gezien. Geslaagde middag.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 13 februari 2010 om 18:22
zaterdag 13 februari 2010 om 18:38
zaterdag 13 februari 2010 om 18:47
ach gelukkig was het wel lekker druk bij jullie thuis.... jammer dat Mr. J zo moe was anders waren we nog wel iets langer gebleven want op het einde had hij het konijn in de gaten
Ceetje zat in de kerk achter Jonathan..... sssssst Jonathan je moet stil zijn, Oma Jonathan moet naar mij luisteren
Ceetje zat in de kerk achter Jonathan..... sssssst Jonathan je moet stil zijn, Oma Jonathan moet naar mij luisteren
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 13 februari 2010 om 18:55
Wie was die Ierse jongen zonder haar, Star?
Ik vond het zo grappig, die kinderen in de kerk. Chica deed raar met die kniedoekdingen en deed Nemo hardop lachen, waarop Vish een rode boei kreeg Leuk dat dat kan, gewoon kindergeluiden. Zijn Katholieken toch makkelijker in dat Gereformeerden, krijg ik het idee. Moest vroeger in kerk altijd doodstil zijn.
Wat was het Gordonverhaal?
Mijn pizza is klaar
Ik vond het zo grappig, die kinderen in de kerk. Chica deed raar met die kniedoekdingen en deed Nemo hardop lachen, waarop Vish een rode boei kreeg Leuk dat dat kan, gewoon kindergeluiden. Zijn Katholieken toch makkelijker in dat Gereformeerden, krijg ik het idee. Moest vroeger in kerk altijd doodstil zijn.
Wat was het Gordonverhaal?
Mijn pizza is klaar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 13 februari 2010 om 18:59
quote:Jinny schreef op 13 februari 2010 @ 18:57:
Klinkt als een super doop Star!!! Wat leuk dat Mal en Inad en Vish er ook waren! Als ik in de buurt had gewoond was ik ook gekomen .
Nou de doop zelf heb ik niet veel van verstaan vanwege een moeilijk Engelssprekende Indier
Volgende werp ik wel ergens bij jou in de buurt goed?
Klinkt als een super doop Star!!! Wat leuk dat Mal en Inad en Vish er ook waren! Als ik in de buurt had gewoond was ik ook gekomen .
Nou de doop zelf heb ik niet veel van verstaan vanwege een moeilijk Engelssprekende Indier
Volgende werp ik wel ergens bij jou in de buurt goed?