** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ja ok je hoeft er niet de hele tijd zo te gaan staan met die pluk over je oog natuurlijk Ik bedoel meer hoe het geknipt is, met maar ongeveer 2 laagjes, één bij het gezicht en de ander eronder.

Ik heb nu eerder zoiets:

met ook aan de achterkant heel korte laagjes. Mijn haar komt tot voorbij mijn beha-bandje maar ik heb ook plukken die maar net mijn ruggengraat aanraken.
Ik vind dat ook geen pony hoor, maar een echte pony kan ik dus volgens mij niet (en heb ik nu ook geen interesse in)!

Veel plezier vanavond! Heb je je snowboots al weer uit de kast?
quote:Margaretha2 schreef op 13 februari 2010 @ 21:44:

Ja ok je hoeft er niet de hele tijd zo te gaan staan met die pluk over je oog natuurlijk Gelukkig maar!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
In de nineties vond ik dat trouwens vreselijk stoer van dat soort Michael Jackson plukjes.

Oh, een ergernis hier in Spanje (niet per se spaans maar ik kom het hier zo vaak tegen). Zo'n mega onhandige hairdo hebben (zoals op die foto) en als het dan in je ogen zit niet gewoon effe achter je oor schuiven of wat dan ook, maar met zo'n gevlakt handje het een cm. opschuiven. Waarna het natuurlijk weer direct terugvalt en je het weer met je stomme handje terug kan schuiven.

Aan de ene kant vind ik het heel meisjesachtig, want het zijn altijd van het soort Barbie meisjes die dat gebaartje doen, maar aan de andere kant haalt het echt het bloed onder mijn nagels vandaan!!!!
Ja het was een hazeslaapje, maar ik ben bang dat als ik langer dan een uur slaap ik niet meer wakker wordt. Nouja, vanavond niet meer. Het heeft best geholpen moet ik zeggen. Geen voornemens om in glazen te kotsen. Of om überhaupt te kotsen. En als ik de dj tegenkom zal ik het zeggen.

Ik heb geen snowboots helaas. Ik ben gisteren trouwens ook weer gevallen. Maar dat was in het park en daar lag een heel dik pak sneeuw en waren veel heuvels, dus dat was ook vragen om narigheid.
quote:Margaretha2 schreef op 13 februari 2010 @ 21:44:

Ja ok je hoeft er niet de hele tijd zo te gaan staan met die pluk over je oog natuurlijk
Yeah right en dat je lichtjes onder invloed was speelde zeker helemaal niet mee?
Kunnen jullie trouwens drinken de dag of dagen nadat je ziek bent geweest van de drank? Mij is dat niet zo heel vaak overkomen maar dan hoef ik echt geen alcohol te zien.

Trouwens, alles wat ik ooit gegeten heb waarna ik ziek ben geworden, zelfs al had dat ziek worden een andere oorzaak hoef ik dan de eerstkomende tijd niet meer.
quote:Margaretha2 schreef op 13 februari 2010 @ 22:02:

Yeah right en dat je lichtjes onder invloed was speelde zeker helemaal niet mee?

Neeeeee, dát was al lang weer uitgekotst!

M'n broer z'n LDR is nu hier in de stad, spannend! Ik heb permissie om ze láter vanavond op te zoeken. Ga ik dus echt wel doen, ik ben hartstikke benieuwd naar haar!
quote:Margaretha2 schreef op 13 februari 2010 @ 22:04:

Kunnen jullie trouwens drinken de dag of dagen nadat je ziek bent geweest van de drank? Mij is dat niet zo heel vaak overkomen maar dan hoef ik echt geen alcohol te zien.

Ik denk dan altijd nooooooooooit meer drank. Maar meestal voel ik me toch beter na een vette hap en een biertje.
Ik kots zodanig snel dat ik een waarschijnlijk een andere definitie van 'ziek van de drank' heb.

Niks helpt beter tegen een kater dan een koud biertje. Roken is een ander verhaal. Maar dat gaat meestal ook wel weer na een biertje.

Marg, nou dat zal meegespeeld hebben, maar anders was ik ook wel gegaan. Het beste was trouwens toen we het park uitgingen en het trappetje een ijsglijbaan bleek te zijn. De Duitser probeerde via een muurtje er langs te gaan en stond ongelooflijk moeilijk te doen en de Colombiaanse ging gewoon zitten en gleed naar beneden alsof ze deze route dagelijks nam.

Spannend Spijker. Duits is ze, schreef je? Hoelang zijn ze samen?
Ik kan me de laatste keer dat ik een kater had niet eens herinneren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik word oud!!!!
Wees blij, katers zijn toch vreselijk!

Jooles; ik sluit me aan bij de rest. Solliciteren. Kan je altijd daarna nog gaan piekeren. En wat Moon al zei: wat is aan de andere kant van het land?? En als je niet word aangenomen is het probleem meteen opgelost

Verjaardag bij mijn nicht was echt een vreselijk verplicht nummertje. Dan te bedenken dat ik vriendinnen had kunnen zien die ik ook al eeuwen niet heb gesproken. Maar goed, ik ben geweest, applaus voor mezelf, nu weer naar bed want morgen weer om 8u30 present op mn werk staan. Eerst ontbijt draaien en dan de valentijnsbrunch. Bah vreselijk.

Was trouwens blij dat ik geen kaarten in de brievenbus had. Niks vreselijkers dan een anonieme valentijnskaart. Zet er dan je naam op!

Grappig dat jullie het over de K van Kmailert hebben. Die heb ik namelijk niet verzonnen, daar kwam Cadi (waar ben je eigenlijk?) mee. En ik dacht altijd dat het was omdat dat makkelijker in de mond ligt dan mailert. Als een soort van echte naam. Maar nu Marg dat zegt over Koen denk ik: jaa, dat is het wss, het is de eerste letter van zijn naam.

Goh dat ik daar nu nog achter moet komen

Wat betreft Box de Scharrel. Ik weet het niet. Hoop dat jullie gelijk hebben. Maar de zaterdag is ook alweer bijna om, en nog steeds niks. Zucht, steun, kreun.
Nemo dat meen je niet!!!!!!!!!!!

Dat doet me denken aan een Amerikaanse vriendin die een flauwe mop vertelde. Schwarzenegger, Pacino en Cruise zitten samen een biertje te drinken en komen op het idee om een film te maken over bekende componisten. Great, zegt Pacino, I´ll be Mozart! I love it, zegt Cruise, I´ll be Verdi. Ok, zegt Schwarzenegger, ` I´ll be back´ (terminator stem zelf erbij denken)

Iemand uit het groepje snapte het niet, toen legde een ander uit Back en Bach wordt hetzelfde uitgesproken door Schwarzenegger.

Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zegt die Amerikaanse vriendin, ik dacht gewoon dat hij zijn signature-zin uit de Terminator zei!!!!

Hoe kan je er dan zo hard om lachen man!!!!!!!!!!!!!!!
Ah, ik zag de haarfoto's alweer voorbij komen, dus we zitten weer mooi ontopic.

Wat Marg??? Kun je me vertellen hoe die huursubsidie precies heet? Ga ik ook even op zoek. Hoewel ik samenwoon met een meneer die de dertig al reeds enige jaren geleden is gepasseerd. Maar wie weet..

Oja, en een pony kan echt nog wel hoor!! (nou ja, ik heb m ook niet genomen omdat het nu eenmaal in was, maar de kapper had me niet helemaal goed begrepen).

Fille veel plezier vanavond! Neem anders je glas van gisteravond mee, als je het voelt opkomen, heb je in ieder geval wat bij je om het op te vangen.

Spijker, leuk om je schoonzus te ontmoeten. Schept natuurlijk meteen al een band dat jullie allebei aan de LDR zitten.

Jooles, om dezelfde redenen die iedereen hier al opnoemt: gewoon schrijven!

O, mijn laptop dreigt steeds vast te lopen. Even snel posten.
Nou ja, schoonzus is wat snel hoor! Ik heb overigens nog steeds geen permissie van broer om ze op te komen zoeken Ik begrijp dat ze eerst even samen wat wilden zitten en praten maar t wordt zo wel laat hoor. M'n bed lonkt, maar ik wil haar ook graag eens ontmoeten.

Dilemma, dilemma...
O maar wacht maar af Nemo, morgen is het pas Valentijnsdag, je weet nooit wat er nog gaat gebeuren..

En, niet teveel op Box wachten hoor (was het trouwens zeer eens met Es, hoe zij daar vanmiddag over schreef).
quote:La Moon schreef op 13 februari 2010 @ 23:07:

Fille veel plezier vanavond! Neem anders je glas van gisteravond mee, als je het voelt opkomen, heb je in ieder geval wat bij je om het op te vangen.

Beste idee van de dag!
Ohh een pony kan ook nog wel hoor!!! Dat bedoelde ik niet (en dat bepaal ik ook niet) maar ik wil dat nu niet, net als ik ook geen bob wil ofzo terwijl ik dat wel heel cool vind bij anderen.

Fille je hebt ook van die kettingen of petjes, heb je hem altijd bij de hand!

Die subsidie is de renta de emancipación. De voorwaarden zijn dit:

Tener entre 22 y 30 años (la prestación se interrumpe a los 30 años).

El tramo con mayores dificultades de emancipación está entre los 22 y los 30 años.

Disponer de una fuente regular de ingresos que no superen los 22.000 euros brutos anuales. Esto incluye a los trabajadores por cuenta propia(1) o ajena, a los becarios de investigación, y a los perceptores de prestación de desempleo o de una pensión por incapacidad

Si tus ingresos mensuales, aproximadamente, no superan los 1.500 euros netos, podrás acogerte a la ayuda. 8 de cada 10 jóvenes empleados están en esta situación.

Acreditar una vida laboral de al menos 6 meses de antigüedad, inmediatamente anterior al momento de la solicitud, o una duración prevista de la fuente de ingresos de al menos 6 meses contados desde el día de su solicitud.

Si has estado trabajando durante los últimos 6 meses lo comprobaremos directamente con la seguridad social, o si en los próximos 6 vas a estar trabajando y recibiendo ingresos de forma regular, debes aportar copia del contrato.

Ser titular del contrato de alquiler.

El contrato de alquiler de tu piso debe estar a tu nombre, o al menos debes ser uno de los firmantes.

Los extranjeros no comunitarios deben contar con la residencia legal permanente en España.

Si es tu caso, debes tener la autorización de residencia permanente, que te conceden cuando acreditas haber residido legalmente y de forma continuada en territorio español durante cinco años.
Overigens wel demotiverend te lezen dat acht van de tien mensen van tussen de 22 en 30 minder dan 1500 euro netto verdient per maand.
Dank je wel Marg!

Daar viel mijn mond ook wel even van open, dat het inderdaad 8 op de 10 jongeren zijn die in deze situatie zitten!

quote:Margaretha2 schreef op 13 februari 2010 @ 23:26:

Acreditar una vida laboral de al menos 6 meses de antigüedad, inmediatamente anterior al momento de la solicitud, o una duración prevista de la fuente de ingresos de al menos 6 meses contados desde el día de su solicitud..

Denk dat ik hier afval (als ik het goed heb begrepen), omdat ik al een paar maanden niet meer werk.

Ik krijg trouwens nog wel een andere vergoeding op het moment. Ga er toch nog even verder naar kijken.
Als je een halfjaarcontract hebt voor in de toekomst zeg maar geldt het ook, volgens mij ook als je maar 12 uur per maand zou maken ofzo
Nou, die broer van me bekijkt t maar. Ik ben eigenlijk best pissig nu. De hele tijd sta ik voor m klaar, hij mag zich bij mij komen afreageren als het contact even lastig is enz enz. Maar nu is ze hier, ik heb m een paar uur geleden nog een sms gestuurd hoe laat ik even langs zal komen en dat hebben we gisteren door de telefoon ook afgesproken, en ik hoor gewoon niets van hem!

Ik ga naar bed denk ik, heb geen zin meer om langs de kroeg te gaan.
Hoe lang had hij haar niet gezien Spijker?

Is toch wel een beetje te begrijpen of niet?

(alhoewel hij wel een smsje had kunnen sturen..)

Ik kreeg een valentijnskaart digitaal via de hallmark..Van mn Paiq date.. en met de tekst was ik echt niet blij, hij begrijpt geloof ik niet dat ik totaal niet dezelfde gevoelens heb, terwijl ik voor mn gevoel nu ook weer niet zo onduidelijk ben geweest! Dit staat erop:

"Vanaf dat ik je leerde kennen, zei mn gevoel dat je de moeite waard bent, na we elkaar hadden gezien en hadden gekletst, een fijne zoen, wist ik dat mn gevoel me het juiste had gezegt. Al is het nu even lastig, en voelt het soms raar, weet dat er snel weer een moment komt dat wij fijn weer even samen zijn, en even de wereld gaan vergeten om ons heen... Dit kaartje, dit kleine gebaartje, om je te laten weten dat ik je echt leuk vind en waardeer, en je snel weer in je mooie ogen mag kijken X"

Daar valt echt mijn bek van open!!! Is dat nou de truc? niet bellen en niet aardig doen en dat iemand dan maar bezig blijft?!? Ik heb nu helemaal geen zin meer om af te spreken. Ik denk, ondanks dat ik het beloofd heb, dat ik het ook niet ga doen. Vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven