Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
[quote]BellatrixVanDetta schreef op 13 februari 2010 @ 19:51:

Maar 't blijft zo'n leuk menneke he...geen kapsones of niks.

Hmmm ik vind m nogal over het paard getild overkomen eerlijk gezegd. Niet meer zo spontaan als vier jaar terug. Ik denk toch wel een beetje kapsones. Ik hoop daarom vanavond toch een klein beetje op een stunt van Bob, maar dat verwacht ik niet. In ieder geval een gouden plak voor Nederland please.
[quote]frizzy schreef op 13 februari 2010 @ 20:05:

Waarom heeft Mart Smeets geen Noorse trui aan?!

Kijk je toch gezellig met ons mee vanavond?

Frizz ik heb op mijn werkmobiel zo'n toetsenbordje zitten, maar ik heb t nog nooit gebruikt. Vind t helemaal niet handig.
Ben je gek Sneeze, zet de tv gewoon altijd eerst op 1 voordat ik ga zappen.

Wist ik veel dat het dáár allemaal gebeurt!

Gebruik jij dan ook een touch screen Sneeze?
Nee geen touchscreen. Ik weet niet of ik dat handig zou vinden.
Huh? Heb je dan een gewoon toetsenbord en een Qwerty-toetsenbord op één telefoon?
Uhhh ja t is een htc. Maar ik ben een echte telefonen-leek hoor. Mijn eigen mobiel is een nokia ter grootte van een koelkast.
Spannenddddddddddddddddd!!!! Het is van start gegaan!!
*Sum wil ook schaatsen!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zo die Duitser heeft alles gegeven
Tja Sneeze, als je twee toetsenborden heb is het wel logisch dat je de ene weinig gebruikt lijkt mij.

Pom hoe vind jij smsen op je touch screen?

Trouwens, so far voor het wissen van nummers waarvan je bang bent dat je ze belt op een zwak moment.

Ik ontdekte dat ik een telefoonrekening online heb, dus daar zijn álle nummers gewoon weer terug te vinden!

Daar zag ik trouwens ook dat het beeld-bellen dat MX en ik hebben gedaan tijdens de vakantie een hele euro per minuut heeft gekost.
Hoe sneu, die Rus, Rumyantsev, is gediskwalificeerd!! Ik heb echt met hem te doen
Opmerking Shani Davis over vanavond

ShaniDavis2010

Just finished pre-race warmup. I feel really good...crowd is totally energized...this is going to be some FUN (even if Sven kicks my butt)
Volgens mij is het loeizwaai ijs.

Ik zie ze allemaal in de laatste km behoorlijk stuk gaan..

Spannend hoor, ik vond Sven er gespannen uitzien toen ik hem net even voorbij zag glippen

Das ook niet gek natuurlijk maar hij zal ere goed voor moeten werken...

Wanneer gaan ze eens dweilen, kan ik SH even uitlaten....

Frizz ben je nog bang dat je MX zomaar gaat bellen dan?
Duurt dweilen lang?
quote:Pompiedoe schreef op 13 februari 2010 @ 21:44:

Hoe sneu, die Rus, Rumyantsev, is gediskwalificeerd!! Ik heb echt met hem te doenEn terecht ook wel, ik zat hem van het ijs af te schreeuwen hier....opsjoffen...plaatstmaken jij!
quote:Pompiedoe schreef op 13 februari 2010 @ 21:47:

Duurt dweilen lang?Meestal een kwartiertje...
Heeft iemand eigenlijk al gehoord wat er nou zo snel is aan onze pakken?

Daar was toch ook weer iets mee gedaan?

En, en dat vond ik wel schokkend was het hele tijdsmeting systeem wat niet klopt.

Was van de week bij nieuwslicht...

Die honderdste seconden blijken geen afgeronde honderdsten seconden te zijn maar afgekapte..

Had Erben misschien toch naar de OS gemogen

Maar ze gaan er na de OS iets aan doen geloof ik want de KNSB vond het ook raar...
Ik ben altijd wel een uur zoet met dweilen hoor. En zo groot woon ik niet.

Met de os heb ik niets trouwens, echt helemaal niets. Dat mag vast wel. Oh en Sum, dunne uitgehongerde kinderen, mensen onder puin, en al die andere ellende raken me ook nooit. Ietsje minder gevoelig op dat gebied?
Ja over die duizendste, pas bij 3 duizendste was het zeker wie sneller was toch?
Sum ik ben niet bang dat ik MX zal bellen, en het zou trouwens ook niet heel erg zijn.

Heb zijn nummer ook niet gewist nu.

Ik was gewoon toevallig op die site, zag die nummers en dacht aan al die keren dat ik zijn nummer had gedelete uit angst om te bellen.

En al die tijd had ik gewoon kunnen inloggen op www.hi.nl!
Ik weet niks over onze pakken, maar wel dat die van de Duitsers het lelijkst zijn en dat de Japanners dat goud vervloeken omdat het hun dikker doet lijken
Madheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Ook niet into OS!
NA 3 duizendste seconde....

Of zoiets, dit was hier weer zo'n gevalletje ik heb die klok wel gehoord maar heb GEEN idee waar die klepel hangt

Goeie race dit trouwens... 06.27.05 (dat wordt een beetje mijn vasthou tijd nu)

Madhe als je maar weer gevoelig bent op andere gebieden toch?
Blokhuijsen!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eerste Nederlander........

Go Jantje, Go Jantje, Go Jantje...

*best wel veel oranje in het stadion vind ik*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven