Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar genoeg over mij:

Hallo Vishnu.

Compu, ik wilde nog zeggen dat ik jou echt heel erg stoer vind, met drie broers! Dat wilde ik vroeger zo erg graag he, maar het is nooit gelukt .
Dank Vishnu, er staat me nog wel wat bij van Nemo ja. Echt akelig, hoe moet ik die zalf toch in hemelsnaam IN de plasser spuiten, dat is toch niet lollig? Is Nemo nu helemaal probleemvrij?
Nemo is besneden en daarna nooit meer problemen gehad gelukkig!

De zalf kun je in de piemel krijgen door een sateprikker met watje te omwikkelen (niet te dik natuurlijk) zalf op het watje, prikker in het gat steken en even draaien.

Maar als ik het over mocht doen dan zou ik persoonlijk nooit meer met die zalf gaan klooien. het werkt vaak maar tijdelijk en je kind krijgt een hele nare tijd (2x per dag hysterie hier).
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Get, spuit in plasser klinkt niet aantrekkelijk. Arme kleine man.

Hopelijk slaapt hij lekker op de parcetamol Jinny. Dikke knuf
Hmmm, klinkt hoopvol............. Dank!
Waarom ga ik nu weer googlen op phimosis

Oh en als hij er al beetje klaar voor is om zindelijk te worden dan is dat wel handig. Door broeien in luier heb je meer kans op ontstekingen.
au au au
Ja was echt zielig.

Heb nog wel leuke foto's van na de besnijdenis
Auw, arme jongste, wat een narigheid!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Bedankt voor de tips Vishnu.

Hij slaapt nu lekker.

Mamax, hoe gaat het met jouw ziekenboeg?

Ik ga even op de bank zitten met een bak chips en ik twijfel tussen een Glühwein en een bakkie thee.

Dank jullie wel. Altijd erg fijn dat ik mijn ei kwijt kan als man niet te bereiken is.
Oh Jin: wat naar! En net op rottig moment als AM dus. Sneu... Sterkte voor hem en voor jou!

Mamax: ook weer ziek manneke. Ook niet leuks. Ik hoop dat hij nu echt even goed gaat opknappen!

Mal: wat een mooi initiatief zeg! Super

Verder nu even niets. net proefkapsel gehad, nu moe na dagje met druk jongetje. Na ja tussen de middag en uit school. Dat was al heel wat! ik duik mijn bed in!
Jinny, ik bedacht net nog iets, in een badje met soda of biotex kun je het lekker schoon laten weken.

Nu geen tips meer
En Bridges, tevreden over je kapsel?

Ha ha Jin, gluhwein. Ga je dat echt voor jezelf maken? vind het alleen lekker na een dag skiën of in de kou te hebben gelopen. toch de thee dan maar voor mij. Anders jägerthee?
Leuk is dat, zit ik om 7.00 op mijn werk omdat het zo druk is zodat ik even flink door kan werken, ligt het systeem plat
Heel handig .

Maar je bedoeling was goed

Goedemorgen
Ja bedoeling was zeker goed, schiet alleen niet op zo, grrrrrr.
Begin je vast aan je weekend
Whahahahaha nou daar gaan ze niet in trappen
Ga maar even kolven zo.
Ah, Jinny, heb helemaal een week gevoel in m'n buik. Arm mannetje! En arme Jinny dat je er zalf in moets spuiten. Vanmorgen al gedaan? Hoe ging dat? Hoe lang ben je nog AM?

Maxi gaat lekker hoor. Hij hoest nog wel, maar vind dat vast zelf ook bij lange na niet zo erg als wat jouw Jongste heeft!

Stop het ventje nu vol met van alles. Thijmsiroop en Bryonia tegen het hoesten, EBT en Urticalcin voor weerstand en vitaminepillen. Wat een crime trouwens om goeie vitaminepillen te vinden. Heb nu van Solgar, die zien er goed uit. Wat is dat toch voor onzin om al die vitaminepillen vol te stoppen met zoetstoffen?!

Star, 7 uur op je werk? Mén, dat is voor mij al heel lang geleden dat ik zo vroeg begon! Lullig dat dan het systeem plat ligt.

En nog een naar iedereen!
Ik heb mijn auto net opgehaald met Malman

nu even een hapje eten en dan even weer stukkie rijden!
Wat goed Mal!! En hoe rijd hij?
Jin, wat sneu!!! Het zal wel pijnlijk zijn (geweest).. Papa zal ook wel met hem meevoelen. Alle sterkte hoor!! Ook zalftechnisch.

Hee Vish, leuk je te lezen! Weer forumactief?
Jinny, hoe is het gegaan met zalfje? Sterkte met ventje, ik hoop dat jullie snel weer lente hebben, dat scheelt een hoop gehoest

Ben nu bij omaatje, maar ze slaapt zo lekker nu. Auto is wel even wennen, ik heb alleen nog maar diesel gereden. Benzine rijdt toch anders. Maar we zijn heel aangekomen, de heenweg
Vishnu, dat vind ik een goede tip! Hij mag vanavond gelijk in de soda badderen. Merci!

Bridges, wow een proefkapsel, echt ineens he? Helemaal naar je zin?

Star, systeem weer aan de praat? Balen zeg.

Mal, wat onwijs stoer ben jij zeg, met je eigen auto!

Amalia, kun je hulp krijgen dan? Omdat je zo moe bent? Sterkte!

Jongste heeft vannachnt erg goed geslapen. En wonder boven wonder (ik zag al beren op de weg ) ging de zalf vanochtend zonder echt veel moeite (beetje maar). Het gaat echt weer wat beter met hem, maar loopt nog als een boertje zo wijdbeens.

Vanochtend de hele ochtend bij de dierenarts gezeten met jongste. Kat geopereerd. Een goedaardige ontstoken tumor verwijderd. Zondag weer terug. Echt, arm beest is drie uur onder zeil geweest. Jongste heeft het heel goed gedaan daar, erg lief. Ik krijg alleen die kap niet goed op, wat een gepiel zeg,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven