De volle vrouw in bed?

08-02-2010 16:05 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd naar meningen. Vooral van de heren eigenlijk, hehe..

Ik heb altijd een vol figuur gehad. In het begin had ik er moeite mee, ook tijdens de sex. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, en kon daardoor niet optimaal genieten. Ik probeerde sommige "zones" een beetje te verbergen voor mijn lover.

Inmiddels heb ik me hier overheen kunnen zetten, en kan ik optimaal genieten van sex

Maar nou ben ik wel heel benieuwd.. waar kijkt de man naar? Zijn er dingen waar ze van afknappen? Ben ik de enige die die verse put in mn dijbeen zag? Liever een volle of een slanke vrouw?

Ik ben benieuwd
Ik vraag me nu ff af wat jullie bv van Karin Bloemen vinden?

Ik vind haar dus echt mooi! Ze heeft uistraling, ziet er verzorgt uit, heeft humor is niet dom en heeft zat talenten.

Ik vind haar regelmatig een sexy uitstraling hebben.

In ieder geval uitstraling.
Beste Discoding'; het gaat volgens mij in 't leven meer om de mens, het karakter, je hele 'zijn' dan dat uiterlijk. Er zijn prachtige perfecte vrouwen die mij dan persoonlijk geen eh, hoe zeg je dat 'opwinding kunnen geven' en allerdaagse vrouwen die je soms treft en een uitstraling hebben waar je dat wel van krijgt. yuvutu . com, laat veel allerdaagse mensen zien die niet de perfectie hebben maar duidelijk wel genieten en over een heerlijke ondeugd beschikken. Be happy with yourself, daar begint 't mee!
quote:Erik_frl schreef op 14 februari 2010 @ 20:12:

Ik val meestal op een bepaalde blik in haar ogen met een leuke bijpassende uitstraling

Ik heb dus ook wel gedate met wat vollere dames. Moet er wel bij zeggen dat dit meestal contacten waren puur voor een erotisch contact, geen relatie.Huh?
quote:darkman schreef op 10 februari 2010 @ 19:24:

[...]

Maar mager, slank, volslank, vol, dik.....ach het belangrijkst is de uitstraling. Als de ander maar goed verzorgd en zelfverzekerd is. Dat is wat we willen zien, of ze nou 50 of 80 kg weegt.Eens!
quote:quattro35 schreef op 11 februari 2010 @ 00:15:

[...]

Toen waren ze er nog niet mee naar bed geweest toch?

Ik heb mijn twijfels bij dat eeuwige "uitstralings" argument: die houding of eventueel instelling van iemand kan betrekkelijk snel veranderen. Een lichaam daarentegen valt beperkt aan te passen, en dat duurt meestal vrij lang.

Wat voor uitstraling een vrouw ook heeft: ik vind veel vet seksueel erg onaantrekkelijk. Volslank is een manier om erg politiek correct te blijven, en het is beleefdheid.

Ik weet niet wanneer het woord zijn intrede heeft gedaan, is relatief recent denk ik. Bij een man wordt die aanduiding veel minder vaak gebruikt. Afgetraind zijn houdt absoluut niet automatisch in dat iemand aantrekkelijk of verleidelijk is, maar als ik mannen in het fitnesscentrum zie lopen.....zonder hun gebruikelijke flatterende dagelijkse kleding aan......mooi is anders.

Ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die grote stevige borsten combineren met een taille, én iets flinkere billen dan gemiddeld, maar dan wel met een vrij strakke buik. Is wel een erg kleine groep dames, want ik zie ze uiterst zelden lopen.

Van zo'n vrouw zou ik idd een erg vrouwelijke indruk hebben, al blijft mijn voorkeur uitgaan naar rank en strakke billen.

Volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar. Uitstraling is juist iets dat blijft; als je veel uitstraling hebt dan hou je dat ook. En uitstraling staat los van houding of instelling dat inderdaad aan verandering onderhevig kan zijn.

Net zoals lichamelijke conditie trouwens; door bijv. ouderdom.
Nou, waar ik dus van schrok is dat veel mensen maat 40 dus wel zien als vol.

Ik vind dat zelf ook totaal niet. Ik heb echter af en toe wel de opmerking (van vrouwen) gekregen dat "vol ook mooi kon zijn". Dat zullen ze dan wel goed bedoeld hebben. Overigens hadden die vrouwen minder taille dan ik (wel dunnere billen en smaller schouders). Dus ik denk dat "slank" en "vol" niets te maken hebben met dik en dun. Slank zal dan wel klein kontje en dunne schouders zijn en vol is dan tieten, kont en zandloperfiguur.

Maar ik vind maat 40 dus ook normaal, tenzij je 1.50 bent. Dan kan ik me voorstellen dat je er toch gevuld uitziet.

Ik vind overigens heel veel vrouwen die als slank (en dus mooi) bestempeld worden eigenlijk mager. Met van die ingevallen wangen en bottige schouders. Beter dat je dan wat gespierder bent, maar dat is mijn smaak. Mijn ideaalbeeld ligt bij een vrouw die er sterk en toch sierlijk uitziet. Niet frele. Ik weet niet of dat nou slank of vol is. Heeft ook vaak te maken met bouw, je moet een figuur hebben dat bij je bouw past.
quote:benmamma schreef op 15 februari 2010 @ 14:50:

Ik vraag me nu ff af wat jullie bv van Karin Bloemen vinden?

Ik vind haar dus echt mooi! Ze heeft uistraling, ziet er verzorgt uit, heeft humor is niet dom en heeft zat talenten.

Ik vind haar regelmatig een sexy uitstraling hebben.

In ieder geval uitstraling.Karin Bloemen? Mooi, maar niet aantrekkelijk.
Ik heb niet alle reacties gelezen. Een vriendin van mij is -wat voor veel mannen beeldschoon inhoudt- beeldschoon. Blond, slank met vrouwelijke rondingen, mooie huid, stralende lach, lief, zorgzaam, financieel onafhankelijk, kan koken als de beste...en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ze nadert de 40 met rasse schreden en heeft welgeteld één relatie in haar leven gehad, terwijl ze heel graag een gezin zou willen hebben. Ze staat er dus echt wel voor open maar het gebeurt gewoon niet. Volgens mij heeft liefde of lust niets met uiterlijk te maken. Op ieder potje past een dekseltje.
[quote]Nessuna schreef op 15 februari 2010 @ 20:11:

Nou, waar ik dus van schrok is dat veel mensen maat 40 dus wel zien als vol.

Ik kan me totaal geen voorstelling maken van een maat, maar aan welk gewicht en lengte moet ik denken bij "maat 40"?
quote:rider schreef op 11 februari 2010 @ 11:22:

Ik blijf het opvallend vinden dat er mannen reageren die zeggen "ik VIND 'voller' aantrekkelijker dan slank/dun" en anderen, opvallend sterk Quatrtro, die zeggen "slank IS aantrekkelijker, en wie anders beweert is niet eerlijk".

Mag ik zelf weten wat ik mooi vind?

"Das Design ist Geschmacksache"

Geen probleem hoor, alleen geloof ik het eigenlijk niet.

Waar zit de compensatie? Een slanke vrouw die een dikke echtgenoot heeft: kan me niet goed voorstellen dat zoiets aantrekkelijk is. Tenzij hij veel geld heeft of iets anders kan bieden?

Bij een man met een dikke vrouw stel ik me altijd zo'n Dirk & Desirée echtpaar voor.

Of een man die ook dik is.

Als een man simpelweg zou kunnen kiezen, tussen een slanke/normale vrouw, of een dikke vrouw, waarom dan voor die laatste gaan?

Ik begrijp dat echt niet, en wantrouw 't een beetje.

Misschien een fetish voor dikke vrouwen? Waar komt dat dan vandaan? (Heb ik wel eens vaker hier gevraagd, bij andere fitishismen, maar dan krijg je of geen antwoord, of een "weet ut niet"verhaal). Het voelt zo onlogisch.

Een heel simpel antwoord.

smaken verschillen. niks meer en niks minder(niet als grappige woordspelinjg bedoeld)

Waarom wantrouw jij mensen die een andere smaak hebben?

Waarom is alleen jouw smaak de goeie of enige waar geen compensatie/fetisch/onzekerheid achter zit??

Eerlijk gezegt vind ik dat nogal arrogant om de jouwe als enige goeie smaak te vinden.
quote:Nessuna schreef op 15 februari 2010 @ 20:11:

Dus ik denk dat "slank" en "vol" niets te maken hebben met dik en dun. Slank zal dan wel klein kontje en dunne schouders zijn en vol is dan tieten, kont en zandloperfiguur.

Maar ik vind maat 40 dus ook normaal, tenzij je 1.50 bent. Dan kan ik me voorstellen dat je er toch gevuld uitziet.

Ik vind overigens heel veel vrouwen die als slank (en dus mooi) bestempeld worden eigenlijk mager. Met van die ingevallen wangen en bottige schouders. Beter dat je dan wat gespierder bent, maar dat is mijn smaak. Mijn ideaalbeeld ligt bij een vrouw die er sterk en toch sierlijk uitziet. Niet frele. Ik weet niet of dat nou slank of vol is. Heeft ook vaak te maken met bouw, je moet een figuur hebben dat bij je bouw past.Roffel de trom, schal de trompet, sla de cimbalen: we zijn het zowaar eens. Iemands maat wordt in belangrijke mate bepaald door haar figuur! Met een laag vet daarbovenop wordt het alleen een beetje tot veel meer. Ik heb niet eens een idee wat een maatje 36, 40 of 50 is. In uitersten denk ik als "auw, dit moet pijn doen" en "ojee, een woestijnschip" maar ik kan daar geen maat op zetten. En inderdaad: een beetje spieren mag hoor. Ik zie veel te vaak van die "slanke" slappe vrouwendijen die nog nooit een fiets hebben beroerd en zo iemand zou dan weerwerk en vuurwerk bieden in bed? Dachtutniet!
Ik ben 1.75, weeg rond de 75 kilo. Vind mezelf niet echt heel slank, maar heb de rondingen wel op de juiste plaatsen. Soms maat 40, soms 42. Nooit klachten van de heren gehad, in tegendeel...Sporten doe ik 3 of 4 x per week, doe alles op de fiets, dus heb geen slappe benen!
quote:quattro35 schreef op 16 februari 2010 @ 01:59:

Als een man simpelweg zou kunnen kiezen, tussen een slanke/normale vrouw, of een dikke vrouw, waarom dan voor die laatste gaan?

Uh.. misschien omdat die slanke vrouw z'n type niet is en die dikke vrouw juist wel?

Jij kent toch vast ook wel slanke vrouwen die je niet aardig vindt, en wat vollere vrouwen die wel fijn gezelschap zijn?
quote:Nammma schreef op 16 februari 2010 @ 09:44:

Ik ben 1.75, weeg rond de 75 kilo. Vind mezelf niet echt heel slank, maar heb de rondingen wel op de juiste plaatsen. Soms maat 40, soms 42. Nooit klachten van de heren gehad, in tegendeel...Sporten doe ik 3 of 4 x per week, doe alles op de fiets, dus heb geen slappe benen!Als dit een sollicitatie is dan mag je door naar de volgende ronde!
quote:Nammma schreef op 16 februari 2010 @ 09:44:

Ik ben 1.75, weeg rond de 75 kilo. Vind mezelf niet echt heel slank, maar heb de rondingen wel op de juiste plaatsen. Soms maat 40, soms 42. Nooit klachten van de heren gehad, in tegendeel...Sporten doe ik 3 of 4 x per week, doe alles op de fiets, dus heb geen slappe benen!Dat is een normaal figuur...

Daarmee zet je dus uiterlijke kenmerken bòven inhoudelijke. Tja, daar kan ik dan weer niet zo heel lekker mee uit de voeten. Ik ben véle malen liever de rest van mijn leven samen met iemand die me fysiek misschien niet helemaal op z'n kop zet op het eerste gezicht, maar die me wel aan het denken kan zetten, mezelf kan laten bezeiken van het lachen, diep kan ontroeren en een overweldigend g evoel van geborgenheid geeft. Maar als een volle vrouw jou dat gevoel zou geven, en een slanke niet maar je kunt ze alletwee 'krijgen' dan kies jij dus voor de slanke dame?

Overigens ben ik zelf vol en hou ik bij andere mensen ook oprecht meer van vol dan van slank. Zéker in bed. Goede sex maakt hebberig, en dan wil ik wel graag iets hebben om vast te houden.
Kijk niet altijd naar anderen, probeer jezelf te zijn.

Mensen moeten je waarderen om wie je bent, niet om wat je bent, of hoe je eruit ziet.

Ik heb niet alles gelezen, maar wat is een vol figuur?

Persoonlijk knap ik op mensen af die zich alleen met anderen vergelijken, die dingen doen omdat een ander(maatschappij) dat doet/wil. Anders hoor je er blijkbaar niet bij. Nou dan hoor je er wel bij, ben je dan wel gelukkig? Ben je nog jezelf??

Beter een voller iemand waar je mee kan praten/lachen/gieren/brullen en beesten in de slaapkamer, dan een mooie slanke den waar alle ogen opgericht zijn die opeens s'avonds hoofdpijn heeft.
quote:twinkeling schreef op 16 februari 2010 @ 10:36:

[...]

Daarmee zet je dus uiterlijke kenmerken bòven inhoudelijke.

[...]

uit onderzoek bij het speeddaten blijkt dat dit inderdaad wel de moraal is, maar dat er (vooral mannen) gekozen wordt op uiterlijk. Voor zover mij bekend is de 'algemene' schoonheidsnorm nog altijd slank, maar er is niemand die je verplicht aan die norm te voldoen: ieder zijn meug.

Ik zie een vrouw graag met rondingen: geen platte billen in mijn ideaal plaatje.

Een putje hier of daar dat valt mij eigenlijk pas op als de dame daar moeilijk over doet. Een lang t-shirt of opzichtige camouflage maakt het wat mij betreft dan ook niet beter.
quote:Arnouitzeeland schreef op 16 februari 2010 @ 11:00:

Beter een voller iemand waar je mee kan praten/lachen/gieren/brullen en beesten in de slaapkamer, dan een mooie slanke den waar alle ogen opgericht zijn die opeens s'avonds hoofdpijn heeft.

Ik vind dat altijd zulke rare vergelijkingen.

Wil je een rotte peer of een lekkere appel? Ja, dan neem je die appel, terwijl je, als ze beiden te vreten waren geweest misschien wel voor die peer was gegaan.

Je kunt je in het algemeen seksueel aangetrokken voelen tot mensen met bepaalde lichamelijke eigenschappen ( lang, kaal, blond, etc ) en een enorme klik ervaren bij iemand die totaal niet lijkt op wat jij altijd prefereerde. En sommigen zullen niet zozeer een voorkeur hebben voor lengte, maat, etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
quote:gizzy schreef op 16 februari 2010 @ 11:26:

uit onderzoek bij het speeddaten blijkt dat dit inderdaad wel de moraal is, maar dat er (vooral mannen) gekozen wordt op uiterlijk. Voor zover mij bekend is de 'algemene' schoonheidsnorm nog altijd slank, maar er is niemand die je verplicht aan die norm te voldoen: ieder zijn meug.

Bij speeddaten heb je ook niet veel anders om je aan vast te houden dan uiterlijk. Hoe lang duren dat soort 'dates', 5 minuten, 7 minuten?

Ik ben ook niet wars van uiterlijk, verre van zelfs. Maar het hele 'slank dus leuk' concept gaat een beetje boven mijn pet. En zoals Quattro het stelt dat het bij de keuze tussen een slanke en een volle vrouw haast ondenkbaar is dat je voorkeur uit zou gaan naar de volle dame, dat geeft gewoon een does not compute melding in mijn bovenkamer.

Is er eigenlijk ook onderzoek gedaan naar de duurzaamheid van de relaties die voortkomen uit dat gespeeddate? En wat gebeurt er als er dingen veranderen? Is het voor mensen die een uiterlijk kenmerk zoals figuur zo'n hoge prioriteit toekennen ook vanzelfsprekend dat je elkaar verlaat als de slanke persoon aankomt? En is het dan ook acceptabel als een blijvend slanke dame op een dag de koffers van manlief in de gang zet en zijn verbazing omtrent die gang van zaken beantwoordt door met rollende ogen te zeggen dat hij dat toch zelf ook wel had zien aankomen met die wijkende haargrens van hem?

En hoe verhoudt zich dit dan tot liefde?
Hey Dave, lekker samengevat vent! Misschien kun je even in het moderatortopic om een slotje vragen.

Next!
Liefde en seksuele aantrekkingskracht zijn ook weer twee heel verschillende dingen, lijkt mij. Hoe rot dat ook klinkt ; ik kan me best voorstellen dat als je partner verandert op een manier die jou afstoot dat je nog wel van diegene houdt maar dat je zin om met hem/haar te vrijen behoorlijk terugloopt. Nou geloof ik ook zomaar dat je veel meer kan hebben als er liefde in het spel is; dat je je man met zwembandje heel anders bekijkt dan een potentiële one night stand of nieuwe partner.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

"Das Design ist Geschmacksache"

Geen probleem hoor, alleen geloof ik het eigenlijk niet.

Waar zit de compensatie? Een slanke vrouw die een dikke echtgenoot heeft: kan me niet goed voorstellen dat zoiets aantrekkelijk is. Tenzij hij veel geld heeft of iets anders kan bieden?

Bij een man met een dikke vrouw stel ik me altijd zo'n Dirk & Desirée echtpaar voor.

Of een man die ook dik is.

Ik begrijp dat echt niet, en wantrouw 't een beetje.

Misschien een fetish voor dikke vrouwen? Waar komt dat dan vandaan? (Heb ik wel eens vaker hier gevraagd, bij andere fitishismen, maar dan krijg je of geen antwoord, of een "weet ut niet"verhaal). Het voelt zo onlogisch.

[afbeelding]

Jemig wat heb jij een zwart-wit wereldbeeld zeg. Natuurlijk kan een slanke vrouw wel op een wat dikkere man vallen. En dat hoeft echt niet alleen vanuit fetisjisme verklaart te worden.

Mensen vallen nou eenmaal niet alleen voor uiterlijk, maar op een totaalplaatje van geur, aantrekkingskracht, uiterlijke kenmerken (wat niet altijd met esthetische perfectie te maken hoeft te hebben), innerlijke kenmerken, karakter, opleidingsnivo, etc.

En al zouden mensen wel alleen voor uiterlijk vallen: dan nog zouden mensen met hun verschillende smaken op verschillende soorten mannen/vrouwen vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven