Marokkanen in mijn huis !!
woensdag 17 februari 2010 om 12:35
Vanmorgen: twee levensgrote Marokkanen in mijn huis !!
Ik geef toe: ik heb ze zelf binnengelaten. Ze kwamen mijn combiketel repareren.
Leuke gezellige kerels en zeer vakbekwaam. Ik mocht kijken wat ze deden, kreeg uitgebreid uitleg en ze fiksten het apparaat keurig. Nog een kop koffie gedronken en wat gekletst en daarna vertrokken ze naar de volgende klant.
Ik heb meteen een onderhoudscontract bij ze gesloten
Ik geef toe: ik heb ze zelf binnengelaten. Ze kwamen mijn combiketel repareren.
Leuke gezellige kerels en zeer vakbekwaam. Ik mocht kijken wat ze deden, kreeg uitgebreid uitleg en ze fiksten het apparaat keurig. Nog een kop koffie gedronken en wat gekletst en daarna vertrokken ze naar de volgende klant.
Ik heb meteen een onderhoudscontract bij ze gesloten
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 17 februari 2010 om 14:30
Ik vind het niet bijzonder als iemand zich fatsoenlijk gedraagt, zo hoort het namelijk ook. Maar blijkbaar had ik elke keer als iemand gewoon zijn/haar werk deed, een topic moeten openen.
Hoera! De vakken zijn gevuld. Joechei, de bakker heeft brood verkocht. Hulde, de buschauffeur reedt nog een rondje. Oh zaligheid, de tandarts trok een kies.
Toch maar dat vreugdedansje dan?
Hoera! De vakken zijn gevuld. Joechei, de bakker heeft brood verkocht. Hulde, de buschauffeur reedt nog een rondje. Oh zaligheid, de tandarts trok een kies.
Toch maar dat vreugdedansje dan?
woensdag 17 februari 2010 om 14:31
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:27:
[...]
Kan er maar niet aan wennen dat hier ook mannen schrijven. Tja, ik ken niet beter als dat de vrouwen gescheiden leven van de mannen Ja duh, iemand moet hier de bevelen uitdelen toch? Of dacht je dat wij vrouwtjes hier voor onszelf mochten denken?
[...]
Kan er maar niet aan wennen dat hier ook mannen schrijven. Tja, ik ken niet beter als dat de vrouwen gescheiden leven van de mannen Ja duh, iemand moet hier de bevelen uitdelen toch? Of dacht je dat wij vrouwtjes hier voor onszelf mochten denken?
woensdag 17 februari 2010 om 14:32
woensdag 17 februari 2010 om 14:35
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:32:
Donna,
ik lig hier in een deuk van die kinderbijslag!! Ja natuurlijk is dat geregeld! Wat denk jij dan. Waar moeten ze anders wonen?
*boodschappen moet wachten, het regent*
Had ook niet anders verwacht hoor, maar vroeg het voor de zekerheid.
Had anders namelijk nog wel een tip voor je over een bepaalde subsidiepotje, speciaal voor Marokkanen.
Donna,
ik lig hier in een deuk van die kinderbijslag!! Ja natuurlijk is dat geregeld! Wat denk jij dan. Waar moeten ze anders wonen?
*boodschappen moet wachten, het regent*
Had ook niet anders verwacht hoor, maar vroeg het voor de zekerheid.
Had anders namelijk nog wel een tip voor je over een bepaalde subsidiepotje, speciaal voor Marokkanen.
woensdag 17 februari 2010 om 14:38
woensdag 17 februari 2010 om 14:39
quote:IlikeFormentera schreef op 17 februari 2010 @ 14:37:
[...]
Ehhm, ik verwacht eerlijk gezegd dat je niet zo bang hoeft te zijn voor een nieuwe stortvloed aan topics over dit onderwerp. T zijn ook maar incidenten Ja blijkbaar, anders was men ook niet zo verrast. Zegt eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat TO blijkbaar wil bereiken
[...]
Ehhm, ik verwacht eerlijk gezegd dat je niet zo bang hoeft te zijn voor een nieuwe stortvloed aan topics over dit onderwerp. T zijn ook maar incidenten Ja blijkbaar, anders was men ook niet zo verrast. Zegt eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat TO blijkbaar wil bereiken
woensdag 17 februari 2010 om 14:42
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:38:
[...]
En of ik dat doe!
Jij doet alleen maar alsof je met iedereen op kan schieten, maar ondertussen ben je gewoon hartstikke bevooroordeeld!
Tsss, ik heb anders een Nederlandse kennis hoor.
Ze komt wel eens bij mij op de koffie, dus hoezo bevooroordeeld.
Dit laat ik niet over m'n kant gaan hoor!
[...]
En of ik dat doe!
Jij doet alleen maar alsof je met iedereen op kan schieten, maar ondertussen ben je gewoon hartstikke bevooroordeeld!
Dit laat ik niet over m'n kant gaan hoor!
woensdag 17 februari 2010 om 14:42
woensdag 17 februari 2010 om 14:43
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:42:
[...]
Dit laat ik niet over m'n kant gaan hoor! Oh ja hoor, die ene excuus-kaaskop in de strijd gooien, zo ken ik er nog wel een paar. Geef maar toe dat je altijd je spaarzegels verstopt voordat ze binnenkomt!
[...]
Dit laat ik niet over m'n kant gaan hoor! Oh ja hoor, die ene excuus-kaaskop in de strijd gooien, zo ken ik er nog wel een paar. Geef maar toe dat je altijd je spaarzegels verstopt voordat ze binnenkomt!
woensdag 17 februari 2010 om 14:43