Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
dag saaierds, ik ga saai 2 dagen naar NL. (zucht) Kom dus niet langs tot zondagavond. Saai weekend!
WTF?
Haaai saaierts,

Vroegen jullie je al af waar ik was? Nou ik was gewoon netjes aan het meelezen maar no way dat ik iets kon posten. Kwam het forum niet op. (op welke manier dan ook) Zelfs alle tips van Vievke 5 mochten niet baten. Dus ik ben nu superblij dat ik weer saai mag zijn en kan posten.

Ik ben ook druk aan het sparen voor de 24x24 moet ik "even" 500.000 coins voor hebben dus nog een lange weg te gaan. Maar ik ga dr vanzelf wel komen. Heb geen haast. Ik had trouwens alles netjes op mijn boerderette, krijg ik er via een verrassingspakketje (volgens mij van Steph) een klein roze cottage bij. Ik heb er nu dus twee staan. Erg gezellig, alleen zorgde het er saai voor dat ik ruimte moest maken. Het staat dus niet helemaal naar mijn zin maar het moet voorlopig maar even tot ik op het grootste land zit wat er tot nu toe is.
Abusu veel plezier in het saaie Kikkerlandje. Neem warme kleding mee want er staat een bittere wind die het extra koud laat voelen.
Ik heb genoeg gespaard en saai meer land gekocht (en nu heb ik bijna geen geld meer om er wat mee te doen...., ga straks oogsten).

Saai nóg een week huisarrest zeg Des. Balen.
Saai Snjookje maar dat geld komt er wel weer.

Dez nog een weekje thuis? Saai hoor!
Ik heb vandaag heel saai twee dellen gegeten.
quote:Dushi74 schreef op 12 februari 2010 @ 19:40:

Ik heb vandaag heel saai twee dellen gegeten.Ben saai een beetje jaloers.
Heb ook heel lang erover nagedacht of ik het wel zou posten. Want ik wist dat jij er dan direct trek in zou krijgen. Ik zou ze je virtueel kunnen sturen maar dat helpt niets he :(
Dez, wat saai een week huisarrest van HA. Misschien wel beter voor je lichaam maar het is wel saai zeg.

Abusu, welkom in holland. Zeer saai land.

Dushi, je mag de boerderette ook verkopen hoor. Is ook saai twee van die dingen. Sorry als die uit mijn mystery-pakket komt.

Getver, dellen niet saai vind ik.

Heb er nu artisjokken opstaan, lekker saai over 4dagen oogsten.
Nee Steph die cottage die hou ik lekker. Ik vind het wel gezellig staan twee dezelfde huisjes. En wel saai dat je de artisjokken hebt gezaaid. Voordeel is wel, je hoeft er even niet naar om te kijken en je krijgt over vier dagen lekker weer wat coins
Vanavond saai naar het schaatsen kijken. Kan het gelukkig op de computer bekijken (hier wordt het niet uitgezonden, alleen in de samenvatting...)
Ik ben klaar. Rood/wit/blauw op mijn wangen, handig omdat ik vanmiddag al saai een beetje carnaval heb gevierd.

Kom op BOB (nee niet Sven dus).

tot morgen saaierds, slaap lekker.
Nog een paar secondes....
Bob heeft nog niet gereden die kan elk moment de baan opstappen. Maar ik zit er ook klaar voor hoor. (alleen zonder de kleuren van de vlag op mijn wangen)
quote:Dushi74 schreef op 13 februari 2010 @ 22:33:

Bob heeft nog niet gereden die kan elk moment de baan opstappen. Maar ik zit er ook klaar voor hoor. (alleen zonder de kleuren van de vlag op mijn wangen)

Sven 1

Bob 5

Jan 9
quote:snjokorn schreef op 13 februari 2010 @ 23:33:

[...]

Sven 1

Bob 5

Jan 9
goedemorgen saaierds.het lijkt iets beter te gaan met mn hoofd!!maar ik hou me ook erg rustig.saai hoor zo leven.
quote:desteny schreef op 14 februari 2010 @ 10:43:

goedemorgen saaierds.het lijkt iets beter te gaan met mn hoofd!!maar ik hou me ook erg rustig.saai hoor zo leven.Als het helpt dan is het niet zo heel erg om saai te zijn. Ik ben saai blij voor je.
Ik ben ook heel saai blij dat het met je hoofd iets beter gaat Dez.

Steph jammer dat Bob 5e is geworden. Schaatst hij nog een andere afstand? Want dan heeft hij nog weer een nieuwe kans.

En ook van mij een goede morgen voor alle saaie elfenmaisjes
Saai ze Des.

Ja, Dushi op de 10km. Daar is hij 4jaar geleden OS kampioen geworden en het is ook meer zijn afstand dan de 5km.

Zo en nu CARNAVAL.
Een Saai alaaaaaaf voor Stephke

Renate Groenewold heeft net gereden.
Alaaf, (over 2 dagen verander ik tijdelijk in Mexicaantje).

Vandaag saai aan de soezen...

Saai soezendag hier, weet niet waarom, is wel saai lekker.
Goede saaie morgen allemaal,

Saaiesoezendag is erg lekker saai Snjookje! Geniet er maar lekker van.

Even vandaag naar de stad moet cadeautje hebben. Verder geen saaie plannen.
Soez saai Snjookie.

Steph is in water met kikkers veranderd volgens een saai kind van de vriendengroep.

Pfff, carnaval en OS is geen goede combinatie (plus farms bijhouden, maar een beetje). Maar wel saai.

Straks weer carnaval vieren....saai zeg.
bleeehh ik heb buikgriep erbij gekregen.saai hoor moeten spugen met een lege maag,dat doet heel errugg auwieeee.en maar naar de wc rennen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven