En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Als Sirius op z'n vier pootjes staat komt ie natuurlijk niet tot mijn broekband, maar als ie op zijn achterpoten staat zeker wel:).

Hij komt ook geregeld even kijken wat ik op het bureau/ aan de eettafel/ op het aanrecht doe. Niet door erop te springen hoor, maar door gewoon even op z'n achterpoten te staan en eens goed rond te kijken .
Toch vinden alle kindjes die bij ons op bezoek komen onze poes veel leuker. Ze oogt wat schattiger, omdat ze heel klein is en fluffy en door haar blauwe ogen. Terwijl ze echt een bitch is soms. Echt een vrouw zeg maar .
Stressed is just desserts spelled backwards
Over de tabel in de eerste post: ik kan hem in mijn post zetten op de eerste pagina (dat is dan post nummer 10 of zo) en een linkje maken vanuit de OP?

Of zal ik Biebelie vragen of ze de tabel in haar daadwerkelijke eerste post wil zetten?
Leuke foto, Male, van de beide jongens

Ook heel grappig dat Julius op een boekje is gaan zitten. Wat is dat toch met katten, dat ze altijd ergens op moeten gaan zitten, al is het maar een velletje papier?
Delphicat, ik weet niet wat het is, maar dat doen ze inderdaad graag. De laatste tijd moet ik ze elke keer uit het bed van mijn zoontje schoppen, ik wil liever niet dat ze daarop slapen. Maar ja, is zo leuk en knus he, zo'n klein peuterbed met allemaal kussentjes op het voeteneind.

(schoppen bij wijze van spreken he)

Even pronken met mijn dieren. Zit nu midden in een verhuizing maar hoop later wel met jullie mee te kunnen schrijven.

Het zijn onze hond van 13 jaar en onze 2 poezen van 5 en 9 jaar.
Haha Ibi, het lijkt nu net of ze net woorden hebben gehad, en nu stug voor zich uitkijken op de bank

Mooie katten trouwens, ik houd wel van schildpad. En wat voor ras is je hond? Hij heeft wel een beetje een Collie-neus?
Wat een gezellige foto IBI, en heel herkenbaar, zo'n kleed op de bank

Teddy, Julius is trouwens een black tabby. Als je nou echt voor deze kat valt dan weet je meteen zijn kleur.

Sirius vind ik trouwens ook mooi, is hij een Black Smoke Tangerine?
Male, wát een práchtige staart, echt WAUW. Grappig om te lezen dat ie een beetje dom is Morgana is ook niet een van de slimste katten op aarde. Maar ze maakt aan liefheid een heleboel goed. Je poezendame is ook mooi, mooi koppie.

Dat op dingen zitten, ik snap dat ook niet. Waarom altijd als ik net de krant zit te lezen. Waarom op het opgevouwen wasgoed gaan zitten? Waarom altijd op mij gaan zitten? Ga eens op mijn vriend liggen, die is namelijk ook lief en kan ook lekker aaien... maar nee hoor, ze willen op het vrouwtje zitten. Zondagochtend heeft Mac heel even bij mijn vriend gezeten. Maar ja, toen bewoog ik...
Heel herkenbaar Ratteke. Die van mij gaan ook altijd daar liggen waar je ze niet wil hebben. In het schone wasgoed, in de kast op mijn zwarte wollen trui (aaaargh, die haren) je laat een sjaal op de grond vallen, hop kat erop. En die van mij willen ook het liefste alledrie bij mij op schoot. Gisteren lag ik ziek op bed, ik kon me amper bewegen omdat ze alledrie op borsthoogte bij me lagen.

Kater V, die geeft ook kusjes als je erom vraagt (dan geeft hij een kopje tegen je mond), maar bij mijn man doet hij dat alleen als ik het niet zie. Anders voelt het als vreemdgaan volgens mij voor hem
quote:Maleficent schreef op 16 februari 2010 @ 12:54:

Kater V, die geeft ook kusjes als je erom vraagt (dan geeft hij een kopje tegen je mond), maar bij mijn man doet hij dat alleen als ik het niet zie. Anders voelt het als vreemdgaan volgens mij voor hem Haha, mijn Poef geeft ook kusjes op die manier. Heel gezellig. Alleen wil hij vooral kusjes als ik lekker rustig op de pot zit
Is gewoon een kwestie van aandacht. Als ik meer aandacht voor mijn boek heb dan voor Sirius, gaat ie ook bovenop het boek liggen. Zo voorkomt ie absoluut dat ik nog kan lezen en is ie verzekerd van aandacht .
Doen ze hier ook. Op mijn toetsenbord gaan liggen of op de muis

Tangerine, wat voor kleursoort is Sirius?
quote:delphicat schreef op 16 februari 2010 @ 12:19:

Over de tabel in de eerste post: ik kan hem in mijn post zetten op de eerste pagina (dat is dan post nummer 10 of zo) en een linkje maken vanuit de OP?

