Gezondheid alle pijlers

Wie heeft nog meer erge griep???

17-02-2010 09:28 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Eventjes klagen hier.

Ik ben al vanaf zaterdag behoorlijk ziek en volgens mij zit ik nu op de piek.

Tenminste dat hoop ik, dat het niet nog erger gaat worden, want dat kan bijna niet.

Het begon met moeheid, keelpijn toen hoesten, nu mijn hoofd dicht,veel niezen, verhoging en ik kan bijna niks doen.

Alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen en rondlopen als een zombie af en toe.

Ik zat aan de mexicaanse griep te denken, omdat het zo erg is, maar de assistente van dokter zei, dat het waarschijnlijk niet de mexicaanse griep is.

En anders ben ik weer een van de eerste.
Sstt, Pannetje.. ze slaapt nu!! Ze is al sinds zaterdag behoorlijk ziek en nu is het pas de piek!!

Ze is gewoon een hele sterke vrouw ansich, dat ze nu nog kan forummen (tussen het slapen door dan).
Chicatjoe, als je toch in staat bent om achter de computer te zitten, lees dan eens uitvoerig de vele topics onder je. Je weet wel, die over kanker gaan. Dan beste Chicatjoe, heb je pas een reden om een topic te openen over ziek zijn en de woorden ' erg ziek' te gebruiken.
quote:Pannetje schreef op 17 februari 2010 @ 10:31:

[...]

Raar wijf...reacties passen niet in je straatje dus ga je lopen schoppen en nu zo'n opmerking.

Puberaal gedrag.Nou jij kan er anders ook wat van hoor, heb ik weleens gelezen.
Ik ook. Tenminste ik kan alleen maar hangen. Mijn hoofd zit vol. En heb spieren die pijn doen en niet echt willen wat ik wil. Ik ben gisteren door mijn collega's naar huis gestuurd. Dus nu maar een paar dagen bank hangen, slapen, internetten en thee leuten.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Pannetje......Mevrouw raar wijf voor jou.

Dan moeten anderen niet gelijk een opmerking plaatsen over dat ik niet ziek zou zijn omdat ik achter internet zit.

Dat is pas puberaal en flink deuzig.
EMmen ga je schamen joh, om kanker erbij te halen.

Echt niet te geloven dit
Ik heb geen griep maar wel een hele nare en zware verkoudheid.

Maar die heb ik altijd eind januari/februari.

Sterkte!
Stressed is just desserts spelled backwards
dubbel
quote:Pannetje schreef op 17 februari 2010 @ 10:31:

[...]

Raar wijf...reacties passen niet in je straatje dus ga je lopen schoppen en nu zo'n opmerking.

Puberaal gedrag.quote:emmenn schreef op 17 februari 2010 @ 10:43:

Chicatjoe, als je toch in staat bent om achter de computer te zitten, lees dan eens uitvoerig de vele topics onder je. Je weet wel, die over kanker gaan. Dan beste Chicatjoe, heb je pas een reden om een topic te openen over ziek zijn en de woorden ' erg ziek' te gebruiken. ga je schamen joh, om kanker erbij te halen, dit is echt de limmit
quote:emmenn schreef op 17 februari 2010 @ 10:43:

Chicatjoe, als je toch in staat bent om achter de computer te zitten, lees dan eens uitvoerig de vele topics onder je. Je weet wel, die over kanker gaan. Dan beste Chicatjoe, heb je pas een reden om een topic te openen over ziek zijn en de woorden ' erg ziek' te gebruiken.

Deze opmerking gaat een beetje over de schreef. Je hebt ziek zijn en ziek zijn. Chicatjoe is ziek. Heeft een griepje of een erge verkoudheid. (waar je je trouwens ook knap beroerd van kan voelen) Als je kanker hebt ben je ook ziek. Alleen anders ziek.

Maar je gaat te ver Emmenn, met deze posting.
Chicatjoe, maak je er niet te druk om joh! Je voelt je absoluut niet lekker, dan kun je je heel beroerd voelen.

Vind dat ik zelf ook een beetje over de scheef ben gegaan met mijn 'sterke vrouw ansich' maar dat is hier een inside joke naar aanleiding van een stuk van de Vliegende Panters.

Laat je verder niet opfokken, je mag best een topic over de griep openen en je hoeft daar natuurlijk niet bij te zetten: ik weet dat kanker veel erger is maar...

Dan zouden een heleboel mensen op dit forum helemaal niet meer mogen schrijven, er is altijd wel iets erger.

Echter, ik vond ook dat je het wel erg zwaar bracht. En je reakties.. mmm. Ik kan er persoonlijk gewoon niet zo goed tegen als iemand het heeeeeel erg zwaar heeft, terwijl het iets betreft dat .. nouja. Alles is relatief, ik zal mijn snubbel houden. Nogmaals beterschap, hier ging het dus redelijk snel over.
@snubbel hoe kunnen jullie nou vanaf weet ik waar zien, hoe erg ik de griep heb.

Ik heb al een vader en moeder hoor, waar ik verantwoording aan moet afleggen, dat ga ik hier niet doen.

En daabij wordt het gebracht alsof wat sommige zeggen/typen de waarheid is, en dat hun wel weten wat ik voel.

Als het een beetje anders gebracht wordt, dan was het heel anders geweest.
Voor de rest ga ik mijn energie gebruiken om beter te worden en vooral niet besteden aan sommige mensen die denken dat ze het buskruit uitgevonden hebben.
Chicatjoe, ik vind het een beetje een onzinnige discussie worden zo dus ik ben hier zo weg. Waar het om gaat is dat jij wel de 'strijd' aan kunt gaan dus ook al zie ik je niet, zo ziek vind ik je niet. Maar das mijn mening. En verder hoef je aan mij geen verantwoording af te leggen inderdaad.

Nogmaals beterschap!
quote:chicatjoe schreef op 17 februari 2010 @ 09:48:

[...]

Fijn voor je, dat je een weekendje ziek bent geweest Ja, fijn he, dat ik niet zo'n dramaqueen ben om er meteen een topic over te openen, dat ik he-le-maal niks meer kan, boehoe.
Ach kaatje, alsnog heeeeel veeeel beterschap

En TO had je dit soort antwoorden niet verwacht? Je meldt in je opening dat je je erg ziek voelt en griep denkt te hebben. Ik denk dat de meesten hier een ander beeld hebben van griep, namelijk slepend van de bank naar het bed, met een tussenstop bij de wc. Voor wie tv kijken al te veel energie zou kosten en ze aan forummen niet moeten denken. Zo zie je maar dat iedereen een andere perceptie heeft van ziek zijn.
Chicatjoe, van harte beterschap. Niet leuk dat je je niet lekker voelt, maar je hebt geen griep. Je zegt dat je sinds zaterdag behoorlijk ziek bent, maar je hebt gisteren nog boodschappen gedaan! Als je griep hebt, kun je echt niks meer. En patat eten zoals iemand hier beweerde? Bij griep smaakt alles heel vreemd, dan heb je echt geen trek in patat.
Wat is er verkeerd aan mijn bericht?

Ik vind het absurd dat TO hier klaagt over een beetje brak gevoel. Er worden hier topics geopend door mensen die helaas met kanker te maken hebben, stuk voor stuk krachtige mensen die keihard knokken voor hun of andermans gezondheid. Weet je wat ik dan te ver vind gaan? Dat hier een persoon onterecht loopt te klagen over een zogenaamde ernstige griep, terwijl er alleen sprake is van aanstelleritis. Dan ga je te ver, niet ik.
Vooral dit hè: Ik ben al vanaf zaterdag behoorlijk ziek en volgens mij zit ik nu op de piek.

Tenminste dat hoop ik, dat het niet nog erger gaat worden, want dat kan bijna niet.
Beste allemaal,

kunnen we het bij een nette en fatsoenlijke discussie houden?

Bedankt!

Groet,

Angel 5
De wereld houdt niet op bij kanker, Emmenn...
Ik heb vorige week ook hele hele hele erge griep gehad en ook wel geforumd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Brummetje schreef op 17 februari 2010 @ 10:48:

[...]

Nou jij kan er anders ook wat van hoor, heb ik weleens gelezen.

Ik puberaal? Of schoppen...dat wel ja...

Enige keer dat ik het heb laten afweten op een topic was mijn verliefd topic en daar is later excuus voor aangeboden, dus zo gek was dat niet.
Ik forum alleen niet als ik aan het bevallen ben. Als ik ziek ben lig ik gaar in bed te forummen op mijn Iphone
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:chicatjoe schreef op 17 februari 2010 @ 12:23:

Pannetje......Mevrouw raar wijf voor jou.

Dan moeten anderen niet gelijk een opmerking plaatsen over dat ik niet ziek zou zijn omdat ik achter internet zit.

Dat is pas puberaal en flink deuzig.

Lol...over puberaal gesproken

Maar goed..over dat kanker heb je wel weer gelijk...ik vind het ook wat ver gaan om kanker erbij te halen in dit topic. Zo kan je alles wel gaan vergelijken...geen geboortes melden, want dat is zielig voor kinderlozen etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven