Marokkanen in mijn huis !!

17-02-2010 12:35 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen: twee levensgrote Marokkanen in mijn huis !!

Ik geef toe: ik heb ze zelf binnengelaten. Ze kwamen mijn combiketel repareren.

Leuke gezellige kerels en zeer vakbekwaam. Ik mocht kijken wat ze deden, kreeg uitgebreid uitleg en ze fiksten het apparaat keurig. Nog een kop koffie gedronken en wat gekletst en daarna vertrokken ze naar de volgende klant.

Ik heb meteen een onderhoudscontract bij ze gesloten
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:43:

[...]

Oh ja hoor, die ene excuus-kaaskop in de strijd gooien, zo ken ik er nog wel een paar. Geef maar toe dat je altijd je spaarzegels verstopt voordat ze binnenkomt! Spaarzegels, hoe kom je erop!
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:42:

Minny, Donna, af!

Jullie nemen hier de hele boel over zo! Je moet blij zijn dat je in dit land zoveel kansen aangereikt krijgt. Moet je niet doordaven en ook nog eens het hele topic overnemen. Het topic is GEEN afspiegeling van de werkelijkheid.

In de keuken, nu!Ikke nie begrijp...ikke hier blijf? Ja? Oke, ikke blijf
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:42:

Minny, Donna, af!

Jullie nemen hier de hele boel over zo! Je moet blij zijn dat je in dit land zoveel kansen aangereikt krijgt. Moet je niet doordaven en ook nog eens het hele topic overnemen. Het topic is GEEN afspiegeling van de werkelijkheid.

In de keuken, nu!

Ik heb ondertussen kaakpijn van 't lachen.

Dit kan niet hoor,zoveel lachen op het Viva forum.
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:43:

[...]

Dat zal niet aan de ervaringen liggen, maar aan het feit dat men die zsm blokkeert en alleen andere ervaringen onthoud Of dat men het niet bijzonder vindt als iemand zich gewoon gedraagt zoals het hoort....
.
Ik vind die spaarzegels zo grappig!!!!

Ben blij dat ik even alleen thuis ben hahahahaha.
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:44:

[...]

Spaarzegels, hoe kom je erop! Ja, je weet toch hoe gierig die Nederlanders zijn, zodra ze ook maar ergens korting op kunnen krijgen...dan is geen spaarzegel meer veilig
quote:IlikeFormentera schreef op 17 februari 2010 @ 14:46:

Ik mag toch aannemen dat DS op dit moment de sloten van zijn deuren aan het vervangen is. Wees verstandig joh, goh er gelijk een alarmpie van de Gamma tegenaan.Of de ketel is ontploft!
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:43:

[...]

Oh ja hoor, die ene excuus-kaaskop in de strijd gooien, zo ken ik er nog wel een paar. Geef maar toe dat je altijd je spaarzegels verstopt voordat ze binnenkomt!

Vandaar, ik loop al maanden te zoeken naar die krengen, weet zeker dat ik een hele doos vol gespaard heb.
*regen is opgehouden, ben er weg van*

Thanks voor de lol.
quote:IlikeFormentera schreef op 17 februari 2010 @ 14:46:

Ik mag toch aannemen dat DS op dit moment de sloten van zijn deuren aan het vervangen is. Wees verstandig joh, goh er gelijk een alarmpie van de Gamma tegenaan.

Van de Gamma?

Die maakt zelfs mijn dochter van drie maanden, met 2 vingers in haar neusje, onklaar.
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:50:

[...]

Vandaar, ik loop al maanden te zoeken naar die krengen, weet zeker dat ik een hele doos vol gespaard heb.Niet te vertrouwen die Nederlanders, snap niet dat ze nog hier mogen blijven

Allemaal terugsturen naar de Scandinavische landen waar ze van origine vandaan komen, het Vikingtuig!
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:51:

*regen is opgehouden, ben er weg van*

Thanks voor de lol.

See you!

Ik ga ook eindelijk de was opvouwen.
Ik ga een ei bakken. En dan opeten.
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:52:

[...]

Niet te vertrouwen die Nederlanders, snap niet dat ze nog hier mogen blijven

Allemaal terugsturen naar de Scandinavische landen waar ze van origine vandaan komen, het Vikingtuig! Wel eerst paspoort afpakken!
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:54:

[...]

Wel eerst paspoort afpakken!Nou, dat zeker! Alleen de goeien mogen wel blijven, want anders moeten we straks zelf in de fabriek gaan staan!
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:55:

[...]

Nou, dat zeker! Alleen de goeien mogen wel blijven, want anders moeten we straks zelf in de fabriek gaan staan!

Precies, dat zijn er:

1,2,3,4,....eh..5!
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:56:

[...]

Precies, dat zijn er:

1,2,3,4,....eh..5!He verdorie...dat is geen fabriek vol... Oke, die met maar één klein vergrijpje mogen ook blijven dan.

Ik wil trouwens ook wel een Marokkaan in huis, een lekkere graag, want die andere clallochtoon heb ik laatst afgekapt...en nou zit ik zonder
.
quote:IlikeFormentera schreef op 17 februari 2010 @ 14:59:

[...]

Dan heb je een slim kind. Gamma spul is doorgaans helemaal ingesteld op intelligentie van gemiddelde marokkaan.

Goh, wist niet dat DS Marokkaan was.

Zo kom ik nog eens wat te weten.
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:58:

[...]

He verdorie...dat is geen fabriek vol... Oke, die met maar één klein vergrijpje mogen ook blijven dan.

Ik wil trouwens ook wel een Marokkaan in huis, een lekkere graag, want die andere clallochtoon heb ik laatst afgekapt...en nou zit ik zonder

Nope, een hertelling dan maar?

Misschien was een van die Marokkanen van DS wel lekker, ze waren in ieder geval levensgroot zegt hij en betrouwbaar.....
Neehee, DS is geen Marokkaan! Anders had ie wel beter geweten dan er eentje binnenlaten, laat staan twee. Duh...
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 15:03:

[...]

Nope, een hertelling dan maar?

Misschien was een van die Marokkanen van DS wel lekker, ze waren in ieder geval levensgroot zegt hij en betrouwbaar.....Een grote betrouwbare Marokkaan die werkt? Die is vast al getrouwd dan

Een Marokkaan heb ik nog niet geprobeerd, wel een Turk, maar die was vervelend. En echt een cliche-allochtoon
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 15:03:

Neehee, DS is geen Marokkaan! Anders had ie wel beter geweten dan er eentje binnenlaten, laat staan twee. Duh...

Nou, ILF raad hem Gamma spul aan en volgens zijn wetenschappelijk onderzoek is dit uitermate geschikt voor de intelligentie van de gemiddelde Marokkaan.

Maar DS dus geen Marokkaan, niet?
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 15:05:

[...]

Een grote betrouwbare Marokkaan die werkt? Die is vast al getrouwd dan

Een Marokkaan heb ik nog niet geprobeerd, wel een Turk, maar die was vervelend. En echt een cliche-allochtoon

Die liggen doorgaans beter in de markt en op=op.

Hoezo, was ie ervandoor gegaan met het zilver van je grootoma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven