En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
En als je (god verhoedde het) een ongeluk zou krijgen wordt je kleintje gelanceerd en tien keer zo zwaar door de klap...
Eerst nog even over de offtopicdraad op dit forum: ik denk dat ik er uit ben wie Eleonora is. Heb gemaild!

Sopsie, ik heb zelf 1 kat ook wel eens zonder reismand meegenomen (Stanley ging altijd lekker naar buiten kijken, was erg makkelijk) maar ik zou het nu nooit meer doen. Zelfs als hij tijdens de rit rustig blijft hou je het risico dat ie de auto uit vliegt als je bij de DA arriveert (of ergens anders). En dan kan er ook van alles mis gaan, dat voorkom je door m gewoon in een reismand te houden. En uiteindelijk wennen ze wel of worden ze halverwege de rit wel stiller. Hoewel die boeven van ons meestal pas stil zijn als we weer naar huis rijden .

MV, wat een afgrijselijk verhaal over die vogeltjes, wat doen mensen toch verschrikkelijke dingen . Kan daar echt met mijn verstand niet bij, bah.

Meiden, verder lees ik weer erg veel leuke verhalen, zit lachend en vol herkenning te lezen over onmogelijke posities op de bank met kat en laptop erbij.
Willen jullie alsjeblieft nog even verder duimen... Tunya is nog steeds weg, al vanaf maandagavond nu.

Vanmiddag weer een rondje gemaakt, briefjes in alle brievenbussen rond het blok, iedereen aanspreken... maar niks. Ik hoor haar nergens, ik zie haar nergens. Ze kán gewoon niet weg zijn, want ze kan niet tussen de huizen uit (binnenplaats met ongeveer 45 huizen eromheen) en toch...

Ben echt zo ongerust. Sorry voor egopostje...
Lieve lieve Etosha, dit is géén egopost hoor je me! Niet meer zo denken hoor, dat is hier of all places al helemaal niet nodig. Wij begrijpen allemaal hoe je je voelt.

Ik zag je naam en ik hoopte zó dat je je poezebeest weer terug had... maar helaas... Blijven hopen hoor! Leo en Zoebie hebben ook meer dan een week moeten wachten eer hun katten terug waren.

Ik leef zo met je mee...
Ik duim voor je Etosha ik hoop dat Tunya snel terug komt!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Sopsie schreef op 19 februari 2010 @ 14:11:

Lieve tetterdames!

Heeft iemand ervaring met je kat 'los' meenemen in de auto? Jovi vind het ontzettend vervelend in de reisbox.. Ik denk dat als ik 'm los meeneem aan zijn tuigje, ( en dan het lijntje vastbinden aan de binnenkant in de auto) dat ie het dan minder eng vindt...

Of is dat toch ook nog gevaarlijk? Wat is jullie ervaring?

Echt niet doen Sops.

Jovi went er maar aan, aan de reisbox. Het is rot voor hem maar gelukkig hoeft hij er (vast) niet vaak in en de keren dat het moet is het even doorbijten voor hem.

Als je aan het rijden bent en hij schiet door de auto heen en manoeuvreert onder je rem of zo.....doodeng! Een riempje is ook eng, dan kan hij zichzelf wurgen..

Neem het risico alsjeblieft niet. Zelf weten hoor, tuurlijk maar als je het mij vraagt; beter van niet.
Etosha, natuurlijk duimen we door! En voor jou een
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 15:08:

Wauw Leo, ik heb je gezien hoor, in de trailer!!! gaaf!!!!!!!!!

Mag je dan ook op de première komen, en hoe veel dagen heb je moeten draaien op de set? Wie was de regisseur? Moest je ook de casting doen van de film? Heb je echt auditie gedaan voor de rol of ben je gevraagd? Tell me more, tell me more!

Ménnnn, ben zo trots.......echt hoor. Voor dit had ik me best nerveus gemaakt, al die joekels van acteurs en dan ik er tussen, poeh, heel spannend en dan zit ik gewoon pontificaal in de trailer!

Vandaag de hele dag op wolken gelopen.....

Zeker ga ik naar de première, de uitnodiging staat al op het dressoir. Ik doe twee Addy's van de Krommenacker aan voor op de rode loper (voor één ben ik te dik, dus ik knip er twee doormidden en naai die aan elkaar ).

En jazeker heb ik auditie gedaan. Annete Malherbe was gevraagd, die kon niet en toen dacht men aan mij maar goed, ik ben geen 'naam'. Er heeft nog een andere actrice gescreentest en dat is wat meer een naam maar ook niet echt beroemd en ik werd het!

Zowel de regisseur (Antoinette Beumer), de producenten én de scenarioschrijfsters wilden me hebben. Nah ja en toen was het duidelijk.

Ik wist het al meteen op de dag dat ik de screentest deed. De regisseuse was er bij, ik heb een improvisatie gedaan, die zij opnam op video, en ik heb haar wat stukjes uit een andere serie laten zien (die nog niet uitgezonden is) en zij wist het meteen. Hartstikke leuk dus.

Ik heb een dag gerepeteerd en vier dagen in de psychiatrische inrichting in Castricum gezeten om te filmen, in een verlaten, steenkoud gebouw, zonder stromend water, dus naar de plee moest buiten, in de Dixie.

Ja ja mensen, glamour, glamour, glamour hoor, in november!

En zo is het gekomen.........
Etosha, wat verschrikkelijk meid.....

Ik snap zó goed hoe je je voelt.

Zo machteloos, zo woedend en verdrietig tegelijk, afschuwelijk.

Heb je alles in gang gezet bij de verschillende instanties? Heeft ze een kokertje om?
Etosha dat is geen egopost. Ik weet ook hoe je je voelt. Blijf hopen dat Tunya terugkomt. Kan ze niet ergens binnen zitten bij iemand? Het is naar hoor als je kat weg is. We blijven duimen en hopen.

Met Siep gaat het stukken beter. Hij spuugt niet meer en eet weer bijna normaal. Ik ben zo blij dat hij weer beter is.

Ik merk het want hij begint weer ouderwets een uur van tevoren om eten te miauwen. Alleen doet hij dat nu binnen. Anders wil hij altijd naar buiten en gaat dan op de tuintafel voor het raam naar binnen zitten kijken. En als je dan kijkt zie je dat hij mauwt.
Super hoor! Dat ze dan meteen aan jou denken ná zo'n grote naam als Annete Malherbe, dat zegt ook wel wat toch!

En heb jij echt een Addy van de Krommenacker? Dat vind ik de beste couturier van Nederland. Wat zou ik graag eens een mooie jurk van hem willen, maar dat is echt boven mijn budget (is heel jaloers nu op Leo ) stuur me even een foto van je première!

Welke serie was dat dan die nog niet is uitgezonden waar je beelden van had?

Ik had niet zo'n zin om de film te zien, want ik vond het boek niet je van het, maar als jij er in speelt dan ga ik hem uiteraard wel kijken! (denk wel op DVD)
Fijn dat het met Siep beter gaat. Ik zal zo nog even mijn foto bij de trouwfoto's zetten, dan kun jij hem nog even zien Zoeb
Etosha, meid wat naar dat ze nog niet terug is! Ik duim heel hard voor je op de goede afloop!

LieveLeo, wat moet dat een fantastisch gevoel zijn, dat je een rol krijgt waar ze eigenlijk Annete Malherbe voor hadden willen hebben. Woewie!

En dan nog een poezenverhaal.

Ik kwam vandaag thuis en zag dat Poes4 wat huppelig was. Nog niet krols. Ook zat er een scheeuwende kater op de schutting. Dus hup, pil dr in, kattenluik dicht.

Een uurtje later gaat de bel, ik doe open..... floep, Poes4 weg.

En nu maar hopen dat die pil werkt.

(En dat ze terugkomt!!)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Male, dat van die Addy's was een grapje hoor!

Ik zou het ook niet kunnen betalen.

Meestal zijn de première jurken geleend maar ik ga gewoon iets kopen, iets stemmigs en simpels.

Zwart denk ik.
quote:Maleficent schreef op 19 februari 2010 @ 20:22:

Ik had niet zo'n zin om de film te zien, want ik vond het boek niet je van het, maar als jij er in speelt dan ga ik hem uiteraard wel kijken! (denk wel op DVD)We kunnen natuurlijk met een meute forummers een filmdate maken, en dan héél hard juichen in de zaal als Leo in beeld komt
O zeg puhleassse ja zeg, dat je poes terugkomt Poez.....

En zonder zwangerheid buik inderdaad.

Dat van Annette Malherbe weet ik nog maar net.

Ik had er geen idee van dat ze haar gevraagd hadden, anders had ik helemaal geshaked van de zenuwen.

Normaal doe ik geen screentests. Niet omdat ik zo veel kapsies heb maar omdat er gewoon weinig volle vrouwen zijn die acteren.

Dus meestal is een gesprekje genoeg. Soms even een improotje om aan de producent te laten zien (die is er bij screentests niet bij) maar daar houdt het wel mee op.

Wachten tot je al dan niet gekozen wordt uit 35 kandidaten gebeurt mij dus nooit.

Dat is dan weer het voordeel van een afwijkende maat hebben.
quote:Poezewoes schreef op 19 februari 2010 @ 20:26:

[...]

We kunnen natuurlijk met een meute forummers een filmdate maken, en dan héél hard juichen in de zaal als Leo in beeld komt Ja, en dat ik dan mee ga ook.......

[...]

We kunnen natuurlijk met een meute forummers een filmdate maken, en dan héél hard juichen in de zaal als Leo in beeld komt Dat lijkt me dan wel weer leuk en gezellig. Goed plan!Want ik wil hem wel in de bioscoop zien, maar ik ken niemand die hem ook wil zien.
Etosha, een hele dikke knuffel voor jou meid! Ik blijf voor je duimen. Je ziet het: na ruim een week kunnen poezebeesten weer opduiken. Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

Zoeb, wat fijn dat Siep weer zo'n stuk beter is. Hè, heerlijk!

Goh, Leo...ik vind je wel een beeeeetje decadent hoor met je twee Addy's (en ze dan nog doormidden knippen ook, toe maar ) Ik had gisteren ook de trailer bekeken en had al zo'n vermoeden wie je was. Leuk hoor en ik zou ook apetrots zijn!!

Ik weet niet meer wie het zei maar ik word ook wel een beetje Carice-moe. Geen nieuwe NL film, of ze speelt er in, je kan zowat geen blad open slaan of er staat een interview met haar in. Nou ja, ze hoeft zich over haar oude dag niet zo druk te maken, denk ik (of valt dat mee hier in het calvinistische Nederland Leo?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 20:25:

Male, dat van die Addy's was een grapje hoor!

Ow

Ik was er dus met open ogen ingetuind...

[...]

We kunnen natuurlijk met een meute forummers een filmdate maken, en dan héél hard juichen in de zaal als Leo in beeld komt Oh Zeg dat lijkt me helemaal gaaf. En gezellig.
quote:Zoebie schreef op 19 februari 2010 @ 20:34:

[...]

Oh Zeg dat lijkt me helemaal gaaf. En gezellig. Jaaaa, met roltongetjes en ratelaars! (ik zie het al voor me )
Zoeb ga nou even naar het trouwalbum, dan kan ik het er weer af halen
quote:eleonora schreef op 19 februari 2010 @ 20:30:

[...]

Ja, en dat ik dan mee ga ook.......Ja natuuuuurlijk ga je mee! Ik heb nog nooit zo genoten van een film als toen samen met jou, één van de spelers die de film máákte, en een hele meute anderen 'Alles is Liefde' kijken. Dat was zo leuk!
Ik heb ze gezien Mal en ook al gereageerd en ge Fvijft. Maar er gebeurde niets tot ik zag dat je hier zat. Haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven