Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mamax, ik leef met je mee. Sterkte! En Beterschap!
Hoi, hoi,

Ik kan weer op de laptop. Mozilla, cookies verwijderd en tadááá klaar. Verslaafd aan Viva forum, herkenbaar?

Lianne heeft een nieuwe uitspraak (lang leve de basisschool ).

Daar kwam ik van de week achter toen ik een sudoku-puzzel wilde oplossen maar wat niet lukte.

Ze vroeg of ik de puzzel nog ging maken. Waarop ik zei: dat lukt niet. "Mama, van proberen kun je leren"

Amaal, oh, ik heb er ook geen moeite mee als Lianne met stopwoordjes komt, meestal herken je jezelf er wel in terug. Waar ik de humor ook wel weer van in zie.

Foto van je hardgroeiende buik?

Gel tegen hoofdluis; ja , dat had ik op het schoolplein ook gehoord. Kan ik proberen, ik heb liever geen hoofdluis bij Lianne.

Jin, lees je verhaal over je jongste met kippenvel. Wat zielig! voor hem en voor jou een

En arme kat!

Mal, naar oma gereden, fijn!

Compu, hoe gaat het met jou?

Enka, wow, jouw oma wordt al 97. Wat een leeftijd.
quote:Jinny schreef op 19 februari 2010 @ 13:38:

[Amalia, kun je hulp krijgen dan? Omdat je zo moe bent? Sterkte!

Hulp, van wie? Waarvoor? Ben alweer vergeten wat ik heb geschreven, sorry.

Zit slecht in mijn vel de laatste 2, 3 weken, ging het daar over? Zal wel door de hormonen komen. Maar geen roze wolk hier voor mij, eerder grijzig. Stom hoor. Bah.

En ik vergeet alles. Vanmorgen nog aan de juf gevraagd hoe laat ze klaar waren, want het is een halve dag. 12 uur zei ze. Sta ik daar om kwart voor 12. Nouja, ik heb hem maar meegenomen. Volgens mij vind ze me maar een raar mens

Fijn dat het zalfje goed ging vanmorgen.

En arme kat... die van mij moest na de sterelisatie (?) ook een kap op, maar hij bleef achteruit lopen, te sneu. We hebben 'm maar afgedaan en op hoop van zegen geduimd dat ie van de hechtingen af zou blijven. Is goed gegaan.
Poeh Jin, gaat lekker daar in huize Jinny. Arme poezebeest. Gelukkig met kleine boertje wel wat beter

Manlief inmiddels wel op de hoogte?

Hoofdluis, griebels. Ik heb het nooit gehad vroeger en ik hoop dat het de meisjes ook bespaard blijft. Brrrrrr, ik krijg er al jeuk van als ik er aan denk.
Jaaaaa leuk Mal, lekker rijden!

Mamax, Davitamon ook zoetstoffen?

Heeft dat wel nut al die weerstanddingen voor kinderen? Moeten die niet juist zelf opbouwen?
Hier op 'ziektegebied' dan wel even goed nieuws (mag ook wel eens!).

Heupen B vallen toch mee. Hij hoeft niet naar het zkh in Utrecht. Hij blijft wel hier jaarlijks onder controle.

Nou, ben toch wel blij dat een 'kenner' het in Utrecht klaarblijkelijk mee vindt vallen.
Da's mooi Amalia!
Brrr hoofdl.... bah, nooit gehad en echt de absolute kriebels daarvan, bah.

Kokos, wat grappig van Lianne. Het is wel een wijsheid die ze heeft meegekregen haha.

Amalia, ik had gewoon gereageerd op jouw posting dat vent op skivakantie was en jij het erg vermoeiend vond om voor de kindjes te zorgen. Dus ik vroeg me af of je nog ergens hulp krijgt. Fijn dat de heupjes goed blijken!!! Dat is goed nieuws.

Star, ja, toen ik alles onder controle had heb ik het hem maar verteld (ik bedoel, wat heeft ie eraan net voor ie examens moet doen om te zeggen dat ik met de jongens in het ziekenhuis ben, daar schieten we niks mee op, hij kan tussentijds toch niet informeren of zo, maakt ie zich zorgen, laat hem maar andere dingen doen daar).

Jongste werd toch wat naarder wakker. Hij jammert in de Jinnytaal, echt zo gek om te horen. Heb hem in een sodabadje gedaan en met een paracetamol en de ceme naar bedje gedaan, echt zo zielig, arm menneke.
Arme jongste...
Mal, lekker aan het crossen in de nieuwe auto?

Morgen komen een mamma van de Kita met haar twee kindjes ontbijten, gezellig. Ben de tafel maar aan het dekken alvast.
Voordeel van alleen thuis is dat het tenminste opgeruimd is
Nadeel dat ik zelf moet stofzuigen, dat doet man meestal .
Hai!

We hebben een neefje! Zijn vanmiddag heen geweest, een heel mooi ventje! Erg leuk om ze als ouders te zien! Alles goed na erg snelle bevalling. half 4 aan infuus, half 8 geboren. Harttonen werden minder dus was wel beetje spannend maar gelukkig alles goed! Zal de naam zo even op Desteny d'r naamtopic zetten op de groep i.v.m. herkenbaarheid...
Oooh, dat wil ik ook een stofzuigende man

Ik was dan wel weer haastig vanmorgen omdat er nog geen ontbijtje klaar stond en de grote man (ehh, L in dit geval) op tijd op school moest zijn.

Soms mis je ze dan opeens hè?
Gefeliciteerd Bridges!!!!
Ah, man weer jaarlijkse examen dus Jin? Spannend toch wel weer of niet?

Arme Jongste, gek wel jammerend in andere taal. Slaat hij nu?

Jaaaa Bridge gefeliciteerd
Jin, is dat alleen bij jou zo of is dat typisch Duits, die ontbijtcultuur? Of is het gewoon Jinnycultuur?
Jinny, wat naar van je kat. Hopelijk knapt hij snel op!

Bridge, wat leuk dat je neefje er is ga zo even de naam checken.

Vandaag naar omaatje geweest maar ze lag alleen maar te slapen. Dus een tijdje bij haar gezeten. Ze werd wel wakker even maar ze was zo moe dat ze meteen weer in slaap viel. Dus heb een tijdje haar hand vast gehouden en bij haar gezeten.

Jonathan heeft de auto wel goedgekeurd want hij wilde er niet meer uit toen we een stukje hadden getourd. Heeft een kwartier gehuild
Stressed is just desserts spelled backwards
rare druif dat kind.

Omaatje niet veel last van haar longontsteking meer?
Nog geen naam op Hyves
Mal: leuk dat de auto er is! Gaat omaatje nog steeds achteruit dat ze zoveel slaapt?

Mamax: sjonge wat een gedoe dan hè. Vitamines en al die pillen. Tijd voor lente!!!

Amalia: haha, hormonen... Nou nog maar 14 een paar weken te gaan!

Jin: ach gossie... Dat klinkt sneu... Fijn dat het wel goed ging met kat! Moest je wachten op de operatie? leuk hoor, ontbijtjes!
quote:Star schreef op 19 februari 2010 @ 20:59:

Nog geen naam op Hyves Welles!
quote:Star schreef op 19 februari 2010 @ 20:58:

rare druif dat kind.

Omaatje niet veel last van haar longontsteking meer?Ze hoest nog wel heel naar. Maar geen koorts.
De zuster zei wel dat haar algehele conditie achteruit gaat. Ze is ook veel in de war. Vanmorgen had ze het heel koud en toen zei ze dat ze in het water lag.
Dat klinkt goed Mal.

Oeeee Hyves kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven