Goed gemutst!
woensdag 17 februari 2010 om 22:20
Als ik een telefoon zou hebben waar ik zo op kan internetten is het hek van den dam. Dat doen we dus nog maar even niet.
Ik deel jullie Marthaat, wat een irritante kerel.
Ik heb trouwens een hele leuke winterjas gescoord bij de Hennes (halflang, lichtgrijs, empire model, met bontkraagje) voor ¤19,95 !!
Ik deel jullie Marthaat, wat een irritante kerel.
Ik heb trouwens een hele leuke winterjas gescoord bij de Hennes (halflang, lichtgrijs, empire model, met bontkraagje) voor ¤19,95 !!
donderdag 18 februari 2010 om 06:19
Ik ben de ergste die hier in het topic rondloopt, want ik heb dus geen mobiel. Als ik een telefoon nodig heb, dan leen ik hem van A-man . Mobieltjes en ik zijn geen goede combi: ik raak ze kwijt en ik heb heb eigenlijk nooit behoefte tot SMS'en of bellen. Op mijn werk vinden ze me maar een rare kwibus...
Ik heb zelfs ooit een baas gehad die weigerde te geloven dat ik geen GSM had en dacht dat ik gewoon mijn 06 niet wilde geven. Nou was dat ook wel zo, maar ik hád ook echt geen 06-nummer zeg maar.
Ik heb dan wel weer Hyves (waar ik niets mee doe) en LinkedIn (waar ik ook niets mee doe). En Twitter volgens mij ook, maar jullie raden al hoe actief ik daarmee ben....
Vandaag lekker een vrije dag, maar helaas wel weer schoolarts voor Sien (waar ik jammer genoeg bij moet zijn ) en met 3 kinderen weer halen/brengen gymles. Zwemles op dinsdag is ook weer begonnen op dinsdag na twee heerlijk rustige weken. Sien gaat als een speer voor haar B en lerares was onder de indruk van haar kunnen, dus ik dacht: kom maar op met dat diplomazwemmen. Kijk ik wanneer eerste keer diplomazwemmen is, is dat pas eind april . En volgens lerares kan ze bijna alles al.
Ik heb zelfs ooit een baas gehad die weigerde te geloven dat ik geen GSM had en dacht dat ik gewoon mijn 06 niet wilde geven. Nou was dat ook wel zo, maar ik hád ook echt geen 06-nummer zeg maar.
Ik heb dan wel weer Hyves (waar ik niets mee doe) en LinkedIn (waar ik ook niets mee doe). En Twitter volgens mij ook, maar jullie raden al hoe actief ik daarmee ben....
Vandaag lekker een vrije dag, maar helaas wel weer schoolarts voor Sien (waar ik jammer genoeg bij moet zijn ) en met 3 kinderen weer halen/brengen gymles. Zwemles op dinsdag is ook weer begonnen op dinsdag na twee heerlijk rustige weken. Sien gaat als een speer voor haar B en lerares was onder de indruk van haar kunnen, dus ik dacht: kom maar op met dat diplomazwemmen. Kijk ik wanneer eerste keer diplomazwemmen is, is dat pas eind april . En volgens lerares kan ze bijna alles al.
donderdag 18 februari 2010 om 07:58
Zo'n IPad lijkt me ook leuk, ik ken verder geen apple-producten, maar hoorde/las dat je ze gewoon aanzet en direct kunt internetten, geen wachten tot windows is opgestart enz. Dat ding gewoon in de keuken kunnen laten slingeren zonder altijd naar de computer hoeven te rennen. Leuk. Ook de Kindle lijkt me wel wat. Maar ik vind het nog vrij onoverzichtelijk wat de vervolgkosten van al die dingen zijn, en ik bel ook te weinig en gebruik ook geen openbaar vervoer zodat ik een IPhone voor mij iets overdreven zou vinden, dus ik bekijk het nog even. En inderdaad: Waarschijnlijk rijst het dan echt de pannen uit, die internet verslaving.
Citro, topic gelezen, slik.
Citro, topic gelezen, slik.
donderdag 18 februari 2010 om 08:08
quote:nitrogen schreef op 18 februari 2010 @ 07:58:
Zo'n IPad lijkt me ook leuk, ik ken verder geen apple-producten, maar hoorde/las dat je ze gewoon aanzet en direct kunt internetten, geen wachten tot windows is opgestart enz.
Dat heb je met een macbook ook al: openklappen en internetten. Heel prettig! Een iPad kan toch nog teveel dingen niet, dus ik wacht even op de volgende versie
Anky, af en toe een zwemvakantie nemen dan maar?
Beetje geslapen, Citro?
Zo'n IPad lijkt me ook leuk, ik ken verder geen apple-producten, maar hoorde/las dat je ze gewoon aanzet en direct kunt internetten, geen wachten tot windows is opgestart enz.
Dat heb je met een macbook ook al: openklappen en internetten. Heel prettig! Een iPad kan toch nog teveel dingen niet, dus ik wacht even op de volgende versie
Anky, af en toe een zwemvakantie nemen dan maar?
Beetje geslapen, Citro?
donderdag 18 februari 2010 om 10:00
Zwemvakantie lijkt me wel wat inderdaad. Alleen vrees ik dat ik Sien dan heel ongelukkig maak, want kind is gek op zwemles en was helemaal in de wolken dat ze weer mocht na 2 weken pauze. Was ook helemaal blij dat ze allerlei nieuwe dingen leerde voor haar B, dat ze verder onderwater mocht zwemmen, naar de bodem mocht zakken enzovoort.
Vanmorgen (in de regen ) Ot en Sien naar school gebracht en nu zo meteen weer terug voor schoolartsonderzoek. Ik was inentingsbewijs van Sien kwijt (2 jaar al), maar die heb ik net weer terug gevonden: hoezee!
Maby is trouwens nogal high-maintenance momenteel. Kdv klaagde er ook al over. Nou ja, zal wel een fase zijn zeggen we dan maar...
Vanmorgen (in de regen ) Ot en Sien naar school gebracht en nu zo meteen weer terug voor schoolartsonderzoek. Ik was inentingsbewijs van Sien kwijt (2 jaar al), maar die heb ik net weer terug gevonden: hoezee!
Maby is trouwens nogal high-maintenance momenteel. Kdv klaagde er ook al over. Nou ja, zal wel een fase zijn zeggen we dan maar...
donderdag 18 februari 2010 om 13:04
We zijn er weer. Onderzoek was geen lichamelijk onderzoek, maar onderzoek met tekenen, taal- en rekentesten enzo. Alles was prima in orde en Sien is volgens arts helemaal klaar voor de Grundschule. Alleen haar naamvallen waren niet goed en arts was van mening dat Sien vanwege haar tweetaligheid toch liever extra taallessen zou moeten krijgen. Nu heeft ze die ook wel gehad, maar na een hele goede score op de taaltest voor 4-jarigen zijn die weer gestopt. Nog even overlegd met de juf van Sien, maar die vindt het onzin aangezien de meeste duitse kinderen van 5 jaar ook nog fouten met de naamvallen en grammatica maken (en ik ongetwijfeld ook nog ). Nou ja, we zien wel. Maby ligt nu even op bed, dus ik ga even snel wat eten voorbereiden voordat ik Ot en Sien weer moet halen en we weer naar de gymles moeten.
Citronella, hoe is het ermee? Ik hoop dat vandaag een iets mindere K*tdag is .
Citronella, hoe is het ermee? Ik hoop dat vandaag een iets mindere K*tdag is .
donderdag 18 februari 2010 om 13:57
mwah, toch nog best wel k*tdag, ook vandaag weer, heel slecht geslapen ook, maar goed, ik val vanzelf wel een keer om en dan slaap ik vast wel weer..
denk dat ik dan meer waarde zou hechten aan mening juf dan aan mening arts, Anky, en bijlessen kan ook dan nog wel, als het nodig is, neem ik aan..
Ik heb wel een mobiel, maar met de kleinste hoeveelheid minuten die er is, abo van 5 euro in de maand en dat is ruim voldoende..
denk dat ik dan meer waarde zou hechten aan mening juf dan aan mening arts, Anky, en bijlessen kan ook dan nog wel, als het nodig is, neem ik aan..
Ik heb wel een mobiel, maar met de kleinste hoeveelheid minuten die er is, abo van 5 euro in de maand en dat is ruim voldoende..
donderdag 18 februari 2010 om 14:07
arts die rekentoetsen doet? moeniegoekkerworden daarroo
heb hectische ochtend gehad: helpen op school met de 'olympische spelen'. ik deed het onderdeel 'sneeúwballen gooien', waarbij ik én achter ballen, én achter Slof en achter andere kinderen aanholde; kwas een beetje gevloerd na afloop.
Daarna 2 kratten bier en 10 flessen wijn van de supermarkt met kar naar de creche gezeuld, voor de stamppotavond morgen, daarna nog snel even koffie gedronekn, Poek weer gehaald, gelunched, weer weggebracht en nu ga ik even tukken.
later!
en voor citro
heb hectische ochtend gehad: helpen op school met de 'olympische spelen'. ik deed het onderdeel 'sneeúwballen gooien', waarbij ik én achter ballen, én achter Slof en achter andere kinderen aanholde; kwas een beetje gevloerd na afloop.
Daarna 2 kratten bier en 10 flessen wijn van de supermarkt met kar naar de creche gezeuld, voor de stamppotavond morgen, daarna nog snel even koffie gedronekn, Poek weer gehaald, gelunched, weer weggebracht en nu ga ik even tukken.
later!
en voor citro
donderdag 18 februari 2010 om 16:51
donderdag 18 februari 2010 om 20:35
Ik ben er helemaal klaar mee. Het was druk op het werk en ik heb ook nog een briljante tekst zitten verzinnen (en dat kan ik helemaal nie) en Pamman kwam langs met de kinderen terwijl ik nog best een boel had liggen. Nou ja. Daarna door naar pannekoekenhuis, was gezellig. Kinderen waren helemaal afgefikt, Pamman was wel 3 uur met z'n gaan zwemmen in een groot zwemparadijs bij Citro in de stad.
En nu heb ik koppijn.
Citro, hoest meis?
En nu heb ik koppijn.
Citro, hoest meis?
donderdag 18 februari 2010 om 22:00
Ik val bijna in slaap, maar moet zo nog even naar mijn zus om daar iets af te leveren. Eigenlijk zou ik dat morgen doen, als ze niet thuis is, maar ik kwam net tot de ontdekking dat ik haar huissleutel niet heb teruggekregen de laatste keer dat ze hem even teruggevraagd had.
Drie uur zwemmen, dan waren ze vast lekker moe
Citro, hou je het nog vol?
Was je een beetje uitgerust, Sok? En bleek je toen je na het ophalen thuiskwam nog coupe net wakker te hebben? Waar was Slof eigenlijk? Lag die ook te pitten?
Drie uur zwemmen, dan waren ze vast lekker moe
Citro, hou je het nog vol?
Was je een beetje uitgerust, Sok? En bleek je toen je na het ophalen thuiskwam nog coupe net wakker te hebben? Waar was Slof eigenlijk? Lag die ook te pitten?
donderdag 18 februari 2010 om 22:01