Vanavond ziet m'n vriend z'n Ex op een verjaardag!!!

15-01-2010 19:00 355 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bahhh ik voel me helemaal rot, vanavond heeft m'n vriend een verjaardag en zijn ex is daar ook. Ik dit vreselijk moeilijk, omdat ik weet dat zijn ex er een tijdje terug nog erg veel moeite mee had dat hij wat met mij had en dat dat zo snel was nadat het tussen hun is uitgegaan. Ik voel me nu heel onzeker en ben bang dat hij haar weer leuk zal gaan vinden. Laatst was ze ook bij 'm langs geweest om z'n nieuwe huis te bekijken en af en toe hebben ze ook nog contact via sms of mail. Ik vind dit erg vervelend en dit weet mijn vriend ook. Hij begrijpt 't opzich wel maar hij heeft ook zoiets waarom doe je daar zo moeilijk over want het is uit en ik zal nooit vreemdgaan of wat dan ook! Ik ben wel blij dat hij 't nu eerlijk heeft gezegd dat ie haar vanavond zal zien, want de vorige x kwam ik er toevallig achter....dit vond ik heel erg, maar hij had 't bewust niet gezegd omdat ik me dan toch onnodig zorgen ging maken.....maar dat maakt 't voor mij eigenlijk alleen maar erger als hij bewust dingen achterhoudt, daardoor wordt ik nog onzekerder!! Pffff wat zal ik blij zijn als deze avond voorbij is!!!
Nou ik laat hem de laatste tijd genoeg met rust......hij zou eigenlijk naar barcelona gaan de komende dagen met z'n pa! Maar dat hebben ze geannuleerd i.v.m. z'n huis.....ik heb z'n vader nog nooit gezien en toen belde ie me woensdag op of ik zin had om zaterdag met hem en z'n vader te gaan eten, sorry maar dan ga ik geen nee zeggen.....als ik eindelijk de kans heb om z'n vader te ontmoeten......en we hebben toch weer wat, dus waarom zou ik dat soort dingen moeten laten?
Ik had op pagina 11 al voorspeld dat het geven van advies aan TO een verloren zaak is..........zou ik dan toch helderziend zijn :-)
Lalie, alles is goed toch?

Dus reageer gewoon niet meer op dit topic, dan doen wij dat ook niet meer.

Succes met je relatie.
jij laat em de laatste tijd met rust.... terwijl je eerder nog melde dat je met em op MSN zat. Heel apart.
TO, je blijft je hier verantwoorden. Net alsof je zelf ook wel weet dat het niet helemaal slim is wat je doet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven