Weet niet wat te doen...
maandag 15 februari 2010 om 17:30
Dag allemaal,
Ik heb met mn vriendin bijna een relatie van 1,5 jaar. Nu is ze de laatste tijd zo koel en afstandelijk tov mij. savonds gaan slapen zonder zoen of knuffel. De zin om sex komt steeds van mij. We hebben er zitten over praten. En uiteindelijk bleek dat ze NIET MEER AANGETROKKEN voelt tot mij,zoals in het begin. Ze zegt dat ze wel van mij hou. En dat ik niks verkeerd doet,dat ik heel lief en attent bent enzo,maar toch ......wat kan ik daar tegen beginnen?? En ja ik ben ook wat jaartjes ouder dan haar. En misschien speelt dat ook een rol. Zij is 27 en ik 45.
Ik hou wel van haar,maar mn verstand zeg wel dat het niet goed zit. ze heeft nog geen eenmaal geprobeerd (kan niet koken)om voor ons te koken. de sex is niet het fijnste,want heb toch al beter gehad. Denk dat ik mss beter af ben, daar ik geen meer waarde aan heb in dit relatie. Of moet ik verder blijven vechten???
graag jullie meningen erover, ik dank jullie allemaal.....
Ik heb met mn vriendin bijna een relatie van 1,5 jaar. Nu is ze de laatste tijd zo koel en afstandelijk tov mij. savonds gaan slapen zonder zoen of knuffel. De zin om sex komt steeds van mij. We hebben er zitten over praten. En uiteindelijk bleek dat ze NIET MEER AANGETROKKEN voelt tot mij,zoals in het begin. Ze zegt dat ze wel van mij hou. En dat ik niks verkeerd doet,dat ik heel lief en attent bent enzo,maar toch ......wat kan ik daar tegen beginnen?? En ja ik ben ook wat jaartjes ouder dan haar. En misschien speelt dat ook een rol. Zij is 27 en ik 45.
Ik hou wel van haar,maar mn verstand zeg wel dat het niet goed zit. ze heeft nog geen eenmaal geprobeerd (kan niet koken)om voor ons te koken. de sex is niet het fijnste,want heb toch al beter gehad. Denk dat ik mss beter af ben, daar ik geen meer waarde aan heb in dit relatie. Of moet ik verder blijven vechten???
graag jullie meningen erover, ik dank jullie allemaal.....
maandag 15 februari 2010 om 17:37
Zong Robert Long al niet eens: Ik kwam een schoolvriendin van vroeger tegen ergens in de stad
Ik had d'r zeker in geen twintig jaar gezien
Dus wij gezellig aan de sherry en vertellen hoe het gaat
En wat er allemaal gebeurd is sedertdien
Over de kinderen en zo en de carriere van d'r man
Die commissaris is bij Philips, ene Chris
En dat hun huwelijk dat altijd zo voorbeeldig is geweest
De laatste jaren echt een worstelwedstrijd is
Hij schijnt onhandelbaar te zijn, hij flirt met meiden van de zaak
Hij verft zijn haar, kortom het is behoorlijk mis
Dus ik zei: meid ik kan wel raden wat het is
refren':
Dat moet de midlife crisis zijn
Als het geen stress is of de fles is
Of een stuk onzekerheid dan is het dat
Dus als het leven saai en mies is
Als ontevredenheid het enige devies is
En er is iets maar je zou niet weten wat
Is het de midlife crisis
Ik heb het zelf nooit gehad gelukkig maar iedereen met wie ik spreek
Kent het probleem van heel dichtbij
Men zit er zelf nog middenin of iemand anders in het gezin
Maar hoe dan ook de narigheid is velerlei
Toch is er redding in de nood want hulpverleners slapen nooit
Daar is ons kleine landje groot in, da's een drie
Voor elke ziekte, kwaal of tik, voor alle mensen dun of dik
Is er gelukkig altijd weer een therapie
En net op tijd kwam er een antwoord op de vraag die werd gesteld
Door therapeuten en door werkers in het veld
Waarmee verdienen wij voorlopig nou ons geld
refren'
Dus kun je kiezen uit wel honderd soorten hulp die wordt verleend
Vanaf massage tot aan dieptetherapie
Van verse kruidenthee tot yoga
En van assertiviteit tot aan het volgen van een cursus poezie
En bij de psychotherapie is het de seksualiteit dat blijft een bron van inspiratie
Zonder meer
Dus wordt voor dames alle leed zowat veroorzaakt door de spleet
En bij de mannen ligt het aan de jongeheer
Er is geen mens meer ouderwets geexalteerd of uit zijn doen
Of enthousiast of prikkelbaar, d'r ligt bij voorbaat al een diagnose klaar
refren'
Ik had d'r zeker in geen twintig jaar gezien
Dus wij gezellig aan de sherry en vertellen hoe het gaat
En wat er allemaal gebeurd is sedertdien
Over de kinderen en zo en de carriere van d'r man
Die commissaris is bij Philips, ene Chris
En dat hun huwelijk dat altijd zo voorbeeldig is geweest
De laatste jaren echt een worstelwedstrijd is
Hij schijnt onhandelbaar te zijn, hij flirt met meiden van de zaak
Hij verft zijn haar, kortom het is behoorlijk mis
Dus ik zei: meid ik kan wel raden wat het is
refren':
Dat moet de midlife crisis zijn
Als het geen stress is of de fles is
Of een stuk onzekerheid dan is het dat
Dus als het leven saai en mies is
Als ontevredenheid het enige devies is
En er is iets maar je zou niet weten wat
Is het de midlife crisis
Ik heb het zelf nooit gehad gelukkig maar iedereen met wie ik spreek
Kent het probleem van heel dichtbij
Men zit er zelf nog middenin of iemand anders in het gezin
Maar hoe dan ook de narigheid is velerlei
Toch is er redding in de nood want hulpverleners slapen nooit
Daar is ons kleine landje groot in, da's een drie
Voor elke ziekte, kwaal of tik, voor alle mensen dun of dik
Is er gelukkig altijd weer een therapie
En net op tijd kwam er een antwoord op de vraag die werd gesteld
Door therapeuten en door werkers in het veld
Waarmee verdienen wij voorlopig nou ons geld
refren'
Dus kun je kiezen uit wel honderd soorten hulp die wordt verleend
Vanaf massage tot aan dieptetherapie
Van verse kruidenthee tot yoga
En van assertiviteit tot aan het volgen van een cursus poezie
En bij de psychotherapie is het de seksualiteit dat blijft een bron van inspiratie
Zonder meer
Dus wordt voor dames alle leed zowat veroorzaakt door de spleet
En bij de mannen ligt het aan de jongeheer
Er is geen mens meer ouderwets geexalteerd of uit zijn doen
Of enthousiast of prikkelbaar, d'r ligt bij voorbaat al een diagnose klaar
refren'
Aliquando et insanire lucundum est
maandag 15 februari 2010 om 17:37
Is dit serieus?
maandag 15 februari 2010 om 17:58
quote:brocoli schreef op 15 februari 2010 @ 17:53:
Nou dames niet zo gemeen. Deze geweldige meneer vindt vast wel weer een ander leuk jong meisje die wel kan koken en waar hij het het wel op kan.Ja, want vrouwen zijn alleen goed voor sex en het huishouden natuurlijk!
Nou dames niet zo gemeen. Deze geweldige meneer vindt vast wel weer een ander leuk jong meisje die wel kan koken en waar hij het het wel op kan.Ja, want vrouwen zijn alleen goed voor sex en het huishouden natuurlijk!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
maandag 15 februari 2010 om 18:09
Tja, het is allemaal wat onbeholpen geformuleerd. Ben je misschien buitenlands, TO? (gezien je naam ook). In dat geval is het denk ik helemaal lastig om je probleem goed te verwoorden.
Daardoor is het voor de lezers weer lastig maakt om goed antwoord te geven op jouw vraag. Het is niet te doen om op basis van zo'n klein beetje informatie (en dan ook nog wat moeizaam verwoord) een conclusie te trekken of je wel of niet met je relatie moet doorgaan.
Ik zou dus of wat meer informatie geven, of je heil zoeken bij mensen die je in real life kent. Een goed gesprek met je vriendin over de toekomst wil misschien ook wel inzicht geven!
Tenslotte ben je 45, je zou toch zo langzamerhand best zelf moeten en kunnen beslissen of je je relatie wilt voortzetten of niet!
Daardoor is het voor de lezers weer lastig maakt om goed antwoord te geven op jouw vraag. Het is niet te doen om op basis van zo'n klein beetje informatie (en dan ook nog wat moeizaam verwoord) een conclusie te trekken of je wel of niet met je relatie moet doorgaan.
Ik zou dus of wat meer informatie geven, of je heil zoeken bij mensen die je in real life kent. Een goed gesprek met je vriendin over de toekomst wil misschien ook wel inzicht geven!
Tenslotte ben je 45, je zou toch zo langzamerhand best zelf moeten en kunnen beslissen of je je relatie wilt voortzetten of niet!

maandag 15 februari 2010 om 18:46
Het is niet echt dat koken mij het meeste stoort. maar dat vrouwen tegenwoordig geemanicipeerd zijn enzo blablabla....
Maar vind wel dat mannen tegenwoordig niet alleen de klusjesman van het huis is zoals het vroeger was,maar dat ze toch thuis veel meer kunnen dan vrouwen. Ik kan zeggen vanmezelf dat ik lekker kan koken,strijken,de was doen, poetsen.....maar heb nog geen vrouw tegen gekomen ,die met een boormachine kan werken ....hihihi.
Ga mij een vrouw zoeken van mn eigen leeftijd en met wat meer ervaring op alle vlakken....die ik nu heb ,vind alles vanzelfsprekend.....
Maar vind wel dat mannen tegenwoordig niet alleen de klusjesman van het huis is zoals het vroeger was,maar dat ze toch thuis veel meer kunnen dan vrouwen. Ik kan zeggen vanmezelf dat ik lekker kan koken,strijken,de was doen, poetsen.....maar heb nog geen vrouw tegen gekomen ,die met een boormachine kan werken ....hihihi.
Ga mij een vrouw zoeken van mn eigen leeftijd en met wat meer ervaring op alle vlakken....die ik nu heb ,vind alles vanzelfsprekend.....
maandag 15 februari 2010 om 18:52
quote:Soyloquesoy schreef op 15 februari 2010 @ 18:46:
Het is niet echt dat koken mij het meeste stoort. maar dat vrouwen tegenwoordig geemanicipeerd zijn enzo blablabla....

maandag 15 februari 2010 om 19:02
maandag 15 februari 2010 om 19:17
quote:MiNouTje schreef op 15 februari 2010 @ 19:04:
Nou meiden, een beetje minder gepikeerd mag ook wel! !Jij vindt het wel normaal, een 47 jarige die opzoek is naar een tweede leg en over zijn eigen vriendin zegt dat ze niet kan neuken en koken? Lekker respectvol...als je niet (meer) van elkaar houdt..tja, lijkt mij niet zo heel gek met 20 jaar verschil. dat kan. Maar een man van die leeftijd die zo over een vrouw praat......tja, heb ik eigenlijk geen woorden voor,
Nou meiden, een beetje minder gepikeerd mag ook wel! !Jij vindt het wel normaal, een 47 jarige die opzoek is naar een tweede leg en over zijn eigen vriendin zegt dat ze niet kan neuken en koken? Lekker respectvol...als je niet (meer) van elkaar houdt..tja, lijkt mij niet zo heel gek met 20 jaar verschil. dat kan. Maar een man van die leeftijd die zo over een vrouw praat......tja, heb ik eigenlijk geen woorden voor,