Saai!
maandag 15 februari 2010 om 16:36
dinsdag 16 februari 2010 om 11:42
Lieve Dez neem dan ook de tijd en rust dan ook saai ontzettend veel (desnoods lekker tukkie doen of lees een boek in je bed voor zolang je dat volhoudt) Ik snap echt wel dat je dingen moet doen en niet thuis wilt zitten of gewoon je verplichtingen hebt. Maar je gezondheid gaat saai voor hoor!!!
*bezorgde modus uit*
*bezorgde modus uit*
woensdag 17 februari 2010 om 18:22
woensdag 17 februari 2010 om 18:26
Jemig wat lees ik hier allemaal voor iets saais?
Dez de buikgriep?
Snjookie, als je een foto van mij in mijn saaie outfit wilt hebben mail me dan saai je telefoonnummer. Ik heb hem alleen op foon staan, wel zo saai, en die kan niet op internet.
Jij bent wel een goede saaie mexicaan zeg.
Met Dushi saai alles goed?
Steph is er iig weer bovenop, vannacht nog schaatsen gekeken saai maar leuk. Aankomende nacht niet.
Dez de buikgriep?
Snjookie, als je een foto van mij in mijn saaie outfit wilt hebben mail me dan saai je telefoonnummer. Ik heb hem alleen op foon staan, wel zo saai, en die kan niet op internet.
Jij bent wel een goede saaie mexicaan zeg.
Met Dushi saai alles goed?
Steph is er iig weer bovenop, vannacht nog schaatsen gekeken saai maar leuk. Aankomende nacht niet.
woensdag 17 februari 2010 om 19:03
quote:desteny schreef op 17 februari 2010 @ 18:22:
ik ben soms best verstandig.voelde me gister in de namiddag echt niet lekker en ben thuis gebleven.zag ut toch niet zitten om een uur te gaan rijden,les te hebben en weer terug rijden.vandaag gaat het ietsjes beter.ppphfffff mn leven is nu ECHT saai.Heel verstandig en reuze saai.
ik ben soms best verstandig.voelde me gister in de namiddag echt niet lekker en ben thuis gebleven.zag ut toch niet zitten om een uur te gaan rijden,les te hebben en weer terug rijden.vandaag gaat het ietsjes beter.ppphfffff mn leven is nu ECHT saai.Heel verstandig en reuze saai.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 17 februari 2010 om 19:40
quote:abusu schreef op 17 februari 2010 @ 19:36:
Dez: het klinkt idd echt saai, maar wel heel verstandig De saaie zonzijde ervan is echter wel dat je je dan straks weer echt goed voelt zonder dat je terug valt.
Snjo: vooral de snor en de witte sokken zijn erg saai Het zijn lichtblauwe sokken met minny mouse erop....
Dez: het klinkt idd echt saai, maar wel heel verstandig De saaie zonzijde ervan is echter wel dat je je dan straks weer echt goed voelt zonder dat je terug valt.
Snjo: vooral de snor en de witte sokken zijn erg saai Het zijn lichtblauwe sokken met minny mouse erop....
woensdag 17 februari 2010 om 19:51
woensdag 17 februari 2010 om 20:47
woensdag 17 februari 2010 om 20:49
quote:snjokorn schreef op 17 februari 2010 @ 20:47:
Ik snap saai niet waarom een zakje M&M's van 200 gram hersluitbaar is en ook snap ik saai niet waarom er een houdbaarheidsdatum op staat. Dat spul is niet houdbaar als het zakje open is... Saai hoor.Dat is nl van een USA-bedrijf en daarom moet dat. Daar moeten ze tegen alles iets hebben anders worden ze gesuwd. En het moet van de EU-commisie. Die zijn NIET saai.
Ik snap saai niet waarom een zakje M&M's van 200 gram hersluitbaar is en ook snap ik saai niet waarom er een houdbaarheidsdatum op staat. Dat spul is niet houdbaar als het zakje open is... Saai hoor.Dat is nl van een USA-bedrijf en daarom moet dat. Daar moeten ze tegen alles iets hebben anders worden ze gesuwd. En het moet van de EU-commisie. Die zijn NIET saai.
woensdag 17 februari 2010 om 21:59
Mijn kont is wel saai schoon, krijg alleen mijn ava niet gewijzigd. Hoop dat het iets tijdelijks saais is want anders blijf ik mijn billen wassen. En ik ben die diehard die idd tot midden in de nacht wakker blijft om schaatsen te kijken. (dan wel, anders geef ik er geen zak weinig om hahaha)
Saai he houdbaarheidsdata, maar ja je wilt ook weer niet ziek worden van bedorven eten.
Saai he houdbaarheidsdata, maar ja je wilt ook weer niet ziek worden van bedorven eten.
woensdag 17 februari 2010 om 22:40
donderdag 18 februari 2010 om 10:31
Ik weet hoe je een ava moet wijzigen Steph. Maar de functie zit een storing in. Staat al op het bugtopic namelijk. Daarom krijg ik het niet voor elkaar. Maar wel erg lief en saai dat je het nog even uitlegt aan me.
Arm saai lief ondje Dez. Beterschap met haar. En jij ook beterschap! Laat je maar even goed nakijken vanmiddag, hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.
Arm saai lief ondje Dez. Beterschap met haar. En jij ook beterschap! Laat je maar even goed nakijken vanmiddag, hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.
donderdag 18 februari 2010 om 17:55
quote:desteny schreef op 18 februari 2010 @ 10:29:
hoi saaie elfjes.ik ga vanmiddag terug naar de HA.buikgriep is bijna over maar mn hoofd en rug nog steeds niet.ondje is gisteren geopereerd aan een melkliertumor en alles is goed gegaan.ze ligt nu saai bij mij binnen.Saai dat jullie nu samen liggen. Nog saaier dat je weer terug moet naar de HA.
hoi saaie elfjes.ik ga vanmiddag terug naar de HA.buikgriep is bijna over maar mn hoofd en rug nog steeds niet.ondje is gisteren geopereerd aan een melkliertumor en alles is goed gegaan.ze ligt nu saai bij mij binnen.Saai dat jullie nu samen liggen. Nog saaier dat je weer terug moet naar de HA.