verliefd op man met kind

16-02-2010 21:04 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej..

Ik zal kort proberen mn verhaal uit te leggen.. Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe baan op kantoor. En vanaf dag 1 kon ik het goed vinden met Ruben; een collega. We hebben een paar keer een date gehad, en hij vertelde mij toen dat hij een kindje heeft van 5 maanden. (Ruben is 25 en ik 21). Hij vertelde dat zijn relatie met zijn vriendin niet goed is, en dat ze elke dag langs elkaar heen leven. Ook vertelde hij dat het kindje niet gepland was, maar dat hij veel van zijn zoontje houd. Hij vertelde dat hij met mij verder wilt, en dat hij hier lang over na heeft moeten denken, maar ook hij wil gelukkig zijn in een relatie. Nu weet ik niet wat ik moet doen..Ik vind m super leuk, en we kunnen het goed met elkaar vinden..maar het feit dat hij een kind heeft vind ik moeilijk.. kunnen jullie mij advies geven?

Liefs
Ehm het feit dat hij een kind heeft vind je lastig?

Het feit dat er ook een moeder van dat kind en partner van je collega in beeld is vind je geen probleem....?

Ehm... moet je niet eerst even wachten tot hij geen vriendin meer heeft, voordat je iets met hem gaat doen? Die vriendin lijkt me het eerste punt van zorg!
Ik snap je verhaal niet zo goed. Je date met een collega die al een vriendin heeft met een kindje en hij kiest voor jou? Is het niet verstandig dat hij eerst zijn relatie beeindigd voordat jij iets met hem begint? Dit is niet fear voor zijn vriendin.
Je hebt het eigenlijk alleen maar over dat kind, maar vergeet je niet dat hij ook nog een relatie heeft?

Weet zijn vriendin al wel van jullie 'plannen'?
Wat een eensgezindheid.
quote:Kwarktaart schreef op 16 februari 2010 @ 21:10:

Wat een eensgezindheid.zowaar
Ik zou wachten tot hij en zijn vriendin definitief uit elkaar zijn. Ik heb deze smoesjes al vaker gehoord "het gaat niet in mijn relatie" en dan ben jij zijn sexvriendin tot hij er genoeg van heeft en hij toch bij zijn vriendin blijft.
Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen.. hij wil zowieso bij haar weg...maar vind het moeilijk om die beslissing te maken vanwege zn zoontje.
quote:Charley04 schreef op 16 februari 2010 @ 21:09:

Ik snap je verhaal niet zo goed. Je date met een collega die al een vriendin heeft met een kindje en hij kiest voor jou? Is het niet verstandig dat hij eerst zijn relatie beeindigd voordat jij iets met hem begint? Dit is niet fear voor zijn vriendin.

Volgens mij is dit juist heel erg "fear" (= angst) voor zijn vriendin.

Flauw, ik weet het, maar het is niet vervelend bedoeld!
quote:Viva_ schreef op 16 februari 2010 @ 21:11:

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen..

Wat een slappe zak!

Hij wil met jou maar als jij niet wilt blijft hij bij zijn slechte relatie.

Hoe slecht is die relatie dan ???

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen.. hij wil zowieso bij haar weg...maar vind het moeilijk om die beslissing te maken vanwege zn zoontje.Aha, dus als jij niet wil, dan is zijn vriendin ineens prima? Lekkere vent. Zo een zou ik niet eens willen.
...
xx

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen.. hij wil zowieso bij haar weg...maar vind het moeilijk om die beslissing te maken vanwege zn zoontje.En anders.....? blijft hij dan toch bij zijn vriendin. Kun je jezelf afvragen hoe slecht die relatie echt is! Als hij er echt van baalde zou hij zowiezo bij haar weg gaan. Lekker gemakkelijk; geen oude schoen weggooien voordat je een nieuwe hebt..
laat je niet dom maken door hem, als hij echt met jou wil zijn en niet meer met zijn vriendin kan dan gaat hij weg bij haar. ongeacht of jij wel of niet met hem wil. lekker is deze meneer.

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen.. hij wil zowieso bij haar weg...maar vind het moeilijk om die beslissing te maken vanwege zn zoontje.

Hij heeft een relatie, en een kind, lijkt me handiger als hij eerst gaat bedenken wat HIJ wil...

Lekkere vader btw....
Ik ben ook gevallen voor een man met een kindje. Dat is idd een moeilijke keuze, want het kindje is vanaf het begin af aan een onderdeel van jullie relatie. Je hebt daar in geen keuze. Je mag van Ruben niet vragen om te kiezen tussen jou of zijn zoontje. Aan jou de keuze of je zijn zoontje 'erbij' neemt. Voor mij was dat in het begin best moeilijk. Want als je verlief bent, wil je alleen maar bij elkaar zijn... leuke dingen doen en onbeperkt genieten van elkaar. Een kindje remt je daarin af. Ineens was ik de oppas, er stond een bord meer op tafel en we konden niet uit omdat de kleine boven lag te slapen.... Dat was zeker niet makkelijk. Maar het went. Je gaat wat meer met een agenda werken. Op de dagen dat het kindje er niet is, kun je vol gaan voor elkaar, de andere dagen ben je wat geremder.

Maar voordat je daar in mee gaat, laat Ruben zijn relatie op een goede manier beeindigen en officieel afwerken. Ben niet "de ander". En Ruben moet jou tijd gunnen om aan zijn zoontje te wennen...
Eens met Inci

Gevalletje "geen oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt" dus. Kijk toch uit meid! Hij blijft lekker bij zijn vriendin met zoontje. Vriendin heeft momenteel misschien meer aandacht voor zoontje dan voor partner. Partner voelt zich alleen, en zie daar: een collega die hem leuk vindt! Wat een oplossing!

Kijk, het hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar ik heb het iets te vaak voorbij zien komen.

Zijn vriendin weet het nog niet nee. Maar hij wil eerst weten wat IK wil. of ik echt voor hem ga... en ik weet dus niet wat ik moet doen..

Dat klinkt ook niet helemaal gezond.

Als zijn relatie echt zo slecht was zou hij sowieso bij zijn vriendin wegwillen lijkt me.

Of hij wil niet alleen zijn.
Hmmm, en als jij niet wil dan blijft hij bij haar?? Lekker op safe dus. Nee, hij moet eerst voor zichzelf gaan kiezen en daarbij niet eens de zekerheid hebben dat jij hem dan met open armen gaat ontvangen. Waarom? Als jullie (stel jullie krijgen een relatie) ooit fikse ruzie krijgen, kan hij je altijd voor je voeten gooien dat jij voor jou gekozen heeft en trouwens om nog veel meer redenen (o.a. als ie een keer zo'n vreemde keuze maakt, maakt ie die nog vaker op die manier). Maar goed, zover zijn we nog niet. Eerst voor zichzelf kiezen en dan pas met jou beginnen (of niet).
Wat lekker al die eensgezindheid hier
Ah, dus hij houdt zijn vriendin nog even achter de hand totdat ie nieuwe schoenen heeft? Ik kan me trouwens geen stel heugen wat NIET enigszins langs elkaar heen leeft als ze net een baby hebben, maar soit. Jij komt over als enorm naief btw. Maar goed, je bent pas 21. Hoe je eraan komt raak je er ook weer af, ken je die al?

En arm, arm kind.
Ja, dat arme schaap kan hier niets aan doen.
Ja Hallo, je kent hem net een paar maanden van kantoor, hebt een paar keer een date gehad en nu al "wil hij met jou verder".

Hoax? Of je bent het zoveelste moppie wat erin trapt; in het laatste geval; niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven