Valentijn succes verhalen???

14-02-2010 21:54 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas, voor mij dit jaar weer geen Valentijns kaart/boeket, etc. Maar ben wel heel benieuwd of iemand hier nog een onverwachte Valentijns verassing heeft gekregen.

Bv iemand op wie je lang is stilte verliefd was staat opeens voor de deur met rozen of zo iets?

Lijkt mij leuk om te lezen... :-)
Nope. hier niet, sorry
Die liggen nu natuurlijk te krikken en hebben geen tijd om daar ondertussen hier over te vertellen.
Het besef dat ik 2 maanden blind was. Zeker nu ik vandaag een aantal lieve dingen heb gekregen van hem. Waaronder een aangevraagd plaatje op de radio.
Ik heb vandaag niks gekregen.

Wel zijn we het huis aan het verbouwen en heb ik een nieuw behang in de woonkamer, waar een barokbehang opzit met een bloem.

Dus manlief was zo bijdehand en zei vandaag, schat ik heb geen rozen maar kijk eens aan de muur, honderden bloemen, speciaal voor jou, pfff
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Brum ik ben jaloers!!!
.
Dat zeg ik....
Brum: wat lief van hem!!!
Dat zeg ik....
geen stille verliefde, geen kaart, geen rozen. maar vriend en ik zouden elkaar vandaag niet zien(want wij vinden valentijn "stom") en smste hij s ochtends toch om happy valentinesday te wensen en belde hij s middags opeens toch dat hij onderweg was om me op te halen en zijn we lekker naar het bos gegaan(incl. sneeuwgevecht). ik weet het klinkt alsof het niks voorstelt, maar ik vond het wel heel leuk.
Mag ik vragen welke waarde je aan valentijn hecht? Het is zo vreselijk Amerikaans, zo gedwongen overgenomen....

Ik heb een valentijns sms gehad en die boeide me voor geen meter.

Niet aardig om te zeggen alleen nogmaals, ik hecht geen waarde aan zulke (opgelegde) dagen als deze. Net zomin als aan moeder/vaderdag, secretaressedag etc.

Elke willekeurige dag van de week is goed genoeg om te laten weten dat iemand speciaal voor je is.
quote:Uggla schreef op 14 februari 2010 @ 21:58:

Die liggen nu natuurlijk te krikken en hebben geen tijd om daar ondertussen hier over te vertellen.Tja, da's waar natuurlijk. Maar dan reageren ze misschien morgen. Ook nog leuk.
websje
Van mijn zoontje van 8, zi'n mok met hartjes met een beertje erin en een lief briefje erbij dat ik zo lief ben
Ik kreeg een heel lief mailtje vn mijn oudste dochter terwijl ze vlak bij me in de kamer zat.

Daar kan geen vent tegenop!
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:00:

geen stille verliefde, geen kaart, geen rozen. maar vriend en ik zouden elkaar vandaag niet zien(want wij vinden valentijn "stom") en smste hij s ochtends toch om happy valentinesday te wensen en belde hij s middags opeens toch dat hij onderweg was om me op te halen en zijn we lekker naar het bos gegaan(incl. sneeuwgevecht). ik weet het klinkt alsof het niks voorstelt, maar ik vond het wel heel leuk.Juist deze dingen zijn zoveel mooier dan "dure" kado s, ze komen recht uit het hart!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik heb een smsje van een onbekende gekregen. En een bos rozen van m'n vriend (daar was ik blijer mee dan met die sms ).
overigens vind ik gewoon dat lief elke dag zijn best moet doen om te laten zien hoeveel hij van me houdt. hebben we toch geen 14 febr. voor nodig?
Een heel lief kaartje van kinderen (4 en 2) geschreven door man: voor de allerliefste mama van de hele wereld. En een doos vol met chocoladeharten daarbij.

Verder doen wij er niks aan, ook al is het de dag dat we verkering kregen, 12 jaar vandaag dus.
Telt een orgasme? Was best succesvol.

Oh en geheel niet gerelateerd aan de datum hebben we zojuist onze trouwkaarten bestelt.
Ik heb croissantjes gekocht voor het ontbijt van vanmorgen (voor sommigen doodgewoon voor zondagochtend, bij ons niet) daarvoor zijn we heerlijk van bil geweest en hebben we dat hele hammamsetje van Rituals onder de douche uitgeprobeerd.

Verder had ik nog roze hartjessnoepjes en hoefden we vandaag helemaal niets.

Een aantal jaren geleden, toen we nog niet samenwoonden had ik eens het idee om de vreselijkste kaart die ik kon vinden naar hem toe te sturen. Echt zo'n hele foute met beertjes en een tenenkrommend gedichtje erin. Kreeg ik precies dezelfde van hem! Dat was wel bijzonder.

Verder heeft hij mij na (wist ik toen nog niet) een enorme huwelijkscrisis eens meegenomen naar het restaurantje waar we voor het eerste met zijn 2-en heen gingen, dat brak op merkwaardige wijze de impasse waar we in zaten en vanaf toen is het alleen maar beter gegaan met ons.

Ik hou helemaal niet van het commerciele gedoe, maar ik heb hierdoor toch wel wat met valentijnsdag.
Een vriendschappelijk valentijnsmailtje van 'n vriend van 20 jaar geleden. Schattig!
DGS:
Dat zeg ik....
quote:Mevrouwdekees schreef op 14 februari 2010 @ 22:10:

Telt een orgasme? Was best succesvol.

Oh en geheel niet gerelateerd aan de datum hebben we zojuist onze trouwkaarten bestelt.Telt alleen als je normaal op woensdag en zaterdag een orgasme krijgt, want dan was het nu speciaal voor valentijn
Nee dit jaar heeft Valentijn zijn dag bij anderen gevierd.

Volgend jaar mss beter.
Ik heb gister chocola gekocht voor mijn vriend omdat ik ongesteld ben en zin had in chocola Vanochtend heb ik ontbijt op bed gehad ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven