Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zondag 14 februari 2010 om 10:16
Moggel dames, haha nee waren geen interviews die waren vanmorgen allemaal...
het was inderdaad weer ineens een heel klein jochie!
Ik vond het zo vertederend dat hij over het ijs naar zijn ouders sprintte...daar heeft hij overigens wel een waarschuwing voor gekregen want dat mag niet...
Ik vond die tranen in zijn ogen zo lief...
Ben benieuwd naar de 10 km volgende week...
Ik heb date met filosoof afgezegd
Ik ben me toch een partij grieperig!
Hoesten, kuchen, je kent het wel algehele malaise...
Dus lekker met een kleedje op de bank vandaag...
het was inderdaad weer ineens een heel klein jochie!
Ik vond het zo vertederend dat hij over het ijs naar zijn ouders sprintte...daar heeft hij overigens wel een waarschuwing voor gekregen want dat mag niet...
Ik vond die tranen in zijn ogen zo lief...
Ben benieuwd naar de 10 km volgende week...
Ik heb date met filosoof afgezegd
Ik ben me toch een partij grieperig!
Hoesten, kuchen, je kent het wel algehele malaise...
Dus lekker met een kleedje op de bank vandaag...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 februari 2010 om 11:02
zondag 14 februari 2010 om 11:48
Aaah Sum, beterschap meid! Nou ja, ik vind het toch niet echt weer om op het strand te lopen. Het sneeuwt alweer. Ik ben er zoooo klaar mee.
Nu maar eens aankleden en vanmiddag gaan we hier een mijlpaal bereiken want zoon 2 gaat (hopelijk maar zeer waarschijnlijk) zijn zwemdiploma halen. Al heeft ie nu wel erg buikpijn. Arm kind!
Dit is echt een mijlpaal want het kind wilde 2 jaar lang niet zwemmen (krijsen, janken, niet meedoen). Maar sinds mei is ie weer bezig met zwemles en nu gaat het dan echt gebeuren.
Oooeeeh, bijna net zo spannend als Sven Kramer's medaille!!
Nu maar eens aankleden en vanmiddag gaan we hier een mijlpaal bereiken want zoon 2 gaat (hopelijk maar zeer waarschijnlijk) zijn zwemdiploma halen. Al heeft ie nu wel erg buikpijn. Arm kind!
Dit is echt een mijlpaal want het kind wilde 2 jaar lang niet zwemmen (krijsen, janken, niet meedoen). Maar sinds mei is ie weer bezig met zwemles en nu gaat het dan echt gebeuren.
Oooeeeh, bijna net zo spannend als Sven Kramer's medaille!!
zondag 14 februari 2010 om 12:09
Schatjes! Goodmorning! Ik heb me toch een partij onrustig geslapen! Ennatuurlijk veuls te laat naar bed gegaan, want heb shorttrack gekeken. Mag ik even zeggen, het kon me niet boeien, maar was wel verbaasd dat ze zo dicht op elkaar schaatsen. Je moet er toch niet aan denken als 1 valt wat zo'n schaats met je gezicht of handen doet ....brrr ik moet er niet aandenken.
Ik ga even rustig wakker worden en dan nog snel een wasje doen en dan op naar moeders want die is jarig vandaag (samen met Rutte )
Ik ga even rustig wakker worden en dan nog snel een wasje doen en dan op naar moeders want die is jarig vandaag (samen met Rutte )