Of zal ik Biebelie vragen of ze de tabel in haar daadwerkelijke eerste post wil zetten?

Ik weet niet wat andere willen maar voor mij is de 10e posting ook goed hoor. Linkje helpt niet vanuit de OP, volgens mij moet je gewoon het lijstje dan in je posting plaatsen. De lijst blijft maar groeien dus denk voor iedereen handig.

En bij het volgende deel dan bij de eerste posting.

Maar kijk maar wat andere handig vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV en anderen: ik heb de tabel verplaatst en een linkje ernaartoe in de OP gezet. Kunnen jullie kijken wat je ervan vindt? Het kan weer terug veranderd worden, het is maar net wat de meeste mensen het handigst vinden.
Maleficent, hij is zwart/bruin.

In het volle licht zie je altijd heel goed dat ie donkerbruin is ipv zwart .

Hier en daar is ie ook grijs, onder zijn okseltjes bijvoorbeeld!

Hier komt ie nog een keer:

Kzal binnenkort eens wat nieuwe foto's maken.
Ja wat mij betreft toch perfect! Makkelijk te vinden met die link of gewoon de eerste pagina. Ja prima.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@ Tangerine, maar hoe noemen ze die kleur binnen het MC rasboek? Dat wilde ik weten eigenlijk (dat hij zo donker was wist ik nog wel )
quote:delphicat schreef op 16 februari 2010 @ 12:55:

[...]

Haha, mijn Poef geeft ook kusjes op die manier. Heel gezellig. Alleen wil hij vooral kusjes als ik lekker rustig op de pot zit

Mijn badkamer en wc is ook erg populair bij mijn dames. Al van het begin af aan gaan ze mee naar de wc. Ik heb bijna 20 jaar alleen gewoond dus ik vond dat ik de wc deur niet dicht hoefde te doen. (ik was ook als de dood dat ik m dan niet meer open kon krijgen hoor, en dan alleen thuis... nee geen goed idee)

Poezen gaan dus mee. Morgana heeft vaak genoeg op schoot gelegen... niet erg handig... Nu ga ik 's avonds naar bed, dan staan Mac en Morgana al klaar voor de douche. Dan ga ik tanden poetsen en make-up er af halen. Dan plassen. dan komt Morgana er al aan gerend om geaaid te worden. Af en toe komt Duus er ook nog eens bij. Ik blijf aaien... Dan naar bed, en dan kan ik weer verder gaan met aaien en kroelen.

Wel lekker hoor, 3 verschillende soorten spingeluidjes om je heen. Zo grappig om te horen dat ze alle drie een eigen stemmetje hebben.

IBI, mooi hondje! De foto ziet er grappig uit hoor, net alsof ze straf hebben gekregen van het baasje. Kom vooral vaker hier even langs met foto's en leuke verhalen! Sterkte met je verhuizing! Voor jou, je man en je beestjes, het is altijd een heel gedoe voor ze.
Goedemiddag tetteraars

Ga zo even bijlezen maar zag al wel dat Delphikat de tabel verplaatst had ivm het enorme scrolwerk.

Nu staat ie een stuk naar beneden...

Aangezien de eerste post onder de OP van mij was heb ik m daar maar even naar toe verhuisd.

Leek me duidelijker

Nu eerst nog een bakkie en dan weer verder lezen.
Aah,nu lees ik dat jullie het ook al over de tabel hadden gehad..

Laat maar weten of ie nu in de eerste posting moet blijven of niet
We kunnen ook een soort van fotocollage maken. Met allemaal dierenfotootjes in het heel klein ipv een tabel.

Die wil ik dan wel maken!
Zal mijn dullige trio ook nog even spammen voor de volledigheid:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven