Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het weer goed was bij de vlosvlosvlosvlosvlosvlos!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, niemand eruit gegaan. En wie is er twee keer geleden uitgegaan dan? Ik ga straks wel even op de site kijken. Hmmm...

Waar was je heen in schouwburg eigenlijk? Ik zou dat ook weer eens moeten doen, want lang geleden.

Vlos doet me er trouwens wel aan herinneren dat ik even nieuw flosdraad moet kopen . Die enge ragertjes zijn gewoon te eng!
Peas on earth!
Ook benieuwd waar je heen was, Kess.

dat mis ik echt af & toe, zeker vanwege studie, theaterbezoek.

Star - wat achterlijk van stomme rugby. Rugby en voetbal zuigt allebei!

Vlos heb ik beide keren nooit gezegd Erwt, dus dat kan, houd vol

Nemo lief met boeket en dan ben jij dus briljant taalkundig medium

Chica en oppasvriendinnetje moeten nu allebei tegelijk poepen Nu Mier nog, Dat wordt logistiek interessant als ze zo allebei klaar zijn

Vandaag weer aan t werk geweest. Ging goed met Mier op kdv. Leidsters zijn zo lief ook. En hij heeft goed gedronken en geslapen. Kolven op werk ging even minder na ziek zijn, maar gaat vast wel weer goed komen. Heb gelukkig nog flessen in de vriezer op kdv.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gelukkig hebben we tegenwoordig 2 wc's

Oppaskind is klaar
2 wc's hebben is cewl!

Bleeuuhfhdgfjdbhfsj is mijn bijdrage voor vandaag, ben ineens beroerd en duik er lekker in zo, even wachten tot Nemo slaapt anders kruipt hij erbij.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lekker slapen Vishie
Peas on earth!
Vish

Hoop niet dat ik je aangestoken heb.

Ik zou kinderkacheltje er juist lekker bij nemen

Hier slaapt alles wat under-age is en Ier is aan t zingen (met vet Iers accent, expres op zijn parodisch) en gitaarspelen en ik heb thee en forum. Soms is t simplistische leven best mooi
Bleeuuhfhdgfjdbhfsj

Oh dat had ik al gezegd he.

Waarom wordt mijn kind nu weer vrienden met een kind van een moeder met aan elkaar geplakte knieen in een stretchbroek en met een fleecetrui, waarom waarom waarom.
Vish

*gaat vast naar zwangere mensen in de omgeving loeren om te bepalen met welke kinderen van welke ouders mijn kind later vrienden mag worden*
Peas on earth!
En opzoutuhhhh met die @#$^^%$#sneeuw nu!
Zeikerige mijn kind moet doorslapen topics.

Haal het niet in je hoofd Erwt
Mijn kind slaapt nog steeds niet door. Dat is pas sneu!

Beterschap Vish! En sterkte met moeder van vriendje.

Wist je trouwens dat je kleutervriendschappen kunt sturen/stimuleren/negeren? Vast niet heel pedagogisch verantwoord enzo, maar wel heel fijn.

Schouwburg was improvisatietheater. Buikpijn gahad van het lachen.
Loretta is De Mol. Punt.
Doorslapen moeten babies juist niet doen

Klinkt goed, Kess

Vish, Chica had hier laatst vriendinnetje te spelen die in trailer-kamp woont, veel huispakken, make-up, capes, blingbling. Binnenkort speeldate daar. Ben blij dat ik niet op 1e indruk afging want heel leuk meisje en dito moeder, al snap ik eerste reactie heel goed hoor Mijn moeder vertelde toen we t over dat vriendinnetje hadden verhalen over speeldates van mij en mijn zussen vroeger en naarste ervaring had ze met jongste zusje die bij supernet christelijk gezin van geleerde mensen ging spelen. Ze was toen 5 minuten over half zes daar en ze hadden half zes afgesproken. Ze had toen net mijn broertje en die had lekker pasgeboren zich ondergepoept. En wat hadden die mensen gedaan? Zus met jas aan en tas onder de arm bij de voordeur gezet en zelf in de woonkamer aan tafel gegaan om te eten, want ja, dat moet om half zes :puke:

Daar heeft zus dus nooit meer gespeeld
Ja logisch toch als je gaat eten flikker je iedereen die niet mee eet naar buiten Vind het ook schandalig dat je moeder 5 minuten te laat was.

Meevallen, ik vrees van niet , vanmiddag zong ze Shalalie shalala en het was geen grap.

Nemo slaapt in tent in de kamer met twee handen in zijn broek
Hmmm

dan zou ik voor optie-Kess gaan

Shalalie Shalala kan echt niet

Twee handen in zijn broek
Inad, had je nog gemaild overigens.
Ik ga je nu antwoorden
En hij maft nog steeds keihard snurkend gewoon op de grond

Ik zal je ook nog even mailen.
Wat gezellig man, al die mails

Wanneer gaan we naar Naturalis? Moeten we ook echt snel x doen. En een algehele Thuis-meet
Ik weet niet of jullie nog met mij willen meeten na lezen van mijn netgeposte putpost.
Loretta is De Mol. Punt.
Oooow

*Is heel benieuwd nu en rent er meteen heen *
En ja, ik heb ook een beginnende vriendschap van Tony en klasgenootje genegeerd. Tony kijkt huizenhoog tegen hem op en -laten we het voorzichtig zeggen- zijn ouders en wij hebben nogal verschillende wormen en maden normen en waarden, zeg maar. Ik wil gewoon niet dat Tony daar gaat spelen en hij vervolgens de hele middag zonder enig toezicht op straat speelt, in een niet zo fijne buurt met erg veel waterpartijen. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Putpost? Gaat vast over euhm, post van eerder waarop ik reageerde dat Erwt nu echt een theehuizer is?
Ja dus
Naturalis op woensdagmiddag? Dan benne ze allemaol vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven