Ik wil mooi weer!

16-02-2010 10:27 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
En kijk naar buiten en het sneeuwt alweer.........grmbl

Ja, ja, ik weet het, het is pas Februari, maar ik ben het zo zat.

Ik wil weer buiten kunnen zitten in de zon, weer genieten van de opkomende bollen, maar wel in de zon en niet in de sneeuw.

Zo even een enorm zeik topic over het weer, alweer.

Ik ben het zat.

wie wil er ook mooi weer?

Totaal aantal stemmen: 62

ik (95%)
ik niet (5%)
ik wil weer op slippers, zonder jas (en dan verkouden worden want het was in mijn hoofd net ietsje warmer dan buiten), en bloemetjes in het gras, uberhaupt gras weer eens zien zou fijn zijn, ik wil dat mijn versnellingen niet meer bevroren zijn, ik wil dat datdat..... de lente nu eens eindelijk begint!
Waar kan ik tekenen?
Ik vind de kou niet erg, maar die K........ sneeuw ben ik zo gigantisch zat! Dat geglibber door de straten, ik heb het gehad.
ik wil ook graag mooi weer! Ben alweer verkouden. Ik word daar zo moe van!
Ik ben ook helemaal klaar met die kutwinter. Zwaar verkouden thuis, ik wil weer vitamine Zon!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik wil GVD ook lente!!
Ik ben het ook spuugzat! Ik vraag niet om veel - kom op we wonen nou eenmaal in NL - maar 15 graden midden februari is toch niet te veel gevraagd? Gewoon weer eens wat anders aan dan laarzen of bergschoenen. Ik wil weer rokjes met pumps zonder dat ik bang ben dat ik op mijn giegeltje ga. Ik wil zonder shawl en handschoenen en muts! Ik wil weer door de stad kunnen banjeren zonder een bevroren neus. Sigaretjes roken zonder dat mijn vingers er af vallen. En op mijn werk kunnen zitten zonder dat ik het de hele dag koud heb! Ben er helemaal klaar mee. Kansloze k*t winter!!
Echt zeg, opbokken met die kutsneeuw.
Nog iemand hier die er zo vreselijk de balen van heeft: Kou, sneeuw, glibberen. Bah! Ik wil zon!
Ik zou wel op het balkon willen zitten en genieten van de eerste aardbeien (uit eigen tuin) op een beschuitje, in de eerste zonnestralen.....
As we speak sneeuwt het alweer, mijn haar is gvd al 3 maanden statisch en ik ben er zooo klaar mee.
Ik had mijn avatar er al op aangepast, maar helaas is de lente nog niet begonnen. Maaaar, mijn bolletjes beginnen toch op te komen, dus het zit er toch (ergens) wel aan te komen....!

quote:Star schreef op 16 februari 2010 @ 10:37:

Echt zeg, opbokken met die kutsneeuw.
Ik ben er ook helemaal klaar mee, heb mijn tuinbankje al schoongeveegd, sneeuwklokjes op mijn buroblad....
Kunnen we dit land niet overdekken? Heeft vele voordelen denk ik zo...
Ja ik ben ook voor. Het is zo KOUD!
quote:misschicken schreef op 16 februari 2010 @ 10:42:

Kunnen we dit land niet overdekken? Heeft vele voordelen denk ik zo...Briljant! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
Ik ben de winter ook spuugzat!
jaaaaaa ik word ook gek van dat statische haaarrr!!!! Dacht dat ik echt de enige was die dat krijg door het koude weer!
Gewoon zo'n Arena dakkie erover..open bij mooi weer...dicht bij graftakkenweer.
kunnen we de sneeuw niet gewoon in 1 provincie per winter doen... ben je een keer per 12 jaar aan de beurt (en kun je in de tussentijd nog verhuizen) Hoe dat moet?? He, ik heb het idee al bedacht, de uitvoering moet een ander maar bedenken ik kan niet alles alleen...
Hier is het heel mooi weer.

Zon schijnt, ijskoud maar prachtige blauwe luchten en stralende zon.
Het wordt wel iieeeeeeeets warmer

Van mij mag het wel 4 weken keihard vriezen, zodat mensen kunnen schaatsen en een Elfstedentocht kunnen doen. Maar daarna dan meteen weer lekker weer graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven