Ik wil mooi weer!
dinsdag 16 februari 2010 om 10:27
En kijk naar buiten en het sneeuwt alweer.........grmbl
Ja, ja, ik weet het, het is pas Februari, maar ik ben het zo zat.
Ik wil weer buiten kunnen zitten in de zon, weer genieten van de opkomende bollen, maar wel in de zon en niet in de sneeuw.
Zo even een enorm zeik topic over het weer, alweer.
Ik ben het zat.
Ja, ja, ik weet het, het is pas Februari, maar ik ben het zo zat.
Ik wil weer buiten kunnen zitten in de zon, weer genieten van de opkomende bollen, maar wel in de zon en niet in de sneeuw.
Zo even een enorm zeik topic over het weer, alweer.
Ik ben het zat.
dinsdag 16 februari 2010 om 10:29
ik wil weer op slippers, zonder jas (en dan verkouden worden want het was in mijn hoofd net ietsje warmer dan buiten), en bloemetjes in het gras, uberhaupt gras weer eens zien zou fijn zijn, ik wil dat mijn versnellingen niet meer bevroren zijn, ik wil dat datdat..... de lente nu eens eindelijk begint!
dinsdag 16 februari 2010 om 10:37
Ik ben het ook spuugzat! Ik vraag niet om veel - kom op we wonen nou eenmaal in NL - maar 15 graden midden februari is toch niet te veel gevraagd? Gewoon weer eens wat anders aan dan laarzen of bergschoenen. Ik wil weer rokjes met pumps zonder dat ik bang ben dat ik op mijn giegeltje ga. Ik wil zonder shawl en handschoenen en muts! Ik wil weer door de stad kunnen banjeren zonder een bevroren neus. Sigaretjes roken zonder dat mijn vingers er af vallen. En op mijn werk kunnen zitten zonder dat ik het de hele dag koud heb! Ben er helemaal klaar mee. Kansloze k*t winter!!
dinsdag 16 februari 2010 om 10:47