Gezondheid alle pijlers

Wie heeft nog meer erge griep???

17-02-2010 09:28 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Eventjes klagen hier.

Ik ben al vanaf zaterdag behoorlijk ziek en volgens mij zit ik nu op de piek.

Tenminste dat hoop ik, dat het niet nog erger gaat worden, want dat kan bijna niet.

Het begon met moeheid, keelpijn toen hoesten, nu mijn hoofd dicht,veel niezen, verhoging en ik kan bijna niks doen.

Alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen en rondlopen als een zombie af en toe.

Ik zat aan de mexicaanse griep te denken, omdat het zo erg is, maar de assistente van dokter zei, dat het waarschijnlijk niet de mexicaanse griep is.

En anders ben ik weer een van de eerste.
quote:chicatjoe schreef op 17 februari 2010 @ 09:28:

.... en ik kan bijna niks doen.

Alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen en rondlopen als een zombie af en toe.Uhhh, en internetten?
ja
Ik geloof best dat je je erg ziek voelt hoor, maar wat doe je dan achter de computer?

Ik krijg dan altijd de neiging om te denken dat het met het behoorlijke ziek zijn wel meevalt.

Desalniettemin beterschap!
hmm ik ben afgelopen weekend ook enorm ziek geweest maar internetten kon ik toch echt niet.
Hmmmmmm, wat een antwoorden.

Ik wil wel ff wat anders dan slapen en slapen en slapen.

Zometeen kan ik weer.

Dus als ik kan typen ben ik niet ziek, okeej
Mijn collega.
Nouja, verhoging is toch niet zo erg? En hoort toch ook niet bij Mexicaanse griep, daarvan is een kenmerk toch hóge koorts?

Ik vind het ook altijd een beetje vreemd als mensen op een forum komen vermelden hoe ontzettend ziek ze wel niet zijn..
Ben een paar weken geleden ook zo ziek geweest en het heeft heel lang geduurd voordat ik er helemaal vanaf was. Heb nog een paar weken lang gehoest en gesnotterd, terwijl ik er normaalgesproken binnen een paar dagen vanaf ben. Dus maak je borst maar nat!

ps. ik vind ook dat je met griep gewoon kunt internetten, hoor, ik zat met mijn laptop op de bank in een deken gewikkeld, maar mijn vingers deden het prima. Maar inderdaad: heb je er een vraag over, of wil je gewoon dat iedereen je hier beterschap gaat wensen?
Als je het vreemd vindt, lees het dan niet.

Ik heb er toch niet boven gezet verplicht lezen
quote:chicatjoe schreef op 17 februari 2010 @ 09:28:

Hoi hoi,

Eventjes klagen hier.

Ik ben al vanaf zaterdag behoorlijk ziek en volgens mij zit ik nu op de piek.

Tenminste dat hoop ik, dat het niet nog erger gaat worden, want dat kan bijna niet.

Het begon met moeheid, keelpijn toen hoesten, nu mijn hoofd dicht,veel niezen, verhoging en ik kan bijna niks doen.

Alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen en rondlopen als een zombie af en toe.

Misschien heb je wel Pfeiffer?? Je kunt je laten testen bij de HA.. áls je tenminste langs mag komen ivm je griep!
@nukje

En hoe lang heb jij op de bank en bed gezeten??

Tot dat je weer naar buiten ging
Beterschap Chica!
Goh, hoe durf je even een kop thee te gaan pakken en je laptop even open te maken om even wat anders te doen, dan alleen maar te slapen!

Beterschap, ik denk dat er vele met je zijn die hem al gehad hebben, volgens mij is die behoorlijk hardnekkig.
Nog niet zo lang geleden werd daar nogal paniekerig over gedaan. Nu moet je je niet aanstellen

Beterschap, griep is vervelend..
Ik was 4 dagen echt helemaal van de kaart, beroerd en geen cent waard, daarna ging het wel langzaam beter, maar het heeft zeker 10 dagen geduurd voordat ik het gevoel had dat ik aan de beterende hand was. En dat heb ik ook nog nooit eerder gehad, zo lang. Ben kort daarna wel naar de sauna gegaan, even alle shit eruit zweten . Maar dat moet je pas doen als je er echt bijna bovenop bent.
quote:kaatje_85 schreef op 17 februari 2010 @ 09:33:

hmm ik ben afgelopen weekend ook enorm ziek geweest maar internetten kon ik toch echt niet.Fijn voor je, dat je een weekendje ziek bent geweest
Ik ook! Zelfde symptomen.

Ik kan ook best achter de laptop en mijn eigen thee zetten hoor (en zelfs kinderen van school halen als het echt moet). Daarna wel weer hangen/ liggen.

Ik snap ook nooit dat je als je ziek bent zogenaamd niets meer kan, wat een onzin, je gaat toch niet dood? Beetje forummen kan best (laptop in bed).

Ik was al twee weken niet lekker/ er tegenaan aan het hangen, meestal blijft het daar bij mij mij. Kan rustig 2/3 weken zo doorlopen en dan weer opknappen, dat verwachtte ik nu dus ook. Maar sinds zondag ben ik echt gecrashed. Blerk. Heb er nu al weer schoon genoeg van!
Aan je symptomen te zien ben ik er dan genadig van af gekomen. Ik was zaterdag helemaal niet lekker, snotverkouden, achtelijk veel niezen, nergens zin in. Toch naar vrienden toegegaan en een leuke dag gehad.

Zondag was ik nergens toe in staat, hoofd vol snot en hoesten. Maar maandag werd ik wakker en ik kon weer ademhalen!

Beterschap, ik weet nog wel hoe het is om zo ziek te zijn. En dan kan je best internetten en forummen hoor. En patat eten als avondeten. Kan prima!
Natuurlijk kun je wel internetten als je ziek bent, alleen geef je de verkeerde benaming aan het ziek zijn.

Je hebt geen erge griep, maar je bent gewoon enorm verkouden. Niet iets om je zorgen over te maken. Gewoon uitrusten en dan weer aan de slag.
Ik heb gisterenochtend ook nog eventjes een paar boodschapjes gehaald.(ik stond tien minuten naar het brood te kijken, hhaha, maar ben wel thuis gekomen met wat ik nodig had)

Omdat het echt niet anders kon, iedereen was carnavallen of werken.

Maar vandaag ga ik het niet redden om uit de deur te komen.

Gecrashed ja, dat is het goede woord.
@emmenn

Ik heb wel degelijk griep, maar misschien had ik er idd niet erge voor moeten zetten dan.

Maar voor mij voelt het wel erg in ieder geval, heb wel vaker griep gehad(al is het wel lang geleden)

Maar niet op deze manier.
Misschien is het gewoon de 'ver-erg' woorden, waar men over kan vallen. Ik val er ook wel een beetje over. Ik kan me heul erg ziek voelen maar als ik dan nog kan forummen, dan is het schijnbaar toch niet zo heel erg. Rond november had ik een griep, toen kon ik het niet eens opbrengen de tv op een ander kanaal dan Nickelodeon te zetten, zo graag wou ik niet bewegen/wou mijn hoofd opzij vallen.

Je voelt je schijnbaar wel heel erg beroerd maar als je schrijft: ontzettend beroerd, slapen slapen, zombie... en je zet dat dan wel online... Tja. Ik denk dat het erger kan dan.

Toch beterschap hoor, heel vervelend als je ziek bent. Mijn kinderen hebben allebei onlangs een griep gehad, bij de een was het 2 dagen en bij de ander 5. Sterkte!
Ga weer naar bed toe.

Ajuu paraplu
quote:chicatjoe schreef op 17 februari 2010 @ 09:48:

[...]

Fijn voor je, dat je een weekendje ziek bent geweest

Raar wijf...reacties passen niet in je straatje dus ga je lopen schoppen en nu zo'n opmerking.

Puberaal gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven