Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zaterdag 13 februari 2010 om 20:13
[quote]BellatrixVanDetta schreef op 13 februari 2010 @ 19:51:
Maar 't blijft zo'n leuk menneke he...geen kapsones of niks.
Hmmm ik vind m nogal over het paard getild overkomen eerlijk gezegd. Niet meer zo spontaan als vier jaar terug. Ik denk toch wel een beetje kapsones. Ik hoop daarom vanavond toch een klein beetje op een stunt van Bob, maar dat verwacht ik niet. In ieder geval een gouden plak voor Nederland please.
Maar 't blijft zo'n leuk menneke he...geen kapsones of niks.
Hmmm ik vind m nogal over het paard getild overkomen eerlijk gezegd. Niet meer zo spontaan als vier jaar terug. Ik denk toch wel een beetje kapsones. Ik hoop daarom vanavond toch een klein beetje op een stunt van Bob, maar dat verwacht ik niet. In ieder geval een gouden plak voor Nederland please.
zaterdag 13 februari 2010 om 20:17
zaterdag 13 februari 2010 om 21:41
Tja Sneeze, als je twee toetsenborden heb is het wel logisch dat je de ene weinig gebruikt lijkt mij.
Pom hoe vind jij smsen op je touch screen?
Trouwens, so far voor het wissen van nummers waarvan je bang bent dat je ze belt op een zwak moment.
Ik ontdekte dat ik een telefoonrekening online heb, dus daar zijn álle nummers gewoon weer terug te vinden!
Daar zag ik trouwens ook dat het beeld-bellen dat MX en ik hebben gedaan tijdens de vakantie een hele euro per minuut heeft gekost.
Pom hoe vind jij smsen op je touch screen?
Trouwens, so far voor het wissen van nummers waarvan je bang bent dat je ze belt op een zwak moment.
Ik ontdekte dat ik een telefoonrekening online heb, dus daar zijn álle nummers gewoon weer terug te vinden!
Daar zag ik trouwens ook dat het beeld-bellen dat MX en ik hebben gedaan tijdens de vakantie een hele euro per minuut heeft gekost.
zaterdag 13 februari 2010 om 21:47
Volgens mij is het loeizwaai ijs.
Ik zie ze allemaal in de laatste km behoorlijk stuk gaan..
Spannend hoor, ik vond Sven er gespannen uitzien toen ik hem net even voorbij zag glippen
Das ook niet gek natuurlijk maar hij zal ere goed voor moeten werken...
Wanneer gaan ze eens dweilen, kan ik SH even uitlaten....
Frizz ben je nog bang dat je MX zomaar gaat bellen dan?
Ik zie ze allemaal in de laatste km behoorlijk stuk gaan..
Spannend hoor, ik vond Sven er gespannen uitzien toen ik hem net even voorbij zag glippen
Das ook niet gek natuurlijk maar hij zal ere goed voor moeten werken...
Wanneer gaan ze eens dweilen, kan ik SH even uitlaten....
Frizz ben je nog bang dat je MX zomaar gaat bellen dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 13 februari 2010 om 21:48
zaterdag 13 februari 2010 om 21:51
Heeft iemand eigenlijk al gehoord wat er nou zo snel is aan onze pakken?
Daar was toch ook weer iets mee gedaan?
En, en dat vond ik wel schokkend was het hele tijdsmeting systeem wat niet klopt.
Was van de week bij nieuwslicht...
Die honderdste seconden blijken geen afgeronde honderdsten seconden te zijn maar afgekapte..
Had Erben misschien toch naar de OS gemogen
Maar ze gaan er na de OS iets aan doen geloof ik want de KNSB vond het ook raar...
Daar was toch ook weer iets mee gedaan?
En, en dat vond ik wel schokkend was het hele tijdsmeting systeem wat niet klopt.
Was van de week bij nieuwslicht...
Die honderdste seconden blijken geen afgeronde honderdsten seconden te zijn maar afgekapte..
Had Erben misschien toch naar de OS gemogen
Maar ze gaan er na de OS iets aan doen geloof ik want de KNSB vond het ook raar...
zaterdag 13 februari 2010 om 21:52
zaterdag 13 februari 2010 om 21:53
Sum ik ben niet bang dat ik MX zal bellen, en het zou trouwens ook niet heel erg zijn.
Heb zijn nummer ook niet gewist nu.
Ik was gewoon toevallig op die site, zag die nummers en dacht aan al die keren dat ik zijn nummer had gedelete uit angst om te bellen.
En al die tijd had ik gewoon kunnen inloggen op www.hi.nl!
Heb zijn nummer ook niet gewist nu.
Ik was gewoon toevallig op die site, zag die nummers en dacht aan al die keren dat ik zijn nummer had gedelete uit angst om te bellen.
En al die tijd had ik gewoon kunnen inloggen op www.hi.nl!
zaterdag 13 februari 2010 om 21:54
NA 3 duizendste seconde....
Of zoiets, dit was hier weer zo'n gevalletje ik heb die klok wel gehoord maar heb GEEN idee waar die klepel hangt
Goeie race dit trouwens... 06.27.05 (dat wordt een beetje mijn vasthou tijd nu)
Madhe als je maar weer gevoelig bent op andere gebieden toch?
Of zoiets, dit was hier weer zo'n gevalletje ik heb die klok wel gehoord maar heb GEEN idee waar die klepel hangt
Goeie race dit trouwens... 06.27.05 (dat wordt een beetje mijn vasthou tijd nu)
Madhe als je maar weer gevoelig bent op andere gebieden toch?