De volle vrouw in bed?

08-02-2010 16:05 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd naar meningen. Vooral van de heren eigenlijk, hehe..

Ik heb altijd een vol figuur gehad. In het begin had ik er moeite mee, ook tijdens de sex. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, en kon daardoor niet optimaal genieten. Ik probeerde sommige "zones" een beetje te verbergen voor mijn lover.

Inmiddels heb ik me hier overheen kunnen zetten, en kan ik optimaal genieten van sex

Maar nou ben ik wel heel benieuwd.. waar kijkt de man naar? Zijn er dingen waar ze van afknappen? Ben ik de enige die die verse put in mn dijbeen zag? Liever een volle of een slanke vrouw?

Ik ben benieuwd
Is speeddaten voor de neuq dan? Shit, ik moet echt onder die steen vandaan
Je hoort wél van mannen met en fetish/ voorkeur voor volle vrouwen.En dan bedoel ik ook vol.... Maar andersom eigenlijk niet.

Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat een vrouw bewust zocht naar een man met een enorme buik. ( " buikje geen bezwaar " klinkt voor mij toch anders )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Dave890 schreef op 16 februari 2010 @ 11:57:

Dames en heren,

DiscoDing vroeg aan ons allen: Maar nou ben ik wel heel benieuwd.. waar kijkt de man naar? Zijn er dingen waar ze van afknappen? Ben ik de enige die die verse put in mn dijbeen zag? Liever een volle of een slanke vrouw?

Vervolgens komen er allerlei antwoorden op de vraag van DiscoDing. De één is voorstander van slank, de volgende weer van volslank, en ook de mannen die gek zijn op een gezette vrouw.

Vervolgens komt de discussie op gang “wie-er-nu-gelijk-heeft”.

Mag ik het als volg samenvatten? Er zijn verschillende smaken. En of een vrouw nu een maatje meer of minder heeft is niet de doorslaggevende reden. Wat, voor een groot deel ook gaat meespelen, is de uitstraling. Oftewel is het een gezellige leuke dame/meid waar je mee kan lachen en kan huilen? Kortom een maatje, vriendin, vrouw of “lekker wijf”? om het maar weer eens plat te zeggen?

Gezien de reactie’s van iedereen blijkt dat er veel verschillen zijn. En dat is maar goed ook. Als alle mannen op 1 type vrouw zouden vallen dan wordt het allemaal een beetje éénzijdig. Dat geldt natuurlijk ook andersom.

Dus DiscoDing: Er zijn inderdaad best wel veel mannen die “vol” prettig vinden. Dus de meiden/dames met een maatje meer hoeven echt niet in de put te gaan zitten. Vooruit, kleed je leuk, heb zelfvertrouwen en zorg dat je gezien wordt. En ja, er zijn ook mannen die er niet c.q minder van houden. Maar dat is “all in the game” zullen we maar zeggen. Smaakverschil blijf je altijd houden.

Groet van Dave.

Helemaal mee eens. Maar wat wel jammer is, is dat de media ons dus wel dat eenzijdige beeld voorspiegelen. Dat alleen vrouwen met een gezicht als van een barbiepop en een vetloos jong lijf etc er zouden mogen zijn en 'gezien mogen worden'.

Hierdoor krijgen veel mensen toch bewust of onbewust het idee dat alleen dat mooie poppengezichtje goed/mooi genoeg is en dat slanke lijf.

Terwijl zowel mannen als vrouwen dus niet die eenzijdige smaak (blijken te) hebben.
Sterker nog, heb jij wel eens een disney film gezien met een dikke(re) prinses? Heb jij wel eens een vollere barbie gezien? Hele schoonheid voorgeschoteld is toch slank naar kinderen toe al? K3 die er leuk, doch sexy uitzien enz..

Aan de andere kant, ff zonder emoties beschreven..

Er kan een verschil zijn in zandloper figuurtjes, buisfiguurtjes of appelfiguurtjes, maar bij alle vormen is de meest fraaie niet uitgemergeld maar ook geen spek. Een atletisch lichaam met het liefst wel strakke ronde billen en stevige (grootte doet er vaak niet eens toe) borsten. Egale huid, geen putten, geen spekranden.

Dat het niet erg is als je wel wat spek hebt, dat is logisch. Maar de voorkeur voor een dikke buik kan ik me ook niet voorstellen. Of tieten tot op de knieen. Dat je het erbij neemt omdat er meer is dan alleen dat, das logisch. Je bent heus goed genoeg als je niet voldoet aan bovenstaande. Echter is het niet erg als de voorkeur daar ligt.

Uitstraling is DAARNAAST ook belangrijk. Dat is niet in plaats van.

Merendeel van de mensen (veel vrouwen zouden een moord doen voor een perfect lijf) heeft een voorkeur voor zeer gezond slank, met spier en weinig vet. Dat het niet haalbaar is, soit.

Een wat voller lichaam ala Monroe kan ook heel sensueel zijn. Toch wel wat in proportie en niet alles richting het zuiden en binnen beperkte mate.

Bovendien als de meerderheid er anders over had gedacht, hadden de marketingmensen daar wel meer op ingespeeld.
quote:twinkeling schreef op 16 februari 2010 @ 12:04:

[...]

Bij speeddaten heb je ook niet veel anders om je aan vast te houden dan uiterlijk. Hoe lang duren dat soort 'dates', 5 minuten, 7 minuten?

"[...] De aardigheid van het onderzoek was de manier waarop het onderzoek was opgezet best leuk bedacht: eerst lieten ze mannen en vrouwen allerlei kenmerken invullen over hun ideale partner, zoals leeftijd, beroep, status en opleidingsniveau. Vervolgens moesten de proefpersonen speeddaten en naderhand werd bekeken of de mensen die zij nogmaals zouden willen ontmoeten overeen kwamen met hun aangegeven ideale partner.

Geertjan Overbeek (Psycholoog) vergeleek de resultaten van de speeddatesessies met de gegevens van de vragenlijsten en concludeerde dat zowel mannen als vrouwen vooral afgaan op uiterlijk. “Sociaaleconomische status en karakter speelden bij de keuze van vrouwen ook een rol, maar wogen minder zwaar.” Mannen kon het daarentegen niet schelen hoe goed de dame tegenover ze in de slappe was zat en of ze een spontane of juist wat stille meid was. “We vonden in ieder geval geen verband tussen partnerkeus, sociaaleconomische status en persoonlijkheidskenmerken bij mannen”, zegt Overbeek. Met andere woorden mannen gingen allemaal blind voor de knapste vrouwen. “Blijkbaar zijn vrouwen dus kritischer. Een man moet aan van alles en nog wat voldoen.” [....] (bron:noorderlicht)

Ik kan best raden wat er gebeurt als je volledig afgaat op uiterlijk en dat uiterlijk van je partner verandert op een manier die je niet aanstaat.... Mijn gok is dat dan niet ineens het innerlijk belangrijker wordt, maar dat er wel een leuke collega oid rondloopt.
Je instelling en uitstraling is belangrijker dan looks, en twinkels in je ogen zijn het helemaal !

Echt, een geweldig figuur trekt m'n aandacht maar dat is niet genoeg. Een goede klik en aansluiting is belangrijker.

Je durven laten gaan en je laten zien is een turn-on.

(Dat is geen grootspraak, heb met hele volle en tengere 'samengelegen'. )
Ik heb dit draadje al een paar dagen gevolgd en vanavond moest ik al lezend denken aan een stukje songtekst van Robert Long.

Ik weet dat je mooi en welgeschapen bent

Maar de buitenkant daar raak je aan gewend

Nu heb jij de glans nog van de jeugd

En je vindt dat ik dat zien moet als een deugd

Maar na de lente raakt een boom z'n bloesem kwijt

En een mens z'n schoonheid na verloop van tijd

Niet om lullig te zijn, maar er liep afgelopen week in goedgeklede (!) vrouw in de stad, maat 50 ofzo? Ze was qua kleding en verzorging helemaal hip en tiptop, maar door haar eigen gewicht waggelde ze nogal.

En echt, iedereen die ik zag (en zij niet) keek naar haar. Achter haar rug stond een groep bouwvakkers (jonge mannen tussen de 20-40) hun ogen uit te kijken en dat was niet positief. Mijn eigen dochter draaide zich (gelukkig uit gehoorafstand) naar mij toe en zij 'wat ziet die vrouw er gek uit'.

Sorry to say, maar het was ook echt niet appetijtelijk. Wie hou je voor de gek vraag ik me dan af?

Ze was wat slanker dan onderstaand voorbeeld, maar wel net zo waggelig qua figuur.

quote:Joepp schreef op 18 februari 2010 @ 22:01:

Je instelling en uitstraling is belangrijker dan looks, en twinkels in je ogen zijn het helemaal !

Echt, een geweldig figuur trekt m'n aandacht maar dat is niet genoeg. Een goede klik en aansluiting is belangrijker.

Je durven laten gaan en je laten zien is een turn-on.

(Dat is geen grootspraak, heb met hele volle en tengere 'samengelegen'. )

@ Joepp,

dus als een vrouw bijvoorbeeld er zo uitziet als mijn plaatje, dan maakt het jou oprecht niet uit? Als ze maar een leuke twinkeling in haar ogen heeft en zich in bed lekker durft te laten gaan?
Waar hebben we het over, Schouderklop, zoals op mijn plaatje, zoiets?

Het is belachelijk natuurlijk dat wanneer ik een sexy plaatje zoek van een vrouw met een behoorlijke maat meer ik alleen maar debiele plaatjes krijg. Deze was een " lucky " .
http://www.laurietobyedison.com/discuss/?p=348

Als je op de foto's klikt zie je móói vrouwelijk flink/dik/groot/whatever naakt.
quote:schouderklopje schreef op 18 februari 2010 @ 23:42:

Sorry to say, maar het was ook echt niet appetijtelijk. Wie hou je voor de gek vraag ik me dan af?

Ze was wat slanker dan onderstaand voorbeeld, maar wel net zo waggelig qua figuur.

Wat bedoel je met 'wie hou je voor de gek'? Vind je het onzinnig dat ze er voor zorgt dat ze er tip top uitziet?
De middelste dame is nog te slank. Het zal de linker dame zijn, hoewel dat wat deze dame aan boezem heeft, bij de vrouw in de stad om haar enkels gevouwen zat
quote:twinkeling schreef op 18 februari 2010 @ 23:50:

[...]

Wat bedoel je met 'wie hou je voor de gek'? Vind je het onzinnig dat ze er voor zorgt dat ze er tip top uitziet?Nee, niet van die verzorging. Maar denk dat er weinig potjes te vinden zijn waar dit dekseltje mee matched.
Je hebt toch ook maar één potje/dekseltje nodig voor een match?

Ik heb een vriendin die (wilde gok) maat 54 draagt. Ook zo'n beautyqueen qua uitstraling-verzorging-modebewustzijn. Haar man is idolaat van haar lichaam. En hij is echt zo'n man die esthetisch gezien op het 'niveau' van George Clooney staat. Bepaald geen Dirk en Desirée dus zoals hier eerder werd geschreven. Ik denk niet dat het haar boeit als de rest van mannelijk Nederland haar niet ziet staan.
quote:Nee, niet van die verzorging. Maar denk dat er weinig potjes te vinden zijn waar dit dekseltje mee matched.

En dan is het raar om er goedgekleed bij te lopen?

Nou, dan ga ik maar kijken of ik voor mijn kleren en make-up op het ruiltopic nog een paar trainingsbroeken kan vinden.
Liever elitair dan een pauper!

Nou kan ik op deze foto onmogelijk raden welke maat zij heeft, maar ik kan me voorstellen dat ze onder " lekker wijf " valt met dat koppie.

Deze haarstyle staat bijvoorbeeld helemaal niemand. Ik denk niet als deze mevrouw morgen maat 40 past dat ze een - voor de gemiddelde man - wél een lekker wijf geworden is.
quote:Kalliope schreef op 18 februari 2010 @ 23:59:

[...]

En dan is het raar om er goedgekleed bij te lopen?

Nee, tuurlijk niet. Maar daarmee wordt het wat mij betreft niet mooier. Te dik vind ik te dik, al draagt ze de meest sexy kleding, het wordt er voor mij niet lekkerder op. Terwijl ik dat wel op vind gaan voor normale vrouwen qua figuur. Dat ik denk, ja, dat ziet er nu inene een stuk leuker met een beetje aandacht en verzorging.
Overigens geldt hetzelfde ook voor hele magere vrouwen hoor. Ik vind dat extreme gewoon erg onaantrekkelijk. Ik denk welhaast in bijna al z'n verschijningsvormen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2010 @ 23:59:

[afbeelding]

Nou kan ik op deze foto onmogelijk raden welke maat zij heeft, maar ik kan me voorstellen dat ze onder " lekker wijf " valt met dat koppie.Sorry, maar denk niet dat deze meid te dik is. Lijkt me voor zover ik het kan beoordelen een prima figuur.
Ik vind instelling en uitstraling belangrijker dan looks.

Een 'lekker stuk' trekt m'n aandacht, maar uitstraling houdt m'n aandacht vast. Enne, het is geen grootspraak maar mijn ervaring, ik heb met hele volle en hele tengere 'samengelegen'.

Een uitdagende blik met twinkels in je ogen, daar krijg je mij mee om.

Wat betreft bedleven; niets zo opwindend als zien dat een meisje zich durft te laten gaan. (Misschien dat daarom een tikkeltje ordinair als opwindend wordt ervaren; ordinair klinkt als ongeremd gedrag ).

Kreeg je te weinig respons toen je het voor de eerste keer postte Joepp. Haha ik zat echt even heel raar te kijken van je post naar het tijdstip, terug naar je post en weer naar het tijdstip. Zó zeker wist ik dat ik dat toch echt al eerder gelezen had .

Maar eh, haske goed hoor, van jou, dat je met al die verschillende formaten sames hebt samengelegen!
Ik kon m niet vinden dus dacht potver zeker mislukt....

En ja, was leuk! Niet tegelijk trouwens hoor.:P

Tis makkelijk om te zeggen dat 't niet zoveel uitmaakt als je alleen een centerfold als vriendin hebt gehad he...
quote:benmamma schreef op 15 februari 2010 @ 14:50:

Ik vraag me nu ff af wat jullie bv van Karin Bloemen vinden?

Ik vind haar dus echt mooi! Ze heeft uistraling, ziet er verzorgt uit, heeft humor is niet dom en heeft zat talenten.

Ik vind haar regelmatig een sexy uitstraling hebben.

In ieder geval uitstraling.

Ooit heb ik een naaktfoto van haar gezien, haar achterkant dan. Zwart wit foto als ik het me goed herinner. Online kon ik hem niet terugvinden. Was met haar toestemming gemaakt overigens, maar ik weet niet meer waarvoor.

Ik meen dat ze daarna wat is afgevallen. Wat ik echt van die foto vond zeg ik niet, maar ze draagt kleding die bij haar lichaam past: beetje diva achtige outfits, veel kleur en extravert. Ze ziet er id uit alsof ze veel tijd en aandacht aan haar uiterlijk besteed. Zorgvuldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven