Hapjes voor bij pizza

19-02-2010 12:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik thuis een paar eters, en het voorstel was lekker simpel pizza.

Omdat ik het toch leuk vind om er iets meer werk van de maken dan alleen de oven open en dicht, was ik benieuwd of jullie nog ideeen hebben wat lekker is om ook op tafel te zetten (beetje in de italiaanse stijl).

Zat zelf al aan een salade te denken met olijven/tomaat/mozarella, en aan van die toast met een tapenade oid erop.

Aangezien ik diezelfde dag niet heel veel tijd heb om alles te bereiden zijn gerechtjes/hapjes die vooraf bereid kunnen worden zeer welkom ;-)!
Wauw wat een reacties, helemaal geweldig!

Ik denk dat ik er met deze tips wel uit ga komen, wordt nog lastig kiezen !

Zelf pizza beleggen is ook wel een leuk idee, en dan idd elke hoek ander beleg.

Handig ook alle tips van welk merk/winkel wat lekker is.

En de tip van een toetje was ook erg welkom, had er nog niet aan gedacht (ben zelf niet zo'n toetjesmens, maar het is wel zo netjes om dat erbij te doen )
Jij bedankt voor het openen van dit topic namens vriend; wij gaan zelf pizza's maken vanavond!

(En met iets van een salade ;) )
haha, heb ik toch voor wat inspiratie bij anderen gezorgd

Voor mezelf ben ik al begonnen met het maken van een boodschappenlijstje, ik denk niet dat er iemand met honger naar huis zal gaan!
Ik zou in ieder geval zoveel mogelijk verschillende pizza's halen/kopen/laten bezorgen en deze in slices snijden, zodat iedereen van alles een stukje kan proeven. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven