gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
quote:Jaschenca schreef op 15 februari 2010 @ 00:01:

Qwertu, noem jij de "normale" gang van zaken m.b.t. relaties en huwelijken een vooroordeel?Ik heet dan wel geen Qwertu maar wil toch reageren. Want het irriteerd mij ook.de normale gang van zaken is geen vooroordeel. Dat is wat we kennen en wat vertrouwd is.Zodra iemand het anders doet, is het wel in een keer een vooroordeel. Want dan zal het wel niet kunnen, is man niet gelukkig, geef je je kinderen het verkeerde mee. Dát is een vooroordeel. Vind ik dan..
Dreamglasses, mijn ouders zijn ook gescheiden, liefst had ik ze ook bij elkaar zien blijven toen, maar nu zie ik dat ze beide gelukkiger zijn met hun nieuwe vriend, wat mij ook gelukkig maakt. het enige wat ik van het begin al zeg, een relatie hoort samen.....
Ik snap je wel Miepjemiep, je legt duidelijk uit wat een vooroordeel is. Maar mijn vraag aan Qwuertu was/is, hoe je van een, in ons aller ogen normale situatie, een vooroordeel kunt maken. Waar zit dat vooroordeel?
ja Peter maar dat zeg je nu, en je was in de 20? Ik weet niet hoe lang geleden je ouders zijn gescheiden. Maar stel dat dat op een leeftijd t/m puber was, zou je dat dan ook zeggen? Ik denk het niet, denk dat je daar dan te jong voor bent. Dan wil je gewoon je ouders samen in 1 huis hebben...
En wij zijn samen met zijn 3en.....en super gelukkig....
StarGazer, ik wil eigenlijk wel wat met jou man.

Kun je hem dat zeggen en met mij in contact brengen?

Bedankt alvast!
Je hebt nu een paar weken een vriend erbij en je familie weet al alles en je kinderen ook? En je weet nu al hoe geweldig het blijft gaan?
.
He Twinkle...je kent hem niet eens....haha...maar een top gozer is het...
quote:isabon schreef op 15 februari 2010 @ 00:12:

Je hebt nu een paar weken een vriend erbij en je familie weet al alles en je kinderen ook? En je weet nu al hoe geweldig het blijft gaan?Geloofwaardig he?
Miepjemiep, 24 ja, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 17 was, zijn 25 jaar bij elkaar geweest, waarvan 20 jaar getrouwd. Tuurlijk, iedereen wil dat de ouders samen blijven, hoe oud je ook ben, maar als je ziet dat ze zonder elkaar gelukkiger zijn, ga je dat accepteren (al ben je nog een puber).

Verschilt denk ik ook wel per persoon, de een gaat er wat makkelijker mee om als de ander.
quote:StarGazer schreef op 15 februari 2010 @ 00:11:

En wij zijn samen met zijn 3en.....en super gelukkig....Stel je voor dat het andersom was, dat je man dus nog een vriendin had. En jij je man dus moest delen met nog een andere vrouw? Hoe zou je dat vinden? Dus dat je zelf geen vriend had.
.
Oh en ik wil ook eigenlijk wel wat met je vriend.

Omdat je man dat niet erg vindt.

Je bent zo gelukkig, wat wil ik ook wel.

Kun je me ook even het nummer van je vriend geven?
quote:isabon schreef op 15 februari 2010 @ 00:12:

Je hebt nu een paar weken een vriend erbij en je familie weet al alles en je kinderen ook? En je weet nu al hoe geweldig het blijft gaan?Heb je zelf een relatie? Weet iemand met een relatie met alleen man en vrouw al dat het geweldig blijft gaan? nee, dat weet je van niks van te voren...
Oja en wat ik me ook afvraag! Vind je vriend het dan wel leuk dat hij je moet delen met je man?
Isabon, in mijn post lijkt het alsof het een paar weken is....maar is al veel langer...de laatste weken zing ik omdat ik doodgewoon erg gelukkig ben met mijn 2 kerels....
.
Ah ok, dan snap ik 'm, leek me al wel erg vlotjes....
quote:Peter85 schreef op 15 februari 2010 @ 00:14:

Miepjemiep, 24 ja, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 17 was, zijn 25 jaar bij elkaar geweest, waarvan 20 jaar getrouwd. Tuurlijk, iedereen wil dat de ouders samen blijven, hoe oud je ook ben, maar als je ziet dat ze zonder elkaar gelukkiger zijn, ga je dat accepteren (al ben je nog een puber).

Verschilt denk ik ook wel per persoon, de een gaat er wat makkelijker mee om als de ander.Ik denk namenlijk (en ook een dele onderbouwd uit de literatuur van mijn opleiding) dat kinderen onder de 12 zoiezo dat inlevingsvermogen niet hebben (en ja uitzonderingen bevestigen de regel). Zij kunnen het moeilijk apart zien. En vaak gaat er zoveel ellende met een scheiding gepaard, dat het daarvoor toch nog altijd beter was.
Lichtpuntjes...vriend heeft er totaal geen problemen mee.....
quote:qwertu schreef op 15 februari 2010 @ 00:15:

Jaschenka, heb je er een beetje moeite mee om antwoorden te lezen? Ik heb er al twee gegeven namelijk, op twee vragen die je me gesteld hebt.Ik heb een antwoord van je gelezen, is dat het antwoord om mijn vooroordeelvraag?
quote:StarGazer schreef op 15 februari 2010 @ 00:14:

He Twinkle...je kent hem niet eens....haha...maar een top gozer is het...

Ja? Oh ik ben nu al verliefd op 'm.

Geef me zijn nummer maar even ok?

Thx.
Mij lijkt het helemaal niks, en als manlief er een vrouw bij wil dan is dat prima, maar dan wel voorbij het gat van de deur.

Maar ieder zijn leven en geluk.

Ik vraag me alleen wel af wat je je kinderen vertelt, dat het doodnormaal is, of dat het toch wel van het gebruikelijke afwijkt en waarom.

En waar haal je de tijd vandaaaaan?
dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven