gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
Een lichtpuntje in een poel van verdriet Geniet ervan!
Tjonge, ik had ook een keer zo'n soort relatie gezien bij Oprah. Die mensen waren ook zielsgelukkig. Prachtig als het mogelijk is.
Good for you!
Nou, proficiat. Wat zullen jullie kinders trots zijn.
Ja, dat vind ik echt.
Kwam laatst 'n ex-collega tegen en zij vertelde trots over haar vriendin. Mijn mond viel open want ik wist dat ze getrouwd was en 2 kinderen had. Maar ze had blijkbaar ontdekt dat ze ook op vrouwen viel en haar man accepteert het dat ze er 'n vaste vriendin op nahoudt. Ook bijzonder wat mij betreft en leuk als zoiets blijkt te werken voor alle partijen.
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 21:31:

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Weten ze ook de andere plekken waar hij komt?
Is in de jaren 60/70 al bewezen toch dat het niet werkt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geweldig!!!

Geniet er lekker van zolang het duurt, en zoals Mamasaar als zei, jullie kinderen zullen wel erg trots op jullie zijn, NOT!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:loomii schreef op 14 februari 2010 @ 21:49:

[...]

Weten ze ook de andere plekken waar hij komt? idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 14 februari 2010 @ 21:50:

Is in de jaren 60/70 al bewezen toch dat het niet werkt.Ìk ken een familie (twee 'families' dus) waar dit al 15 jaar goed gaat, dus het kan zeker wel. Het zou niets voor mij zijn, maar als het voor jullie werkt en je man hier ook echt gelukkig mee is en niet alleen in meegaat voor jou: fijn voor jullie!
Dat zeg ik....
Ik zag het laatst op TV, bij dat programma 'de bloemenkraam', daar was een vrouw van in de 50 die er ook een lover op nahield, met medeweten van haar man en familie. Het ging al jaren goed. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken en ik denk dat mijn man me direct het huis uit zou zetten als ik het voor zou stellen, maar als jij er gelukkig mee bent, go for it!
Snik...sommige mensen hebben ook alles: én een man én een vriend. Ik heb geen van beide...

Waarom moeten mensen gelijk weer schoppen, als dit nu voor hun werkt, laat ze, waarom gelijk schenen trappen, snap ik werkelijk niet
quote:Nammma schreef op 14 februari 2010 @ 21:57:

Snik...sommige mensen hebben ook alles: én een man én een vriend. Ik heb geen van beide...

jaren geleden had ik een collega, die ook een vrouw en een vriendin had, beide al 25 jaar. Uiteraard kenden de dames elkaar. Hij zei dat het best wel moeilijk was (geweest) in het begin, want ook bij beide dames had hij kinderen. Hij was dus de ene week bij de ne, de andere week bij de andere. Ook in de vakanties verdeelde hij zichzelf eerlijk...

Lijkt mij erg lastig hoor...
quote:zusenzo schreef op 14 februari 2010 @ 21:58:

Waarom moeten mensen gelijk weer schoppen, als dit nu voor hun werkt, laat ze, waarom gelijk schenen trappen, snap ik werkelijk nietJaloezie natuurlijk :-)
Hoe lang gaat dat goed denk je? En hulde, echt ik zou als kind ook zó trots op mijn moeder zijn
Schoppen schoppen? gewoon realitycheck . 9 van de 10 keer werkt het niet. En zeker met kinderen in het spel, hou op schei uit zeg.
Nou..over die andere plekken kan ik kort zijn.....hij heeft nog nooit eerder een vriendin gehad...dat wist ik al jaren....iedereen probeert hem altijd aan de vrouw te krijgen maar hij is best verlegen wat vrouwen betrefd ...

en waarom moet dat iets zijn waar de kinderen zich voor zouden moeten schamen?...tegenwoordig is ruim de meerderheid van de ouders op school gescheiden...en wij die gelukkig zijn in deze situatie zouden ons moeten schamen???..die snap ik ff niet...
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:03:

Nou..over die andere plekken kan ik kort zijn.....hij heeft nog nooit eerder een vriendin gehad...dat wist ik al jaren....iedereen probeert hem altijd aan de vrouw te krijgen maar hij is best verlegen wat vrouwen betrefd ...

en waarom moet dat iets zijn waar de kinderen zich voor zouden moeten schamen?...tegenwoordig is ruim de meerderheid van de ouders op school gescheiden...en wij die gelukkig zijn in deze situatie zouden ons moeten schamen???..die snap ik ff niet...Omdat je als ouder je kind denk ik normen en waarden wil meegeven in de opvoeding,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Je hebt Loomii niet helemaal begrepen.
En je hebt je speciaal aangemeld om ons dit mee te delen?
Dat er openheid is tussen de volwassen betrokkenen lijkt me prima. Maar om de rest van de familie en de kinderen erbij te betrekken, vind ik niet normaal en ook niet gezond.

Wat voor normen en waarden geef je je kinderen mee? En je zadelt ze op met iets wat ze straks op school en tegen vriendjes moeten uitleggen. Alles wat kinderen willen is normaal zijn.
quote:nouschi schreef op 14 februari 2010 @ 22:05:

Je hebt Loomii niet helemaal begrepen.Dat komt nog wel
en als die normen en waarden nou eens niet voor iedereen gelijk zijn??..Wij vertellen onze kids dat trouwen geen must is...en proberen ze duidelijk te maken dat jaloezie eerder iets kapot maakt dan dat je er iets mee opschiet....en dat mensen allemaal anders zijn en dat respect voor je medemens HEEL erg beangrijk..ook al denken ze soms heel erg anders over bepaalde dingen,,,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven