M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Jeeee, gefeliciteerd, Merel!

Wat ga je doen eigenlijk?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Teammanager bij bedrijf waar ik nu werk als supervisor.
jeujjj merel, proficiat!!

Juul, hoe is het nu met Lynn??
Ze had alweer een hoop praatjes. We moeten haar af en toe wakker maken vannacht (dokter even gebeld) en bellen als ze suf wordt of gaat overgeven.

Super, Merel! Per wanneer gaat die functie in?
Juul, hoe ging het vannacht met Lynn?? EN nu?

brrr koud, hier straks kinderoptocht, brrrr. Heb het thermo ondergoed (t-shirt met lange mouwen en een lange broek) voor Yuma al tevoor schijn gehaald. Hebben we wel nodig....
Merel gefeliciteerd!!

Arme Lynn hoe is het nu met haar?

Hoe was de optocht Indian? Mileen was even geweest met mijn man. Hier een kleine optocht, uurtje buiten en ze hadden het zooooo koud. Arme Mileen was helemaal in tranen. ze vond het erg mooi, maar had pas weer wat praatjes na een warme choco

Q, balen van je infectie. Hopenlijk helpt de ab snel! Zit je haar weer goed ?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
He, he, de pc is geïnstalleerd. Al ben ik nog niet helemaal tevreden hoe alles in het schema terecht komt. Maar dit is een kwestie van rommelen met de instellingen. !

Het lijkt erop dat de AB aanslaat, want ik heb lang niet zoveel pijn meer met hoesten als eerst. En de koorts is nagenoeg weg.

Oh, ik dacht altijd dat geiten-en/of paardenmelk een goede vervanger waren van koemelk. Sorry voor de verwarring!

Schijnbaar in de war met kaas, want geitenkaas is wel een goede vervanger voor koemelkkaas.

Nee, hier niet naar de optocht wezen kijken. Geen tijd. Toen de pc werd geinstalleerd, viel mijn oog op mijn lamellenrail, die bijna naar beneden kwam. Gelijk de timmerman gebeld en gelukkig kon hij het probleem oplossen. Inmiddels weer een goed vastzittende lamellenrail en schone lamellen. Aangezien ze er toch af waren, hebben ik er direct een lapje overheen getrokken.

Echt een stunt vandaag met het opnieuw aansluiten van de apparatuur die bij de pc hoort. Nou mijn printer past niet meer , die is uit het jaar nul, want de stekkervorm, komt helemaal niet meer voor op de nieuwe pc ! Echt tijd voor een nieuwe.

Merel: super dat je een nieuwe baan hebt. Wanneer ga je in deze functie starten?

Juul: hoe is het met Lynn? Toch geen hersenschudding aan overgehouden, mag ik hopen?

Frans: dat Milena warme choco drinkt, wat heerlijk. Emdin moet het echt niet. Heeft wel koffie verkeerd gedronken, maar momenteel is hij daar ook vanaf. Drinks als het om iets warms gaat, eigenlijk alleen maar drinkbouillon.

Ik zou dus vandaag een rustige dag doen, maar ik ben gesloopt, door al die bijkomende zaken. Morgen gaan we ook niet rustig aan doen, want ik wil in de ochtend naar de dierentuin toe en dan rond het middaguur, na de lunch weer naar huis toe en lekker thuis een dutje doen.

Ga zo eens kijken of ik de msn geïnstalleerd krijg en dan nog ff een spelletje spelen en hop lekker slapen. Welterusten allemaal!
GM, gaap, errug leuke dag gehad gister.

Yuma maar een halve optocht gelopen, hij vond het denk ik te koud! Wel nog even naar de kroeg geweest, waren 4de!! (oke de kids waren 4de)

Gisteravond nog even weg geweest, ook erg gezellig, maar een korte nacht dus.

Van de kaas weet ik het niet Q. Fijn dat de AB aan lijkt te slaan.

Balen van je pc en je printer.

Grrr die sh*t sneeuw. Van mij hoeft dat echt niet meer!!!

Nou ben er weer vandoor....doei!!
Q, volgens mij zijn er verloopstekkers. Maar ik denk dat ook besturingssystemen ervoor kunnen zorgen dat hij niet meer goed werkt. Dus dat je printerbesturing niet meer wordt herkend door pc.

Fijn dat je opknapt.

Jeej indian, gefeliciteerd met de 4e prijs.

Juul, flink schrikken zeg die val.

rest haaaai.

Hier gaat alles goed
koffie, zwart graag...
vergeet merel helemaal.

Joehoeeee merel, gefeliciteerd
koffie, zwart graag...
Ben 3 paginas aan het bijlezen... even uit mijn hoofd..

Hier geen pcgames/Nintendo's etc. MOet er niet aan denken. Komt ooit wel maar vind het nu nog veel te vroeg. Vinden jullie dus niet (tenminste een paar). Hoe lang/vaak zitten jullie kinderen te gamen?

Frans, Bojan, van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat de verjaardag zo leuk verliep. Ik hecht zelf nogal aan verjaardagen, feestdagen etc. (ben erg van de tradities/mijlpalen etc.).

Juultje, kindertekeningen op internet past in deze tijd maar niets voor mij. Haha, ik krijg nu al veel commentaar op de tekeningen van Pipsie (ze tekent louter wereldkaarten en plattegronden momenteel) wil niet nog meer opmerkingen

Q, ik vind deze tijd ook weer intensiever! Blij dat je het zegt, had nog geen "lotgenoten" gevonden

Ook nog bedankt voor jullie reacties over verdeling van e hh taken enzo. Ben aan het kijken hoe we het hier willen hebben.

Merel, waar heb je op gesolliciteerd? Xop, jij hebt nu ook een nieuwe baan? Wat doe je nu?

Even weer verder lezen...
MOsterd... ik lees het nu over je baan Merel, van harte!

Hoeveel fte ga je aansturen?

Over 3 april. Willen jullie er over denken om het iets dichter bij het noorden te doen (ipv Nijmegen). Wij kunnen dan niet komen. Het is dan te veel voor Pipsie (de indruk van de lange reis, niet slapen en de nieuwe kindjes/ouders).

Midden Nederland redden we net leert de ervaring.

Xop wil jij deze keer met ons meerijden?

Zo, update van hier... Pipsie is nog hetzelfde, gelukkig durven we nu wel een externe oppas aan te trekken (kon eerst niet), dus als het goed is heb ik binnen nu en enkele maanden weer meer vrijheid, JEUH :-).

Ben wel wat bang voor de eerste schoolweken, verwacht dat Pipsie dan nog erger wordt maar het zal na de gewenning hopelijk beter worden. Ze plast momenteel sosm 10 keer per dag in haar broek/bed, waardeloos!

Ben zelf lichamelijk wat wrakkig maar daar ga ik het lekker niet over hebben, vooruitzicht is dat ik de rest van mijn leven pijnklachten ga houden, juk. Loopt al sinds september en er verbeterd weinig dus de voorspelling zal wel uitkomen .

Het goede nieuws: ik heb goede vooruitzichten op mijn werk. Ben intern en extern gepolst voor boeiende functies. Kan nu alleen nergen op in gaan wegens PIpsie. Misschien wordt ze na de zomer stabiel in haar gedrag, je weet het nooit en dan ga ik wel weer voor.

Zo, ben wel weer bij geloof ik. Hopelijk komende tijd wat meer tijd.Ik hoor deze week of er extra ruimte voor Popsie is op de opvang, spannend want als dat er niet is heb ik een probleem met mijn werk (hoewel, ze zijn daar erg flexibel dus is het geen echt probleem, maar meer dat ik gewoon vaste uren wilwerken en niet zo nu en dan als het kan extra uren). Voor Pipsie zoek ik nog een thuisopvang adresje, zeker voor het begin.Lastig want ik kan nog niets vinden.
Ff tussendoor, met Lynn gaat het goed, lees straks bij!
Pips, Amersfoort red je wel met Pipsie? Indian, lukt jou dat ook? Zo ja, dan lijkt me dat een mooie middenweg. Als het rijden te ver is voor jou, kun je misschien naar Arnhem rijden? Dan rijden we vanaf hier samen en kun je met mij mee rijden.
Het wordt nog lastig om een geschikte locatie te vinden die voor ieder is aan te rijden op 3 april. Een idee kan nog zijn het dolfinarium in Hardewijk, Koningin Julianatoren in Apeldoorn of er is een Ballorig in Lelystad. Maar ik denk dat dit voor Indian te ver is?

Het leek beter te gaan met mijn infectie, maar heb een terugslag, helaas. Loop al de hele dag naar adem te happen en dan neem ik wel een extra pufje ventolin, maar dat wil ik ook niet continue doen.

Weer sneeuw alhier. Ik baalde echt als een stekker vanochtend, want het was de bedoeling om naar de dierentuin te gaan. Maar we zijn niet geweest. We hebben ipv daarvan koekjes gebakken en hebben vanmiddag in de sneeuw gelopen en Emdin heeft ook nog gespeeld in de sneeuw.

Emdin ligt sinds 20.00 uur in bed en om 20.15 uur sliep hij al. Ondanks dat we niet weg zijn gegaan, was hij er toch moe van.

Nee joh, die printer zet ik op Marktplaats als "gratis af te halen". Ik wil toch een nieuwe met alles erop en eraan.

Pips: goed te horen dat jij het momenteel ook zwaarder vindt! En als ik jou verhalen zo lees, vind ik het bij jou ook nog logischer dan bij mij.

Indian: waarmee waren jullie 4de? Ben echt een leek op het gebied van Carnaval, hoor!

Emdin mag morgen weer verkleed komen. Hij gaat nu als brandweerman. Lekker stoer!

En na de Carnaval kunnen alle kleren in de verkleedkist, die ik aan het aanleggen ben.

Zo, nog even surfen en op tijd naar bed toe. Kijk of ik me dan weer lekkerder ga voelen. Ben benieuwd hoe het morgenochtend zal gaan. Ach, gaat het niet, dan blijf ik gewoon nog thuis. Ik ben bijna nooit ziek, dus deze keer vind ik het belangrijk om goed uit te zieken. Met zo'n schrot en benauwdheid kan ik geen telefoontjes aannemen en mensen te woord staan.

Fijne avond en slaap lekker!
We wonen allemaal nogal ver uit elkaar helaas.

Indian, laat maar weten of het wel lukt als je met me mee kunt rijden, op de route naar Amersfoort kom je hier ongeveer langs denk ik.

Balen dat het minder gaat, Q. Hoe vaal puf je nu? Goed uitzieken hoor!
hey, hier alles op zich goed!!

waren 4de met de kinderoptocht. (oke, de ikinderen waren 4de, ouders mogen officieel niet mee lopen.)
chimpie champ is geen fijne plek voor jou pips?? (bedoel de afstand voor jou??)
Chimpie champ ligt 170 km van pips vandaan en 125 km van Q vandaan. Dat is een enorm eind zeg.

In Lelystad zit ook een ballorig, denk dat die het meest centraal ligt? Amersfoort is voor Pips ook nog 140 km. En Xop ook zo ongeveer.

Q, goed uitzieken hoor. Verstandig dat je lekker thuis blijft vandaag.

Zaterdag met mn ouders op babyshop geweest. Flink verwend.

Dit weekend hebben we vrij weinig gedaan, beetje relaxen.

Man en Jasper liggen tegenwoordig veel overhoop. Ze hebben hetzelfde karakter en willen allebei het laatste woord cq hun zin krijgen. Dan krijg je van die welles-nietes discussies.

Enorm vermoeiend.
koffie, zwart graag...
Lelystad of Amersfoort is heeeel prima te doen voor ons! Ligt beide prettig aan snelwegen, dus rijtijd is niet zo lang. Amersfoort is natuurlijk ook goed per openbaar vervoer te bereiken, misschien dat dat een optie is voor Indian? Met de auto naar dichtsbijzijnde station en dan verder met de trein. Vindt Yuma vast ook super! (Ikzelf zit er ook over na te denken om met de trein te gaan; Sophie vindt dat prachtig! Maarrrrrr..... aanbod Pips is ook aantrekkelijk!).

Anyway; het maakt mij niet heeeel veel uit hoever ik moet rijden. 't Is hier meer een probleem dat ik vaak pas vlak van te voren kan zeggen OF ik kan komen.....

Pfoe, fijn dat Lynn geen hersenschudding o.i.d. heeft!

W.b. je vraag over kindertekeningen..... ik denk dat daar best wel "publiek" voor is. Heel veel mensen vinden "dingen" omtrent hun kinderen he-le-maal geweldig, en zijn bereid daar flink geld aan te spenderen. Voor jullie is denk ik iets op gebied van kinderen dus commercieel gezien heel lucratief!

Persoonlijk heb ik er minder mee, maar da's meer omdat ik voor 't werk veel achter de PC zit, en dus thuis eigenlijk nooit. Heb dan geen tijd of zin om dergelijk "vermaak" te doen. Erg he? .

Pips, balen dat je zult moeten leven met pijn. Blerk! Best lastig te aanvaarden, denk ik?! En best moeilijk, hoor, om met Pipsie een goede lijn te bewandelen. Altijd als ik het lees, bedenk ik me weer hoe makkelijk mijn kids eigenlijk zijn. Ik hoef echt noooooit rekening met teveel prikkels enzo te houden. Hier is het van "Hoe gekker, hoe leuker!". Hahaha, ik denk wel eens dat IK degene ben die teveel prikkels krijgt!

Brrrrr.... KKKOUDDDD die optocht, Indian! Toch heeeeel veel plezier gewenst!

Q, hoe gaat het vandaag? En Emdin vandaag dus als brandweerman.... vast heel cute!

Frans, Mileen weer warm? Arme zieltje; ze heeft ook niet veel onderhuids vet om een beeeetje warm te brlijven.....

Goeoeoed. Ik ga wat doen.
lelystad vind ik te ver....dan kom ik helas niet.
amersfoort doen dan?
koffie, zwart graag...
pips balen dat je weer zo'n last hebt.

het is toch een tijd een flink stuk beter gegaan?
koffie, zwart graag...
Amersfoort? Eenmaal andermaal......... Wie durft?

Pfff... grijzig dagje, hiero.
Vandaag idd nog thuis en ja, ik ga goed uitzieken. Zal op zijn vroegst as donderdag weer aan het werk gaan. Ookal is de koorts vandaag al een stuk minder, bij het hoesten, doet mijn hele lichaam nog pijn en daarna moet ik van de hoestbui bijkomen.

Qua ventolinpufjes zit ik denk ik, per dag aan een stuk of 5, dit is inclusief de 2 die ik elke dag gebruik. Valt best mee en dit is nu voor een korte periode. Zodra ik me weer lekkerder voel, gaan de extra pufjes er weer af.

Qua afstand rijden, maakt het mij ook niet zoveel uit. Ik vind autorijden niet erg, mits het pad goed te rijden is (geen sneeuw/ijzel of harde storm). Indian als je in de buurt zou wonen, zou ik je zo oppikken, maar helaas is dit niet het geval en ik bedenk me net dat jullie met zijn drieetjes ook niet erbij in mijn auto passen, of het zou net gaan? (Skoda Fabia Hatchback).

Lastig he, om aan ieders wensen te kunnen voldoen.

Ik zit zelf nog te denken aan Apeldoorn, maar weet geheel niet wat daar allemaal te beleven is?

Tja, Emdin was vanochtend helemaal trots in zijn brandweerpak. Er waren nog meer verklede kindjes. Heb een sneeuwwitje zien lopen, een piraat en ik vermoed dat er vanmiddag als ik hem ophaal, nog wel meer kindjes verkleed zullen zijn.

De sneeuw is hier praktisch weg, van de straat tenminste en het zonnetje schijnt hier flauwtjes. Vanochtend vond ik het niet super koud, maar weet niet hoe het nu is. Ga als ik strakjes Emdin ga halen, nog eventjes naar de Groenrijk toe. Even een nieuwe aquariumslang halen. Diegene die nu aan de pomp hangen, zijn toe aan vervanging (qua viezigheid). De slangen omwisselen is makkelijker dan de slangen schoonmaken. En dan zal de pomp ook weer veel beter werken. Als ik puf heb dan moet het aquarium vandaag of morgen ververst worden/schoongemaakt worden.

fijne middag verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven