Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik heb nog he-le-maal niets gedaan en ik moet over een uur weer naar school. Snel aan de slag dus maar.
Zo. Wij zijn er allemaal klaar mee. Anderhalf uur optocht gelopen. Was wel ontzettend leuk en we hadden enorme mazzel met het weer. Kinders hadden hun skibroeken aan dus ze hebben het niet koud gehad.

Ik ben nu 190 foto's van de camera aan het halen
Alle reacties Link kopieren
fijn dat het gelsaagd was en vooral fijn dat het weer meewerkte!
Mannie zit met knalknalrode wangen op de bank. Ziet er erg lief uit
Ik had een vrije dag, viel het op? Het leek er eerst op dat carnaval niet door zou gaan omdat Jongste alweer heel erg pseudokroep had gisteren. Maar blijkbaar helpt het als je er echt heel snel met dat prednisolon bij bent, hij knapte in de nacht zodanig op dat ik hem maar 3 uur heb laten gaan.

Verder heel naar bericht gekregen gisteren. Het ziet ernaar uit dat mijn vader alvleesklierkanker heeft, met uitzaaingen in de lever. Heel vaag allemaal, want een CT twee weken geleden toonde niets aan, en nu opeens een joekel van een tumor. We hebben dus nog een heel klein beetje hoop dat er iets raars aan gaande is, maar misschien geen kanker (?!). Want anders ziet het met zo'n diagnose natuurlijk naar een heel snel aflopende zaak uit. Het is ook zo moeilijk, hij woont meer dan 5 uur met de auto van hier vandaan, dus af en toe opzoeken zit er niet in ... zucht.
Jeetje Nitrogen, wat een naar bericht. Sterkte, ik hoop an maar dat dat hele kleine beetje hoop dat ze ernaast zitten waarheid wordt. Gaan ze behandelen of verder onderzoeken? Rot dat je hem niet even makkelijk op kunt zoeken nu.

Kindjes hadden het leuk gehad op school, bij Limoen een halve klas vol prinsesjes. En Mandarijn heeft een jongetjesklas dus daar politie-agenten, superman, spiderman, brandweer mannen en indianen

Vanmiddag niet veel bijzonders meer gedaan, ik liep nog wat huishoudelijke taken achter, dus stofzuigen, wassen, bedden verschonen etc. Limoen bleef maar tegen me aan tetteren, zelfs als de stofzuiger aan staat en ik haar helemaal niet hoor kletst ze maar door (soms schattig, soms aandoenlijk, soms rete-irritant Ik heb haar vandaag voorgedaan hoe het klinkt als iemand continu doorpraat, heb 5 minuten onophoudelijk tegen haar aangekletst. Toen gilde ze stop

Pammie, ze is allerschattigst in haar outfit! Echt een modelletje in de dop volgens mij.
Er is babynieuws maar dan ergens anders
quote:citronella schreef op 12 februari 2010 @ 20:39:

Er is babynieuws maar dan ergens anderswaar dan?
Nitro: wat een afschuwelijk bericht! Ik hoop van harte voor je dat het toch iets anders is. heel veel sterkte en wat voel je dan ineens de afstand he? het liefst wil je ernaartoe vliegen

Bedankt voor het doorgeven Citronella.

Ach jee Nitrogen, wat een ongelooflijk rotnieuws. En wat idioot dat ze bij die scan dan niets gezien hebben. Het lijkt me ontzettend moeilijk dat jullie nu zo ver weg wonen bij je vader. voor jou.

Citronella, hier ook zo'n kletskous. Bij SIen zit er ook echt geen rem op, die gaat maar door en door met kletsen. A-man is er ondertussen volledig immuun voor. Die hoort haar niet eens meer.

Pammie, wat een ontzettend leuke foto's. En de foto's van Citronella leken inderdaad verdacht veel op die van mij .
Man zegt ook, dat negeer je toch gewoon dat geklets. Maar dan ben ik ook weer zo dat ik het sneu vindt als we helemaal niet reageren op haar, dus af en toe verzoek ik haar vriendeijk om even haar klep dicht te houden en ik denk dat ze vanmiddag opeens wel een beetje begreep waarom.

Op een ander forum Sok, waar ik het een tijdje terug over had.
quote:citronella schreef op 12 februari 2010 @ 21:33:

Op een ander forum Sok, waar ik het een tijdje terug over had.OK, Citro, kwartje valt.
*inbreker*

Hoi Anky, hoe is het? We waren benieuwd op HM. Felicitaties voor je kleinste guppie nog!

*inbreker weg*

Aloha.

Ik heb het babynieuws gelezen. Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.

Ik was gister weer eens in slaap gesukkeld bij Mini. Verkoudheid kwam gister weer terug, echt balen. Al met al nog niet geweldig geslapen; Mini werd om kwart voor 3 wakker, Mannie om 6 uur en om half 7 heb ik hem maar naar beneden gebracht.

Net opening van de Spelen zitten kijken. Nu wat aandacht schenken aan Mannie want hij loopt te klooien.
morgen! (middag eigenlijk)

balen dat je zo beroerd geslapen hebt, Pammie, en dat je zo snotterig bent; hopenlijk duurt het niet al te lang.

Sokman heeft dienst en moest vanmorgen voor een bepaling naar het werk. Ik ben met het tuig naar de Bagels&Beans geweest en heb heerlijke koffie gedronken. Ondanks de wat turbulente wandeling ernaar toe (Slof wilde weer eens niet lopen, maar rende wel alle kanten op, behalve de goeie) was het erg gezellig en hebben ze zich verder keurig gedragen.
Klinkt lekker Sok. Is man alweer terug?

Hoe zou het met Es zijn? We hebben haar nu al wel erg lang niet gezien.

De mannen zijn boodschappen doen, ik heb net in huis het nodige gedaan en Mini speelt lief en rustig met haar PollyPocket.

Mannie wilde met haar samen spelen en toen ging ze heel schattig uitleggen dat ze een beetje moe was en nu graag alleen wilde spelen. Mannie trok zich daar geen ene moer van aan en ging nogal zitten klieren dus Pamman heeft hem meegenomen (na een omkoopactie met paaseitjes).

Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag, mijn lijf is moe.
Niet verwonderlijk, Pammie, na zo'n spooknacht en alle activiteiten van de laatste dagen. Vroeg naar bed dan maar?

Sokman is alweer terug, en kwam terug met kibbeling en haring. erg lekker, maar ben wel een beetje misselijk nu
volgens mij is het met Es wel goed, behalve dat ze worstelt met een writers' block
Man rijdt net weg naar een opendag van een motorzaak. Mini wilde ook mee en ben ik dus alleen.

Hmm.
Bedankt voor alle steuntjes. Blijkbaar hadden ze de scan niet met een bepaald contrastmiddel gedaan. En ze staan ervan te kijken dat hij echt absoluut geen symptomen heeft verder, hij zou doodziek moeten zijn. Volgende week meer onderzoeken, dus we houden de hoop er maar even in.

Het sneeuwt en sneeuwt en sneeuwt. Eigenlijk al sinds donderdag. Hier is de pret er wel af, de kinderen hebben niet eens meer zin in sleeen. Tijd voor sneeuwvrije wegen, speeltuinen, zandbakken!
Sorry Nitro, ik heb helemaal niet gereageerd op jouw rotnieuws. Ik hoop van harte dat ze een foute diagnose stellen. Sterkte
Ank, beetje laat, maar nog van harte met Maby!

Blij dat de DVD veilig is aangekomen en dat het grut er blij mee is.

Hier is CD ook al grijs gedraaid in mijn auto
Ik heb een vakantiefotoalbum klaar, hiephoi. Hema heeft de software aangepast en nu gaat het vele malen makkelijker en sneller. Ik begin nu aan de volgende; de vakantie van 2008. En schaatsen staat aan.
Ik meld me even af voor de komende week, zit bij schoonouders op de bank te typen op Koekerds telefoon (das trouwens echt niet handig zeg). Via ouders morgen, want jarige vader, door naar HvS, en denk dat ik weinig online ben daar.

Nog wel even een voor Nitro, ik hoop dat het misschien toch meevalt.
Heel veel plezier Koek! (en ik ben jaloersssssssssssssssssssssss...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven