Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooie sterren Pammie
Flauwuuuuuuuuuuuurds zijn jullie!
Waar is Esmee trouwens, die heb ik ook al lang niet meer gezien.
hahaha, sterren, bloemetjes, het zag er wel kunstig uit hoor Pammie

stukken beter dan wat ik nog even snel op mijn gezicht had getekend voor de optocht. Gelukkig waren we het fototoestel vergeten. Ook wel weer jammer ergens want ik had Limoen en Mandarijn als vlinder en tijgertje gesminkt en die waren wel redelijk gelukt.

Wij waren vanmorgen al buiten geweest, spelen in de sneeuw, daarna haren geknipt van de kinderen en ze meteen maar in bad gestopt. En verder zijn we niet meer buiten geweest. Lekker binnen gekneuterd, warme chocomel met slagroom, broodjes knakworst, chipjes vanmiddag, de calorieen voor de rest van de week zijn weer binnen zeg maar.

Las dat Es behalve een writersblock ook nog weer en ontsteking in haar schouder had? verklaart ook wel haar afwezigheid toch? (of ik heb het verkeerd onthouden, kan ook)

Es, joehoe? hoe is't nou? al weer in staat wat te typen?

Remma, het scheelt wel enorm veel ruimte, die gedrukte fotoboeken, zijn veel dunner dan die zelfgeplakte fotoboeken. Ook wel weer het overwegen waard als je veel foto's schiet. (ik maak ze desalniettemin ook nog steeds hoor, met zelfingeplakte foto's) met de hoeveelheid foto's die ik schiet vind ik die gedrukte fotoboeken ook wel een dure hobby.
Was Esmee niet ergens, het weekend? (waar is mijn geheugen als ik het nodig heb?)
Het waren dit soort bloemetjes:

quote:sokje schreef op 14 februari 2010 @ 12:32:

[...]

ja, sorry, ik had kunnen weten datr half 8 voor de meesten van ons al ruim uitslapen is. I am spoiled, I know

Wij waren heel tevreden dat Pluis uitsliep tot tien voor acht

Hem in bed leggen wordt ineens weer leuk. Hij klimt zelf met een boekje in bed, vertelt enthousiast wat hij allemaal ziet in zijn boek en geeft een hele kleffe welterusten kus, en gaat daarna zoet zijn knuffels voorlezen. Ik geniet er maar van, zo lang als het duurt.

We zouden gisteren eters krijgen, maar die hadden afgezegd. Toen hebben we maar oppas voor Pluis geregeld, en zijn samen gaan eten en naar de film gegaan. Ik was de laatste tijd steeds moe en Man zat tot diep in de nacht te werken aan dat project waar Nippo ook mee bezig was, dus het was wel weer eens leuk om een avond tijd voor elkaar te hebben.

Leuk, Anky, spontane ski-actie. Mooi ook dat je nu zeker weet dat je Maby niet ten onrechte een sneeuwvakantie onthoudt

Nitro, sterkte met je vader. Vervelend om zo ver weg te zitten in zo'n onzekere situatie.

Fotoalbums. Daar moet ik ook nog eens een keer wat aan gaan doen...
Ach wat zoet, Miffy, hopelijk blijft ie zo!

Ik denk dat ik niet ver genoeg terug ben gaan lezen, want had Anky's ski-actie gemist.
Zowaar! Een Criminal Minds die we nog niet hebben gezien. En daarna lekker naar bed.

Bis morgen!

Helleu.

Het sneeuwt hier weer, stom. Vandaag kort dagje, ik neem vanmiddag een paar uurtjes op. Is maar goed ook want Mini zat vanmorgen aan het ontbijt te snikken dat ze zich niet lekker voelt. Prulletje.
Hier 2 daagjes vakantie, lekker, hoeven we niet te haasten vanmorgen, lekker tot half 8 geslapen, man werkt nog wel, en ik ben lekker rustig opgestaan.. nuzit er 1 een boekje te lezen en de ander wil aandacht..

ga zo even met Limoen naar de huisarts, ze hoest nog steeds snachts, het gaat maar niet over, moet wel even nadenken hoe we het gaan doen, want ik vrees dat het fietspad niet sneeuwvrij is, en volgens mij ligt er nog niet genoeg sneeuw voor de slee.

het sneeuwt hier al sinds gisteren de hele dag, en nu ook weer, maar het is zo'n miezersneeuw dat het niet echt een dik pak wordt..
Bedankt voor de koffie trouwens Pam, en beterschap voor mini, hoop dat het niet doorzet..
succes bij de HA, Citro, en de toch ernaartoe... en beterschap ook voor Pammini.

hier gezellig met Slof. heb besloten met hem in de zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn-stand te gaan staan en me niet meer op te laten naaien. tot nu toe werkt het redelijk.
Ben nu net thuis, want Ot en Sien zijn vanmiddag vrij. Nou wou ik lekker warm naar de Ikea, maar Ot en Sien willen naar de Karnavallsumzug. Brrr, warm aankleden dus maar zo meteen.
We hebben weer een afspraak bij de KNO arts gemaakt, huisarts dacht dat de kans groot was dat de neusamandel weer teruggegroeid was, omdat ze ook altijd snot heeft, vergrote keelamandelen en ook nog regelmatig prutoren. Dat het hoesten komt van snot dat in haar keel zakt als ze slaapt, ipv slijm dat ze ophoest. Kan goed, maar zie wel op tegen nog weer een keer operatie, maar goed, we wachten de KNO arts wel even af. Mocht dat het niet zijn kunnen we ook nog een keer bloed laten prikken ivm allergieen etc. Maar dat achtte ze toch niet waarschijnlijk.

Ik heb ze op de fiets gezet en ben gaan lopen, er waren maar hele kleine stukjes sneeuwvrij die ik kon fietsen maar goed, zo ging het ook wel. En op de terugweg hebben ze zelf het grootste stuk gelopen , dus ze zijn meteen weer "uitgelaten".

Succes met zen blijven Sok, en Anky met de kou en de carnavalsoptocht.

Hier was het trouwens helemaal niet zo koud, wel sneeuw maar niet zo ijzig koud meer als de afgelopen dagen.

Ik moet een spelletje gaan doen geloof ik.. tot later
-
Citro, je zou aan de KNO kunnen vragen of je met Fluticason neusspray eerst mag proberen. Bij Mannie werkte de neusamandeloperatie niet en hij kreeg daarna () die neusspray. Dat werkte wel erg goed. Als het nou niet werkt kun je altijd nog opereren.
oei, dat zou niet heel geweldig zijn, Citro, als Limoen nog een keer geopereerd moet worden. hopenlijk is het niet nodig.

sterkte, Anky, met je carnavalsumzug.Jij liever dan ik!

ik ben zennnn gebleven toen Slof alles bij elkaar schreeuwde toen zijn luier verschoond moest worden. Ik ben zennnnnnn gebleven toen hij weer eens niet wilde lopen en ik 'm onder de oksels heb gejord. hij krijste alles bij elkaar, maar ik bleef zennnnn. Nou ja het scheelt: er was er nu 1 kwaad ipv 2. En ik heb met mijn zenheid wel enkele krijssessies voorkomen, dus das winst

en o, wat ben ik blij dat-ie nu ligt te pitten.

ben benieuwd hoe lang ik die zen-staat vol blijf houden
quote:Pammie schreef op 15 februari 2010 @ 13:41:

Citro, je zou aan de KNO kunnen vragen of je met Fluticason neusspray eerst mag proberen. Bij Mannie werkte de neusamandeloperatie niet en hij kreeg daarna () die neusspray. Dat werkte wel erg goed. Als het nou niet werkt kun je altijd nog opereren.dat klinkt als een goeie tip. en ze mag het hebben (tis toegestaan vanaf 4 jaar)
quote:citronella schreef op 15 februari 2010 @ 13:38:

Dat het hoesten komt van snot dat in haar keel zakt als ze slaapt, ipv slijm dat ze ophoest.

Goh, wat suf. Pluis snuit er een doos tissues per dag doorheen, zo ongeveer, en wordt 's ochtends hoestend wakker, maar 1+1=2 was mij nog even niet gelukt. Ik dacht dus ook aan iets wat hij ophoest.

Ik hoop dat ze niet nog een keer onder het mes moet, Citro, want ze heeft het al niet zo op artsen, toch?

Anky, ik zou ook liever naar de IKEA gaan.

Pluis ligt in zijn bed, en geeft een boekje cadeau aan zijn knuffel. ("Cadeautje voor jou: boekje olifant. Ok?) . Klinkt erg schattig
Oh, Sok, doe mij ook wat zennnnn. Ik ben niet in een heel geduldige bui vandaag, en Pluis niet in een hele snelle...

Pluis zingt nu vader Jacob. Hij kent de hele tekst
quote:Miffy schreef op 15 februari 2010 @ 13:50:

Oh, Sok, doe mij ook wat zennnnn. Ik ben niet in een heel geduldige bui vandaag, en Pluis niet in een hele snelle...

Pluis zingt nu vader Jacob. Hij kent de hele tekst

Ik zennnnnnn wat naar je toe; komt ut.... voel je het al?

Vader Jacob klinkt cute. Slof wil steeds Poesje Mauw. hij kent alleen die woorden, maar das wel errug schattig.
Ik ben reuze zen: Pluis slaapt. Een van zijn knuffels zit in een hoekje van het bed met het boek dat hij cadeau gekregen heeft op schoot

De verloskundige belde net: omdat de twintig weken echo vanwege een aangeboren afwijking die in mijn familie voorkomt in het ziekenhuis is, leek het ze handig als de gyn daar de knoop maar doorhakt over de termijn. Prima. Ik merk het wel tegen de tijd dat ik beval.
We zijn weer terug. Het viel mee, al was het bitter koud. Vooral veel schaars geklede mensen in de optocht, maar Duitsers lossen dat doorgaans op met Veel Drank. Ot en Sien vonden het leuk in ieder geval, vooral het snoep wat werd rondgestrooid. Nu zitten ze op de bank Nijntje op Vakantie te kijken. Af en toe hoor geschaterlach van de bank .

Citronella, ik denk dat ik persoonlijk nooit voor een tweede operatie zou kiezen. Nou moet ik bekennen dat ik sowieso al erg anti-amandel-operatie ben. Veel kinderen met complicaties in mijn omgeving (ik ook als kind) en toen ik ook nog een onderzoek las waaruit bleek dat er geen lange-termijn-effecten waren van opereren was mijn keuze eigenlijk al gemaakt. Maar ik heb wel makkelijk lullen, want kinderen die nooit ziek zijn. Wel chronisch verkouden, maar dat hoort er volgens mij: ik sponsor zelf ook al de hele winter de tissuefabrikanten.

Sokje, je klinkt erg Zennnn deze morgen. Maar wel lekker dat je nu even zennnnn kunt zijn zonder Slof. Volgens mij is zennnn een stuk makkelijker met een slapend kind.
Is Esmee eigenlijk al op wintersport?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven