Valentijn succes verhalen???

14-02-2010 21:54 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas, voor mij dit jaar weer geen Valentijns kaart/boeket, etc. Maar ben wel heel benieuwd of iemand hier nog een onverwachte Valentijns verassing heeft gekregen.

Bv iemand op wie je lang is stilte verliefd was staat opeens voor de deur met rozen of zo iets?

Lijkt mij leuk om te lezen... :-)
Mijn man en ik kregen vanmorgen een geschilderd ontbijt op bed van onze zoons. Best fijn, zo'n aquarel-broodje kruimelt niet en je kunt het lekker lang bewaren!

Ligt wel wat zwaar op de maag trouwens....
Mijn lief van al 16 jaar, heeft mij ontbijt op bed gegeven (doet hij elke zondag) maar nu verschoont hij ook nog ons bed, lieffie he. En valentijn of niet, hij is gewoon lief, hij houdt niet van al dat commercíële gedoe, maar is vandaag wel xtra lief en super.
Ik kreeg gisteren een heel lief Valentijnsboeket bezorgd met een kaartje: 'met liefde uit Turkije, happy valentine, kus aan de kinderen.' Van mijn man die 10 dagen op familiebezoek is, vond het zo lief!
Ik heb vandaag een lekker luchtje gekregen van vriend. Was blij verrast, want we zijn helemaal niet van de Valentijn...

Maar vond het wel erg leuk!!!
Gister kreeg ik ineens een cadeautje van vriend met een pakket badschuim+oliën en gezichtsmaskers.

Echt superlief en blij verrast, ben daar echt gek op!
quote:Jala5 schreef op 14 februari 2010 @ 22:59:

Mijn lief van al 16 jaar, heeft mij ontbijt op bed gegeven (doet hij elke zondag) maar nu verschoont hij ook nog ons bed, lieffie he. En valentijn of niet, hij is gewoon lief, hij houdt niet van al dat commercíële gedoe, maar is vandaag wel xtra lief en super.Gheghe, staat hier nu net alsof je een broekie van al 16 jaar oud aan de haak hebt geslagen
Wat is de liefde toch mooi! Leuk om dit te lezen!
Vandaag mijn 5e trouwdag gevierd, en de dag ook dat we elkaar 7 jaar kennen
Aliquando et insanire lucundum est
Ik heb vandaag een ontzettend mooie tekening van mijn kleine nichtje (4) gekregen met een zelf bedachte tekst die mama maar voor haar opgeschreven heeft. Natuurlijk ontbreekt de grote lading hartjes niet op de tekening.

Daarnaast nog de nodige knuffels van zowel mijn nichtje als mijn neefje (2) die mij nog steeds de allerliefste tante (en daarbij gekscherend de door hun moeder bedachte bijnaam gebruikend) vinden!

Who needs men? (Al mogen geschikte kandidaten (eentje mag ook ) zich natuurlijk altijd melden).
Mandhe wilde ontbijt op bed geven, maar ik was eerder wakker. Hij heeft me heerlijk vastgehouden toen ik weer in slaap viel (korte nacht gehad), dan zou hij daarna lunch op bed brengen. Tegen de tijd dat we wakker werden was het haast tijd voor avondeten, en heeft hij voor me gekookt. En ondanks het feit dat hij de slavinken niet in hartjesvorm heeft geserveerd, vind ik het ontzettend lief dat hij me ontbijt op bed wilde brengen. Helemaal omdat hij én niets met data heeft, én wij niet aan valentijnsdag doen.

Verdere score zijn 3 orgasmes en veel gelachen. Dus ook zonder kaartjes, cadeau's, bloemen of extreem lieve woorden.. wij waren samen, dat is voor mij voldoende.
We hebben samen tot ong. 15.00 uur onze carnavalsroes uitgeslapen in het huis van schoonpapa. Toen is hij weer de stad in gegaan (verkleed als Jezus :s) en ben ik naar huis gegaan. Dus nee, geen op en top romantiek hier. Maar dat had ik ook niet verwacht. Die romantiek beleven we genoeg op andere dagen (-:
Ik moest vandaag werken en toen ik thuis kwam hebben we lekker samen gedoucht en gevreeën. Voor de eerste keer gevreeën zonder condoom/pil dus wie weet krijgen wij over 9 maanden ons valentijnscadeau...
Gisteren had ik nachtdienst en toen ik thuiskwam en hij nog sliep, heb ik allemaal post-its door het huis gehangen met redenen waarom ik van hem hou

Ik heb het idee dat ik hem wat meer aandacht had moeten geven de laatste tijd, dus dat hebben we vanavond ook maar gedaan
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik hoop dat ik morgen nog een door het weer verlaat kaartje van een geheime aanbidder krijg maar dat zal wel ijdele hoop zijn
Wij hebben elkaar juist weer een voor het eerst wat duurdere kadoos gegeven. Ik heb een marlies dekkertje gekregen en man een relax weekend (hij is van de sauna, ik vind het niks, maar ga dus toch nu mee) incl kaart met lieve woorden. We zijn dus beide erg blij met de mooie kadoos. Goeie valantijn dus.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
*
Ik vind Valentijnsdag ontzettend cliché, maar toch..

heb een heel lief kaartje van vriend gekregen, met de tekst: Een jaar geleden hebben we elkaar leren kennen, en dit jaar vieren we onze eerste Valentijnsdag samen! Je bent mijn lievie, schatje, scheetje en beste maatje. Ik hou ontzettend veel van je! -xxx-

En daarna woeste, wilde indianenseks
Ik heb een roos gekregen van een jongen waar ik nu zo'n 6 weken mee aan het afspreken ben. Misschien cliche een roos maar ik vindt het erg leuk. Mijn ex heeft in onze relatie van 4 jaar nooit een roos of bloemen o.i.d. gegeven dus kan dit wel waarderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven