Gezondheid alle pijlers

Wie heeft nog meer erge griep???

17-02-2010 09:28 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Eventjes klagen hier.

Ik ben al vanaf zaterdag behoorlijk ziek en volgens mij zit ik nu op de piek.

Tenminste dat hoop ik, dat het niet nog erger gaat worden, want dat kan bijna niet.

Het begon met moeheid, keelpijn toen hoesten, nu mijn hoofd dicht,veel niezen, verhoging en ik kan bijna niks doen.

Alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen en rondlopen als een zombie af en toe.

Ik zat aan de mexicaanse griep te denken, omdat het zo erg is, maar de assistente van dokter zei, dat het waarschijnlijk niet de mexicaanse griep is.

En anders ben ik weer een van de eerste.
Ik geef alleen aan dat mensen die te klagen hebben dat niet doen en mensen die niets te klagen hebben dat wel doen en dan ook nog eens een verkoudheid beschrijven als ernstige griep.

Dat stoort mij.

Maar lees mijn tekst zoals je wilt. Het is alleen overdreven om mijn bericht als ' dat gaat te ver' te omschrijven.

En voor diegene die zei dat de wereld niet ophoudt bij kanker, je hebt enorm gelijk. Ik weet dondersgoed wat het inhoudt. Ik merk wel dat anderen hier de term ' kanker' als scheldwoord zien. Het is niet om mee te spotten, maar het woord kanker kan ik toch wel gewoon in de mond nemen hier? 1 op de 3 komt er mee in aanraking. Dat woord hoeven we toch niet krampachtig over te doen? Dat mag toch geschreven worden?
Anyway, ff on-topic,

ik loop ook al een week te hoesten en proesten, maar vooral die vastzittende hoest is vervelend. Ben al aan het stomen, dampo 's nachts op, hoestpastilles, hoestdrank etcetc.

Iemand anders nog tips om dit sneller voorbij te laten gaan?

Heb trouwens geen koorts (> 38,5C), dus 't kan geen Q-koorts/Mex. griep/Man flu/SARS...(ehh... wat hadden we nog meer?) zijn.
Het klinkt heel ranzig maar eigenlijk valt dat in de praktijk (ons in ieder geval) reuze mee: stukjes gember koken in cola. dan zeven en dan opdrinken. Is slijmoplossend.

Jij ook beterschap!

(huh, ik zou hier niet meer komen)
Als je echt griep hebt dan kun je echt niet achter de computer, daar ben je dan veel te ziek voor. Dus roep aub niet dat je griep hebt want zou je dat hebben dan zou je niet op het forum zijn.
wie de mens kent houdt van dieren
quote:emmenn schreef op 17 februari 2010 @ 14:32:

Ik geef alleen aan dat mensen die te klagen hebben dat niet doen en mensen die niets te klagen hebben dat wel doen en dan ook nog eens een verkoudheid beschrijven als ernstige griep.

Dat stoort mij.

Maar lees mijn tekst zoals je wilt. Het is alleen overdreven om mijn bericht als ' dat gaat te ver' te omschrijven.

En voor diegene die zei dat de wereld niet ophoudt bij kanker, je hebt enorm gelijk. Ik weet dondersgoed wat het inhoudt. Ik merk wel dat anderen hier de term ' kanker' als scheldwoord zien. Het is niet om mee te spotten, maar het woord kanker kan ik toch wel gewoon in de mond nemen hier? 1 op de 3 komt er mee in aanraking. Dat woord hoeven we toch niet krampachtig over te doen? Dat mag toch geschreven worden?

Jij zegt dat TO niet moet zeuren over een griepje omdat er zoveel ergere ziektes zijn.

Dat gaat in mijn ogen wat te ver.

En dit topic is er verder niet voor om te gaan discussiëren over kanker, sorry.
quote:anthro schreef op 17 februari 2010 @ 14:50:

Als je echt griep hebt dan kun je echt niet achter de computer, daar ben je dan veel te ziek voor. Dus roep aub niet dat je griep hebt want zou je dat hebben dan zou je niet op het forum zijn.Onzin. Ik kon nog wel 2 vingers bewegen hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven