Alsmaar ruzie

19-02-2010 14:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
xx
Misschien zit er niets anders op dan "gewoon" terug te gaan naar de tijd voor jullie gingen samenwonen. Blijkbaar pas je minder goed bij elkaar dan je dacht.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Volgens mij heb je een volledige break nodig...

Probeer je te herinneren waarom je ook als weer samen bent om mee te beginnen. Wil je uberhaupt wel een relatie?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
Ga jij eens heel gauw naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog of psychiater. Denk niet dat er iemand hier is die jou kan helpen op de manier die jij nodig hebt.
Ja, dat vind ik echt.
Stemmingen? Suicidaal?

Nare patronen die inslijten in een relatie van net een jaar oud? Ik denk dat er meer aan de hand is dan je met een paar forumtips kunt oplossen.
Q
quote:ShangriLa schreef op 19 februari 2010 @ 14:32:

@mamasaar, ik ben al maanden in de weer met proberen door te komen bij een psycholoog of psychiater, maar uiteindelijk had ik dan de diagnose, ADHD en daardoor klachten van borderline, maar toen was de wachtlijst te lang omdat ik ook naar het buitenland ging ivm met mijn studie. Maar zodra ik terug ben ga ik in therapie...

maar buiten de omgang met mijn vriend om heb ik bijna geen last van suicidaliteit of hele heftige gevoelens. Dan voel ik me best wel rustig en op mijn gemak.

Maar hem kwijt wil ik ook niet, het lijkt alsof we alleen problemen hebben als je het hierboven leest, maar we delen ook veel moois en houden erg veel van elkaar. Alleen de liefde lijkt een beetje weg te eroseren door die slechte gewoontes..Bedoel je te zeggen dat jouw vriend deze gedragingen bij jou veroorzaakt?
Nee nee, hij veroorzaakt dit niet. Maar het is wel alleen als ik samen met hem ben dat het dan gebeurt. Hij denkt zelf overigens wel dat hij het misschien veroorzaakt, maar dat is het natuurlijk duidelijk niet. Het komt waarschijnlijk omdat hij zo dichtbij me staat en dat daarom meer die problemen die ik met mijzelf heb omhoog komen.
Dus tot veertien maanden geleden had je geen psychische klachten?
Ik reageerde erg boos, maar ik begrijp nu weer wat er speelt, en daarmee kan ik beter bij andere mensen aankloppen dan op dit forum. Thanks for trying again x
Zoek zo snel mogelijk hulp, je bent niet gezond bezig.
Ja, dat vind ik echt.
Ik denk dat deze toch wel de hoofdprijs wint voor snelst verwijderde openingspost.

Eerst denken, dan doen, liefke.
quote:mamzelle schreef op 19 februari 2010 @ 15:40:

Ik denk dat deze toch wel de hoofdprijs wint voor snelst verwijderde openingspost.

Eerst denken, dan doen, liefke.Nee , vorige week was er een binnen de 10 minuten (weet niet meer de welke)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven