Gewoon Thuis
zondag 14 februari 2010 om 18:36
OOOw, geweldig hij is vast blijer in t moederland ook
Maar dan moeten we wel iets anders vreselijks voor Erwt vinden natuurlijk.
Dacht het al, van teksten en dat priestert het wel wist. En schoonma?
Hoe ging t uiteindelijk gisteravond? Heeft C ze nog gezien?
Nu weg dus?
Maar dan moeten we wel iets anders vreselijks voor Erwt vinden natuurlijk.
Dacht het al, van teksten en dat priestert het wel wist. En schoonma?
Hoe ging t uiteindelijk gisteravond? Heeft C ze nog gezien?
Nu weg dus?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 14 februari 2010 om 19:40
En dat alles voor Anne Frank, die niet wegloopt en er volgend jaar ook nog wel is. Hebben ze het wel lang volgehouden in 't achterhuis trouwens.
Wij waren vanmiddag even heel kort naar t strand, frisse neus gehaald en met slapende Mier in cafe warme choco gedonken en appeltaart gegeten tussen alle hartjesversieringen. Had geen idee dat t Valentijnsdag was want doen we niet aan. Maar vanwege alle uberromantische liedjes was het heel grappig en hadden we het erg leuk even samen. Chica was bij haar Pa en Mier in dromenland. Wil echt weer eens iets alleen met Ier doen.
Wij waren vanmiddag even heel kort naar t strand, frisse neus gehaald en met slapende Mier in cafe warme choco gedonken en appeltaart gegeten tussen alle hartjesversieringen. Had geen idee dat t Valentijnsdag was want doen we niet aan. Maar vanwege alle uberromantische liedjes was het heel grappig en hadden we het erg leuk even samen. Chica was bij haar Pa en Mier in dromenland. Wil echt weer eens iets alleen met Ier doen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 14 februari 2010 om 19:54
zondag 14 februari 2010 om 20:00
Oh Star wat een ontzettende triestelingen!! En wat sneu voor Starman zeg, wat een sukkels, BAH.
De badcape ligt al helemaal klaar hoor
Nee Inad, zo bijdehand is Nemo nu ook weer niet Ik noemde een paar namen op en hij koos die twee daaruit zou wel heel bijzonder zijn!
Ben weer enorm op zolder bezig geweest, op- en uitgeruimd, spullen op mp en weer een berg voor de kringloop, paar dozen leeg, heerlijk!
Ik had van Nemo een bos bloemen met een gruwelijk hartje met glimmende roze pailletten voor Valen Stijndag
De badcape ligt al helemaal klaar hoor
Nee Inad, zo bijdehand is Nemo nu ook weer niet Ik noemde een paar namen op en hij koos die twee daaruit zou wel heel bijzonder zijn!
Ben weer enorm op zolder bezig geweest, op- en uitgeruimd, spullen op mp en weer een berg voor de kringloop, paar dozen leeg, heerlijk!
Ik had van Nemo een bos bloemen met een gruwelijk hartje met glimmende roze pailletten voor Valen Stijndag
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 14 februari 2010 om 20:10
Check deze: http://www.firstireland.com
en dan deze: Genesis Bronze Figurines
Ik zou nu echt heel ongerust worden Erwt
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 15 februari 2010 om 08:29
quote:Star schreef op 14 februari 2010 @ 19:54:
Ik hoor dus net van nicht dat ze helemaal niet geweest zijn naar achterhuis want rij te lang dus hebben ze rugby gekeken
Simpele zieltjes.
Nouja! Wat stom!
Inad, strand en warme choco klinkt leuk!
Ik heb leuk weekendje (of eigenlijk: nachtje) weg gepland met Xan, in het weekend van zijn verjaardag (maart). Heb zin om lekker even samen weg te gaan
Ik hoor dus net van nicht dat ze helemaal niet geweest zijn naar achterhuis want rij te lang dus hebben ze rugby gekeken
Simpele zieltjes.
Nouja! Wat stom!
Inad, strand en warme choco klinkt leuk!
Ik heb leuk weekendje (of eigenlijk: nachtje) weg gepland met Xan, in het weekend van zijn verjaardag (maart). Heb zin om lekker even samen weg te gaan
Peas on earth!
maandag 15 februari 2010 om 08:30
maandag 15 februari 2010 om 08:31
quote:Vishnu schreef op 14 februari 2010 @ 20:10:
Peas on earth!
maandag 15 februari 2010 om 08:34
quote:Star schreef op 14 februari 2010 @ 20:45:
Erwteke, welke spiegelreflex heb jij nou uiteindelijk gekocht? Ik zie door de bomen het bos niet meer.Vroeg Dhelia me toevallig gisteren ook. Ik heb de Nikon D60. Dat model is er echter sinds een paar maanden uit en is vervangen door de Nikon3000. Schijnt ook heel goed te zijn.
http://www.fotografie.nl/nieuws/32990/n ... 000-review
Één stapje sjieker is de Nikon D90, da's de camera die Inad en iEr hebben. Die is alleen wel echt een stuk duurder, dus da's afhankelijk van wat je ervoor uit wilt geven.
Mijn vader (die héél veel en héél mooi fotografeert!) heeft sinds kort de Nikon D300s. Die is heelllll gaaf!
Maar google maar eens naar de prijs
Erwteke, welke spiegelreflex heb jij nou uiteindelijk gekocht? Ik zie door de bomen het bos niet meer.Vroeg Dhelia me toevallig gisteren ook. Ik heb de Nikon D60. Dat model is er echter sinds een paar maanden uit en is vervangen door de Nikon3000. Schijnt ook heel goed te zijn.
http://www.fotografie.nl/nieuws/32990/n ... 000-review
Één stapje sjieker is de Nikon D90, da's de camera die Inad en iEr hebben. Die is alleen wel echt een stuk duurder, dus da's afhankelijk van wat je ervoor uit wilt geven.
Mijn vader (die héél veel en héél mooi fotografeert!) heeft sinds kort de Nikon D300s. Die is heelllll gaaf!
Maar google maar eens naar de prijs
Peas on earth!
maandag 15 februari 2010 om 08:35
Acht op een rij en nu ben ik bij!
Nog thuis, want zo dadelijk naar verloskundige. Begin er al aan te wennen, kijk maar hoe terloops ik dat meld
Beroerd geslapen en Xan ook (hielden elkaar wakker en allebei last van maag, waarschijnlijk door de pannenkoeken van gisteren ), dus niet zo fit....
Nog thuis, want zo dadelijk naar verloskundige. Begin er al aan te wennen, kijk maar hoe terloops ik dat meld
Beroerd geslapen en Xan ook (hielden elkaar wakker en allebei last van maag, waarschijnlijk door de pannenkoeken van gisteren ), dus niet zo fit....
Peas on earth!
maandag 15 februari 2010 om 12:16
Whahaha, als je écht gewend bent noem je het geen verloskundige meer, maar vk of vlos. Ach, dat komt vast nog wel. En anders maar bij de tweede.
Ben je intussen al geweest? Alles weer oké?
Geweldig, hoe De Hand een wereldreis maakt. Zou je een mooie satirische docu over kunnen maken!
Ben je intussen al geweest? Alles weer oké?
Geweldig, hoe De Hand een wereldreis maakt. Zou je een mooie satirische docu over kunnen maken!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 15 februari 2010 om 12:23